Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 2 november 2022
xJust-Mee schreef:

Hier ook iPhone 11 Pro. Wij hebben verbouwd afgelopen zomer en dachten dat het er aan lag dat de modem ergens anders stond dat ik steeds slechte verbinding had. Modem weer terug geplaatst en alles herstart, maar nog steeds geeft mij telefoon aan dat ik ‘instabiel netwerk’ heb. Ik zit gewoon op WiFi maar zelfs dan laden apps niet. Met bellen het zelfde duurt heel lang voor ik verbinding heb en hij daadwerkelijk over gaat. Het netwerk van KPN geeft ook maar 2 blokjes zegmaar op zijn Max of er staat E. Ik las hier al dat meerdere mensen een iPhone 11 hebben. Zijn er al concrete oplossingen? 

Hoi @xJust-Mee, dit topic is echt puur voor de iPhone 11 en niet voor de iPhone 11 pro (max).

Bij problemen met een 11 pro of pro max mag je een eigen topic openen want hier ga je daar niet mee geholpen worden helaas.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 3 november 2022
Erikwes schreef:
PME schreef:
Tante t schreef:

Eindelijk heb ik mijn telefoon binnen! Vorige week maandag gebeld en afgelopen weekend is hij al bezorgd!

Bedankt kpn voor de snelle service! Nu hoop ik dat iedereen ook netjes geholpen wordt.. het heeft lang geduurd maar eindelijk weer bereikbaar! 🥳 

succes allemaal en duim voor jullie dat het ook snel geregeld wordt voor de rest! 

Toch bijzonder,

Ik dinsdag gebeld voor 2e keer en je mag raden..

Dus het kan wel… maar waarom moet ik nu al zo lamg wachten 21 dagen gebeld voor nieuwe iPhone 12 en nog steeds niet binnen :( 

Het kan dus inderdaad wel maar ook heb m nog niet.

Wel zeggende dat de 4 weken uiteraard niet voorbij zijn..

• Topper
  • 18 reacties
  • 3 november 2022

Krijg niet het idee dat er veel gebeld wordt eigenlijk. Voelt onderhand meer als: okay, je staat op de lijst, dikke doei 

onderhand erg moe van 2 telefoons meeslepen en telkens denken aan hotspot aan/ uit (niet automatisch WiFi, dus soms over verbruik gegaan daardoor, weer extra kosten

Half september 2 keer gebeld door 088 nummer( na bellen en daarna klacht ingediend) , maarja, toen had ik nog geen hotspot/ bereik , toen ook maar hier gemeld 

over een maand zowat een half jaar een onbruikbare telefoon die nog zeker twee jaar mee kon, had ook in mei nieuwe iPad aangeschaft om die reden. Maar hij moet inmiddels minstens 1 keer per dag aan lader 

voel me niet meer serieus genomen 

• Helper
  • 40 reacties
  • 3 november 2022

Yeahhhh, eindelijk gisteren gebeld!

binnen nu en 4 weken een iphone 12 als vervanging IPhone 11 en de abonnementkosten terug vanaf de eerste maand gedoe en gaat in wanneer de IPhone 12 binnen is. 
nu dus nog even volhouden met slechte netwerk etc. 

• 3 reacties
  • 3 november 2022

Een goedemorgen, ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn vorige bericht, dus voor de zekerheid nog een keer! Ook ik heb mijn gegevens ingevuld vanwege problemen met mijn IPhone 11 en 4G sinds juli 2022. Ik heb hierover ook al 2x contact gehad met de klantenservice, maar daarna niks meer gehoord helaas. Kunnen jullie mij op de lijst plaatsen? 

groeten

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 3 november 2022
Sonja9191 schreef:

Hoop dat ik de iphone 12 ook nog deze week ontvang ben 3 weken geleden gebelt

Dat hoop ik ook… wacht ook al drie weken 

• Topper
  • 18 reacties
  • 3 november 2022

Ik lees een hoop reacties waarbij men al een eeuwigheid aan het wachten is op het ontvangen van de telefoon… en ik moet intussen nog steeds gebeld worden. 

Ik voel me echt niet gehoord door KPN. Hier komt geen enkele reactie op die paar mensen die zich hier melden nog niet gebeld te zijn, terwijl we wel de sms'jes ontvangen met het bericht dat er contact opgenomen wordt, waarvan wederom de afgesproken tijd ruim is verstreken. 

Waijenberg schreef:

iPhone 11 MWM02ZD/A 3.04.01 

Geen 4G en niet bellen/SMS sinds afgelopen vrijdag… 

Beste moderators van dienst, kunnen jullie @Waijenberg informeren over de huidige status van zijn case? Hij is intussen ca. 4 week geleden gebeld maar heeft nog steeds geen vervangende telefoon ontvangen, door onduidelijk en slecht verstaanbaar gesprek heeft hij een sterk vermoeden dat het verzendadres niet goed is genoteerd. Hij kan dit zelf niet vragen want heeft geen connectie meer met het forum. Alvast 🙏 voor een privé reactie om het betreffende verzendadres te checken.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 3 november 2022
Foontje11 schreef:
Speedmaster schreef:
PME schreef:
Giesmann11 schreef:

Zojuist dan eindelijk gebeld. Mijn toestel wordt omgeruild voor de 12. Ondanks dat ik KPN vaak vervloekt heb wegens beperkte informatie en communicatie, toch een nette en gepaste oplossing!

Mooi!

en nu kijken hoelang het duurt voordat hij in huis is..

Voorlopig heb ik 1 dag vertraging:

Ja bij mij precies hetzelfde. 

Deze status heb ik al twee dagen…het blijft spannend 😁

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 87 reacties
  • 3 november 2022
Gwan schreef:
Foontje11 schreef:
Speedmaster schreef:
PME schreef:
Giesmann11 schreef:

Zojuist dan eindelijk gebeld. Mijn toestel wordt omgeruild voor de 12. Ondanks dat ik KPN vaak vervloekt heb wegens beperkte informatie en communicatie, toch een nette en gepaste oplossing!

Mooi!

Bij mij ook. Echt wel een cliffhanger zo…

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 855 reacties
  • 3 november 2022
RemyZ schreef:
Gwan schreef:
Foontje11 schreef:
Speedmaster schreef:
PME schreef:
Giesmann11 schreef:

Mooi!

Saai….. bij mij ook…! 🙈

• Topper
  • 39 reacties
  • 3 november 2022
Speedmaster schreef:
RemyZ schreef:
Gwan schreef:
Foontje11 schreef:
Speedmaster schreef:
PME schreef:
Giesmann11 schreef:

Mooi!

Saai….. bij mij ook…! 🙈

Jullie zijn in ieder geval een paar stappen verder dan ik 1 e mekding eind september gemaakt heb nog niks meer dan 2 x een sms met je wordt gebeld we zitten nu in november pfffff wat een zooitje 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 3 november 2022
Speedmaster schreef:
RemyZ schreef:
Gwan schreef:
Foontje11 schreef:
Speedmaster schreef:
PME schreef:
Giesmann11 schreef:

Mooi!

Saai….. bij mij ook…! 🙈

Bij mij ook hetzelfde, pfff…

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 3 november 2022

Als ik de berichten zo lees krijg ik niet echt vertrouwen in een goede afhandeling. Weet trouwens niet eens of ik op de lijst sta om gebeld te worden? Kan iemand mij dat vertellen. Betaal elke maand keurig mijn abonnement kosten. Hoop dat er snel een oplossing komt. En hoor graag of ik op de lijst ben gezet. 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 855 reacties
  • 3 november 2022
Rutger_ schreef:

@Tinus399 Excuus, ik zie dat je er gister tussendoor geschoten bent. 

Ik heb je gegevens op de lijst gezet! 

@Tinus399 

^^^^

• Helper
  • 38 reacties
  • 3 november 2022
Gwan schreef:
Foontje11 schreef:
Speedmaster schreef:
PME schreef:
Giesmann11 schreef:

Mooi!

Dinsdag middag bericht dat hij woensdag middag bezorgd zou worden. Heb er speciaal iets voor afgezegd. Woensdag morgen was het tijdstip weg en nu nog steeds” bezorgtijd niet bekend “ ????

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 50 reacties
  • 3 november 2022

@moderators/KPN, graag jullie hulp! Ik heb nu 4 weken gewacht na het telefoontje mbt de omwisseling. In gesprek op alle vragen ja geantwoord en iPhone 12 (128GB, zwart) zou binnen 4 weken opgestuurd worden. Helaas dus niet!! Ook in post NL app is nog geen pakketje onderweg te zien. Er gaat dus iets mis met mijn omwisseling! Wie kan ik bellen of gaan jullie na waar het misgaat?? Erop vertrouwen dat het wel goed komt heb ik nu lang genoeg gedaan….

• Topper
  • 29 reacties
  • 3 november 2022
Br93 schreef:

Ik lees een hoop reacties waarbij men al een eeuwigheid aan het wachten is op het ontvangen van de telefoon… en ik moet intussen nog steeds gebeld worden. 

Ik voel me echt niet gehoord door KPN. Hier komt geen enkele reactie op die paar mensen die zich hier melden nog niet gebeld te zijn, terwijl we wel de sms'jes ontvangen met het bericht dat er contact opgenomen wordt, waarvan wederom de afgesproken tijd ruim is verstreken. 

Ja precies dit dus. Nog stééds niet gebeld. Ik wil ook graag mijn geld terug….. zucht. Zo kun je echt niet met mensen omgaan. Inmiddels al bijna 4 maanden een onbruikbare telefoon. Alle beloftes worden niet nagekomen. Hoeveel mensen worden er per dag gebeld? 2? 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 3 november 2022
Marc Els. schreef:

@moderators/KPN, graag jullie hulp! Ik heb nu 4 weken gewacht na het telefoontje mbt de omwisseling. In gesprek op alle vragen ja geantwoord en iPhone 12 (128GB, zwart) zou binnen 4 weken opgestuurd worden. Helaas dus niet!! Ook in post NL app is nog geen pakketje onderweg te zien. Er gaat dus iets mis met mijn omwisseling! Wie kan ik bellen of gaan jullie na waar het misgaat?? Erop vertrouwen dat het wel goed komt heb ik nu lang genoeg gedaan….

Ik heb precies het zelfde!!

• Helper
  • 38 reacties
  • 3 november 2022

Ik vraag me ook af of het een nieuwe iPhone is en geen refurbished. Want het bedrijf dat de telefoons verstuurd is volgens mij een reparatie bedrijf. Het is niet te hopen want dat zou ik niet willen. Heeft iemand een antwoord hierop!? Als model nummer moet er een M staan geloof ik. 

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 87 reacties
  • 3 november 2022
Foontje11 schreef:

Ik vraag me ook af of het een nieuwe iPhone is en geen refurbished. Want het bedrijf dat de telefoons verstuurd is volgens mij een reparatie bedrijf. Het is niet te hopen want dat zou ik niet willen. Heeft iemand een antwoord hierop!? Als model nummer moet er een M staan geloof ik. 

Je krijgt een nieuwe. Dat het reparatiebedrijf de logistieke kant op zich neemt is logisch en slim. Ze hebben immers de ervaring. 

• Helper
  • 38 reacties
  • 3 november 2022
RemyZ schreef:
Foontje11 schreef:

Je krijgt een nieuwe. Dat het reparatiebedrijf de logistieke kant op zich neemt is logisch en slim. Ze hebben immers de ervaring. 

Oké, fijn te horen!  Dankjewel!

• Topper
  • 18 reacties
  • 3 november 2022
Miriam28 schreef:
Br93 schreef:

Ja precies dit dus. Nog stééds niet gebeld. Ik wil ook graag mijn geld terug….. zucht. Zo kun je echt niet met mensen omgaan. Inmiddels al bijna 4 maanden een onbruikbare telefoon. Alle beloftes worden niet nagekomen. Hoeveel mensen worden er per dag gebeld? 2? 

Inderdaad. En stel je wordt vandaag gebeld (nou, dan spring ik eigenlijk al een gat in de lucht), dan kun je er dus met gemak nog eens 4 weken bovenop tellen dat je nog steeds met je onbruikbare telefoon moet rondlopen.

Het is al vaker aangegeven door de moderators dat het intern niet vlekkeloos verloopt, maar kom op zeg, we zijn nu al zoveel weken verder weer en er lijkt nog niets veranderd te zijn. In de tussentijd wordt er wel nog steeds geld geïncasseerd… en geen dag te laat. 

Het minste wat KPN kan doen is toch klanten op de hoogte houden en hierin alleen beloftes maken die ook echt waar worden gemaakt?

Ik zit thuis met een dringende privé situatie, en ik ben ongetwijfeld niet de enige… dan is het gewoon ontzettend vervelend en frustrerend om niet fatsoenlijk bereikbaar te zijn! 

Jan Verkaik
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 3 november 2022

Zoals door KPN verzocht hierbij in dit topic van mij een melding dat ook ik problemen heb met Iphone11 sinds de update in juli. Ik heb dit gemeld in mijn profielformulier. Graag zsm bericht.

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 3 november 2022
Foontje11 schreef:

Dinsdag middag bericht dat hij woensdag middag bezorgd zou worden. Heb er speciaal iets voor afgezegd. Woensdag morgen was het tijdstip weg en nu nog steeds” bezorgtijd niet bekend “ ????

Dat is een beetje het “typische” aan het systeem van Postnl. Zodra een zending wordt aangemeld gaat het systeem er vanuit dat het pakket voor die zending ook nog dezelfde dag wordt aangeboden dus plant Postnl het als het ware al in (daarom zie je dus afleveren de volgende dag). Maar zolang postnl niks heeft ontvangen blijft die staan op bezorgtijd onbekend (valt nu immers ook niet te plannen meer als het pakketje niet wordt aangemeld) pas als de status veranderd naar zending ontvangen bij Postnl en er komen in de avond de maten van het pakketje + gewicht erbij te staan dan kan je er vanuit gaan dat die volgende dag geleverd wordt.