Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Annika-H
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 31 oktober 2022
Jasmijn S schreef:

Hoi! Ik zie dat er een aantal mensen al meerdere weken aan het wachten zijn op hun nieuwe iPhone 12, terwijl er anderen zijn die later zijn gebeld en de telefoon al in ontvangst hebben kunnen nemen. Ik ben zelf ook al een aantal weken aan het wachten en vraag me nu af of dit goed is geregistreerd.

Las laatst namelijk ook berichten van mensen die aangaven dat ze erachter kwamen dat hun akkoord niet goed was geregistreerd. Hoe weet ik zeker dat de iPhone 12 mijn kant opkomt en dat alles goed in het systeem is gezet? 

Ik vraag me bovenstaande ook af.

Wat kan je het beste in deze situatie doen, bijvoorbeeld contact opnemen met het nummer waarvan gebeld is?

Zelf op 12 oktober in de middag gebeld maar tot op heden nog niets mogen ontvangen.

• Topper
  • 36 reacties
  • 31 oktober 2022
Miriam28 schreef:

Ik ben ook wel benieuwd hoe het kan dat er is toegezegd dat ik tot de groep behoor die uiterlijk 20-10 gebeld zou worden. Dit zou dan uiterlijk 21-10 worden, en inmiddels 31-10 nog steeds niet gebeld… 

Hier hetzelfde. Ik ontvang graag toelichting hierop. Op de smsjes na, niets gehoord van KPN.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 31 oktober 2022
Annika-H schreef:
Jasmijn S schreef:

Hoi! Ik zie dat er een aantal mensen al meerdere weken aan het wachten zijn op hun nieuwe iPhone 12, terwijl er anderen zijn die later zijn gebeld en de telefoon al in ontvangst hebben kunnen nemen. Ik ben zelf ook al een aantal weken aan het wachten en vraag me nu af of dit goed is geregistreerd.

Las laatst namelijk ook berichten van mensen die aangaven dat ze erachter kwamen dat hun akkoord niet goed was geregistreerd. Hoe weet ik zeker dat de iPhone 12 mijn kant opkomt en dat alles goed in het systeem is gezet? 

Wat kan je het beste in deze situatie doen, bijvoorbeeld contact opnemen met het nummer waarvan gebeld is?

Zelf op 12 oktober in de middag gebeld maar tot op heden nog niets mogen ontvangen.

Heb je je gegevens al ingevuld in je profiel?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 31 oktober 2022

Sinds augustus heb ik heel slecht bereik van mijn 4g internet buiten de deur. En als ik wil bellen duurt het erg lang voordat de telefoon verbinding maakt en ook zeggen mensen dat ze me een paar x hebben gebeld en dat ze dan te horen krijgen dat de telefoon op het moment niet te bereiken is terwijl ik op die momenten helemaal niet gebeld ben heel vreemd. Ik heb onder tussen contact gehad met KPN hierover maar ook heb ik gebeld met Apple en die hebben hier een dossier over aangemaakt ook heeft Apple mijn telefoon op zowel software als hardware nagekeken en daar was niets mis mee.

HOOP DAT JULLIE SNEL MET EEN OPLOSSING KOMEN‼️‼️

Want anders ga ik naar een andere provider betaal nu voor iets waar ik geen gebruik van kan maken. 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Annika-H
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 31 oktober 2022
arkel005 schreef:
Annika-H schreef:
Jasmijn S schreef:

Weet niet of deze vraag voor mij bedoelt was, maar ik ben op 12 oktober gebeld met het voorstel om mijn Iphone 11 om te ruilen voor een Iphone 12 met dezelfde capaciteiten als mijn Iphone 11 nu heeft.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 31 oktober 2022
Annika-H schreef:
arkel005 schreef:
Annika-H schreef:
Jasmijn S schreef:

Weet niet of deze vraag voor mij bedoelt was, maar ik ben op 12 oktober gebeld met het voorstel om mijn Iphone 11 om te ruilen voor een Iphone 12 met dezelfde capaciteiten als mijn Iphone 11 nu heeft.

Ja, deze vraag was voor jou. 😊Dus nogmaals; heb je je gegevens al ingevuld in je profiel? 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@ShireenJ Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb je toegevoegd aan onze lijst.

@kingmasven Je staat wel op onze lijst om terug gebeld te worden

@Anna-J Ik heb jouw vraag om opnieuw contact met jou op te nemen doorgezet. 

@DJ.Dwars Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Wil je jouw naam en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 31 oktober 2022
DJ.Dwars schreef:

Sinds augustus heb ik heel slecht bereik van mijn 4g internet buiten de deur. En als ik wil bellen duurt het erg lang voordat de telefoon verbinding maakt en ook zeggen mensen dat ze me een paar x hebben gebeld en dat ze dan te horen krijgen dat de telefoon op het moment niet te bereiken is terwijl ik op die momenten helemaal niet gebeld ben heel vreemd. Ik heb onder tussen contact gehad met KPN hierover maar ook heb ik gebeld met Apple en die hebben hier een dossier over aangemaakt ook heeft Apple mijn telefoon op zowel software als hardware nagekeken en daar was niets mis mee.

HOOP DAT JULLIE SNEL MET EEN OPLOSSING KOMEN‼️‼️

Want anders ga ik naar een andere provider betaal nu voor iets waar ik geen gebruik van kan maken. 

Lees de berichten eens door…

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 31 oktober 2022

Nieuwe week nieuwe kansen.

Hoop op een leuk pakketje deze week..

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 31 oktober 2022
arkel005 schreef:
Annika-H schreef:
arkel005 schreef:
Annika-H schreef:
Jasmijn S schreef:

Ja, deze vraag was voor jou. 😊Dus nogmaals; heb je je gegevens al ingevuld in je profiel? 

Gegevens zijn ingevuld en dus een aantal weken geleden ook al gebeld met de oplossing. Echter, ik heb nog geen mail ontvangen dat de iPhone onderweg is. Daarnaast zie ik dus meerdere mensen die al lang aan het wachten zijn of mensen die aangeven dat hun telefonisch akkoord toch niet akkoord genoeg bleek te zijn. Hoe weet ik nu zeker dat dit wel goed is gegaan? 

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 31 oktober 2022

Speedmaster Wijsgeer

Dank voor de snelle reactie, de medewerker leek op de hoogte van de situatie maar wellicht niet de details. Vanaf de eerste post die ik gemaakt heb betreffende dit onderwerp is mijn profiel reeds gevuld en staat ook mijn telefoonnummer vermeld. 

Annika-H
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 31 oktober 2022
arkel005 schreef:
Annika-H schreef:
arkel005 schreef:
Annika-H schreef:
Jasmijn S schreef:

Ja gegevens al voor 12 oktober aangeleverd en ook al gebeld met het aanbod. Hiermee ook telefonisch akkoord gegaan op 12 oktober.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 31 oktober 2022
Speedmaster schreef:
Anna-J schreef:

@Arkel005

Ja ik ben gebeld en de medewerker van KPN die gaf aan dat ik uitgesloten zou zijn en adviseerde zelfs naar een rode provider over te stappen.

Indien u aangeeft dat dit onjuist is dan zou ik zeer tevreden zijn en met plezier willen ruilen, wellicht kan KPN mij nogmaals bellen om e.e.a. in werking te zetten. 

Ik schat in dat je zomaar gebeld ben door een KPN medewerker die totaal niet op de hoogte is van de omruilactie. Dit is overigens niet vreemd aangezien een bedrijf wat communicatie verzorgt slecht intern communiceert. Volg de stappen even in de groene startpost hier bovenaan en laat weten als je profiel gevuld is. Een moderator van het forum zal dan de juiste stappen nemen.

@Speedmaster Wijsgeer

Dank voor de snelle reactie, de medewerker leek op de hoogte van de situatie maar wellicht niet de details. Vanaf de eerste post die ik gemaakt heb betreffende dit onderwerp is mijn profiel reeds gevuld en staat ook mijn telefoonnummer vermeld. 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 31 oktober 2022

Hallo ,

ik ben ook 14 oktober gebeld en zou de iPhone 12  ook binnen 4 weken ontvangen maar tot op heden nog geen telefoon binnen hoop dat die deze week dan komt …

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 31 oktober 2022

Hi, ik ben zojuist gebeld door KPN n.a.v. dit probleem en de medewerkster aan de telefoon vertelde mij dat ze aanbieden om mijn telefoon na te kijken. Ik moet deze dan opsturen en moet hier dan binnen 5 werkdagen iets over horen: óf het probleem kan gevonden worden en het wordt gemaakt, óf er kan niks gevonden worden en ik krijg een vervangend toestel. Het krijgen van een leentoestel tijdens deze periode is niet mogelijk. Ik vroeg haar naar het feit dat vele anderen in dit forum sowieso een iPhone 12 krijgen als compensatie maar ze gaf aan dat de oplossing van het probleem verandert is en dit niet meer aangeboden wordt. Klopt dit wel? Ik vind het wat vreemd allemaal… 

Forum|alt.badge.img
DevenyK schreef:

Hi, ik ben zojuist gebeld door KPN n.a.v. dit probleem en de medewerkster aan de telefoon vertelde mij dat ze aanbieden om mijn telefoon na te kijken. Ik moet deze dan opsturen en moet hier dan binnen 5 werkdagen iets over horen: óf het probleem kan gevonden worden en het wordt gemaakt, óf er kan niks gevonden worden en ik krijg een vervangend toestel. Het krijgen van een leentoestel tijdens deze periode is niet mogelijk. Ik vroeg haar naar het feit dat vele anderen in dit forum sowieso een iPhone 12 krijgen als compensatie maar ze gaf aan dat de oplossing van het probleem verandert is en dit niet meer aangeboden wordt. Klopt dit wel? Ik vind het wat vreemd allemaal… 

Oo wat gek zeg. 
Waarom bij de een wel en de ander niet. 
hopelijk snel een passende oplossing 

• Topper
  • 39 reacties
  • 31 oktober 2022

Je bent niet de enige 

Beste klant, allereerst onze excuses voor het feit dat je niet goed gebruik hebt kunnen maken van onze mobiele diensten met je toestel. Binnen nu en twee weken nemen we telefonisch contact met je op voor een update. Let op! We bellen je met een 088 nummer. We willen je nogmaals danken voor het geduld. Groet KPN

en de volgende 

Beste klant, allereerst onze excuses voor het feit dat je niet goed gebruik hebt kunnen maken van onze mobiele diensten met je toestel.¿Binnen nu en een week nemen we telefonisch contact met je op voor een update. Let op! We bellen je met een 088-nummer. We willen je nogmaals danken voor het geduld. Groet KPN
en er gebeurt maar niks hoelang denken jullie ons aan het lijntje te houden ? 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 31 oktober 2022
DevenyK schreef:

Nee, klopt niet. De groep die zich heeft aangemeld vóór 6 oktober, krijgt direct een nieuw toestel. De groep erna, moet het toestel eerst opsturen en dan evt. een nieuw toestel.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 31 oktober 2022
Aleydis schreef:
Aleydis schreef:

Sinds een paar weken internet problemen met iphone. Laatste update gedaan. Heeft niet geholpen. Heel vervelend met digitale tickets. Als er treinen uitvallen kun je niets opzoeken. Af en toe heb je 4G maar de meeste tijd E.

Ben naar de KPN winkel geweest. Daar werd gezegd dat het probleem bij Apple lag. Ik moest terug naar de winkel waar ik mijn iPhone gekocht had. Die moesten hetptobleem oplossen. 
Sta ik nu ook de lijst om gebeld te worden?

Waarom wordt er in de KPN winkel gezegd dat mijn telefoon alleen omgeruild wordt als het bij KPN gekocht is? Begrijp ik het goed op dit forum dat alle iPhones 11 omgeruild worden ongeacht waar het gekocht is?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 31 oktober 2022

Ik heb hier ook al geruime tijd last van.

Ontzettend vervelend en niets helpt.

Naar aanleiding van dit topic en de updates hierin vanuit KPN heb ik mijn gegevens ingevuld in mijn forumprofiel.

Graag verneem ik de vervolgstappen.

Alvast bedankt!

• Topper
  • 20 reacties
  • 31 oktober 2022
Aleydis schreef:
Aleydis schreef:
Aleydis schreef:

Sinds een paar weken internet problemen met iphone. Laatste update gedaan. Heeft niet geholpen. Heel vervelend met digitale tickets. Als er treinen uitvallen kun je niets opzoeken. Af en toe heb je 4G maar de meeste tijd E.

Ben naar de KPN winkel geweest. Daar werd gezegd dat het probleem bij Apple lag. Ik moest terug naar de winkel waar ik mijn iPhone gekocht had. Die moesten hetptobleem oplossen. 
Sta ik nu ook de lijst om gebeld te worden?

Waarom wordt er in de KPN winkel gezegd dat mijn telefoon alleen omgeruild wordt als het bij KPN gekocht is? Begrijp ik het goed op dit forum dat alle iPhones 11 omgeruild worden ongeacht waar het gekocht is?

Beste, ik ben ook in 2 winkels geweest, in 1 wisten ze nergens van en in de 2e een vaag verhaal, bla, Bla, bla lag aan de update van Apple maar meer kon ze me niet vertellen behalve dat ik naar dit forum moest gaan, op mijn vraag wat daar dan aan oplossing geboden kan ze geen antwoord geven 🤔

• Helper
  • 38 reacties
  • 31 oktober 2022
Sharon039 schreef:

Hallo ,

ik ben ook 14 oktober gebeld en zou de iPhone 12  ook binnen 4 weken ontvangen maar tot op heden nog geen telefoon binnen hoop dat die deze week dan komt …

Ben op 18 oktober gebeld en ook nog steeds niets ontvangen. Hoop dat het goed gaat. Eerst zien dan geloven. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 31 oktober 2022
Foontje11 schreef:
Sharon039 schreef:

Hallo ,

Ben op 18 oktober gebeld en ook nog steeds niets ontvangen. Hoop dat het goed gaat. Eerst zien dan geloven. 

Morgen 2 weken terug dus?

En het zou 4 weken kunnen duren.

• Topper
  • 15 reacties
  • 31 oktober 2022
arkel005 schreef:
DevenyK schreef:

Nee, klopt niet. De groep die zich heeft aangemeld vóór 6 oktober, krijgt direct een nieuw toestel. De groep erna, moet het toestel eerst opsturen en dan evt. een nieuw toestel.

Ik mag toch hopen dat dit niet klopt, ondertussen zit ik al zo lang met een telefoon die ik niet tot nauwelijks kan gebruiken, eerst zou ik tussen 10 en 24 oktober gebeld worden dat werd al weer een week later en onder tussen nog steeds niet gebeld. Een nieuwe iPhone en compensatie voor de afgelopen maanden zou ik een passende oplossing vinden. Maar mij geduld raakt nu wel aardig op.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Aleydis ik heb je op de lijst gezet, mijn collega's nemen hierover nog contact met je op!