Ik heb vandaag weer contact gehad met de klantenservice, maar helaas werd er geen oplossing geboden.
Ik wilde eerst een klacht indienen, maar dat mocht niet. Ik moest eerst mijn probleem beschrijven, en daarna zou meneer beslissen of het klachtwaardig is of niet.
Het probleem voorgelegd. Eerst bleef hij volhouden dat ik de voorwaarden niet hoefde te accepteren en dat ik het weg kon klikken, maar dat was niet het geval, en dit dus duidelijk gemaakt.
Nadat hij het had uitgezocht vertelde hij ook dat ik inderdaad de voorwaarden van Google moest accepteren.
Dat weigerde ik nog steeds, en de enige ‘oplossing’ die toen werd aangeboden was om de bestelling per direct te annuleren.
Geen verwijzing naar een speciale afdeling voor klant retentie doeleinden dus, wat sommige andere klanten wél kregen.
Ik heb tijdens het telefoongesprek gewoon rustig en beleefd, maar wél assertief, mijn probleem voorgelegd, maar er werd geen begrip getoond en er kwam ook geen echte oplossing.
Het is duidelijk dat KPN voor mij niet de geschikte provider is, ook niet met de glasvezel kortingsactie, dus dan maar naar een andere provider.
Dit topic kan dicht wat mij betreft.