Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 oktober 2022

Dit verklaart de problemen van mijn aangeschafte iphone 11 met het kpn netwerk. 
De telefoon is naar mijn vrouw gegaan en die ervaart deze problemen. 
Zij heeft een KPN Sim Only.
Haar telefoon nummers is bij mij opvraagbaar.

Ik wist niet van het bestaan van dit topic tot ik vandaag wat op Tweakers las. 
Vind het wel een erg kwalijke zaak dat er zoveel gedureerde zijn. 
Weet niet bij wie de schuld ligt?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 oktober 2022

Ik lees al geruime tijd mee mee dit topic en zou graag willen dat ook ik word meegenomen met de eventuele wissel van iphone 11 naar 12. Ik ondervind al sinds juli problemen en het lijkt alleen maar erger te worden.

Ik ben technisch aangelegen en heb al diverse zaken uitgeprobeerd, maar hier zit gewoon echt iets goed mis. Het is voor mij bijna niet meer te doen. Ik mis ook regelmatig telefoontjes doordat ik niet bereikbaar ben, krijg dan een half uur nadien de gemiste oproep pas binnen, de telefoon heeft veel moeite met het bellen van andere personen (duurt lang voordat deze overgaat naar overgangstoon), ik bel lastig bereikbaar en regelmatig onbereikbaar, mijn 4g-verbinding is regelmatig weg of gaat over op Edge. Haperende en instabiele verbindingen op zowel 4g als telefonisch. 

Kan ik gebeld worden en hier ook verder mee geholpen worden? Dit is niet meer leuk. 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 24 oktober 2022

Al een maand terug hieronder gereageerd met het probleem wat ik heb met de iPhone 11. Hoe kom ik er achter dat dit genoteerd staat. Kan dit namelijk nergens terug vinden ook nog steeds geen sms gehad… Wel krijg ik nog meldingen dat m’n internet bundel op is, maar ik kan hier helemaal geen gebruik van maken dat is toch gek?!

• Topper
  • 28 reacties
  • 24 oktober 2022

Eindelijk gebeld vanmiddag.. 😁👍

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 24 oktober 2022
Tante t schreef:

🥳

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1427 reacties
  • 24 oktober 2022
Carcept schreef:

Vul het nummer en je gegevens in in je profiel dan kan je op de lijst.

• Topper
  • 21 reacties
  • 24 oktober 2022
Tante t schreef:

🎉🎉

Hoop dat ik ook snel aan de beurt ben 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 oktober 2022
Roos79 schreef:
Carcept schreef:

Vul het nummer en je gegevens in in je profiel dan kan je op de lijst.

Thanks, zojuist gedaan. 

• 29 reacties
  • 24 oktober 2022

Helaas, wacht ook nig steeds op telefoontje van KPN. Dit weekeind lange rit gehad, maar de nevigatie op telefoon liet het afweten, bellen inderweg deed het niet en kan parkeerapp ook nergens gebruiken sinds begin augustus. Goede klant van KPN met telefoon, internet en TV abonnement, maar helaas blijft het bij dit probleem nog altijd oorverdovend stil.

• Topper
  • 14 reacties
  • 24 oktober 2022

Ik hoor bij de eerste groep en ben vorige week 1x gebeld over dit probleem. Helaas door verbindingsproblemen geen gesprek kunnen voeren. 
Tot op heden geen nieuwe poging door KPN uitgevoerd. Mij is verzocht om dit op het forum te delen zodat er volgende stappen ondernomen kunnen worden vandaar dit bericht

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 24 oktober 2022

Goedenavond,

Per toeval kom ik erachter dat er dus meerdere mensen zijn die problemen ervaren met het slechte netwerk met de iPhone 11

Ook ik heb er sinds Juli problemen mee. Slechte verbinding via 4g en internetten onderweg gaat al helemaal niet. Snel wat opzoeken behoort tot het verleden. 
2 Weken geleden een update uitgevoerd in de hoop dat het beter gaat, maar helaas. 4g doet het niet!!

Mijn telefoon werkt alleen nog thuis via WiFi.

Dit lijkt me toch niet de bedoeling!!

Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groet,

• Topper
  • 36 reacties
  • 24 oktober 2022
dr87 schreef:

Ik hoor bij de eerste groep en ben vorige week 1x gebeld over dit probleem. Helaas door verbindingsproblemen geen gesprek kunnen voeren. 
Tot op heden geen nieuwe poging door KPN uitgevoerd. Mij is verzocht om dit op het forum te delen zodat er volgende stappen ondernomen kunnen worden vandaar dit bericht

Ik hoor ook bij de eerste groep en ben nog helemaal niet gebeld. Denk dat de lijst voor de eerste poging nog niet klaar is.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7111 reacties
  • 24 oktober 2022
Holly schreef:

Overigens zou je als sim only klant wel gewoon jouw toestel mogen ruilen voor een 12. 

Dat wordt nu ook aangeboden, mits je een particulier KPN Mobiel abonnement hebt. Ik zie geen klantgegevens in je forum profiel staan: heb jij al een melding laten registreren via onze klantenservice @Holly?

@Edmond L zie het groen omlijnde bericht in het startbericht van dit topic:
Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

@Luuk g Je hebt al contact gehad met onze klantenservice: zij hebben al een melding voor jou geregistreerd.

@KPNForumuser82 jouw gegevens staan genoteerd.

@Carlover Wil jij nog jouw 06 nummer toevoegen aan jouw profiel?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2022

Ik heb ook al maanden problemen met m’n iPhone 11 maar hoorde vandaag pas dat dit op het forum moet worden gemeld. Heb nu profiel aangemaakt om me te melden voor de omruil actie. Ik heb een KPN abonnement. Ben in de KPN winkel geweest met de telefoon maar kreeg advies de instellingen opnieuw in te stellen wat niet werkte en daarna nieuwe simkaart aangevraagd maar werkt nog steeds niet. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2022

Ben sinds eind augustus met kpn en apple. De een stuurt me door naar de ander en vice versa. We hebben geen 4 g oop mobiel. Nieuwe simkaart opnieuw opstarten en resetten. Niks helpt

ben Radeloos

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 24 oktober 2022

Ben gebeld door KPN ivm het aanbod ivm ruilen naar IPhone 12 en zou teruggebeld worden maar hoor niets meer van KPN. 

Slechte of geen verbinding met iPhone 11 van 4 G naar E

Corne Janssen 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy​​​​​​​

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1427 reacties
  • 24 oktober 2022
Ries12 schreef:

Ben gebeld door KPN ivm het aanbod ivm ruilen naar IPhone 12 en zou teruggebeld worden maar hoor niets meer van KPN. 

Hoe bedoel je?

Dat je dus gebeld bent dat je toestel omgeruild gaat worden.

Dan klopt dat want je hoort pas wat als het toestel

onderweg is dan.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7111 reacties
  • 24 oktober 2022

@Caspervc Je kunt niet iets testen: je ervaart bereikbaarheidsproblemen met jouw iPhone 11 of niet 😉. Je gegevens staan in ieder geval nu genoteerd.

@Gerlin50 Wil je het ingevulde 06 nummer dubbel checken? Ik zie hier geen iPhone 11 aan gekoppeld staan.

Rennne schreef:
Jeroen_dB schreef:

@Jeroen_dB 
@Rennne ik vind op basis van het 06 nummer in jouw profiel geen KPN consumenten abonnement. 

Correct, dit abonnement is onlangs omgezet naar een zakelijk abonnement. Echter veranderd dit niks aan de problemen. 

Nee, klopt, @Rennne ! Feit is wel dat wij geen inzage hebben in jouw klantgegevens en je geen passende oplossing kunnen aanbieden. Mijn advies is om contact op te nemen met KPN Zakelijk.

@KTv Wat een lieve zoons heb jij! Heb jij een particulier KPN Mobiel abonnement? Dan kom je ook in aanmerking voor een passende oplossing. Ik zie nog geen gegevens in jouw forum profiel: wil je deze alsnog invullen en een seintje hier geven als je dat gedaan hebt?​​​

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 oktober 2022

Dat is heel bijzonder want dat nummer klopt toch echt 

Admin: privégegevens verborgen

Sinds enkele maanden ervaar ik regelmatig verbindingsproblemen met mijn kpn provider. Ik heb een iphone 11 en lees nu dat meerdere mensen dit probleem ervaren. Internet pagina’s laden dan niet meer terwijl mijn telefoon aangeeft een internet connectie te bezitten. De enige oplossing die meestal werkt, is een herstart van de telefoon. Via wifi, ervaar ik geen problemen, enkel via 4g.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2022

Ik ervaar dit probleem ook met mij IPhone 11 al sinds juli. Ik heb netjes gewacht op de updates maar niks werkt. Vandaag hoorde ik dat ik het moest melden op het forumprofiel. Ik heb mijn forumprofiel zoveel mogelijk ingevuld. Sowieso met mijn 06nummer. Moet ik nog ergens anders gegevens invullen of dit probleem melden? En kom ik in aanmerking voor de omruil actie? En hoe weet ik dat mijn telefoonnummer ook genoteerd staat? 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 oktober 2022
Shyrin_ schreef:

@Caspervc Je kunt niet iets testen: je ervaart bereikbaarheidsproblemen met jouw iPhone 11 of niet 😉. Je gegevens staan in ieder geval nu genoteerd.

@Gerlin50 Wil je het ingevulde 06 nummer dubbel checken? Ik zie hier geen iPhone 11 aan gekoppeld staan.

Rennne schreef:
Jeroen_dB schreef:

@Jeroen_dB 
@Rennne ik vind op basis van het 06 nummer in jouw profiel geen KPN consumenten abonnement. 

Correct, dit abonnement is onlangs omgezet naar een zakelijk abonnement. Echter veranderd dit niks aan de problemen. 

Nee, klopt, @Rennne ! Feit is wel dat wij geen inzage hebben in jouw klantgegevens en je geen passende oplossing kunnen aanbieden. Mijn advies is om contact op te nemen met KPN Zakelijk.

@KTv Wat een lieve zoons heb jij! Heb jij een particulier KPN Mobiel abonnement? Dan kom je ook in aanmerking voor een passende oplossing. Ik zie nog geen gegevens in jouw forum profiel: wil je deze alsnog invullen en een seintje hier geven als je dat gedaan hebt?​​​

Hoi Shyrin,

Je krijgt veel berichten. Had je mijne ook gezien?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7111 reacties
  • 24 oktober 2022
Carcept schreef:

….
….

Ja, vinden wij ook een kwalijke zaak, @Carcept.
Even voor de duidelijkheid: het ingevulde 06 nummer in het profiel is van jouw of van jouw vrouw? We ontvangen graag het nummer die deze bereikbaarheidsproblemen ervaart.

@theobatsbak Ik zie dat je al telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice: mijn collega heeft al een melding geregistreerd. Het is nu afwachten totdat je gebeld wordt.

Heddog schreef:

Al een maand terug hieronder gereageerd met het probleem wat ik heb met de iPhone 11. Hoe kom ik er achter dat dit genoteerd staat. Kan dit namelijk nergens terug vinden ook nog steeds geen sms gehad… Wel krijg ik nog meldingen dat m’n internet bundel op is, maar ik kan hier helemaal geen gebruik van maken dat is toch gek?!

Zonder een seintje vanuit jouw kant, weten wij niet of het forum profiel is ingevuld 😕. Ik heb bij deze een melding geregistreerd, dus bij deze de bevestiging dat je ook gebeld gaat worden met een passende oplossing, @Heddog!

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 oktober 2022
Shyrin_ schreef:
Carcept schreef:

….
….

Ja, vinden wij ook een kwalijke zaak, @Carcept.
Even voor de duidelijkheid: het ingevulde 06 nummer in het profiel is van jouw of van jouw vrouw? We ontvangen graag het nummer die deze bereikbaarheidsproblemen ervaart.

@theobatsbak Ik zie dat je al telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice: mijn collega heeft al een melding geregistreerd. Het is nu afwachten totdat je gebeld wordt.

Heddog schreef:

Zonder een seintje vanuit jouw kant, weten wij niet of het forum profiel is ingevuld 😕. Ik heb bij deze een melding geregistreerd, dus bij deze de bevestiging dat je ook gebeld gaat worden met een passende oplossing, @Heddog!

Ik heb hem aangepast naar mijn vrouw haar nummer.