Er worden met de formulering van die mail wel nogal hoge verwachtingen gewekt en als het dan straks toch tegenvalt kan zo'n marketingactie zich nog wel eens als een boomerang tegen je gaan werken.
Er worden met de formulering van die mail wel nogal hoge verwachtingen gewekt en als het dan straks toch tegenvalt kan zo'n marketingactie zich nog wel eens als een boomerang tegen je gaan werken.
Nou, dat vooral inderdaad. Aangezien er bij mij weinig ‘meer’ kan worden, distilleer ik daaruit dat het waarschijnlijk iets gaat worden waar niemand iets mee doet. Inderdaad extra films of series, nieuwe tv-zenders of een hogere (theoretische) maximumsnelheid voor mobiel. Waarbij die laatste vooral theoretisch is én je nu al meer kunt halen als je toevallig naast de juiste mast staat.
Is er iemand die deze mail ontvangen heeft maar die geen mobiel KPN abonnement heeft met een gelimiteerde databundel?
1Gbps AON glas hier en Unlimited data op mobiel. Mail ook ontvangen. Wel heb ik nog een paar 1GB-data only abo's dus de ‘standaard’ extra data zoals we altijd in december zien zou mij niks verbazen inderdaad.
Of zou het misschien toch een aankondiging worden dat de AON-netten omgebouwd gaan worden naar PON en je daarmee een hogere bandbreedte kan halen? Dat zou namelijk best wel groot nieuws zijn en omdat KPN geen GPON meer uitrolt is de kwestie van verstoring door AON NT's ook niet meer aan de orde omdat XGS-PON op andere lichtgolflengtes opereert.
Mensen met gigabit PON die de mail gehad hebben?
A
Anonymous
0 reacties
2 november 2023
Ik heb gewoon nog koper, en heb de mail ook ontvangen @NHendriks .
Er zijn ook mensen die wel mobiel en internet tv hebben die ook geen email hebben ontvangen. Misschien een select gezelschap, iets wat ze wel vaker doen? Afijn het blijft spannend 😎
Wonderlijk genoeg heb ik die e-mail (nog) niet mogen ontvangen in mijn mailbox. Dus blijkbaar krijgt niet elke klant deze e-mail toegestuurd. Ben uiteraard wel erg benieuwd wat er achter die verassing zit!! en of het ook voor elke klant geldt.
Ik zou dan echt niet weten wat de "verrassing " moet zijn.
Lekker spannend toch!!, dat KPN nog zo heerlijk vaag is over deze verassing. Kunnen wij klanten daar heerlijk over speculeren op het forum.
Misschien krijgen we wel een nieuwe lijn van mobiele abonnementen met meer data zoals @wjb al eerder schreef in deze topic, met daarbij meer keuze in unlimited abonnementen zoals ook Odido inmiddels heeft gedaan.
Maar het kan ook zomaar iets heel anders zijn, het is echt afwachten tot het bekend wordt gemaakt.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.