Skip to main content
Beantwoord

Bereikbaarheid van klantenservice is slecht geworden

• 2 juli 2025
  • 9 reacties
  • 117 keer bekeken

Na onze verhuizing problemen met de t.v. en wifi. Maar de website met probleemoplossingen is voor ouderen een doolhof.
Waarom is de klantenservice van de KPN niet gewoon telefonisch bereikbaar of is er een simpel emailadres, waarin je het probleem kunt voorleggen?
Ben jarenlang klant bij KPN, maar de 'service’ is niet meer afgestemd op ouderen.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Bos-Faber ,

Het eenvoudigste is om een terugbelafspraak te maken:

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Voor de volledigheid: 

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Bekijk origineel

9 reacties

• 7151 reacties
  • 2 juli 2025

Het telefoonnummer is 0800-0402. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 2 juli 2025

Beste Marlon92, 

Volgens mij heb je mij niet begrepen. Het telefoonnummer dat je mij geeft heb ik al geprobeerd. Het is een computer, maar ik wil gewoon een mens spreken of mijn vraag per email aan een mens voorleggen. IK ben tachtig plus en ben in het verleden altijd goed geholpen door de telefoon.

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3130 reacties
  • 2 juli 2025
Bos-Faber schreef:

Beste Marlon92, 

Volgens mij heb je mij niet begrepen. Het telefoonnummer dat je mij geeft heb ik al geprobeerd. Het is een computer, maar ik wil gewoon een mens spreken of mijn vraag per email aan een mens voorleggen. IK ben tachtig plus en ben in het verleden altijd goed geholpen door de telefoon.

Spreek bij de computer in: Ik wil een medewerker spreken.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+21
  • Wijsgeer
  • 14211 reacties
  • 2 juli 2025
Bos-Faber schreef:

Beste Marlon92, 

Het begint met een computer, volg de stappen.

Dan weet KPN naar welke afdeling en wat voor een soort vraag het is.

Daarna krijg je een echte medewerker van vlees en bloed.

0800-0402 is gratis.

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3130 reacties
  • 2 juli 2025
joop2011 schreef:
Bos-Faber schreef:

Beste Marlon92, 

Het begint met een computer, volg de stappen.

Dan weet KPN naar welke afdeling en wat voor een soort vraag het is.

Daarna krijg je een echte medewerker van vlees en bloed.

0800-0402 is gratis.

In veel gevallen wordt je afgewimpeld met een sms naar een online opposing's pagina..
Beste oplossing is in te spreken dat je een medewerker wilt spreken.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38849 reacties
  • Antwoord
  • 2 juli 2025

Hallo ​@Bos-Faber ,

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Voor de volledigheid: 

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 2764 reacties
  • 4 juli 2025

Hoi ​@Bos-Faber. Welkom op de KPN Community! Vervelend dat je na de verhuizing problemen hebt gekregen met je tv en internetverbinding. Daar wil je dan graag wat ondersteuning bij en dat kan ook gewoon natuurlijk. Je bent al goed op weg geholpen door een aantal personen hier, maar ik wil graag de reactie van Noordzee uitlichten. Op die manier wordt je gebeld op een moment dat het voor jou het beste past of je kunt op een andere manier contact zoeken. 

Noordzee schreef:

Voor de volledigheid: 

Kunnen wij misschien je ook helpen bij je problemen? Leg dan uit wat er aan de hand is, wat er gebeurd en welke (KPN) apparatuur je hebt. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38849 reacties
  • 9 juli 2025
Noordzee schreef:

Hallo ​@Bos-Faber ,

Voor de volledigheid: 

​@Bos-Faber 

Is het gelukt om contact te krijgen met de klantenservice? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 9 juli 2025

Bedankt voor de tips. Het is gelukt contact te krijgen.