Skip to main content
Update

Experia Box V10: Update naar V10.C24.12.15

Categorie:Experia Box V10
  • 7 januari 2025
  • 142 reacties
  • 8724 keer bekeken
Experia Box V10: Update naar V10.C24.12.15
Toon eerste bericht

142 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6860 reacties
  • 22 februari 2025

De updates worden in fases uitgerold al lijkt me dat wel een hele oude versie. Heb je in het verleden wel eens bericht van ons gehad dat de software zou worden geüpdatet? 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8190 reacties
  • 22 februari 2025
Remco van KPN schreef:

De updates worden in fases uitgerold al lijkt me dat wel een hele oude versie. Heb je in het verleden wel eens bericht van ons gehad dat de software zou worden geüpdatet? 

Beste ​@Remco van KPN , ik heb ook nog steeds dezelfde versie als ​@aama 

wjb
Superuser
  • 74441 reacties
  • 22 februari 2025
JanD schreef:
Remco van KPN schreef:

Beste ​@Remco van KPN , ik heb ook nog steeds dezelfde versie als ​@aama 

Ik denk dat er nog veel meer abonnees met een V10 zijn die die firmware nog hebben. Volgens mij is dat de laatste firmware voor de overgang van de KPN firmware.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 294 reacties
  • 22 februari 2025
wjb schreef:

Ik denk dat er nog veel meer abonnees met een V10 zijn die die firmware nog hebben. Volgens mij is dat de laatste firmware voor de overgang van de KPN firmware.

Klopt, de voorbereide versie om over te gaan naar KPN Software, maar zoals Remco van KPN al aangeeft dit gebeurd in fases die uitrol en het kan gewoon nog even duren.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8190 reacties
  • 22 februari 2025

Beste ​@wjb en ​@Remco van KPN ik reageerde omdat Remco schreef dat het ‘wel een hele oude versie’ is en daar trek ik dan de conclusie uit dat zowel bij mij als bij ​@aama de update al gerealiseerd had kunnen/moeten zijn.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6860 reacties
  • 22 februari 2025

Dat was inderdaad een ongelukkige formulering van mijn kant sorry, ik keek even niet goed. De update wordt zoals ManderOnline aangeeft gefaseerd uitgerold en komt zeker nog.

JanIvor
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 266 reacties
  • 23 februari 2025
aama schreef:

ik heb nog steeds V1.01.00T04.3Intermediate !

wanneer krijg ik V10.C.24.12.15 ?

Wees maar blij. 

• Helper
  • 25 reacties
  • 24 februari 2025

Sinds vrijdag is ons internet ineens heel onstabiel. Wellicht komt het door deze update? Klantenservice kon niks vertellen, behalve een standaard lijstje dat die afging. Ik zou vandaag gebeld worden door een expert, maar dat is ook niet gebeurd.

Afgelopen vrijdag al een factory reset gedaan en uren mee bezig geweest. Het leek beter te gaan, maar vandaag en vooral gisteren nog steeds momenten dat internet ineens heel traag is. Connecten met de Guest WiFi geeft soms ineens een snellere verbinding.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7528 reacties
  • 24 februari 2025

Hoi ​@First, het beste kun je hier even een eigen topic voor aanmaken! Kan best zijn dat dit met de update te maken heeft gehad maar dat weten we nog niet zeker. Als je hier een eigen topic voor aan zou willen maken, kunnen we vanuit daar verder met je meedenken! Alvast bedankt :)

• Helper
  • 25 reacties
  • 25 februari 2025
Jan van KPN schreef:

Hoi ​@First, het beste kun je hier even een eigen topic voor aanmaken! Kan best zijn dat dit met de update te maken heeft gehad maar dat weten we nog niet zeker. Als je hier een eigen topic voor aan zou willen maken, kunnen we vanuit daar verder met je meedenken! Alvast bedankt :)

Ik snap wat je zegt, maar ik wil er liever niet teveel tijd aan kwijt zijn. Voor de update heeft het gewoon altijd goed gewerkt. Ineens gebeuren er allemaal rare dingen. Ze zijn als goed is wel bezig met het aanbrengen van glasvezel in de straat, wellicht dat het daarmee ook te maken kan hebben. Ik kijk het nog even aan en wellicht lost het vanzelf op.

wjb
Superuser
  • 74441 reacties
  • 25 februari 2025

First schreef:

Ze zijn als goed is wel bezig met het aanbrengen van glasvezel in de straat, wellicht dat het daarmee ook te maken kan hebben. 

Die kans is klein en ik zou daar maar geen relatie tussen leggen.

Izaak Langendorff
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

ik heb afgelopen maandag nieuwe kpn box 10 gekregen van kpn Montour. maar nu staat er V1.01.00T04. en nu is mijn vraag wanneer kan ik de versie V10.C24.12.15 verwachten. want hij stond eerst op mijn oude modem maar die is kapot gegaan

laat me het even weten 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8190 reacties
  • 26 februari 2025
Izaak Langendorff schreef:

ik heb afgelopen maandag nieuwe kpn box 10 gekregen van kpn Montour. maar nu staat er V1.01.00T04. en nu is mijn vraag wanneer kan ik de versie V10.C24.12.15 verwachten. want hij stond eerst op mijn oude modem maar die is kapot gegaan

laat me het even weten 

Die update komt vanzelf een keer ​@Izaak Langendorff , is niet te forceren.

aama
Deelnemer
  • 5 reacties
  • 9 maart 2025

Ik heb sinds 2 weken een gloednieuwe KPN Experia Box 10. Daar staat nog/weer de oude softeware V1.01.00T04. op!

Wanneer kan ik de versie V10.C24.12.15 verwachten?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

​@aama Zie het bericht van JanD hierboven. 😉

• 13272 reacties
  • 17 maart 2025

In het startbericht staat dat je met de SW1 deze update nog niet krijgt, maar in de aanvulling van 20-2-2025 in de tekst van de SW1 update lees ik dat de SW1 nu ook geüpdatet wordt sanen met de V10, net als met de Box 12. Wat is nu waar? En als deze update wel samen met die van de SW1 uitgevoerd wordt, moet dan het startbericht van dit topic niet worden aangepast? 

Erik van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 28340 reacties
  • 17 maart 2025

Ja, maar ook nee. Maar ik ga het startbericht wel even aanpassen met wat extra info.

Een SW1 zal zichzelf updaten naar de KPN Software als deze verbonden wordt met een modem dat al op KPN Software draait. En daar valt ook de V10 onder. 

Maar we hebben tot op heden nog niet bewust huishoudmigraties gedaan met V10 icm SW1.

Reageer