Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 872 reacties
  • 29 oktober 2022
kingmasven schreef:

Hallo,

Er is door KPN vooralsnog niets aan contact ondernomen, geen sms geen telefoontje.. niets. Ik heb wel een aantal keren contact gehad met KPN zelf , deze mensen klikken volgens mij door een soort probleemoplosser die uitloopt op: sorry dan kan ik verder niets voor u doen. Terwijl er hier op het forum toch echt andere oplossingen blijken te zijn… hoe kan het nou dat ik buiten de boot val of lijkt dat maar zo? Ik heb mijn forumprofiel ingevuld en me gemeld hier en toch tot op heden niets. Terwijl ik me al in augustus meldde met deze problemen, onbruikbare telefoon door geen netwerk, echt waardeloos. Mocht iemand weten wat te doen behalve wat ik al gedaan heb (nieuwe sim/esim/reset/Volte) alvast bedankt!

Even de groene startpost lezen hier bovenaan en de stappen volgen die daar vermeld staan

Kirsten Muller
Nieuwkomer

Ik heb problemen met de 4g van mijn iPhone 11 dit speelt al maanden. Nou heb ik gehoord dat dit als je overstapt naar een andere provider stopt. Weet iemand of dit ook echt zo is? 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 oktober 2022

Vorige week vrijdag (21/10) een telefoontje gehad dat de iPhone gewisseld zou worden. En vandaag idd een nieuwe 12 ontvangen. Na een hoop ellende toch alles opgelost. 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 29 oktober 2022

Maandag voor de tweede keer gebeld en vandaag de nieuwe iPhone ontvangen. 
Dank voor oplossing KPN! Wist een aantal weken zeker dat ik een andere provider ging zoeken maar ik denk dat ik toch nog even blijf…. 
Hopelijk volgt voor de rest ook snel een oplossing! 

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 30 oktober 2022

Ik heb al eerder een bericht gedaan op dit forum, moet ik mij aanmelden om dit probleem te verhelpen of gaat de KPN hier wat aan doen? Te belachelijk voor woorden dat dit zo lang moet duren! 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 30 oktober 2022
Aleydis schreef:

Sinds een paar weken internet problemen met iphone. Laatste update gedaan. Heeft niet geholpen. Heel vervelend met digitale tickets. Als er treinen uitvallen kun je niets opzoeken. Af en toe heb je 4G maar de meeste tijd E.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ben naar de KPN winkel geweest. Daar werd gezegd dat het probleem bij Apple lag. Ik moest terug naar de winkel waar ik mijn iPhone gekocht had. Die moesten hetptobleem oplossen. 
Sta ik nu ook de lijst om gebeld te worden?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 30 oktober 2022

Goedemorgen @kpn,

Tot op heden nog niet gebeld, kan iemand mij updaten wanneer dit gepland staat? In de laatste sms stond dat dit voor de 21e zou zijn. Daarnaast ervaar ik ook problemen met bellen, dus ik hoop niet dat ik jullie mis. Sturen jullie eventueel ook een extra mail adres dat wel zo is?

Heb op de 22e dit berichtje gehad, maar geen gemiste oproep (ergens gaat dus iets mis):

Onlangs hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Wij zijn erg geïnteresseerd in uw mening over dit gesprek en de diensten van KPN. 

Hoor het graag.

• Topper
  • 11 reacties
  • 30 oktober 2022
Speedmaster schreef:
kingmasven schreef:

Hallo,

Er is door KPN vooralsnog niets aan contact ondernomen, geen sms geen telefoontje.. niets. Ik heb wel een aantal keren contact gehad met KPN zelf , deze mensen klikken volgens mij door een soort probleemoplosser die uitloopt op: sorry dan kan ik verder niets voor u doen. Terwijl er hier op het forum toch echt andere oplossingen blijken te zijn… hoe kan het nou dat ik buiten de boot val of lijkt dat maar zo? Ik heb mijn forumprofiel ingevuld en me gemeld hier en toch tot op heden niets. Terwijl ik me al in augustus meldde met deze problemen, onbruikbare telefoon door geen netwerk, echt waardeloos. Mocht iemand weten wat te doen behalve wat ik al gedaan heb (nieuwe sim/esim/reset/Volte) alvast bedankt!

Even de groene startpost lezen hier bovenaan en de stappen volgen die daar vermeld staan

Ja dat heb ik dus al gedaan maar toch tot op heden niets.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 30 oktober 2022

Kan ik worden toegevoegd aan de bel lijst ?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 30 oktober 2022
Ellennnnn schreef:

Goedemorgen @kpn,

Tot op heden nog niet gebeld, kan iemand mij updaten wanneer dit gepland staat? In de laatste sms stond dat dit voor de 21e zou zijn. Daarnaast ervaar ik ook problemen met bellen, dus ik hoop niet dat ik jullie mis. Sturen jullie eventueel ook een extra mail adres dat wel zo is?

Heb op de 22e dit berichtje gehad, maar geen gemiste oproep (ergens gaat dus iets mis):

Onlangs hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Wij zijn erg geïnteresseerd in uw mening over dit gesprek en de diensten van KPN. 

Hoor het graag.

De moderators kunnen deze vraag niet beantwoord omdat deze lijsten niet inzichtelijk zijn.

Geduldig afwachten is het enige wat je kan doen.

De eerste groep die aangemeld is zijn ze nog steeds mee bezig.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 30 oktober 2022

Goedemorgen KPN
Zou iemand contact met me willen opnemen over het probleem met 4G op mijn iPhone 11 die ik sinds juli heb Ik heb het forumprofiel ingevuld, dit probleem veroorzaakt problemen

• Helper
  • 37 reacties
  • 30 oktober 2022

Goedemorgen iedereen, 

ik ben onlangs ook gebeld door kpn. 
ik hoor van sommige mensen dat ze al het toestel ontvangen hebben. Mag ik vragen welk roest dit is ik ga er een beetje van uit de standaard iPhone dus niet de iPhone mini toch? 

mik heb nu ook de standaard iPhone 11 64gb dan krijg ik toch de iPhone 12 64gb voor terug? 

ik wil alvast een screenprojector en hoesje bestellen 😂🫣

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 87 reacties
  • 30 oktober 2022
Rico00000 schreef:

Goedemorgen iedereen, 

ik hoor van sommige mensen dat ze al het toestel ontvangen hebben. Mag ik vragen welk roest dit is ik ga er een beetje van uit de standaard iPhone dus niet de iPhone mini toch? 

mik heb nu ook de standaard iPhone 11 64gb dan krijg ik toch de iPhone 12 64gb voor terug? 

Het is je toch tijdens dat telefoongesprek allemaal verteld en uitgelegd? Je krijgt een nieuwe iPhone 12 terug, kleur zwart, met de gelijke opslagcapaciteit als de iPhone 11 die je nu hebt. 

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 87 reacties
  • 30 oktober 2022
Javakade1967 schreef:

Goedemorgen KPN
Zou iemand contact met me willen opnemen over het probleem met 4G op mijn iPhone 11 die ik sinds juli heb Ik heb het forumprofiel ingevuld, dit probleem veroorzaakt problemen

De groene, vastgezette post bovenaan dit topic vertelt precies wat er gaat gebeuren en hoe dat gaat gebeuren. Kortom, je hebt nu het seintje gegeven dat je het forumprofiel hebt ingevuld. Van een moderator zal je later te horen krijgen dat je op de lijst bent gezet en dan is het afwachten totdat je gebeld wordt. 

• Helper
  • 37 reacties
  • 30 oktober 2022
RemyZ schreef:
Rico00000 schreef:

Goedemorgen iedereen, 

Het is je toch tijdens dat telefoongesprek allemaal verteld en uitgelegd? Je krijgt een nieuwe iPhone 12 terug, kleur zwart, met de gelijke opslagcapaciteit als de iPhone 11 die je nu hebt. 

Yo rustaghhh 😂

eerste keer dat ik gebeld was het fout gegaan door me medewerker was 1 van de eerste die gebeld werd volgens de dame vrijdag nogmaals gebeld door kpn door een meneer waar ik 5x terug gebeld bent omdat de verbinding verbrak 😂 dus het gesprek verliep niet echt soepel 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 30 oktober 2022
Gijs Kln schreef:

Ik heb al eerder een bericht gedaan op dit forum, moet ik mij aanmelden om dit probleem te verhelpen of gaat de KPN hier wat aan doen? Te belachelijk voor woorden dat dit zo lang moet duren! 

Ja, vinden wij het ook een hele vervelende situatie, @Gijs Kln! In het groen omlijnde bericht in het startbericht van dit topic staat:
Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

Ik heb bij deze jouw gegevens genoteerd. Onze technische dienst doet een aantal controles, op het moment dat er vastgesteld is dat je deze issues ook ervaart wordt je gebeld voor een passende oplossing. Het gaat dus nog even langer duren: excuses voor het ongemak!

Aleydis schreef:

Ben naar de KPN winkel geweest. Daar werd gezegd dat het probleem bij Apple lag. Ik moest terug naar de winkel waar ik mijn iPhone gekocht had. Die moesten hetptobleem oplossen. 
Sta ik nu ook de lijst om gebeld te worden?

Ja, je staat op de lijst @Aleydis. Dat heeft mijn collega gisteren aan jou bevestigd.

Yordali schreef:

Kan ik worden toegevoegd aan de bel lijst ?

Ik snap deze vraag niet zo goed, @Yordali, want je stond al op de lijst, hebt zelf al aangegeven dat je op de 12e gebeld bent en akkoord hebt gegeven voor de omruiling?
We bellen alleen om een passende oplossing aan te bieden, dat is nu gedaan en verwerkt. Nu is het afwachten totdat je het nieuwe toestel ontvangt. 

​​​

Shyrin_ schreef:

Als je gebeld bent, mag je er vanuit gaan dat het toestel binnen 4 weken afgeleverd wordt, @Yordali

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 30 oktober 2022

Ik heb sinds juli problemen met de 4G van mijn Iphone 11. Ik zit constant op de Edge of heb helemaal geen bereik. Ik heb alles wat op jullie website staat gedaan om dit te verhelpen zonder resultaat. Ik heb telefonisch contact gehad met als antwoord dat ik niet de enige ben en velen met mij en dat er naar een oplossing gezocht wordt… Misschien dat een nieuwe simkaart zou helpen. Ik ben bij de KPN winkel geweest en heb een nieuwe simkaart laten plaatsen maar helaas ook dit helpt niet. Kortom zeer frustrerend allemaal! 
Graag wil ik dat iemand van KPN contact met mij opneemt. 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 872 reacties
  • 30 oktober 2022
Shyrin_ schreef:

Shyrin_ schreef:

Als je gebeld bent, mag je er vanuit gaan dat het toestel binnen 4 weken afgeleverd wordt, 

18 days and still counting…….😞

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 30 oktober 2022
Javakade1967 schreef:

Goedemorgen KPN

Ja, dat willen we zeker @Javakade1967. Je gegevens staan genoteerd.
Alvast bedankt voor het extra geduld wat je nu nog moet opbrengen!

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 30 oktober 2022

@Bea Brouwer Lees de groene post boven aan.

@Speedmaster Gelukkig zie je wel dat er al meerdere mensen hun toestel hebben ontvangen dus er zit wel beweging in!

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 30 oktober 2022
Erwin_ schreef:
Caat44 schreef:

Ik heb sinds n paar weken slechte verbinding met 4G.

er staat dat ik volledige verbinding heb maar de apps laden niet. Ook als ik ververs, lijkt niets uit te maken.

als ik bel hoor ik regelmatig niets. Totale stilte ook geen kiestoon

Als ik op jouw postcode + huisnummer zoek kom ik bij een hele andere contractant.  Kun je meer info geven? 

Is mijn echtgenoot 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 30 oktober 2022
Caat44 schreef:
Erwin_ schreef:
Caat44 schreef:

er staat dat ik volledige verbinding heb maar de apps laden niet. Ook als ik ververs, lijkt niets uit te maken.

Als ik op jouw postcode + huisnummer zoek kom ik bij een hele andere contractant.  Kun je meer info geven? 

Is mijn echtgenoot 

Zet dan de juiste informatie waar men steeds om vraagt in jouw profiel.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 30 oktober 2022
Roos79 schreef:
Caat44 schreef:
Erwin_ schreef:
Caat44 schreef:

Is mijn echtgenoot 

Zet dan de juiste informatie waar men steeds om vraagt in jouw profiel.

Ik zie niet wat ik aan kan passen, als de naam van mijn man. Kan niets meer aanpassen in het profiel. Alles is hetzelfde. 

• Topper
  • 36 reacties
  • 30 oktober 2022

Wordt er ook op zondag gebeld?

• Topper
  • 11 reacties
  • 30 oktober 2022

Do 6 okt; u wordt binnen 2 weken gebeld,… niks gehoord 

Di 25 okt; u wordt binnen 1 week gebeld,… nog niks gehoord. 

hoelang gaan we van deze sms’jes krijgen?