Alles over de levering van jouw nieuwe toestel, het instellen van je mobiel en IOS en Android
Recent actief
Ik wil dat mijn toetel Samsung A5 2016 (SM-510F) langer overgaat voordat deze overgaat naar voicemail.
Mijn Whats app werkt als ik op een Wifi netwerk zit. Maar niet op mijn 4G. Ik heb telefoon uit en aan gezet, dat helpt niet.
Goedenavond, ons dochtertje heeft dectel samsung s6 van papa gehsd, haar kpn simkasrt erin gezet. Maar kan wel internetten whats appen maar niet gewoon bellen. Geeft aan niet aangemeld bij het netwerk? Wat moet ik doen? Gr Jolanda
Ik heb sinds september de iPhone x. Ik heb nu sinds een maand last dat als ik iemand bel ik diegene heel slecht versta doordat het heel zachtjes gaat ik moet deze altijd op de luidspreker zetten of oordoppen in doen wil ik het verstaan. Nu heb ik ook sinds gisteren dat mijn geluid tijdens muziek luisteren of als de wekker afgaat hij ontzettend kraakt. Ook hier als ik oordoppen in doe is het goed. Valt dit onder garantie ook zonder verzekering?
Begin mei heb ik een iPhone Xs max aangeschaft via KPN. Sinds het begin heb ik problemen met bellen, 4G ontvangst en WiFi connectie. Het probleem is algemeen bekend. Wat adviseren jullie mij? heb het probleem reeds gemeld bij de KPN
Wegens wijziging abonnement van Hollands Nieuwe naar KPN heb ik van u een nieuwe SIM-kaart ontvangen en geplaatst in mijn mobiele telefoon. Nu kan ik met deze telefoon geen gesprekken meer voeren. Wat moet ik doen om mijn mobiele telefoon weer te activeren?
Mijn iPhone XR heeft al vanaf de eerste week problemen maar heb al ontelbare keren gereset en fabrieksherstellingen terug gezet. Apps lopen vast, of voeren functies niet uit. Heb 2x Apple support gebeld. Ben 2x bij Amac geweest, heb ontelbare keren gechat net KPN, Priveberichten gestuurd via Facebook naar KPN en heb mijn toestel 2x op laten sturen via teleplan via onbeschoft winkel personeel maar hij komt steeds terug met defect niet geconstateerd en ben inmiddels 4x op en neer kunnen rijden voor Jan met de korte achternaam. Op de chat sturen ze mij naar de winkel, in de winkel behandelen ze mij steeds onbeschofter, geven teleplan Apple en Amac de schuld en zeggen zelfs dat ze rechten hebben gestudeerd en dat ze mijn toestel 6 maanden constant op en neer mogen sturen. Mijn toestel is net weer terug en het wordt steeds erger en nu zijn het niet alleen de apps maar ook telefoonfuncties die rare dingen doen. Mijn iPhone is van maart en heb mijn toestel geen dag fatsoenlijk kunnen gebruike
Hallo allemaal! Mijn iPhone 8 is al een tijdje behoorlijk gebogen. Geen idee hoe het komt en alles werkt nog prima. Het enige wat je ziet is wat kleurverandering in het scherm. Daarnaast ben ik wel bang dat de telefoon elk moment kapot kan gaan en mijn hoesjes (van Apple) gaan er ook stuk door. Ik ben eerst naar een KNP winkel gegaan en daar zei een medewerker: "Je hebt 'm zeker in je zak gehad, ja dan gebeurt dan.". Uiteraard heb ik hem in mijn zak (voorkant) net zoals half Nederland. Maar goed, ze kon niets voor mij betekenen verder. Toen ben ik naar de Apple store gegaan. Daar kreeg ik rare blikken omdat ze niet eerder een iPhone 8 hadden gezien die eruit ziet als een banaan. Maar daar kreeg ik een oplossing: voor 400 euro zou ik een een nieuwe zelfde iPhone kunnen krijgen. Al met al voelt het niet alsof ik hiermee voldoende ben geholpen. Ik heb een telefoon gekocht waarvan ik mag verwachten dat hij niet na een redelijke tijd zomaar buigt. Hebben jullie enig idee