Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 april 2020

@Lisa Het is ingevuld. Alvast bedankt!

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties
  • 10 april 2020

1960marjonben schreef:

Hi,ik heb spotify premium via KPN maar mijn app blijft op free staan. Mijn Spotify account staat wel op premium. Inmiddels app geΓΌpgrade en verwijderd en opnieuw geΓ―nstalleerd.

hoe kan dit gewijzigd worden?

Hallo @1960marjonben, en als je inlogt op de webpagina van Spotify, wat zie je dan staan? Ook een Free-account? Vul dan even je gegevens in op je forumprofiel, dan kijken we het even na :)

Yess.L schreef:

hallo,

momenteel is mijn spotify account gekoppeld aan de premium code voor alles in 1 pakket thuis. Nu heb ik via kpn mobiel ook een premium code en zou ik graag mijn spotify account willen koppelen aan de kpn mobiel activatie code zodat de code voor alles in 1 pakket kan worden gebruikt voor een andere gebruiker in het huishouden. 

Admin: topic verplaatst

Hey @Yess.L, dat is mogelijk. Maar dan moeten beide accounts terug worden gezet en opnieuw geactiveerd worden op het juiste abonnementsnummer. Zou je daarvoor je gegevens willen aanvullen in je forumprofiel: het liefst de klantnummers van je alles-in-1 en mobiele abonnement. Dank alvast :)

PVergeer schreef:

@Lisa Het is ingevuld. Alvast bedankt!

Namens Lisa de knop ingedrukt :sunglasses: Binnen 3 uren ontvang je een nieuwe code, @PVergeer

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 11 april 2020

Ben er vandaag 10-4 achter gekomen dat m’n Spotify premium zomaar is teruggezet naar Spotify Free. Hoe kan dit zomaar gebeuren? Kan KPN mij hiermee verder helpen?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 11 april 2020

goede avond,

momenteel heeft mijn spotify account premium via ons alles in 1 pakket thuis. Nou heb ik sinds deze maand ook spotify premium bij mijn mobiele abonnement. Ik wil graag mijn spotify account koppelen aan de premium code van mijn mobiele abonnement , zodat een ander persoon in ons huishouden de code kan gebruiken van het alles in 1 pakket. Dus ik wil graag dat het huidige account ontkoppeld wordt van de premium zodat hij gewisseld kan worden met de andere code. 

Met vriendelijke groet,

Y.Los

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 11 april 2020

@Nadia 

ik heb beide klantnummers ingevuld. momenteel is er maar 1 spotify account die ontkoppeld moet worden en weer opniew ingesteld moet worden. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23592 reacties
  • 11 april 2020
Wilfred34 schreef:

Ben er vandaag 10-4 achter gekomen dat m’n Spotify premium zomaar is teruggezet naar Spotify Free. Hoe kan dit zomaar gebeuren? Kan KPN mij hiermee verder helpen?

Hi @Wilfred34 , welkom hier. 

Daar kan ik zeker bij helpen. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23592 reacties
  • 11 april 2020

Hi @Yess.L, welkom op het forum. 

Ik heb Spotify van de vaste diensten thuis losgekoppeld en een nieuwe code voor je besteld zodat iemand anders die kan gebruiken. Deze code zul je binnen 24 uur via e-mail ontvangen, ervaring leert dat dit binnen een paar uur al rond is. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 11 april 2020
Alex_P schreef:
Wilfred34 schreef:

Hi @Wilfred34 , welkom hier. 

Daar kan ik zeker bij helpen. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hi Alex_P,

Ik heb de relevante gegevens aangevuld. Hopelijk kun je er iets mee.

gr. Wilfred

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 12 april 2020

@Wilfred34, ik heb meteen even gekeken. Zowel onder je vaste diensten (Alles-in-1 Instap) als bij je mobiele abonnement zie ik geen optie voor Spotify Premium. Wel heb je onlangs verlengd met je mobiele abonnement, alleen bij het nieuwe mobiele abonnement zit geen Spotify Premium bij inbegrepen. Vandaar dat het omgezet is naar Free. Wil je hier wel weer gebruik van maken? Dan kan je Spotify Premium via MijnKPN weer aanzetten (voor € 9,99 per maand).

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 12 april 2020

Beste,

Graag zou ik een nieuwe activeringscode ontvangen om mijn Spotify Premium om te zetten naar een ander account.

Alvast bedankt.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 12 april 2020
Susan_ schreef:

@Wilfred34, ik heb meteen even gekeken. Zowel onder je vaste diensten (Alles-in-1 Instap) als bij je mobiele abonnement zie ik geen optie voor Spotify Premium. Wel heb je onlangs verlengd met je mobiele abonnement, alleen bij het nieuwe mobiele abonnement zit geen Spotify Premium bij inbegrepen. Vandaar dat het omgezet is naar Free. Wil je hier wel weer gebruik van maken? Dan kan je Spotify Premium via MijnKPN weer aanzetten (voor € 9,99 per maand).

Hallo Suzan,

Wat je schrijft is niet correct. Op het mobiele abonnement zat altijd spotify premium inbegrepen en was kostenloos. Dit mobiele abonnement is onlangs niet verlengd, als het al verlengd is dan was dit ergens in 2019. Wel heb ik een 3e mobiele abonnement in januari afgesloten… heeft dat hier mee te maken?

Ik zou graag zien dat we het spotify premium weer kostenloos β€œaan” wordt gezet.

graag een reactie.

gr. Wilfred

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23592 reacties
  • 12 april 2020
SandervS schreef:

Beste,

Graag zou ik een nieuwe activeringscode ontvangen om mijn Spotify Premium om te zetten naar een ander account.

Alvast bedankt.

Hi @Sander084, welkom hier. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23592 reacties
  • 12 april 2020
Wilfred34 schreef:
Susan_ schreef:

Hallo Suzan,

Wat je schrijft is niet correct. Op het mobiele abonnement zat altijd spotify premium inbegrepen en was kostenloos. Dit mobiele abonnement is onlangs niet verlengd, als het al verlengd is dan was dit ergens in 2019. Wel heb ik een 3e mobiele abonnement in januari afgesloten… heeft dat hier mee te maken?

Ik zou graag zien dat we het spotify premium weer kostenloos β€œaan” wordt gezet.

graag een reactie.

gr. Wilfred

Dan ga ik dieper graven. Op welk nummer van de 3 heb je dit gehad? De laatste 3 cijfers zijn voldoende. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 12 april 2020
Alex_P schreef:
Wilfred34 schreef:
Susan_ schreef:

Hallo Suzan,

graag een reactie.

gr. Wilfred

Dan ga ik dieper graven. Op welk nummer van de 3 heb je dit gehad? De laatste 3 cijfers zijn voldoende. 

op Klantenr. Xxxxxxxx697

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23592 reacties
  • 12 april 2020

Dan snap ik nu wat hier aan de hand is. Je hebt je abonnement inderdaad niet verlengd, je hebt het echter wel gewijzigd. Je bent van KPN Zorgeloos Premium naar Zorgeloos Standaard gegaan. Dit heb je zelf gedaan in Mijn KPN of via de app zo te zien. Spotify Premium zit alleen bij Zorgeloos Premium bij je abonnement inbegrepen. 

Wat we nu kunnen proberen is om het terug te zetten naar Zorgeloos Premium zodat Premium weer inbegrepen is in je abonnement. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 12 april 2020

Als je dit kunt terugzetten graag want ik was me daar niet bewust van.

alvast bedankt!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Wilfred34 schreef:

Als je dit kunt terugzetten graag want ik was me daar niet bewust van.

Ik heb het mobiele abonnement weer terug gezet naar Zorgeloos Premium. Deze wijziging gaat in per de eerste van de nieuwe factuurmaand. Laat je ons weten of het gelukt is?

Goedemorgen, wij hebben een premium account maar geen activatiecode kunt u deze toesturen

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 13 april 2020

Hallo,

Ik zou graag mijn Spotify premium account activeren.

via KPN alles in 1 ben ik hier op geabonneerd

wellicht zal er ooit wel een code zijn geweest. kan hier een nieuwe voor aanvragen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 14 april 2020
Ducati916 schreef:

Hallo,

Ik zou graag mijn Spotify premium account activeren.

via KPN alles in 1 ben ik hier op geabonneerd

wellicht zal er ooit wel een code zijn geweest. kan hier een nieuwe voor aanvragen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik kijk het graag voor je na @Ducati916 Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 14 april 2020

Goedemiddag,

ik heb spotify premium in mijn pakket, Hoe kan ik deze activeren?

m.vr.gr.

Agnes Grit

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23592 reacties
  • 14 april 2020

Hi @Grit34 en @Angelique leenheer.

Ik kijk dit graag na. Zouden jullie het KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 14 april 2020

Ik heb mijn gegevens aangevuld.

m.vr.gr.

Agnes Grit

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 14 april 2020

@Grit34, bedankt voor de gegevens! Een nieuwe code is onderweg naar jouw @live.nl mailadres. Binnen een paar uurtjes kan je hem verwachten. Via deze website kan je hem activeren en jouw huidige Free account Premium maken!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 15 april 2020

Ik heb eeb premium abonnement met spotify echter nu moet ik opnieuw spotify activeren maar kan nergens mijn de activeringscode vinden; wie helpt?