Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Topper
  • 18 reacties
  • 28 oktober 2022

Hier geen mail gehad maar wel dit in de PostNL app

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 28 oktober 2022
Erik_ schreef:
SanderW1234 schreef:
Jeroen_dB schreef:

@SanderW1234, het gaat dus om het 06 nummer van jouw dochter dat de problemen met de iPhone 11 ondervindt. Toch even checken, om het direct allemaal goed te noteren. 
​​​

Klopt. De info staat in het veld ‘persoonlijke opmerkingen’ 

Dank, @SanderW1234, ik heb melding aangemaakt, er wordt contact opgenomen.

CHRIS199 schreef:
Jeroen_dB schreef:
Espirito schreef:

Hi als het goed is zijn mijn gegevens ook genoteerd en verwacht ik eigenlijk een belletje maar nu lees ik dat men alleen belt wanneer er wordt geconstateerd wanneer ik last heb van de grote storing. Ik heb er zeker last van maar hoe wordt dat bepaald? Nu krijg ik een gevoel van onzekerheid, heb ik genoeg last om gebeld te worden etc. ik zou graag wat helderheid willen hierop

Er wordt een check gedaan op het netwerk. Constateren we het issue dan zal de oplossing voor je gelden. Deze check wordt bij iedereen die zich meldt gedaan. 

En hoe gaat dat als de simkaart in een oud toestel zit om bereikbaar te zijn? 

Geen probleem, @CHRIS199. Er wordt gekeken op basis van het imeinummer van de iPhone 11. 

Bas en Elke schreef:

profiel is aangevuld. Groet, Elke

Het gaat toch inderdaad niet helemaal goed met het invullen van het profiel, @Bas en Elke. Er staat nog steeds niets. Probeer het nog één keer. Als dat nog niet lukt, dan mag je, als uitzondering, een privébericht met je gegevens sturen naar mijn collega Bram. Die zal dit dan oppakken.

Ik wacht het af, zit er klaar voor 🙏

Gegevens ingevuld. Kan ook niet bellen met de IPhone 11. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14775 reacties
  • 28 oktober 2022
Jeffrey Van Heck schreef:

Heb mijn profiel ingevuld want ik heb ook al maanden geen 4G op mijn iPhone 11 

Hi Jeffrey, heb jij wel een mobiel nummer via de consumentenmarkt van KPN? Ik kom op de door jou ingevulde gegevens geen KPN aansluiting tegen. Kan je me hier meer over vertellen?

En @Astrid Bakker hoe zit dat bij jou? Ook bij het door jou doorgegeven mobiele nummer, zie ik geen KPN aansluiting. Zou je het nummer nog eens goed kunnen controleren en indien nodig willen aanpassen in je profiel (klik!) 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14775 reacties
  • 28 oktober 2022
Daan Blankestijn schreef:

Gegevens ingevuld. Kan ook niet bellen met de IPhone 11. 

Kan je alleen niet bellen? Of heb je geen 4G én kan je niet bellen? Als beide helemaal niet meer werken, kan dit ook een andere oorzaak hebben, lukt het je om je simkaart te testen in een ander toestel, zodat we kunnen controleren of het dan wél goed gaat? Als we nu jouw gegevens zonder te testen toevoegen aan de lijst en je blijkt een heel ander issue te hebben (bijvoorbeeld een issue met je simkaart) dan ben je aan het wachten tot je gebeld wordt terwijl er wellicht ook een andere oplossing beschikbaar is. Dus dit is wel even het testen waard!

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 28 oktober 2022

Ik meld me ook nog maar even nu dit probleem al zo lang duurt. Ik had regelmatig ook een E en geen internet, maar na de upgrade naar iOS 16 lijkt het veel meer op het ‘super slow upload’ probleem zoals ook in andere topics beschreven is. Echt onhandig als je een eeuwigheid moet wachten om je parkeeractie te starten, je navigatieadres in te voeren etc. Omdat ik een bedrijfsnummer heb kan ik ook niet gemakkelijk van provider wisselen, maar ik heb we al echt een tijd last van dit probleem.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 28 oktober 2022
Marshall schreef:

Ik ervaar het zelfde, maar dan met mijn iPhone 11 Pro Max. Ik heb precies dezelfde klachten als hier beschreven. Ik heb slecht bereik ook binnen. Ook wanneer ik een landgrens passeer duurt het erg lang voor ik nieuwe verbinding heb. Ook onderweg in de auto of de trein valt mijn verbinding vaak weg. Voorheen is dit altijd goed geweest. 

Hoe kan ik dit het beste oplossen met mijn iPhone 11 Pro max, want ik heb exact dezelfde klachten met exact dezelfde duratie.

Ik heb precies hetzelfde. Info ingevuld op mijn forumprofiel, bij toestel iPhone 11 Pro Max ingevuld, berichtje geplaatst en ik werd op de lijst gezet. Sinds die tijd ook netjes alle smsjes gehad. Na 2 weken nog geen belletje bel ik de klantenservice die van niks weet. Dan bel ik het nummer dat bezig is met de ruilactie voor de iPhone 12, geven gelijk aan dat ze een mooie deal hebben en een toestel op kunnen sturen. Als ik dan aangeef dat het om een Pro Max gaat en ik die niet ga omruilen voor een standaard 12 weten ze ineens van niks meer en heb ik zogezegd geen klacht ingediend in de mijnkpn app. Klantenservice kan het nummer van de partij die bezig is met de ruilactie ook nergens vinden en wilt hem alleen opsturen voor reparatie. Niemand weet iets zodra het om een Pro Max toestel gaat met dezelfde klachten…

Sunshine1947
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 18 reacties
  • 28 oktober 2022

Ik dacht dat het aan mijn internet lag. Ik heb geregeld geen bereik , of melding “ internetfout” ik word er beroerd van ! 

je bent tegenwoordig afhankelijk van je mobiel, vooral omdat ik geen huistelefoon meer heb. 
Het is een duur abonnement en dan heb ik toch recht op een goede verbinding. Ik wil geen andere mobiel , ik wil gewoon een goede 5g verbinding iedere dag ! 

• Helper
  • 34 reacties
  • 28 oktober 2022

Sta inmiddels 5 dagen op de lijst, maar geen SMS en/of telefoontje van KPN ontvangen. Kan iemand van KPN aangeven hoe de planning er ongeveer uit zal zien. Zijn we dagen of weken verwijderd van een oplossing? Gr Daan

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 29 oktober 2022
DSnijders62 schreef:

Sta inmiddels 5 dagen op de lijst, maar geen SMS en/of telefoontje van KPN ontvangen. Kan iemand van KPN aangeven hoe de planning er ongeveer uit zal zien. Zijn we dagen of weken verwijderd van een oplossing? Gr Daan

Lees even het vastgezette bericht.

Er worden geen sms'jes meer verstuurd. Je zult over een tijdje gebeld worden door KPN. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 29 oktober 2022
DSnijders62 schreef:

Mwah dat zal nog even duren.

stond al sinds augustus op de lijst en uiteindelijk pas na 3 weken gebeld 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 29 oktober 2022

Geen 4G met iPhone 11. Geen internet, whatsapp of andere social media. Al 3 maanden niet en bel mij suf erover met het echt zat. Kan buiten WiFi helemaal niks. Verzenden, ontvangen of opzoeken niet. Mijn vrijheid is weg en het beperkt mij steeds meer. Wanneer komt de oplossing. Kan nog wel 6 maanden duren of langer nou daar ga ik niet op wachten. Please Help 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 29 oktober 2022

Ik heb ook al tijden last van slecht internet en bellen op 4G, ik kom er nu achter dat dit een bekend probleem is. Graag zou ik dit opgelost zien op een of andere manier

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27488 reacties
  • 29 oktober 2022
Kevin_NL schreef:
Marshall schreef:

Ik ervaar het zelfde, maar dan met mijn iPhone 11 Pro Max. Ik heb precies dezelfde klachten als hier beschreven. Ik heb slecht bereik ook binnen. Ook wanneer ik een landgrens passeer duurt het erg lang voor ik nieuwe verbinding heb. Ook onderweg in de auto of de trein valt mijn verbinding vaak weg. Voorheen is dit altijd goed geweest. 

Hoe kan ik dit het beste oplossen met mijn iPhone 11 Pro max, want ik heb exact dezelfde klachten met exact dezelfde duratie.

Ik heb precies hetzelfde. Info ingevuld op mijn forumprofiel, bij toestel iPhone 11 Pro Max ingevuld, berichtje geplaatst en ik werd op de lijst gezet. Sinds die tijd ook netjes alle smsjes gehad. Na 2 weken nog geen belletje bel ik de klantenservice die van niks weet. Dan bel ik het nummer dat bezig is met de ruilactie voor de iPhone 12, geven gelijk aan dat ze een mooie deal hebben en een toestel op kunnen sturen. Als ik dan aangeef dat het om een Pro Max gaat en ik die niet ga omruilen voor een standaard 12 weten ze ineens van niks meer en heb ik zogezegd geen klacht ingediend in de mijnkpn app. Klantenservice kan het nummer van de partij die bezig is met de ruilactie ook nergens vinden en wilt hem alleen opsturen voor reparatie. Niemand weet iets zodra het om een Pro Max toestel gaat met dezelfde klachten…

Hoi @Kevin_NL .  Dit topic (en de actie die nu is opgestart) gaat alleen over de iphone 11.  Niet over de PRO.  Hiervoor zul je het ‘normale’ traject moeten volgen. Mijn advies is om er mee naar een winkel te gaan en aan te bieden ter reparatie. . 

Ik zie dat wij wel een ticket hebben aangemaakt en jou op de lijst hebben gezet. Blijkbaar was niet bekend dat het om een PRO ging.  Dit valt niet onder deze regeling. Excuus voor alle verwarring. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27488 reacties
  • 29 oktober 2022

@Ilvee : Ik heb je op de lijst gezet en een ticket aangemaakt. Blijkbaar heb je ook net telefonisch contact gehad want een collega had al hetzelfde gedaan. :/

• Topper
  • 11 reacties
  • 29 oktober 2022

Goedemorgen Erwin,

is het mogelijk dat je voor mij kan kijken of ik wel op de lijst sta? Ben 27 Okt naar een kpn winkel geweest en daar hebben ze aangemeld.

nu zou ik het wel fijn vinden om te weten of alles goed is gegaan.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27488 reacties
  • 29 oktober 2022

@Kanik @Rtvb : Er is voor jullie beide al een melding aangemaakt. Afwachten is nu het devies. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27488 reacties
  • 29 oktober 2022
Sunshine1947 schreef:

Ik dacht dat het aan mijn internet lag. Ik heb geregeld geen bereik , of melding “ internetfout” ik word er beroerd van ! 

je bent tegenwoordig afhankelijk van je mobiel, vooral omdat ik geen huistelefoon meer heb. 
Het is een duur abonnement en dan heb ik toch recht op een goede verbinding. Ik wil geen andere mobiel , ik wil gewoon een goede 5g verbinding iedere dag ! 

Heb jij een iphone 11?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 29 oktober 2022

Dan hoop ik snel contact te hebben voor een passende oplossing asap. Ben er zo klaar mee. Wat een gedoe. Ben erg beperkt zo. Zelfs gebeld worden geeft problemen of als je in de wacht staat ergens gooit hij je eruit. Zit je voor Jan … 20 minuten bij de belastingdienst in de wacht. Grr en nog veel meer drama’s helaas. Ik hoop deze week wat te horen. 

Forum|alt.badge.img
Erwin_ schreef:

@Kanik @Rtvb : Er is voor jullie beide al een melding aangemaakt. Afwachten is nu het devies.

ik hoop dat dat bij mij ook goed gelukt is? Ik kan het niet meer volgen. 

• 42 reacties
  • 29 oktober 2022

Gisteren werd er zeer onverwachts een nieuwe iPhone 12 bezorgd. Was vorig weekend gebeld. Had geen berichtje gehad dat hij bezorgd zou worden, maar ben er superblij mee. Alle moderators: dank voor jullie inspanningen. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27488 reacties
  • 29 oktober 2022
Lisannex25lvh schreef:
Erwin_ schreef:

ik hoop dat dat bij mij ook goed gelukt is? Ik kan het niet meer volgen. 

Wij hebben om extra aandacht voor jouw situatie gevraagd. Als je volgende week woensdag nog niet benaderd bent, laat het hier even weten. 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 29 oktober 2022
CHRIS199 schreef:
Jeroen_dB schreef:
Espirito schreef:

Hi als het goed is zijn mijn gegevens ook genoteerd en verwacht ik eigenlijk een belletje maar nu lees ik dat men alleen belt wanneer er wordt geconstateerd wanneer ik last heb van de grote storing. Ik heb er zeker last van maar hoe wordt dat bepaald? Nu krijg ik een gevoel van onzekerheid, heb ik genoeg last om gebeld te worden etc. ik zou graag wat helderheid willen hierop

Er wordt een check gedaan op het netwerk. Constateren we het issue dan zal de oplossing voor je gelden. Deze check wordt bij iedereen die zich meldt gedaan. 

En hoe gaat dat als de simkaart in een oud toestel zit om bereikbaar te zijn? 

Heb ik ook, tweedehands iPhone 8 en daar zit de KPN simkaart in. De nieuw gekochte iPhone 11 zit een prepaid in van t-mobile, omgekeerde wereld maar ik heb bereik, een uitstekende verbinding en ervaar geen problemen meer 🙄

Dus ze testen maar raak voor een knaak, ik heb eerder meerdere keren de problemen aangegeven en ik was er op gegeven moment zo klaar mee dat ik bereikbaarheid boven geklooi met de verbinding kies.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 29 oktober 2022

Ik heb sinds n paar weken slechte verbinding met 4G.

er staat dat ik volledige verbinding heb maar de apps laden niet. Ook als ik ververs, lijkt niets uit te maken.

als ik bel hoor ik regelmatig niets. Totale stilte ook geen kiestoon

• Topper
  • 36 reacties
  • 29 oktober 2022

Ik sta nu ruim 2 maanden op de lijst en ben nog steeds niet gebeld. Wanneer kan ik nu eindelijk het welbekende telefoontje verwachten? De lijst van voor 6 oktober zal onderhand wel bijna klaar moeten zijn lijkt me?