Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • 53 reacties
  • 19 oktober 2022
Stormu schreef:
PME schreef:
MK11 schreef:
Lautjuh schreef:
HenkesOF schreef:

Nog steeds niet gebeld.

Ik ook nog steeds niet helaas

Hier ook nog steeds niets helaas…

Ik ook (nog altijd) niet

Ik sluit me helaas bij jullie aan 

Ik ook niet, kan KPN een update geven over de voortgang? Binnen 2 weken is vanavond voorbij namelijk. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 19 oktober 2022
D. Hoogstad schreef:
Stormu schreef:
PME schreef:
MK11 schreef:
Lautjuh schreef:
HenkesOF schreef:

Nog steeds niet gebeld.

Ik ook (nog altijd) niet

Ik ook niet, kan KPN een update geven over de voortgang? Binnen 2 weken is vanavond voorbij namelijk. 

Morgen 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 19 reacties
  • 19 oktober 2022
PME schreef:
D. Hoogstad schreef:
Stormu schreef:
PME schreef:
MK11 schreef:
Lautjuh schreef:
HenkesOF schreef:

Nog steeds niet gebeld.

Ik ook (nog altijd) niet

Morgen 

Inderdaad nog 1 dag te gaan… en nu maar hopen dat we niet weer een hele dag onze telefoon in de gaten hoeven te houden. Pff ik word hier zo onrustig van, zal blij zijn als het eindelijk allemaal rond is. 

Erik de Sterke
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Goeienavond!

Ik heb ook al sinds juli problemen met 4G op mijn Iphone 11

ik had een abbo bij BudgetMobiel, daarna overgegaan naar Vodafone Red in de hoop dat dit het probleem zou verhelpen (nieuwe sim bvb) 

Helaas heeft dit niks geholpen en kwam ik op dit forum uit. 

Maar kan ik hier ook geholpen worden als ik dus geen prive klant ben bij KPN of is dit puur alleen voor klanten met een abbo bij KPN?

Mvg,

Erik

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 19 oktober 2022
Erik de Sterke schreef:

Goeienavond!

Ik heb ook al sinds juli problemen met 4G op mijn Iphone 11

ik had een abbo bij BudgetMobiel, daarna overgegaan naar Vodafone Red in de hoop dat dit het probleem zou verhelpen (nieuwe sim bvb) 

Helaas heeft dit niks geholpen en kwam ik op dit forum uit. 

Maar kan ik hier ook geholpen worden als ik dus geen prive klant ben bij KPN of is dit puur alleen voor klanten met een abbo bij KPN?

Mvg,

Erik

Enkel met een een abonnement van KPN mobiel idd.

Heb je een andere provider zal Je bij hun moeten

aankloppen.

• Topper
  • 29 reacties
  • 19 oktober 2022

24-08 op de lijst gezet. Het sms’je van 2 weken geleden ook ontvangen en nog steeds niet gebeld. Super irritant dat je al 2 weken je telefoon elke dag in de gaten moet houden, en maar hoopt dat ze je kunnen bereiken i.v.m de netwerkproblemen. Ik hoop maar dat ik morgen word gebeld… 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 19 oktober 2022
Miriam28 schreef:

24-08 op de lijst gezet. Het sms’je van 2 weken geleden ook ontvangen en nog steeds niet gebeld. Super irritant dat je al 2 weken je telefoon elke dag in de gaten moet houden, en maar hoopt dat ze je kunnen bereiken i.v.m de netwerkproblemen. Ik hoop maar dat ik morgen word gebeld… 

Dat dus maar ben ik bang voor..

• Topper
  • 24 reacties
  • 19 oktober 2022
PME schreef:
D. Hoogstad schreef:
Stormu schreef:
PME schreef:
MK11 schreef:
Lautjuh schreef:
HenkesOF schreef:

Nog steeds niet gebeld.

Ik ook (nog altijd) niet

Morgen 

Niet gebeld, ook geen sms

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 19 oktober 2022
Geen 4G schreef:
PME schreef:
D. Hoogstad schreef:
Stormu schreef:
PME schreef:
MK11 schreef:
Lautjuh schreef:
HenkesOF schreef:

Nog steeds niet gebeld.

Ik ook (nog altijd) niet

Morgen 

En heb jij je voor of na 6 oktober aangemeld hier op het forum?

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • 53 reacties
  • 19 oktober 2022
Roos79 schreef:
Geen 4G schreef:
PME schreef:
D. Hoogstad schreef:
Stormu schreef:
PME schreef:
MK11 schreef:
Lautjuh schreef:
HenkesOF schreef:

Nog steeds niet gebeld.

Ik ook (nog altijd) niet

Morgen 

En heb jij je voor of na 6 oktober aangemeld hier op het forum?

Aangemeld op dit forum sinds 11 augustus 😅

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 19 reacties
  • 19 oktober 2022
Miriam28 schreef:

Ja precies dit dus! Er zijn ook mensen wel gebeld die pas vanaf september of zelfs oktober op de lijst staan. Uiteraard niets ten nadele van deze mensen, maar ik vind het wel een raar systeem… hoop ook echt dat ik morgen gebeld word en dat ik er niet weer zelf achteraan moet.. 

• Topper
  • 18 reacties
  • 19 oktober 2022

Lijkt ineens een wedstrijd hier te ontstaan “ik ben hier al sinds…”

lieve mensen, ookal sta ik pas later op de lijst en wellicht met mij anderen, ik heb al tig keren eerst de klantenservice gebeld, klacht bij kpn ingediend toen en daarna maar hier gemeld omdat dat enige oplossing leek.

Hebben we niet allemaal zelfde probleem sinds zelfde moment? En hopen we niet allemaal zo snel mogelijk geholpen te worden?

ik zal blij zijn niet meer met 2 telefoons te lopen, iPhone dagelijks aan lader, dus als het paar dagen langer duurt, balen, maar oplossing komt schijnbaar, kpn heeft wellicht net als velen personeeltekort en dit onderschat met toezeggingen 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 19 reacties
  • 19 oktober 2022
Peet123 schreef:

lieve mensen, ookal sta ik pas later op de lijst en wellicht met mij anderen, ik heb al tig keren eerst de klantenservice gebeld, klacht bij kpn ingediend toen en daarna maar hier gemeld omdat dat enige oplossing leek.

Hebben we niet allemaal zelfde probleem sinds zelfde moment? En hopen we niet allemaal zo snel mogelijk geholpen te worden?

ik zal blij zijn niet meer met 2 telefoons te lopen, iPhone dagelijks aan lader, dus als het paar dagen langer duurt, balen, maar oplossing komt schijnbaar, kpn heeft wellicht net als velen personeeltekort en dit onderschat met toezeggingen 

Daar heb je gelijk in. Het is gewoon frustrerend en dit is een plek om dat af en toe te ventileren. Nogmaals: niets ten nadele van de mensen die dezelfde problemen ervaren, we zitten immers in hetzelfde schuitje.

• Topper
  • 18 reacties
  • 19 oktober 2022
MK11 schreef:
Peet123 schreef:

Daar heb je gelijk in. Het is gewoon frustrerend en dit is een plek om dat af en toe te ventileren. Nogmaals: niets ten nadele van de mensen die dezelfde problemen ervaren, we zitten immers in hetzelfde schuitje.

Ik hoop komendedagen veel berichten te zien van: gebeld! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 20 oktober 2022
Peet123 schreef:

Frustratie naar KPN over het algehele verloop van dit gigantische probleem.

En als die laatste zin klopt zou dat wederom een verkeerde inschatting zijn en voel ik me wederom niet serieus genomen. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 52 reacties
  • 20 oktober 2022

Ik ben gisteren gebeld door KPN. Heb alleen zelf al een nieuwe telefoon gekocht en mijn oude daarop ingeruild, omdat het allemaal veel te lang duurde en ik gewoon bereikbaar moest zijn.

Dus de oplossing om mijn 11 in te ruilen voor een 12 ging niet meer. Krijg wel mijn abonnementskosten voor de afgelopen maanden vergoed. Dat gebeurt dan binnen de komende 3 maanden. We gaan het allemaal weer meemaken!

• Topper
  • 12 reacties
  • 20 oktober 2022

Een maand geleden al een bericht geplaatst in dit forum, nog steeds geen sms gekregen. Kpn gebeld word niet geholpen. Top knp

• Topper
  • 24 reacties
  • 20 oktober 2022

Ik ben ondertussen drie x gebeld.

wat ik begreep is dat ze met dubbele lijsten werken om zoveel mogelijk mensen te bereiken.

wellicht is het probleem nog veel groter dan gedacht en duurt het daarom langer om iedereen te bereiken?

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 20 oktober 2022
tt201984 schreef:

Ik ben ondertussen drie x gebeld.

wat ik begreep is dat ze met dubbele lijsten werken om zoveel mogelijk mensen te bereiken.

wellicht is het probleem nog veel groter dan gedacht en duurt het daarom langer om iedereen te bereiken?

Dubbele lijsten al 3 x gebeld maar wel aan de lijn gehad en geregeld?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 oktober 2022
Steve John schreef:
Erik_ schreef:

25-08-2022 20:40

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Daarop voortbordurend: de lijst is vandaag zo tegen half vijf doorgestuurd. Iedereen die na die tijd hier z'n profiel heeft gevuld, heeft dus vandaag geen sms gekregen.

Hi,

bij deze mijn gegevens achtergelaten. Graag compensatie!!! En een werkende iPhone.

Stephan

Ik ben inmiddels gebeld. Ik krijg een zwarte iPhone 12 opgestuurd. En de afgelopen maanden worden gecrediteerd.

Steve

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 20 oktober 2022

Goedemorgen Kpn, 

ben gister gebeld met het met de verlossende woorden dat mijn iPhone geruild wordt met een iPhone 12. 
nou heb ik per abuis een verkeerd imei nummer doorgegeven. Heb vanmorgen gebeld en de desbetreffende medewerker wist niks over storingen bij iPhone 11 laat staan dat deze gewisseld worden. 
zouden jullie mij kunnen contacteren zodat het juiste nummer ik het systeem komt. 

Voor degene die gebeld zijn en toezegging voor een nieuw iPhone 12 toestel hebben gehad: Is er na het telefoon gesprek een bevestiging geweest op mail of anderzijds? 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7639 reacties
  • 20 oktober 2022
Joepk schreef:

Goedemorgen Kpn, 

ben gister gebeld met het met de verlossende woorden dat mijn iPhone geruild wordt met een iPhone 12. 
nou heb ik per abuis een verkeerd imei nummer doorgegeven. Heb vanmorgen gebeld en de desbetreffende medewerker wist niks over storingen bij iPhone 11 laat staan dat deze gewisseld worden. 
zouden jullie mij kunnen contacteren zodat het juiste nummer ik het systeem komt. 

De omruil zal gewoon worden uitgevoerd @Joepk ondanks dat je een verkeerd IMEI nummer hebt doorgegeven. Hopelijk stel ik je hiermee gerust! 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 20 oktober 2022
Boosenchagrijnig schreef:

Voor degene die gebeld zijn en toezegging voor een nieuw iPhone 12 toestel hebben gehad: Is er na het telefoon gesprek een bevestiging geweest op mail of anderzijds? 

Die vraag is al meermaals gesteld en nee er komt geen mail. 
Je ontvangt een mail als de 12 onderweg is.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 oktober 2022

Hi! Ik heb hier ook al langere tijd problemen mee. Ik heb maanden geleden al telefonisch contact opgenomen maar nu ben ik via via op dit forum terecht gekomen. Ik heb mijn forumprofiel geüpdatet en ik hoop ook gebeld te worden hierover door KPN, alvast bedankt.