Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• 15 september 2023
  • 914 reacties
  • 59300 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

914 reacties

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 43 reacties
  • 27 oktober 2023

Vanmiddag mijn iPhone 15 Pro Max NT, 256 GB mogen ontvangen, enorm blij mee. 

• Topper
  • 19 reacties
  • 27 oktober 2023
Vikash schreef:

@wedeve Wat vervelend dat jouw rijbewijs niet geaccepteerd werd door de koerier. Is er ook aangegeven waarom jouw rijbewijs niet geaccepteerd werd? Ik kan mij voorstellen dat je niet nog eens wil wachten op jouw toestel, maar helaas is er geen andere optie dan jouw bestelling opnieuw te plaatsen. Anders had ik je graag verder geholpen daarin😥

Ik heb inmiddels bij Apple de telefoon gehaald. Ze lijken elke dag wat voorraad te hebben. 
Nu wilde ik een simonly afsluiten met nummerbehoud, maar die wordt geannuleerd. Hoe zit dat?

• Topper
  • 22 reacties
  • 27 oktober 2023

KPN ik kan letterlijk een iPhone 15 pro Max NT 256 morgen ophalen bij de Apple Store en in wacht al ruim een maand ik die van mij?! 
er staat 4/5 weken levertijd (nogsteeds) op jullie website en dat is een COMPLETE LEUGEN! 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
wedeve schreef:
Vikash schreef:

@wedeve Wat vervelend dat jouw rijbewijs niet geaccepteerd werd door de koerier. Is er ook aangegeven waarom jouw rijbewijs niet geaccepteerd werd? Ik kan mij voorstellen dat je niet nog eens wil wachten op jouw toestel, maar helaas is er geen andere optie dan jouw bestelling opnieuw te plaatsen. Anders had ik je graag verder geholpen daarin😥

Ik heb inmiddels bij Apple de telefoon gehaald. Ze lijken elke dag wat voorraad te hebben. 
Nu wilde ik een simonly afsluiten met nummerbehoud, maar die wordt geannuleerd. Hoe zit dat?

Vreemd, @wedeve! Je kunt het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega's helpen je graag verder. Wellicht is het annuleren van de eerste bestelling nog niet volledig verwerkt. Mocht je er niet uitkomen, maak gerust even een eigen topic aan met je vraag. 

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 29 oktober 2023

Goedemiddag, het is behoorlijk rustig in dit topic. Heeft iedereen hier al zijn nieuwe iPhone mogen ontvangen?

• Topper
  • 18 reacties
  • 29 oktober 2023

Nee nog niet 

• Topper
  • 22 reacties
  • 29 oktober 2023
JanE.Heite schreef:

Goedemiddag, het is behoorlijk rustig in dit topic. Heeft iedereen hier al zijn nieuwe iPhone mogen ontvangen?

Nee

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 29 oktober 2023

Oh, jammer dat te horen. Ik had gehoopt dat ik de laatste hier was die nog niet had ontvangen… en dat ik zo’n beetje voor in de wachtrij stond.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23353 reacties
  • 29 oktober 2023

@allen die hier zich afvragen wanneer hun toestellen aankomen; geduld is een schone zaak. 

Wacht het alsjeblieft af. Wij hadden het met alle plezier afgeleverd als we het hadden kunnen doen.

Komt eraan!

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 30 oktober 2023
JanE.Heite schreef:

Ik had vandaag een afspraak staan tussen 12:30 en 18:00 en zou nog een bericht ontvangen van KPN hoelaat het toestel geleverd zou worden. Zonder enige communicatie van KPN kom ik er achter dat mijn toestel vandaag niet geleverd wordt omdat het toestel niet is bezorgd bij AMP!! Heel erg slecht dit!!! Ik moest al een week wachten om een bezorgafspraak in te plannen, blijkt dat KPN mijn toestel niet heeft geleverd! Ook word ik hiervan niet op de hoogte gebracht!

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 30 oktober 2023

Op 26/09/23 een iPhone 15 pro zwart besteld. Toen werd er 3 weken opgegeven als levertijd. Morgen zijn we 5 weken verder. Buiten updates dat jullie zijn vertraagd heb ik niks ontvangen (elke dinsdag om 17h39 krijg ik een mail met dat ik geduld moet hebben).

Zojuist gebeld met de klantenservice en ik heb te horen gekregen dat ik nog 4 a 5 weken moet wachten. Dat wordt dus 2 maanden wachten voor een toestel! Vind ik onacceptabel. Als je hem nu wil bestellen heb je dezelfde wachttijd. Er klopt iets niet. Of er wordt totaal geen rekening gehouden met klanten die al een poosje op hun bestelling wachten. Of de klanten die nu een 15 willen bestellen gaan ook 2 maanden wachten omdat eerst de klanten die al eerder hebben besteld hun telefoon ontvangen. Vind ik al de zoveelste slechte service van KPN en ik denk persoonlijk aan om nooit meer een product bij jullie te kopen. Er wordt nooit oplossingsgericht gedacht. 

Destijds had ik ook moeite om mijn telefoon te bestellen (destijds geen klacht ingediend waar ik nu spijt van heb). Toen werd ik van het kastje naar de muur gestuurd door de medewerkers. Uiteindelijk een topmeid aan de lijn gehad die binnen 30 minuten mijn probleem had opgelost.

Nou wil ik weten waarom het zo lang duurt om een telefoon te bezorgen en waarom er zo weinig informatie beschikbaar is. Als ik het goed heb is KPN de grootste telecom bedrijf van Nederland, toch? 

Ik stapte 2 jaar geleden over van Vodafone omdat ik bij KPN onbeperkt kan bellen binnen de EU, maar voor derest hebben jullie vind ik de service ver beneden pijl. Verneem graag.

edit : heb het hier over de iPhone 15 pro 128gb black titanium ik sta nog steeds op ‘stap 1’. Morgen ben ik 5 weken verder.

Luciano Hoppenbrouwers
Deelnemer

Ik heb mijn iphone 15 pro max nt 256 gb op 25/9 besteld en verwacht hem toch wel volgende week binnen. ik ben nu 5 weken aan het wachten en mijn geduld is nu toch wel voorbij. ik hoor graag wat nu precies de levertijden zijn

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 30 oktober 2023
A el schreef:
JanE.Heite schreef:

Ik had vandaag een afspraak staan tussen 12:30 en 18:00 en zou nog een bericht ontvangen van KPN hoelaat het toestel geleverd zou worden. Zonder enige communicatie van KPN kom ik er achter dat mijn toestel vandaag niet geleverd wordt omdat het toestel niet is bezorgd bij AMP!! Heel erg slecht dit!!! Ik moest al een week wachten om een bezorgafspraak in te plannen, blijkt dat KPN mijn toestel niet heeft geleverd! Ook word ik hiervan niet op de hoogte gebracht!

Hi, hoe ben je daar achter gekomen? Mijne wordt als het goed is woensdag bezorgd en ben wel benieuwd of dat dan wel goed gaat.

Jasper van KPN
Moderator

De levertijden weten we niet precies. Zodra jouw toestel geleverd zal worden krijg je daar een bericht over. We zijn zoals in het startbericht staat afhankelijk van leveringen van Apple, van te voren weten we niet hoeveel toestellen daar precies in zitten.

Als je de mail krijgt dat jouw toestel is verzonden is het toestel onderweg, tot die tijd is het afwachten.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 30 oktober 2023
Jasper schreef:

De levertijden weten we niet precies. Zodra jouw toestel geleverd zal worden krijg je daar een bericht over. We zijn zoals in het startbericht staat afhankelijk van leveringen van Apple, van te voren weten we niet hoeveel toestellen daar precies in zitten.

Als je de mail krijgt dat jouw toestel is verzonden is het toestel onderweg, tot die tijd is het afwachten.

Ik vind het abnormaal dat jullie geen inzicht hebben op inkomende vrachten en elke keer naar anderen wijzen! Ga eens de huidige service verberen in plaats van elke keer dezelfde antoowrd te geven op mensen wat 0,0 toegevoegde waarde heeft.

• Topper
  • 22 reacties
  • 30 oktober 2023
Luciano Hoppenbrouwers schreef:

Ik heb mijn iphone 15 pro max nt 256 gb op 25/9 besteld en verwacht hem toch wel volgende week binnen. ik ben nu 5 weken aan het wachten en mijn geduld is nu toch wel voorbij. ik hoor graag wat nu precies de levertijden zijn

Ik heb precies het zelfde

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 30 oktober 2023
Nugget123 schreef:
A el schreef:
JanE.Heite schreef:

Hi, hoe ben je daar achter gekomen? Mijne wordt als het goed is woensdag bezorgd en ben wel benieuwd of dat dan wel goed gaat.

Ik ben er achtergekomen omdat ik geen mail meer heb ontvangen over het tijdstip van bezorging. Vervolgens heb ik zelf gebeld en na 10 keer heen en weer bellen met KPN en AMP en van alles en nog wat te hebben aangehoord kwamen ze met dat mijn pakketje als Manco is gemeld!!! Helemaal niet gecommuniceerd!! En de oplossing is het onderzoek afwachten voor ze weer een nieuwe kunnen sturen en natuurlijk moet er dan wel een toestel op voorraad! Schandalig hoe de service loopt!! Na 6 weken wachten heb ik nog steeds niks!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7558 reacties
  • 30 oktober 2023
KA61 schreef:
Jasper schreef:

Ik vind het abnormaal dat jullie geen inzicht hebben op inkomende vrachten en elke keer naar anderen wijzen! Ga eens de huidige service verberen in plaats van elke keer dezelfde antoowrd te geven op mensen wat 0,0 toegevoegde waarde heeft.

Abnormaal is het zeker niet @KA61, we zijn hierin nu eenmaal afhankelijk van Apple. Naar mijn weten hebben alle providers hier 'last' van. Als we hier zicht op zouden hebben dan zouden we dat ook communiceren; scheelt ons heel veel werk en minder ontevredenheid over de levering van de nieuwste iPhones. 

• Topper
  • 24 reacties
  • 30 oktober 2023

Hallo, ik heb op 3 oktober de iPhone 15 pro Max naturel titanium 256 GB wanneer verwachten jullie die te kunnen leveren?

admin: verplaatst naar verzameltopic

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @TMNT, zoals je ziet hebben we jouw bericht verplaatst naar het centrale topic over de iPhone 15. In het startbericht van dit topic (helemaal bovenaan) staat daar uitleg over. Kort samengevat: dat is afwachten, je krijgt een bericht zodra jouw toestel geleverd zal worden.

• Topper
  • 24 reacties
  • 31 oktober 2023
JanZ_ schreef:
KA61 schreef:
Jasper schreef:

Abnormaal is het zeker niet @KA61, we zijn hierin nu eenmaal afhankelijk van Apple. Naar mijn weten hebben alle providers hier 'last' van. Als we hier zicht op zouden hebben dan zouden we dat ook communiceren; scheelt ons heel veel werk en minder ontevredenheid over de levering van de nieuwste iPhones. 

Dank u wel voor u antwoord. Kan niet anders gewoon afwachten.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 31 oktober 2023

zojuist een afspraak kunnen maken voor een bezorgmoment, ik had besteld op 26 september de iphone 15 pro max black titanium 256GB. 

• Topper
  • 18 reacties
  • 31 oktober 2023
Gb2003 schreef:

zojuist een afspraak kunnen maken voor een bezorgmoment, ik had besteld op 26 september de iphone 15 pro max black titanium 256GB. 

mij heb hem besteld op de 22e kreeg je een mailtje of ? 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 31 oktober 2023
Kajr schreef:
Gb2003 schreef:

mij heb hem besteld op de 22e kreeg je een mailtje of ? 

ik kreeg een mail en een sms

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 31 oktober 2023

Morgen wordt mijn telefoon als het goed is geleverd, wanneer kan ik dan een email verwachten met de esim? Of hoe/waar kan ik die dan installeren? In mijn aanvraag voor nummerbehoud stond dat ik direct een email zou krijgen bij een esim maar die heb ik nooit gehad.