Volgens de gegevens op internet heeft KPN Family 7 in het basispakket zitten. Toch zie ik, waar ik ook zoek, geen Family 7 op mijn tv terwijl deze zender wel op YouTube is te ontvangen. Hoe zit dat? Indien KPN de gegevens op internet nog niet heeft bijgewerkt, wordt het hoog tijd om die meteen bij te werken. Dit is anders zo verwarrend. Ik ben benieuwd naar het antwoord.
Beste antwoord door stikkelisok
Aristotelesschreef:
Volgens de gegevens op internet heeft KPN Family 7 in het basispakket zitten. Toch zie ik, waar ik ook zoek, geen Family 7 op mijn tv terwijl deze zender wel op YouTube is te ontvangen. Hoe zit dat? Indien KPN de gegevens op internet nog niet heeft bijgewerkt, wordt het hoog tijd om die meteen bij te werken. Dit is anders zo verwarrend. Ik ben benieuwd naar het antwoord.
Familie 7 zit op kanaal 78 om de zender te zien moet je wel het pluspakket hebben
Familie 7 zit op kanaal 78 om de zender te zien moet je wel het pluspakket hebben
Volgens de gegevens op internet heeft KPN Family 7 in het basispakket zitten.
@Aristoteles zou je de link hier eens willen plaatsen waar je dit hebt gelezen bij KPN? Family 7 heeft altijd in het Pluspakket gezeten.
A
Anonymous
0 reacties
30 april 2020
Bij Caiway zit deze zender wel in het basispakket. Ik heb hier bewust naar gezocht enkele maanden geleden bij het vergelijken van mijn huidige abonnement en de overstap op glasvezel bij Caiway.
Hoi @Aristoteles, welkom bij ons op het forum. Zo te zien is jouw vraag al beantwoord door de reacties hierboven. De zender zit inderdaad in het Pluspakket, weet je daarmee voldoende?
Helemaal goed, graag gedaan Eric Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden. We helpen je graag.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.