Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Helper
  • 38 reacties
  • 3 november 2022
Ferry1984 schreef:
Foontje11 schreef:

Dinsdag middag bericht dat hij woensdag middag bezorgd zou worden. Heb er speciaal iets voor afgezegd. Woensdag morgen was het tijdstip weg en nu nog steeds” bezorgtijd niet bekend “ ????

Dat is een beetje het “typische” aan het systeem van Postnl. Zodra een zending wordt aangemeld gaat het systeem er vanuit dat het pakket voor die zending ook nog dezelfde dag wordt aangeboden dus plant Postnl het als het ware al in (daarom zie je dus afleveren de volgende dag). Maar zolang postnl niks heeft ontvangen blijft die staan op bezorgtijd onbekend (valt nu immers ook niet te plannen meer als het pakketje niet wordt aangemeld) pas als de status veranderd naar zending ontvangen bij Postnl en er komen in de avond de maten van het pakketje + gewicht erbij te staan dan kan je er vanuit gaan dat die volgende dag geleverd wordt.

Oké. Zo gaat dat dus. Afwachten maar weer…..

• Topper
  • 10 reacties
  • 3 november 2022

Weet iemand al meer wanneer onze abbo kosten terug worden geboekt ? 
Dit gebeurd vanaf juli of ? 
Graag hoor meer van jullie. 

• Helper
  • 40 reacties
  • 3 november 2022
CherrenJ schreef:

Weet iemand al meer wanneer onze abbo kosten terug worden geboekt ? 
Dit gebeurd vanaf juli of ? 
Graag hoor meer van jullie. 

Vanaf weet ik niet, maar je krijgt het terug zodra je je iphone 12 binnen hebt. Ik denk wel vanaf juli want toen begonnen de meeste problemen 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 3 november 2022
Sonja9191 schreef:

Hoop dat ik de iphone 12 ook nog deze week ontvang ben 3 weken geleden gebelt

Bij mij wordt de hoop steeds minder, aankomende dinsdag zijn de 4 weken voor mij om :( 

• Topper
  • 39 reacties
  • 3 november 2022

En nog steeds aan het wachten sinds september nog steeds niet gebeld zullen binnenkort wel weer een ****** e-mailtje krijgen met excuses voor het niet gebruik kunnen maken van onze mobiele diensten binnen 2 of misschien wel 1 week gebeld  en dan hoor je weer een maand niks maar het abonnementsgeld wordt trouw op tijd geïnd…….

doe iets wat je behoort te doen KPN 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 3 november 2022
SaskiaV80 schreef:
Shyrin_ schreef:

SaskiaV80 schreef:

Beste KPN,

Ik heb ook problemen met mijn iPhone 11 icm KPN

Hoe weet ik of ik op de lijst sta om teruggebeld te worden? Mijn profiel is ingevuld met de benodigde gegevens.

Graag nog even de naam van de contractant en adresgegevens aanvullen. Geef je hier een seintje als je dat gedaan hebt?

Gedaan

Het opgegeven 06 nummer is niet te vinden, @SaskiaV80. We ontvangen graag het particulier KPN mobiele nummer waarmee je de problemen met de iPhone 11 hebt. Als je liever op een ander nummer teruggebeld wenst te worden, noteer dat dan bij de persoonlijke opmerkingen.
Check je even het 06 nummer? 

Rtvb schreef:
Lisannex25lvh schreef:
Erwin_ schreef:
Lisannex25lvh schreef:
Erwin_ schreef:

@Kanik @Rtvb : Er is voor jullie beide al een melding aangemaakt. Afwachten is nu het devies.

ik hoop dat dat bij mij ook goed gelukt is? Ik kan het niet meer volgen. 

Wij hebben om extra aandacht voor jouw situatie gevraagd. Als je volgende week woensdag nog niet benaderd bent, laat het hier even weten. 

Helemaal goed.  bedankt , dan wachten we even af. 

Helaas woensdag ook voorbij en niemand heeft contact opgenomen. Please help me 🙏🏻🙏🏻. Het is echt niet meer te doen en begin met mijn handen in het haar te zitten omdat ik niet gehoord wordt. 
ik zit al 3 maanden zonder 4 g echt niet te doen. Mijn geduld begint echt op te raken. Ben compleet beperkt. Groet, Richard (rtvb)

Ik denk dat jij de quote van mijn collega niet goed interpreteert, @Rtvb: jouw gegevens zijn 5 dagen geleden genoteerd.
Reactie van mijn collega is op Lisannex25lvh: voor haar situatie is extra aandacht gevraagd. 

• Topper
  • 18 reacties
  • 3 november 2022
Shyrin_ schreef:

Ik denk dat jij de quote van mijn collega niet goed interpreteert, @Rtvb: jouw gegevens zijn 5 dagen geleden genoteerd.
Reactie van mijn collega is op Lisannex25lvh: voor haar situatie is extra aandacht gevraagd. 

Hoe zit het met de situatie van de mensen die nog steeds niet gebeld zijn; geen enkele keer? Is daar ook (extra) aandacht voor?

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 3 november 2022

hoe zit het met de mensen die al bijna 3,5 maand met een vreselijke internet en bereikbaarheid rondlopen? Ik vind het allereerst raar dat wij als klanten hier zelf melding moeten van maken en er dan continue achteraan moeten. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 50 reacties
  • 3 november 2022

@shyrin, zou je ook op mijn vraag van vanochtend kunnen reageren. Thanks

Br93 schreef:
Shyrin_ schreef:

Ik denk dat jij de quote van mijn collega niet goed interpreteert, @Rtvb: jouw gegevens zijn 5 dagen geleden genoteerd.

Hoe zit het met de situatie van de mensen die nog steeds niet gebeld zijn; geen enkele keer? Is daar ook (extra) aandacht voor?

Terechte vraag, ik heb hetzelfde.. ben ook helaas nog steeds niet gebeld.. En ondertussen wel updates ontvangen via de sms, maar wacht met smart op een telefoontje! Laatst met pech langs de weg gestaan, kon niemand bereiken, omdat het netwerk mij in de steek liet… 

Pipo10
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 104 reacties
  • 3 november 2022

wacht al weken ook nog steeds niet gebeld..

Moest vanmorgen video consult met ziekenhuis, dat lukt dus niet….

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 3 november 2022
Shyrin_ schreef:
SaskiaV80 schreef:
Shyrin_ schreef:

SaskiaV80 schreef:

Beste KPN,

Ik heb ook problemen met mijn iPhone 11 icm KPN

Hoe weet ik of ik op de lijst sta om teruggebeld te worden? Mijn profiel is ingevuld met de benodigde gegevens.

Graag nog even de naam van de contractant en adresgegevens aanvullen. Geef je hier een seintje als je dat gedaan hebt?

Gedaan

Het opgegeven 06 nummer is niet te vinden, @SaskiaV80. We ontvangen graag het particulier KPN mobiele nummer waarmee je de problemen met de iPhone 11 hebt. Als je liever op een ander nummer teruggebeld wenst te worden, noteer dat dan bij de persoonlijke opmerkingen.
Check je even het 06 nummer? 

Excuus. Deze heb ik nu aangepast naar mijn KPN nummer

• Helper
  • 25 reacties
  • 3 november 2022
Esmée de Jong schreef:
Br93 schreef:
Shyrin_ schreef:

Terechte vraag, ik heb hetzelfde.. ben ook helaas nog steeds niet gebeld.. En ondertussen wel updates ontvangen via de sms, maar wacht met smart op een telefoontje! Laatst met pech langs de weg gestaan, kon niemand bereiken, omdat het netwerk mij in de steek liet… 

Twee sms-jes ontvangen (6 oct en 25 oct) maar daarna complete radiostilte inderdaad… Is het een idee om de gedupeerde klanten via de e-mail te benaderen? Dat blijkt prima te werken voor de maandelijkse facturen van KPN Mobiel? :-x

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 3 november 2022
Boosenchagrijnig schreef:
Waijenberg schreef:

iPhone 11 MWM02ZD/A 3.04.01 

Geen 4G en niet bellen/SMS sinds afgelopen vrijdag… 

Beste moderators van dienst, kunnen jullie @Waijenberg informeren over de huidige status van zijn case? Hij is intussen ca. 4 week geleden gebeld maar heeft nog steeds geen vervangende telefoon ontvangen, door onduidelijk en slecht verstaanbaar gesprek heeft hij een sterk vermoeden dat het verzendadres niet goed is genoteerd. Hij kan dit zelf niet vragen want heeft geen connectie meer met het forum. Alvast 🙏 voor een privé reactie om het betreffende verzendadres te checken.

Nee, kunnen wij helaas niet, @Boosenchagrijnig. We hebben geen inzage in de klantgegevens van KPN Zakelijk, dus hij zal zelf met de klantenservice van KPN Zakelijk contact moeten opnemen.

Marc Els. schreef:

@moderators/KPN, graag jullie hulp! Ik heb nu 4 weken gewacht na het telefoontje mbt de omwisseling. In gesprek op alle vragen ja geantwoord en iPhone 12 (128GB, zwart) zou binnen 4 weken opgestuurd worden. Helaas dus niet!! Ook in post NL app is nog geen pakketje onderweg te zien. Er gaat dus iets mis met mijn omwisseling! Wie kan ik bellen of gaan jullie na waar het misgaat?? Erop vertrouwen dat het wel goed komt heb ik nu lang genoeg gedaan….

Wij kunnen dat navragen en dat heb ik bij deze voor je gedaan, @Marc Els. . Wacht een terugkoppeling alsjeblieft af. 

Miriam28 schreef:

Ja precies dit dus. Nog stééds niet gebeld. Ik wil ook graag mijn geld terug….. zucht. Zo kun je echt niet met mensen omgaan. Inmiddels al bijna 4 maanden een onbruikbare telefoon. Alle beloftes worden niet nagekomen. Hoeveel mensen worden er per dag gebeld? 2? 

Hi @Miriam28. Onze afdeling Klantenreacties heeft in september jou geprobeerd te bellen en ook gevraagd om contact met hen op te nemen. 
Jij hebt het abonnement in september opgezegd, zie ik. Het toestel omruilen is dan geen optie meer, je komt wel in aanmerking voor een vergoeding van de abonnementskosten. Dat zal automatisch gecrediteerd worden: daar wordt je niet apart over gebeld.

@Jan Verkaik bedankt voor jouw melding. Ik kan geen klantgegevens terug vinden op het door jou opgegeven 06 nummer. Klopt het nummer en maak jij ook gebruik van een particulier KPN Mobiel abonnement?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 3 november 2022

John crouwel schreef:

Zijn we druk mee bezig, @John crouwel. We snappen de frustraties en ongeduld maar al te goed, wat mijn collega Marcia gisteren al zei: 

Marcia_ schreef:

@enricotjezz ik snap je helemaal. Daar heb je hélemaal niets aan, dat besef ik ook! Maar ik zou inderdaad het advies van Roos79 aannemen en niet naar de winkel gaan voor een iPhone 12. De hele procedure verdient absoluut niet de schoonheidsprijs, maar ik wil je toch vragen nog af te wachten. Iedereen waarvan we een nummer hebben doorgegeven wordt (of is) gebeld. Degene die te horen hebben gekregen dat er een iPhone 12 opgestuurd wordt, gaan deze ook echt ontvangen. Maar dit is zo'n unieke situatie, dat er heel veel handwerk aan te pas komt en dit loopt helaas niet vlekkeloos. Ik kan er niets mooiers van maken :-(.

Br93 schreef:

Natuurlijk, @Br93. Iedereen waarvan we een nummer hebben doorgegeven wordt of is gebeld.

• Topper
  • 39 reacties
  • 3 november 2022
Shyrin_ schreef:

John crouwel schreef:

Zijn we druk mee bezig, @John crouwel. We snappen de frustraties en ongeduld maar al te goed, wat mijn collega Marcia gisteren al zei: 

Marcia_ schreef:

@enricotjezz ik snap je helemaal. Daar heb je hélemaal niets aan, dat besef ik ook! Maar ik zou inderdaad het advies van Roos79 aannemen en niet naar de winkel gaan voor een iPhone 12. De hele procedure verdient absoluut niet de schoonheidsprijs, maar ik wil je toch vragen nog af te wachten. Iedereen waarvan we een nummer hebben doorgegeven wordt (of is) gebeld. Degene die te horen hebben gekregen dat er een iPhone 12 opgestuurd wordt, gaan deze ook echt ontvangen. Maar dit is zo'n unieke situatie, dat er heel veel handwerk aan te pas komt en dit loopt helaas niet vlekkeloos. Ik kan er niets mooiers van maken :-(.

Br93 schreef:

Natuurlijk, @Br93. Iedereen waarvan we een nummer hebben doorgegeven wordt of is gebeld.

Dat snap ik maar als je sms verstuurd met dat je binnen 2 weken en daarna een sms binnen 1 week wordt je gebeld dan verwacht je ook actie aan de kant van KPN en geen lulverhaal in de sms’jes 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 3 november 2022

Zijn er ook mensen die intussen al meerdere telefoons binnen hebben gekregen?

Zou mij ook zomaar niks verbazen..

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 3 november 2022

Tuurlijk verwacht je dan actie. Excuses voor het lulverhaal, @John crouwel!

@SaskiaV80 hartelijk dank, ik heb jouw gegevens nu gevonden en een melding voor je geregistreerd.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 3 november 2022

Goed om te weten:

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.

Suggesties om het anders of digitaal af te handelen worden gewaardeerd en hebben we overwogen. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.

Jan Verkaik
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 3 november 2022

Ik heb een zakelijk  KPN mobiel abonnement. 

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 3 november 2022
Jan Verkaik schreef:

Ik heb een zakelijk  KPN mobiel abonnement. 

U kunt zich melden op het zakelijk forum. 
Dit is het consumentenforum.

• Helper
  • 25 reacties
  • 3 november 2022
jvandun schreef:
Esmée de Jong schreef:
Br93 schreef:
Shyrin_ schreef:

Twee sms-jes ontvangen (6 oct en 25 oct) maar daarna complete radiostilte inderdaad… Is het een idee om de gedupeerde klanten via de e-mail te benaderen? Dat blijkt prima te werken voor de maandelijkse facturen van KPN Mobiel? :-x

Update: ik ben net gebeld! Geduld is een schone zaak :)

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 3 november 2022
Shyrin_ schreef:

Marc Els. schreef:

@moderators/KPN, graag jullie hulp! Ik heb nu 4 weken gewacht na het telefoontje mbt de omwisseling. In gesprek op alle vragen ja geantwoord en iPhone 12 (128GB, zwart) zou binnen 4 weken opgestuurd worden. Helaas dus niet!! Ook in post NL app is nog geen pakketje onderweg te zien. Er gaat dus iets mis met mijn omwisseling! Wie kan ik bellen of gaan jullie na waar het misgaat?? Erop vertrouwen dat het wel goed komt heb ik nu lang genoeg gedaan….

Wij kunnen dat navragen en dat heb ik bij deze voor je gedaan, @Marc Els. . Wacht een terugkoppeling alsjeblieft af. 

Intussen een terugkoppeling ontvangen @Marc Els.. Er gaat - gelukkig - niets mis: omruiling staat geregistreerd maar is helaas vertraagd. Wij verwachten dat het toestel komende week afgeleverd wordt. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 50 reacties
  • 3 november 2022
Shyrin_ schreef:
Shyrin_ schreef:

Marc Els. schreef:

Wij kunnen dat navragen en dat heb ik bij deze voor je gedaan, @Marc Els. . Wacht een terugkoppeling alsjeblieft af. 

Intussen een terugkoppeling ontvangen @Marc Els.. Er gaat - gelukkig - niets mis: omruiling staat geregistreerd maar is helaas vertraagd. Wij verwachten dat het toestel komende week afgeleverd wordt. 

Ok, dank voor navragen (blijft zeer frustrerend dat ik zo lang moeten wachten en toegezegd was dat ik het binnen 4 weken zou ontvangen en anderen bijv. Na 1 week al en toestel hebben) en ik nog langer niet te bereiken ben..

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 3 november 2022

Wanneer gaat de KPn nu eens in actie komen. Meer dan 3 maanden en, vanaf september, ontelbare telefoontjes, bezoeken aan winkel, klachten, facebookberichten en mails en hoor niets. Geprobeerd op forumlijst te melden maar krijg foutmelding.

geen belletje, mail, niets. Drie maal toegezegd dat ik snel gebeld zou worden… mooi niet.!!

Wat een zooi..!

lees dat er vervangende telefoons worden verstuurd maar ik hoor niets en vrees dat ik achteraan de lijst sta en dat  nog een keer maanden moet wachten.

Doe verdomme iets KPN !!!!!!

ben  ziedend op zulke dramatische slechte service

Admin: verplaatst naar verzameltopic