Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 maart 2019
Beste KPN,

Ik heb mijn abonnement onlangs verlengd samen met mijn spotify bundel. Echter is nu mijn spotify omgezet naar Free, hierdoor wilde ik opnieuw activeringscode aanvragen. In het activeringspagina krijg ik steeds de error β€œDeze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.”
Wil graag iemand van forum dit voor mij oplossen.

Dank u vriendelijk

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 10 maart 2019
@Microps, ah irritant dat het niet herkend wordt 😞 We kunnen een nieuwe code voor je aanvragen, alleen hebben we hier wel je gegevens voor nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bij pers. opmerkingen)? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan gaan we voor je kijken!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 maart 2019
Susan_ schreef:
@Microps, ah irritant dat het niet herkend wordt 😞 We kunnen een nieuwe code voor je aanvragen, alleen hebben we hier wel je gegevens voor nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bij pers. opmerkingen)? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan gaan we voor je kijken!

Ik heb het aangepast dankjewel

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 maart 2019
Ik wil Spotify activeren maar heb (nog) geen activatiecode. Die wil ik aanvragen en dien hiervoor een emailadres in te vullen waarop de rekeningen naar worden gestuurd. Dat doe ik en krijg steeds de melding: geen geldige emailadres! Snap het niet.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 10 maart 2019
@Microps, top bedankt! Ik heb je een nieuwe activatiecode toegestuurd πŸ˜‰ Deze kan je verzilveren op onze activatiepagina, en hiermee kan je jouw Free account weer omzetten naar Premium. Onze excuses voor het ongemak!

@wimpie736, lastig dat je e-mailadres niet herkend wordt. Maar we helpen je graag alsnog snel verder. Wil jij je profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 10 maart 2019
Beste KPN,

Kunt u mij ook een activatiecode sturen om mijn spotify premium te koppelen aan een andere spotify account.

Hoor graag!

Groet
Rudy

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic

Syl100
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 10 maart 2019
in januari mijn abbo verlengt inclusief spotify maar nu switcht die steeds naar free, zoals nu. Ik heb alles gecheckt maar alles staat goed ( is ook niks veranderd van voor verlenging) het is ook niet steeds dat dit gebeurd maar nu 2 x achter elkaar in weekend. Heel vervelend. Zijn er leden die dit herkennen of een oplossing hebben?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Erik van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 28362 reacties
  • 10 maart 2019
Dat kan zeker, @MonchyAlex! Vul je gegevens in op je profiel, en laat in het topic weten als je dit gedaan hebt, dan regelen we dit voor je.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
Hallo @Syl100, welkom! Het is heel gek dat 'ie steeds naar free switcht! Log je niet per ongeluk met twee verschillende accounts in? Kan je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Als je in de persoonlijke opmerkingen je gebruikersnaam invult, check ik dat meteen. Al deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Laat je het me even weten wanneer je dit gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 maart 2019
Hoe kan ik mijn spotify premium krijgen ?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 maart 2019
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn KPN abonnement is pas gewijzigd, maar inclusief Spotify Premium.
Nu is Spotify ineens Free.
Graag hulp.

Kaeso

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 maart 2019
Spotify app via de telefoon werkt prima, maar online lukt het niet om in te loggen

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Erik van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 28362 reacties
  • 11 maart 2019
@jan.3gen, dat hangt ervan af of je het in je pakket hebt zitten. Vul je gegevens in op je profiel, en laat in het topic weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit voor je na, en bezorg je een activatiecode als je daar recht op hebt.

Dit gebeurt soms, @Kaeso, als je overgaat van een abonnement met Spotify inbegrepen, naar een abonnement met Spotify als extra optie. Ik heb nu een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Die krijg je binnen een paar uur per sms.

Mijn zusje gebruikte altijd spotify premium (dit zit gratis in het abonnement). Het account is lang geleden een keer aangemaakt en nu zijn we de inloggegevens kwijt. Is er een manier om de gegevens nog te achterhalen?

Admin: bericht verplaatst naar lopende topic

joss1965
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+10
  • Slimmerik
  • 2173 reacties
  • 12 maart 2019
@HenSmits, wat bedoel je met 'online'? Via de telefoon ben je ook 'online'. Op welk apparaat lukt het niet?

Admin: reactie meeverhuisd naar lopende topic

Hoii ik probeer spotify met KPN te koppelen. Maar als ik een activatie code wil opvragen, staat er dat mijn e-mail niet herkend wordt. Ik heb wel het goede KPN e-mail ingevuld. Wat nu?

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • 12 maart 2019
@HenSmits: bedoel je dat inloggen niet lukt op spotify.com? Dan wordt er waarschijnlijk toch een foutje gemaakt bij de gebruikersnaam of wachtwoord. Heb je al een wachtwoord reset gedaan?

@Kaeso: Als je weet welk e-mailadres eraan gekoppeld is, dan kan je een wachtwoord reset uitvoeren. Geen idee? Vul dan je gegevens in, in je profiel, en geef me hier een seintje. Dan checken we dat voor je. :)

@Fabiennehulleman: Hoi! Nu gaan wij dat voor je uitzoeken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 616 reacties
  • 13 maart 2019
Ik heb "gratis" Spotify premium via mijn alles in 1 standaard abbonement en nu mijn oude premium via mijn telefonie abbonement niet meer bestaat wilde ik dus over op die van mijn thuis abbonement maar ik heb geen flauw idee meer welke codes of adressen ik hiervoor gebruikt heb ooit (of ΓΌberhaupt gebruikt ooit)
Gaarne een nieuwe activatiecode voor mij.

Alvast bedankt

*Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 13 maart 2019
Hoi @Macabeus, Aangezien je geen 'Premium' mobiel abonnement meer hebt, wordt je omgezet van Spotify Premium naar Spotify Free. Aan de hand van je Alles in 1 Standaard abonnement kan ik je een nieuwe activatiecode sturen waarmee je met je huidige account kunt upgraden naar Spotify Premium. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan je forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik dit voor je regelen.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 616 reacties
  • 13 maart 2019
Die waren reeds ingevuld in mijn profiel dus als u zo goed zou willen zijn dan graag.

Alvast dank voor de snelle service.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 13 maart 2019
@Macabeus, Spotify Premium die bij jouw Alles in 1 Standaard abonnement hoort is al gekoppeld aan een gebruikersnaam. Die gebruikersnaam stuur ik je in een privΓ©bericht. Als je geen gebruik meer maakt van dit account, dan kan ik het account terugzetten naar Spotify Free waardoor je een nieuwe activatiecode krijgt die je kunt gebruiken voor een ander account.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 14 maart 2019
ik probeer al een tijdje spotify te koppelen met mijn kpn maar dit lukt mij niet.
ik heb een activatiecode van 2012 maar die is niet meer geldig en ik heb geen idee of die ooit gekoppeld is. Een nieuwe activatiecode opvragen lukt niet.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Groet Ellen

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 14 maart 2019
Ik heb bij mijn kpn abonnement een gratis Spotify premium account. Nu wou ik die koppelen alleen zegt hij dat de code niet meer geldig is ofzo. Wat moet ik doen?

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • 15700 reacties
  • 14 maart 2019
@Elif: Er zal inderdaad een nieuwe activatiecode moeten komen. Heb je Spotify Premium in combinatie met een mobiel of een vast abonnement? Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer (en even een reactie plaatsen als dat is gebeurd)? Dan sturen we een nieuwe op.

@L. De vries: Ik denk dat bij jou hetzelfde aan de hand is. De code verloopt na 6 weken. We kunnen een nieuwe opsturen. Kun jij ook je profiel aanvullen en een reactie sturen als dat is gebeurd?

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 14 maart 2019
Ik heb alles aangepast, krijg ik een nieuwe via sms? Of op de post?