@marcel9 Dankjewel, ik heb je gegevens erbij gepakt! Ik zie inderdaad dat je Spotify Family aangevraagd hebt bij jouw abonnement, maar dat het nog niet geactiveerd is. Dat komt dus doordat Spotify de opzegging van Premium vanuit XS4ALL nog niet verwerkt heeft. Ik moet zeggen, dat gebeurt vaker. Het ontkoppelen van een oud abonnement gaat niet zo snel bij Spotify.
Daarom zijn er verschillende dingen die je kunt doen. Je kunt alvast de abonnementen van familieleden thuis, die Spotify Family willen gaan gebruiken, activeren via de link. Zo kunnen anderen bij je thuis het Family abonnement al gebruiken, en kan jij aansluiten zo gauw Premium opgeheven is. Ik verwacht dat Spotify het in de loop van deze maand wel verwerkt. Meestal is het binnen maximaal 30 dagen maar het duurt soms wat langer, ook afhankelijk van wanneer het abonnement helemaal stopgezet is.
Optie twee is dat je Spotify Family eerst uitzet in MijnKPN. Dan wacht je tot jouw Spotify account over gaat naar Free. Dat gebeurt zo gauw Spotify de opzegging van het Premium gedeelte vanuit XS4ALL afgesloten en verwerkt heeft. Daarna vraag je Spotify Family weer aan in MijnKPN en kan je meteen activeren met de link die ik eerder stuurde.