Momenteel heb ik een internet abonnement van € 54, als ik echter een nieuwe klant wordt krijg ik dit het eerste jaar voor € 35.
ik zou dus graag opnieuw klant willen worden bij KPN zodat ik ook gebruik kan maken van deze korting.
Momenteel heb ik een internet abonnement van € 54, als ik echter een nieuwe klant wordt krijg ik dit het eerste jaar voor € 35.
ik zou dus graag opnieuw klant willen worden bij KPN zodat ik ook gebruik kan maken van deze korting.
Beste antwoord door Arjan van KPN
Hoi
Het klopt dat nieuwe klanten tijdelijk een goede deal krijgen en deze deal heb jij ook ooit gehad toen je klant werd. Daarna proberen we vooral de klant blij en tevreden te houden met de goede kwaliteit van de diensten en een goede service als ze die nodig hebben. Loyaliteit belonen we niet meteen met grootse actiekortingen, al hebben we natuurlijk wel onze Combivoordelen en cadeautjes op zijn tijd. Al heb jij nog wel een korting aangeboden gekregen begrijp ik uit je verhaal en dat is mooi meegenomen. Dat krijgt lang niet iedereen.
Ik kan dit niet voor je in orde maken (of je een andere aanbieding doen), want dit is niet direct een helpdesk zoals hierboven al genoemd. Klanten helpen hier elkaar vooral onderling en wij, als moderators, zorgen ervoor dat alles in goed en ordelijk verloopt en verduidelijken hier en daar het één en ander. Ik heb verder niet meer echt iets toe te voegen aan de info die hier al gegeven is. Het is dan aan jou om te bepalen wat je gaat doen, al hoop ik wel dat je ziet dat we elke klant waarderen en hopen dat je blijft.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.