Vreemd Roel heb je die al een keer gereset dan? Of de omgeving een refresh gegeven? Is dit een Superwifi punt 1 die bekabeld is aangesloten?
We hebben van alles geprobeerd. Tot zelfs hele router opnieuw opgestart maar een aantal dagen laten rusten. Hebben uiteindelijk de punten omgewisseld van locatie en toen ook nog niet. Maar gisteren weer alles gereset en toen kwam hij even in de lucht maar vanmorgen was hij weer rood
Had ik ook last van afgelopen 2 dagen. Vanmorgen modem gereset door 2 minuten uit te zetten en daarna weer aan.
Daarna alle wifiextenders online en in sync. Probleem opgelost
Voordat ik een nieuw lijntje aanmaak:
Zelfde probleem hier en ik zie geen melding dat het probleem is opgelost.
Al veel uitgeprobeerd en tip van Ed P helpt bij ons in ieder geval niet.
@Roeln: is het opgelost ?
Bij ons:
1x Superwifi 2+ bekabeld: geen probleem
1x Superwifi 2+ via wifi: geen probleem
1x Superwifi 2+ bekabeld: dezelfde rode melding (terwijl groen lampje op Wifipunt)
Hi @Tony XL, nog even een extra tip, vaak helpt het goed om je SuperWifi eens een schone installatie te geven.
Kom je er daarmee niet uit of heb je verdere vragen, maak dan inderdaad een eigen topic aan. Het is handig als je dan zo uitgebreid mogelijk vertelt welke apparatuur je hebt, hoe het aangesloten is, en wat je allemaal al hebt geprobeerd. Dan kan onze community verder met je mee denken, en/of een van onze moderators, die natuurlijk ook aanwezig zijn!
Dank je wel voor je advies Alexandra: Actie voor in het weekend 😅
Sorry was het even vergeten, Ik heb de wifi punten omgedraaid en toen ging het weer goed lange tijd. Daarna weer een keer en gewoon opnieuw verwisseld.