Stel je vraag over; thuisbellen, Voip, telefoonnummers, nummerbehoud, voicemail of je vaste telefoontoestel.
Recent actief
Vorige week via chat contact met medewerker vast bellen opgezegd vanwege de hoge maandelijkse kosten. Helaas hiervan geen bevestiging ontvangen via de mail. Als ik vandaag nogmaals probeer te chatten met een medewerker krijg ik de melding van 22 wachtenden voor u. Dan ben ik er alweer helemaal klaar mee! Nu via het online opzeggen ingevuld (maar dan staat er bij mininaal een maand van te voren opzeggen) en dan vraag ik me af.....is er door die medewerker uberhaupt wel eens een opzegging ingevuld? Omdat ik er onder mijn gegevens geen melding van terug kan vinden 🤔.
Beste lezer, ik heb een Arizona basic systeem (basisstation + extra handset). De extra handset werkt in principe naar behoren, maar toont tot mijn verbazing al enige tijd een leeg scherm. Ik heb de batterijen al verwijderd, maar dit biedt geen soelaas. Is iemand bekend met dit mankement? Vincent
Weet de pincode van de Boston xl2 niet meer. Hoe kan Ik die wijzigen?
Beste KPN, wij hebben een abonnement Hussel Thuis besteld met nummerbehoud voor ons nieuwe huis. Nu hebben we gisteren een mailtje gehad van KPN met een nieuw telefoonnummer. Is dit een tijdelijk telefoonnummer, ik kan hier in de mail van KPN niets over terugvinden? We hebben tijdelijk twee adressen en twee internet/ telecom aanbieders. P.s. in de bevestigingmail van KPN staat: met nummerbehoud. Groeten, Jakim
Vanaf 13 nov bezig om mijn oude thuis nr weer actief te krijgen. Wat ik duidelijk had aangegeven tijdens de overstap naar KPN. Na 6 telefoontjes nog steeds geen resultaat. Er wordt dan verteld dat het max 48 uur duurt. Inmiddels zijn we 264 uur verder. Het liefst zou ik vandaag nog terug gaan naar mijn oude provider. KPN is niet meer hoe het een enkel jaar gelegen was. Amateuristisch pfffff zojuist weer gebeld reactie van KPN sorry meneer maar op zondag kunnen we niets voor U doen, gewoon afwachten …….… ja en straks is mijn oude nummer weer vrij gegeven aan iemand anders zeker! KPN nooit meer deze overstap.
Mijn (2) Dallas comfort staan beide op'basis'. Doet verder niks. Zelfs geen kiestoon. KPN snapt niet wat het probleem kan zijn (4 x geprobeerd) en krijgt ze ook niet meer aan de praat. Weet iemand een oplossing voor dit probleem
Ik zoek me te pletter naar de kosten voor een 0900-nummer. Zit ik op de website van zorgverzekering...alleen 0900-nummer met daarachter...( gebruikelijke belkosten.) Ik heb een “bel onbeperkt altijd”-abbonnement Hoe kom ik er achter?
Per 31 oktober 2019 is mijn abonnement vaste telefonie beëindigd. Ik heb een brief ter bevestiging ontvangen. De maand november heb ik al vooruit betaald, omdat ik per 2 maanden betaal. Nu ontvang ik een factuur voor abonnement voor december en januari! Terwijl jullie 1 maand opzegtermijn hanteren. Waarom moet ik 3 maanden betalen die ik niet af neem?
Ik ondersteun een vriendin van me die op 24 oktober verhuisd is van Ermelo naar Leusden. Half augustus (10 weken voor de verhuizing) heeft ze KPN daarover geïnformeerd. Na een poosje heeft ze gebeld met de vraag wanneer ze wat zou horen, want ze wilde haar nieuwe telefoonnummer graag in haar verhuisbericht opnemen. Binnenkort was het antwoord. En zo heeft ze vele telefoontjes gepleegd met KPN en steeds was er een ander antwoord, het zou goed komen. Op tijd.Maar het kwam niet goed. En nu, ruim twee weken na de verhuizing, en na het indien van een klacht en na vele telefoongesprekken is het nog niet geregeld. KPN zegt dat we geduld moeten hebben, want ze moeten uitzoeken hoe dat moet.Kan iemand me vertellen wat je moet doen om van de KPN een telefoonnummer te krijgen?
Stekker naar mijn telefoonaansluiting is stuk hoe krijg ik een nieuwe?
Dag, ik ben net aan het overstappen naar KPN en heb nummerbehoud voor vaste nummer aangevraagd. Nu krijg ik een mail waarin een nieuw nummer aangegeven wordt. Maar ik wil dus geen nieuw nummer.hoe hou ik nu toch mijn oude nummer?!
Vaste lijn doorgeschakeld naar mobiel ,maar als er iemand uit Duitsland belt word hij niet doorgeschakeld.