Skip to main content

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 45 reacties
  • 22 januari 2021
Anneke-Anna schreef:
Katana321 schreef:
Katana321 schreef:

@Telfort4Life  Heb jij dan niet die mail met de naam “Bedankt voor uw geduld” gekregen?
Wij krijgen toch echt “wat extra kijkplezier voor jong en oud”… 

De mail verwijst naar deze pagina: 
https://www.kpn.com/beleef/films-tv/kijk-deze-8-zenders-gratis-tot-en-met-28-februari.htm?campaignid=em:b=kpn:mk=11461%7Cnodedup:c=11461:cd=11461%2Fem%2Fespn:d=22012021:st=administratief:f1=200

Wat is er voor klanten die deze zenders in het Pluspakket al hebben?

Sigaar uit eigen doos? 

Nou precies dat dus. Dit is geen compensatie, dit is idd een sigaar uit eigen doos, of beter; blij maken met een dode mus. 

Geef mij maar gewoon 3 maanden gratis TV. Dat is compensatie voor de troep die ze afgeleverd hebben de afgelopen weken. 

• Helper
  • 38 reacties
  • 22 januari 2021

Hier alleen een mail ontvangen met gratis extra zenders en voetbal dit weekend. Voor mij geen gratis films. 

Snap wel dat ze geen compensatie in geld geven, maar had liever een eigen keuze willen maken.

Helaas zal ik geen gebruik maken van de extra zenders en of voetbal.

Had liever de optie gekregen voor sneller internet.

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
Telfort4Life schreef:
Anneke-Anna schreef:
Katana321 schreef:
Katana321 schreef:

Nou precies dat dus. Dit is geen compensatie, dit is idd een sigaar uit eigen doos, of beter; blij maken met een dode mus. 

Geef mij maar gewoon 3 maanden gratis TV. Dat is compensatie voor de troep die ze afgeleverd hebben de afgelopen weken. 

Niet dat ik je niet begrijp..maar als ze 3 maanden gratis ITV (3x€15) als compensatie bieden, hadden ze voor dat geld iedereen ook een 5202 kunnen geven. En aangezien dat geen optie was..

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2588 reacties
  • 22 januari 2021

Ach ja, ik ga een gratis film kijken, met een schaaltje zacht luchtig chocolade :yum: (staat er op) en daarna a home made cappuccino, dus :sunglasses:

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 21 reacties
  • 22 januari 2021

Na 8 maanden ellende als compensatie een gratis film uit ‘een geselecteerd (flut-)aanbod’? 

Serieus???

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

Dit is gewoon minachting naar jullie klanten toe, KPN. Jullie zouden je dood moeten schamen dat jullie dit als compensatie aanbieden. 

Er zit trouwens niets bij wat mij aanspreekt, dus na 8 maanden frustratie, word ik afgescheept met niks.

De enige terechte compensatie zou een paar maanden gratis interactieve tv zijn. Waarom doen jullie dat eigenlijk niet? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 182 reacties
  • 22 januari 2021

Stel dat je de geboden compensatie uitdrukt in waarde, waar heb je het dan over?

Heb je Hussel, dan kost het extra pakket 6,99 per maand en dan krijg je 30 zenders.

Nu krijg je 8 zenders., dat is in waarde (8/30)*6,99= 1,89. WOW! €1,89 Daar ben je toch even stil van.

Een compensatie van niks dus. Als ik die zenders had willen bekijken had ik ze wel in mijn abbo meegenomen.

En als je iets wil opnemen, kun je er gezien onze ervaringen er van uit gaan dat je de opnames niet kan bereiken, of dat ze na febr niet meer te bekijken zijn.

Carboxy
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 178 reacties
  • 22 januari 2021
SledgehammerNL schreef:
Carboxy schreef:
SledgehammerNL schreef:

Mijn vrouw kwam naar me toe en zei dat we van XS4ALL 3 maanden abonnementsgeld terug krijgen vanwege de problemen met itv...ik schrok er van..sprong op...stootte hard mijn hoofd….

en werd wakker...

Goeie! Maar die nachtmerrie heeft wel langer geduurd dan de tijd die je hebt om de voucher te gebruiken. Overigens nog niets gehoord van KPN/XS4ALL.

Ik hoef eerlijk gezegd ook niets te horen. Gelukkig ben ik gevrijwaard gebleven van alle ellende. Mijn ontvangers hebben al die tijd alle taken snel en zonder haperingen uitgevoerd. Laat ze het geld liever besteden aan klanten die er wel last van hebben gehad. 

Ach en nu toch een mail binnen. Voucher (ik heb al PlusPakket vanwege “Compleet”) en weekendje EPSN (liever die paraplu gehad :rofl: ). Maar ik mag niet mopperen, tot nu toe werkt het allemaal redelijk goed.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 22 januari 2021

Complimenten voor het eindelijk voor elkaar krijgen van een snel menu...inderdaad het menu is weer ouderwets snel....en door…

Oja kan mij nu druk maken om beter en snellere internet in huis....ja krijg nu 2 kastjes WiFi - versterkers...oeps vergeten dat eigenlijk alle poortjes al bezet zijn....je kent het wel ps4...tv...tv-kastje…

Ik zou zeggen stuur even 2 WiFi versterkes op...stuks handiger en wat kost dat voor KPN netto....ik denk een €30,= 

Stuur ze maar even op KPN? 

Met 3 kids in huis met thuisstudie en 2 thuiswerkers wel zo fijn.

Jasper van KPN
Moderator

@Mrk84 het klopt wat Anneke-Anna zegt. Waarschijnlijk heb je nog een Motorola ontvanger (gehad), heb je daarover al contact gehad? Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen, zodat we die Motorola kunnen afmelden. Komende maand worden de ontvangers die de nieuwe menu's nog niet hebben overgezet, jouw aansluiting kan dan worden meegenomen.

@Katana321 ook bij jou heeft Anneke-Anna het bij het rechte eind. Mensen met een 2260 of 2952 die het Pluspakket of Pluspakket én ESPN al hebben, krijgen een filmvoucher.

Voor iedereen: we hebben het topic geüpdatet met informatie over de compensatie rondom het trage menu van de tv-ontvanger:

Tot en met 28 februari 2021 kan iedereen gratis 8 zenders uit het Pluspakket bekijken en aankomend weekend ook naar alle ESPN Compleet-kanalen, met onder andere de topper Feyenoord - AZ. Klanten met een 2260 en 2952 TV ontvanger die al het Pluspakket of het Pluspakket én ESPN hebben, krijgen een voucher voor een gratis film uit een speciale selectie. Het kan zijn dat je al bericht hebt gehad over de filmvoucher, zo niet, dan krijg je deze uiteraard nog! Veel kijkplezier!

• 0 reacties
  • 22 januari 2021

Gelukkig word ik wel gecompenseerd met 6 maanden gratis TV kijken, 3 maanden gratis het plus pakket en 6 maanden internet voor 35 euro, en dat terwijl ik er geen enkel probleem mee heb gehad dat de boel traag was, alleen ietsjes afgelopen weekend toen er een storinkje was tijdens een voetbal wedstrijd.:astonished:

O wacht effe, dat is mijn nieuwe klant aanbod, ipv de super wifi.😜😜😜😜😜😜😜

Dus hoef ik niet gecompenseerd te worden, is toch al gratis.:scream:

• 0 reacties
  • 22 januari 2021
Bas7570 schreef:

Complimenten voor het eindelijk voor elkaar krijgen van een snel menu...inderdaad het menu is weer ouderwets snel....en door…

Oja kan mij nu druk maken om beter en snellere internet in huis....ja krijg nu 2 kastjes WiFi - versterkers...oeps vergeten dat eigenlijk alle poortjes al bezet zijn....je kent het wel ps4...tv...tv-kastje

Toch geen enkel probleem, kabeltje los van 1 van 1 van die kastje en in de experia wifi, kabeltje vanaf de experia wifi naar het afgekopelde kastje, en dat maal 2.😉

Forum|alt.badge.img+2
Anneke-Anna schreef:

Ach ja, ik ga een gratis film kijken, met een schaaltje zacht luchtig chocolade :yum: (staat er op) en daarna a home made cappuccino, dus :sunglasses:

Dan doe ik dat liever met een film die ik helemaal zelf uit kan kiezen en niet 1 uit het pluspakket. Pluspakket hebben wij echt alleen voor de kids en niet vanwege de films die daar staan...... Daar hoef je het pluspakket echt niet voor te nemen.... Kan je beter Prime, nepflix of Videoland nemen. 

Mmmmm chocola (cappuccino natuurlijk niet na 12 uur).... Lekkere pot B&J chocolade chip cookie dough....nou al zin in. 

Nu nog een goede film huren ..... 

Toch nog een heerlijk avondje.

Oja, sport/voetbalzenders kunnen me gestolen worden....

#klantenbinding #gemistekans

• 0 reacties
  • 22 januari 2021
Jasper schreef:

@Mrk84 het klopt wat Anneke-Anna zegt. Waarschijnlijk heb je nog een Motorola ontvanger (gehad), heb je daarover al contact gehad? Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen, zodat we die Motorola kunnen afmelden. Komende maand worden de ontvangers die de nieuwe menu's nog niet hebben overgezet, jouw aansluiting kan dan worden meegenomen.

@Katana321 ook bij jou heeft Anneke-Anna het bij het rechte eind. Mensen met een 2260 of 2952 die het Pluspakket of Pluspakket én ESPN al hebben, krijgen een filmvoucher.

Voor iedereen: we hebben het topic geüpdatet met informatie over de compensatie rondom het trage menu van de tv-ontvanger:

Tot en met 28 februari 2021 kan iedereen gratis 8 zenders uit het Pluspakket bekijken en aankomend weekend ook naar alle ESPN Compleet-kanalen, met onder andere de topper Feyenoord - AZ. Klanten met een 2260 en 2952 TV ontvanger die al het Pluspakket of het Pluspakket én ESPN hebben, krijgen een voucher voor een gratis film uit een speciale selectie. Het kan zijn dat je al bericht hebt gehad over de filmvoucher, zo niet, dan krijg je deze uiteraard nog! Veel kijkplezier!

Laterrrr...

DexterXL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 136 reacties
  • 22 januari 2021

Jullie hebben allemaal wat positiefs gehad van KPN…..hier een bak ellende wat nog een staartje voor ons gaat krijgen…...niet grappig zo!!

Het begon gisteravond met:

Oké, geen erge ramp, maar na alles nieuw aan software en beveiligingen wel een behoorlijke teleurstelling, dan de avond, toen kregen we gratis op beide ontvangers de volgende kado:

De boel opnieuw ophalen was geen succes en kwam weer op hetzelfde scherm terug, dus vanaf 04.00 uur 's nachts geen tv meer in huis, aangezien ik moest werken, de vrouw maar zo achtergelaten, gelukkig werkt de goede trouwe FM radio altijd. Vrouwlief had natuurlijk toen ik weg was op internet zitten zoeken, en zag dat het modem herstart moest worden….stond ook gewoon in beeld duhhhh, dus ze heeft het stroom eraf gehaald voor 60 sec. , ontzettend lief bedoeld, en verrek, na wat minuten kwam de boel weer op gang….

Dan denk je vast, wat loop je dan te mopperen?

Nou heel simpel, welke simpele ziel heeft de Experiabox v10 zo ontworpen dat bij stroomloos alle door de klant ingestelde netwerknamen, kanalen wachtwoorden enz… allemaal foetsie zijn, dus geen enkele apparaat in huis die op WiFi werkt was online, buiten het gehele camerasysteem offline, maar het aller ergste was, dat mijn dochter geen online les meer kon volgen, geen berichtje meer naar school via Magister kon sturen, mijn vrouw dus met haar telefoon een hotspot moest aanmaken om toch online les te volgen, en een groot deel van haar databundel er doorheen is gejaagd, school nu wilt weten waarom ze het eerste uur niet online was, en dan kan je maar 1 antwoord geven: 

WIJ ZITTEN BIJ DIE PRUTSER MET DIE BRAKKE ONSTABIELE APPARATUUR VAN KPN!!!

• 0 reacties
  • 22 januari 2021

Mij zijn ze liever kwijt als rijk natuurlijk..

Maakt niet uit..

• 2 reacties
  • 22 januari 2021
Jasper schreef:

@Jasper  Ik heb inderdaad een (Telfort) Motorola 1853 gehad. Ik heb eerder vanavond met de servicedesk gebeld waar aangegeven werd dat het niet mogelijk is dat de Motorola niet is afgemeld. Dat zou standaard gebeuren bij het activeren van de nieuwe. In mijn geval een Arris 2952 v2. Graag de afmelding alsnog regelen als dat inderdaad nog moet gebeuren. Dank alvast!

• 0 reacties
  • 22 januari 2021

@DexterXL : Misschien wat vreemde opmerking, maar dit lijkt toch echt niets met itv product te maken te hebben, sorry...

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 22 januari 2021

DexterXL schreef:

welke simpele ziel heeft de Experiabox v10 zo ontworpen dat bij stroomloos alle door de klant ingestelde netwerknamen, kanalen wachtwoorden enz… allemaal foetsie zijn, dus geen enkele apparaat in huis die op WiFi werkt was online, buiten het gehele camerasysteem offline, maar het aller ergste was, dat mijn dochter geen online les meer kon volgen, geen berichtje meer naar school via Magister kon sturen, mijn vrouw dus met haar telefoon een hotspot moest aanmaken om toch online les te volgen, en een groot deel van haar databundel er doorheen is gejaagd, school nu wilt weten waarom ze het eerste uur niet online was, en dan kan je maar 1 antwoord geven: 

Met normaal stroomloos maken gaan er echt geen instellingen verloren. 

En dan nog: als normaal internet niet meer werkt op een pc of laptop, zodat je kinders geen les meer kunnen volgen, dan heb je het zelf allemaal op een hele domme manier ingesteld. De grootste prutser ben je dan zelf.

• 0 reacties
  • 22 januari 2021
Nick83 schreef:

DexterXL schreef:

welke simpele ziel heeft de Experiabox v10 zo ontworpen dat bij stroomloos alle door de klant ingestelde netwerknamen, kanalen wachtwoorden enz… allemaal foetsie zijn, dus geen enkele apparaat in huis die op WiFi werkt was online, buiten het gehele camerasysteem offline, maar het aller ergste was, dat mijn dochter geen online les meer kon volgen, geen berichtje meer naar school via Magister kon sturen, mijn vrouw dus met haar telefoon een hotspot moest aanmaken om toch online les te volgen, en een groot deel van haar databundel er doorheen is gejaagd, school nu wilt weten waarom ze het eerste uur niet online was, en dan kan je maar 1 antwoord geven: 

En dan nog: als normaal internet niet meer werkt op een pc of laptop, zodat je kinders geen les meer kunnen volgen, dan heb je het zelf allemaal op een hele domme manier ingesteld. 

als normaal internet niet meer werkt op een pc of laptop

Je hebt geen internet verbinding...Bel de helpdesk: Met je mobiele telefoon...

DexterXL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 136 reacties
  • 22 januari 2021
Nick83 schreef:

DexterXL schreef:

En dan nog: als normaal internet niet meer werkt op een pc of laptop, zodat je kinders geen les meer kunnen volgen, dan heb je het zelf allemaal op een hele domme manier ingesteld. De grootste prutser ben je dan zelf.

Nick, als je niet weet waar je over praat, dan kom je best wel dom over, wist je dat?

Het is niet normaal als ik mijn 2.4Ghz en 5Ghz een eigen naam en wachtwoord geef? En het is ook niet normaal dat ik beide netwerken op een vast kanaal zet? En het is ook niet normaal dat de Experiabox voorzien moet worden van een eigen wachtwoord?

Ik zie daar niks doms of gepruts aan, en dat dit dus allemaal weg is NA alleen stroomloos voor 60 sec, ligt aan mijn eigen “domme manier van instellen en maakt mij de grootste prutser?

Ik zou je adviseren om op je taal te letten voordat je zulke uitspraken doet!!

Jasper van KPN
Moderator
Mrk84 schreef:

@Jasper  Ik heb inderdaad een (Telfort) Motorola 1853 gehad. Ik heb eerder vanavond met de servicedesk gebeld waar aangegeven werd dat het niet mogelijk is dat de Motorola niet is afgemeld. Dat zou standaard gebeuren bij het activeren van de nieuwe. In mijn geval een Arris 2952 v2. Graag de afmelding alsnog regelen als dat inderdaad nog moet gebeuren. Dank alvast!

De afmelding hoort inderdaad automatisch te gaan @Mrk84, maar er kan iets misgaan daarbij. Ik heb het voor je nagekeken. de afmelding van de Motorola was goed gegaan. Zodra de veegbatch wordt uitgevoerd zal jouw aansluiting meegenomen worden.

Gelukkig kwam het bij jullie thuis weer op gang daarna @DexterXL, zodat dat zich weer herstelde, Bij het herstarten van het modem horen de instellingen inderdaad niet verloren te gaan zoals Nick al aangaf. Mocht dat toch vaker gebeuren of als jouw modem andere kuren heeft, kan je daar een apart topic voor aanmaken. Dit topic gaat over de software voor de tv-ontvanger, laten we het hier voor de overzichtelijkheid alleen daarbij houden.

DexterXL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 136 reacties
  • 22 januari 2021
Ceessie35 schreef:

@DexterXL: Misschien wat vreemde opmerking, maar dit lijkt toch echt niets met itv product te maken te hebben, sorry...

Ja en nee, dit is het gevolg van het feit dat de ontvangers spontaan zonder aanleiding gingen updaten terwijl de laatste updates er net op zaten, doordat ze geen software meer op konden halen MOEST ik wel de Experiabox herstarten, met dat hele verhaal als gevolg.

Dus ik blijf erbij, het zit nog steeds niet goed met de software van de ontvangers

• 0 reacties
  • 22 januari 2021

Mijn welgemeende excuses voor deze 2 geheek off-topic gegeven reacties @moderatoren

Ceessie35

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 22 januari 2021
DexterXL schreef:

Het is niet normaal als ik mijn 2.4Ghz en 5Ghz een eigen naam en wachtwoord geef? En het is ook niet normaal dat ik beide netwerken op een vast kanaal zet? En het is ook niet normaal dat de Experiabox voorzien moet worden van een eigen wachtwoord?

Ook na een factory reset horen de wifi instellingen teruggezet te worden naar de waarden die voor de factory reset actief waren. Het is vreemd dat dat bij jullie blijkbaar niet het geval is.

• 0 reacties
  • 22 januari 2021
DexterXL schreef:
Ceessie35 schreef:

@DexterXL: Misschien wat vreemde opmerking, maar dit lijkt toch echt niets met itv product te maken te hebben, sorry...

Ja en nee, dit is het gevolg van het feit dat de ontvangers spontaan zonder aanleiding gingen updaten terwijl de laatste updates er net op zaten, doordat ze geen software meer op konden halen MOEST ik wel de Experiabox herstarten, met dat hele verhaal als gevolg.

Dus ik blijf erbij, het zit nog steeds niet goed met de software van de ontvangers

On-topic: Nee, de software zit inderdaad nog niet (geheel) goed. Ik heb eerdere reacties geven, om er maar mee te leren leven, dat is met alles in het leven zo. Wat valt er op? Als ik s’morgens wat programma's inplant, is het opvallend in de gids, dat je daar rechtsboven, een seconde of 4 maar liefst, tegen een pup op moet aankijken,die verteld dat je opname is ongepland. En dit, terwijl er ook een opname vinkje verschijnt. Onnodig dus! (Heb hier al eerder mijn ongenoegen over geuit)

En ja, dat ik niet de populairste ben, dat heb ik inmiddels al wel gemerkt, maakt niet uit, toch ben ik super dankbaar aan ALLE moderatoren, dat ik hier mijn mening heb mogen geven, en kan geven.

Wij, mijn echtgenote en ikzelf, vinden het menu bij opnames wél een stuk handiger, en echt zéér snel, vooral opnames verwijderen is écht snel geworden, ook de goede dingen mogen worden gezegd.

Maar ik blijf bij mijn stelling, daar veranderd echt nooit niets meer aan...