Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Al sinds juli heb ik geen internet op mijn Iphone 11. Dit ook net een maand nadat mijn abbonement verlengd is. Ik ben al wel 6x naar winkels geweest van kpn en ben nog steeds niet van het probleem af. Het enige wat ze kunnen doen is een melding maken. En zij en de sms’jes die ik van kpn zeggen dat ik binnen 2 weken gebeld zou worden. Ik ben nog steeds niet gebeld en heb nog steeds elke dag last van dit probleem. Als oplossing gaven ze me een nieuwe telefoon kopen. Ja mooi niet deze telefoon is verder nog gewoon goed.
Ze beloven een compensatie, maar het duurt al bijna 4 maanden en ik heb nog niets gezien…..
Mijn navigatie werkt niet als ik ergens heen moet door het internet. Ik kan niet snel even internetbankieren. Ik kan geen berichtjes ontvangen of versturen. Of mijn (school)werk doen als ik in de trein zit. Ik ben er klaar mee! 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

@Decypher gegevens genoteerd. 

@Marco Roeleven als de iphone 11 niet retour gestuurd kan worden, dan krijg je enkel de abonnementsgelden van de afgelopen maanden vergoedt. Andere compensatie is geen sprake van. 

@CinthiaKramp de iphone 11 moet terug naar KPN, dus aan je neefje geven zou ik dan mee wachten tot je de 12 in bezit hebt. Kan je neefje de 12 krijgen. 

robbierzz schreef:

@Jeroen_dB vorige week ben ik gebeld door jouw collega over de inruilactie. Hij kon mij toen niet verder helpen vanwege het verkeerd geregistreerde IMEI. Deze heb ik diezelfde avond aangevuld in mijn forumprofiel. Enig idee wanneer ik ongeveer het telefoontje met de inruilactie kan verwachten? 

Durf ik niet te zeggen. Men druk is bezig om iedereen waarbij het eerste telefoontje geen succes is geweest, nogmaals te bellen. 

Ik wacht er eventjes mee dan inderdaad! Hoe kan ik zien of ik in aanmerking kom? Of wordt er vanzelf contact met mij opgenomen?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Biertapje3 melding is voor je aangemaakt. 

@CinthiaKramp jouw abonnement bevat een iphone 13 sinds 30 juli 2022. Toen begonnen de problemen, maar jij gebruikte al een iPhone 13. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 24 oktober 2022
ilankroon schreef:

“Toevallig” hebben er opeens veel mensen last van gehad 

Als je geen problemen ervaart zoek je ook geen contact of op zoek naar de oplossing.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

@Joris S. en om welk 06 nummer gaat het dan? Graag dat even in jouw forumprofiel vermelden en niet in een openbare post

@Biertapje3 forumprofiel

Hi Jeroen, 

Dank! Het 06 nummer is toegevoegd. 

Hier ook het zelfde probleem….

Al sinds juli heb ik geen internet op mijn Iphone 11.
Dit ook net een maand nadat mijn abbonement verlengd is.

Ik ben al wel 6x naar winkels geweest van kpn en ben nog steeds niet van het probleem af. Het enige wat ze kunnen doen is een melding maken. En zij en de sms’jes die ik van kpn zeggen dat ik binnen 2 weken gebeld zou worden. Ik ben nog steeds niet gebeld en heb nog steeds elke dag last van dit probleem.

Als oplossing gaven ze me een nieuwe telefoon kopen. Ja mooi niet deze telefoon is verder nog gewoon goed.

Ze beloven een compensatie, maar het duurt al bijna 4 maanden en ik heb nog niets gezien…..
Mijn navigatie werkt niet als ik ergens heen moet door het internet. Ik kan niet snel even internetbankieren. Ik kan geen berichtjes ontvangen of versturen. Of mijn (school)werk doen als ik in de trein zit. Ik ben er klaar mee! 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 oktober 2022

Ook ik heb het probleem nu al maanden met mijn iPhone 11. 

Ik heb overigens nog geen SMS of belletje ontvangen van KPN. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2022

Ik ervaar dit probleem ook al zeker 2 maanden, en je wordt er echt moe van op de wifi werkt alles perfect maar de 4G werkt voor geen meter. Bellen geeft ook problemen tijdens gesprekken opeens verbroken verbinding . mogelijk dat ik ook op de sms lijst gezet wordt?

CinthiaKramp schreef:
Jeroen_dB schreef:

@Decypher gegevens genoteerd. 

@Marco Roeleven als de iphone 11 niet retour gestuurd kan worden, dan krijg je enkel de abonnementsgelden van de afgelopen maanden vergoedt. Andere compensatie is geen sprake van. 

@CinthiaKramp de iphone 11 moet terug naar KPN, dus aan je neefje geven zou ik dan mee wachten tot je de 12 in bezit hebt. Kan je neefje de 12 krijgen. 

robbierzz schreef:

@Jeroen_dB vorige week ben ik gebeld door jouw collega over de inruilactie. Hij kon mij toen niet verder helpen vanwege het verkeerd geregistreerde IMEI. Deze heb ik diezelfde avond aangevuld in mijn forumprofiel. Enig idee wanneer ik ongeveer het telefoontje met de inruilactie kan verwachten? 

Durf ik niet te zeggen. Men druk is bezig om iedereen waarbij het eerste telefoontje geen succes is geweest, nogmaals te bellen. 

Ik wacht er eventjes mee dan inderdaad! Hoe kan ik zien of ik in aanmerking kom? Of wordt er vanzelf contact met mij opgenomen?

@Jeroen_dB : De IPhone 11 kan ik niet meer overleggen. Om de kosten te drukken heb ik deze bij de aanschaf van de IPhone 13 ingeleverd bij CoolBlue om de kosten nog een beetje te drukken!! Erg jammer allemaal. Hoe krijg ik wel mijn abonnementskosten terug?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Fer om welk abonnement en telefoonnummer gaat het specifiek? Zou je dat in jouw forumprofiel aan willen geven? 

Joris S. schreef:
Jeroen_dB schreef:

@Joris S. en om welk 06 nummer gaat het dan? Graag dat even in jouw forumprofiel vermelden en niet in een openbare post

@Biertapje3 forumprofiel

Hi Jeroen, 

Dank! Het 06 nummer is toegevoegd. 

Ik zie enkel een 06 nummer dat er volgens mij al stond en daarmee vind ik geen abonnement. Met enkel de postcode en huisnummer die jij in het profiel hebt staan kom ik er helaas niet. Op dat adres krijg ik meerdere "hits" qua abonnementen. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

@Biertapje3 melding is voor je aangemaakt. 

@CinthiaKramp jouw abonnement bevat een iphone 13 sinds 30 juli 2022. Toen begonnen de problemen, maar jij gebruikte al een iPhone 13. 

Dat klopt, ik heb de iPhone 13 aangeschaft vanwege de problemen met de iPhone 11. Ik ging ervanuit dat de telefoon zelf kapot was gegaan. Mijn problemen begonnen 2 weken hiervoor ongeveer.

Fer
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

@Fer om welk abonnement en telefoonnummer gaat het specifiek? Zou je dat in jouw forumprofiel aan willen geven? 

Profiel updated, zoon is minderjarig dus graag contact via het 1e nummer.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Marco Roeleven, zie dat er al een melding is gemaakt voor het nummer in jouw forumprofiel. Dat zal dus meegaan in de compensatieregeling van het abonnementsgeld. 

@EliseKoopman zou je het nummer dat de problemen ervaart willen vermelden in jouw forumprofiel? Zelfde geldt voor @Iphone 11 en GEEN internet 

@Rennne ik vind op basis van het 06 nummer in jouw profiel geen KPN consumenten abonnement. 

@Fer gegevens genoteerd. 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 30 reacties
  • 24 oktober 2022

Sim only klanten die hun toestel niet wensen om te ruilen krijgen compensatie van het abonnementsgeld. Overigens zou je als sim only klant wel gewoon jouw toestel mogen ruilen voor een 12. 

Medewerkster heeft het aan haar leidinggevende gevraagd maar we kwamen niet in aanmerking, dus weer tegenstrijdige informatie 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2022

Ik ervaar nu ruime tijd problemen met 4G bereik, schakeld automatisch naar E. Heel vervelend en ik wil graag aangemeld zijn dat ik deze problemen met mijn iphone 11 heb.

Waar kan ik dit probleem laten registreren zodat in ieder geval mijn abonnementskosten stop gezet worden.

Het is zelfs een probleem om in Amsterdam te parkeren en niet in staat te zijn om de parkeerapp te activeren, al bijna een boete gekregen.

• Topper
  • 16 reacties
  • 24 oktober 2022

Ik wacht nu een paar weken op compensatie wanneer wordt dit nou geregeld. Kpn bellen heeft ook geen nut want “ze kunnen niet bij mijn gegevens” tenzij er wordt teruggebeld maar dat kan niet want ik heb geen bereik. 

Hier ook al geruime tijd problemen met de iPhone11 :(

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 oktober 2022

Ik heb ook slecht of geen internet met mijn Iphone 11. Ik begrijp dat ik me dan hier moet melden?

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 24 oktober 2022

Ik wacht al geruime tijd om gebeld te worden en de 2 weken die zijn aangegeven in het sms’je zijn ook al verstreken. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat het telefoontje er niet doorheen komt omdat ik nog steeds geen verbinding heb. Wat kan ik doen? 
Als ik kpn bel kunnen ze mij niet helpen en word er aangeven dat ik moet wachten tot ik gebeld word. 

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 24 oktober 2022

Hier ook een probleem met KPN en de iPhone 11. 

Vaak geen bereik of 4G in huis, soms wel. Fluctueert erg. 

Is er een mogelijkheid om te testen of mijn iPhone binnen de betrokken batch valt?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 oktober 2022

Ik ervaar al langere tijd problemen met mijn internetverbinding als ik toestel weer uit deed en vervolgens weer aan gaat het soms wat beter. Ik heb een IPhone 11. Kreeg afgelopen week nog een sms dat met de probleemoplosser internet weer snel werkt. Hoe kom ik erachter of mijn toestel onder de batch valt met de problemen ? 

• Topper
  • 16 reacties
  • 24 oktober 2022

Waar moet je je aanmelden in je forum profiel?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

@Jeroen_dB 
@Rennne ik vind op basis van het 06 nummer in jouw profiel geen KPN consumenten abonnement. 

Correct, dit abonnement is onlangs omgezet naar een zakelijk abonnement. Echter veranderd dit niks aan de problemen. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 oktober 2022

ik heb een iphone 11 gekregen voor mijn verjaardag van mijn zoons. Nu heb ik elke keer problemen met de 4G verbinding deze gaat elke keer naar E. In de kpn winkel zeggen ze dat het probleem bij iPhone ligt en dat ik hem moet terug sturen maar deze telefoon is bij mediamarkt gekocht en is al opgestuurd geweest en is nu weer opgestuurd. Maar nu lees ik dat het probleem alleen op het kpn netwerk is en niet bij een ander netwerk. Kpn geef een upgrade naar de iphone 12 maar hoe gaat dat bij mensen die wel het kpn abonnement hebben maar de telefoon niet bij hun is gekocht.

• Topper
  • 16 reacties
  • 24 oktober 2022

Ik heb 2 telefoon nummers achterlaten in mijn profiel 1 waar ik wel bereikbaar op ben en de ander is het nummer van mijn abonnement. Hopelijk wordt ik aangemeld