Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Topper
  • 18 reacties
  • 5 november 2022
Roos79 schreef:
DSnijders62 schreef:

Sta nu inmiddels 2 weken op een lijst om gebeld te worden. Heeft iemand enig idee hoe lang dit nog kan duren? Daarna nog 4 weken wachten op een iPhone 12? Dit gaat richting 2023 voor er een oplossing is….

@KPN: er moet toch een planning zijn?

Er staan mensen langer op de lijst en nee er is geen planning 

Joh, ga maar in maanden denken en niet in weken…

• Helper
  • 34 reacties
  • 5 november 2022

Dank voor de opbeurende antwoorden. Maar ik hoop dat een KPN moderator ook een antwoord gaat geven…mijn vraag is gesteld aan KPN 😀

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 5 november 2022
DSnijders62 schreef:

…mijn vraag is gesteld aan KPN 😀

Dan snap je nog niet echt wat een community is.

Er is gewoon een prima antwoord op je vraag gegeven door @Roos79.

Misschien even dit topic doorlezen:

• Helper
  • 34 reacties
  • 5 november 2022

Je hebt een punt…excuus.

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 5 november 2022
DSnijders62 schreef:

Je hebt een punt…excuus.

Geef niet hoor, excuus totaal niet nodig. We zijn er hier om elkaar te helpen, te informeren en een hart onder de riem te steken in wat er nu gebeurd met de getroffen klant waaronder helaas jezelf.

• Topper
  • 18 reacties
  • 6 november 2022
DSnijders62 schreef:

Dank voor de opbeurende antwoorden. Maar ik hoop dat een KPN moderator ook een antwoord gaat geven…mijn vraag is gesteld aan KPN 😀

Dat kunnen ze dus inderdaad niet, maar misschien tip die je niet gezien hebt? Oude telefoon als hotspot gebruiken zoals ik al even doe. Beetje omslachtig wel, je gebruikt iPhone normaal dan, behalve als je gebeld wordt, dan rammelt die oude

Say schreef:

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Ik zou ook graag z.s.m. Contact krijgen met de juiste persoon bij kpn. Langsgaan in de winkel en contact met klantenservice heeft geen resultaat opgeleverd. Ik wacht jullie telefoontje af

Hoogachtend, 

J.M. Van Dijk

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 6 november 2022
Mishkavandijk schreef:
Say schreef:

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Ik zou ook graag z.s.m. Contact krijgen met de juiste persoon bij kpn. Langsgaan in de winkel en contact met klantenservice heeft geen resultaat opgeleverd. Ik wacht jullie telefoontje af

Hoogachtend, 

J.M. Van Dijk

Heb je een particulier abonnement bij KPN?

Welke klachten ervaar je?
Vul je profiel in en geef dan weer een seintje.

Dan zal je tzt gebeld worden 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 6 november 2022

Hoevaak moet ik mijn profiel updaten en een bericht hier plaatsen tot KPN dit eindelijk gaat opmerken? Wat een ellende dit, al sinds juli geen bereik of internet en wel volle pond betalen. Dit is echt armoe KPN, kan echt niet. Ik ben al 20 jaar klant!

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 6 november 2022
Esmeespaan schreef:

Hoevaak moet ik mijn profiel updaten en een bericht hier plaatsen tot KPN dit eindelijk gaat opmerken? Wat een ellende dit, al sinds juli geen bereik of internet en wel volle pond betalen. Dit is echt armoe KPN, kan echt niet. Ik ben al 20 jaar klant!

¾ dagen terug was je eerste bericht hier op het forum?

Verder heb je jr profiel wel ingevuld en dit gemeld?

Want dan pas kunnen moderators er wat mee.

Verder maakt hoe lang je klant bent niet uit iedereen is hetzelfde.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 6 november 2022
Roos79 schreef:
Esmeespaan schreef:

¾ dagen terug was je eerste bericht hier op het forum?

Verder heb je jr profiel wel ingevuld en dit gemeld?

Want dan pas kunnen moderators er wat mee.

Verder maakt hoe lang je klant bent niet uit iedereen is hetzelfde.

Fijn dat jij daae zo goed op let. Maar daarnaast, ik ben ook al in eerder de fysieke winkels geweest voordat ik  mijn bericht op dit forum plaatste.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 6 november 2022

@Esmeespaan Dit zijn de vragen die  de moderators ook stellen en als je wilt weten of je op de lijst staat zul je die dingen moeten doen.

Verder geven ze geen indicatie wanneer je gebeld wordt dat weten zei ook niet

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 6 november 2022
AnnemarieBrandsen schreef:
Shyrin_ schreef:

@AnnemarieBrandsen Ik zie dat je ook een topic geopend hebt: die sluit ik om het overzichtelijk te houden.

AnnemarieBrandsen schreef:

Ik heb sinds juni problemen met iPhone 11 waardoor ik ook hoge kosten heb gemaakt om telkens iemand terug te bellen om contact te krijgen krijg ik dat vergoed of iets

Ik ben benieuwd welke problemen je precies ervaart? En welke hoge kosten bedoel je precies?
Je maakt namelijk gebruik van een Unlimited abonnement. Met een Unlimited abonnement kun je onder andere onbeperkt bellen binnen de EU. 

bedrijven met 0900 enzo terug moeten bellen in de wachtrij staan omdat de verbinding ineens wegvalt of ik hun wel hoor mij zij mij niet geen 4g hebben of helemaal geen bereik 

Nee, deze kosten vergoeden wij niet, @AnnemarieBrandsen. Als blijkt dat jouw toestel ook netwerktechnisch issues ervaart, dan krijg je een passende oplossing aangeboden. Een vergoeding van gemaakte belkosten valt hier niet onder.

Ik heb bij deze een melding voor jou geregistreerd, zodat jouw gegevens ook worden meegenomen ter onderzoek en oplossing.

bruudx schreef:
Speedmaster schreef:
Foontje11 schreef:

Hoe weten ze van wie de iPhone 11 is die opgestuurd wordt?  Je hoeft nergens je naam in re vullen.   

Je verzendlabel wat je ontvangen hebt is gekoppeld aan jouw gegevens. Daarom is het zinvol dat @bruudx zijn verzendbewijs goed bewaard en het nu gebruikte verzendlabel nummer in zijn profiel zet.

Verzend label nummer heb ik zojuist in mijn profiel geplaatst. Op de doos heb ik als extra mijn postcode en huisnummer gezet als afzender. Daarnaast staan in de doos mijn naam en klant nummer. Lijkt me toch dat het dan goed moet komen. 

Bewaar het verzendbewijs inderdaad heel goed, je melding + het verzendlabel nummer heb ik genoteerd bij je klantgegevens en doorgegeven, @bruudx.

Je retour zal niet automatisch verwerkt kunnen worden, maar dat zal handmatig moeten gebeuren. Het komt goed, heel goed dat je dit ook even meldt! 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 6 november 2022
Charmain JS Goedhart schreef:
Speedmaster schreef:
Charmain JS Goedhart schreef:

Gister heb ik ook heel blij eindelijk een nieuw toestel mogen ontvangen. Echter kwam ik er helaas achter dat ik in plaats van de beloofde 128 gb, 64 gb heb ontvangen..

Nu vraag ik mij af, hebben ze een fout hebben gemaakt? Of heeft de medewerker het verkeerd doorgegeven?

Hier moet een moderator voor aan de slag. Er zal een omruiling moeten worden gedaan

Heyy, bedankt voor je reactie!

Zou ik hier maandag even over moeten bellen? Of is het bericht op dit forum voldoende?

Alvast bedankt!

Je bericht hier is voldoende, @Charmain JS Goedhart anders gaan er dingen naast elkaar lopen. Ik ga doorgeven dat je de verkeerde opslagcapaciteit ontvangen hebt, dan wordt er opnieuw contact met je opgenomen. Wil je dat alsjeblieft afwachten?

@Mishkavandijk op het nummer wat je nu ingevuld hebt, vind ik geen particulier KPN Mobiel abonnement terug.
Wil je het nummer eens controleren? We ontvangen graag het telefoonnummer waarmee je de issues ervaart. Een eventueel ander contact telefoonnummer mag je invullen in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.

Esmeespaan schreef:

… Maar daarnaast, ik ben ook al in eerder de fysieke winkels geweest voordat ik  mijn bericht op dit forum plaatste.

Goedemorgen @Esmeespaan. Eén melding is voldoende: er is al via één van onze winkels een melding voor je geregistreerd. Ook jouw gegevens worden meegenomen ter onderzoek en voor een oplossing. 
We weten dat dit een ellende is en doen echt onze uiterste best om dit voor iedere klant op te lossen. Het gaat langzaam, maar gestaag. Wij, moderators, hebben geen inzage of invloed op de bellijst en daarom vragen wij met klem om het af te wachten, zodra er een melding geregistreerd is. 

Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
De compensatie wordt verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 6 november 2022

KPN hoe zit het met reactie. Vorige week aangegeven over het netwerk van de iPhone 11. Toen kreeg ik de reactie u wordt benaderd, maar tot op heden nul reactie ontvangen per telefoon of mail. 

Shyrin_ schreef:

​​​​​​@Mishkavandijk op het nummer wat je nu ingevuld hebt, vind ik geen particulier KPN Mobiel abonnement terug.
Wil je het nummer eens controleren? We ontvangen graag het telefoonnummer waarmee je de issues ervaart. Een eventueel ander contact telefoonnummer mag je invullen in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.

Ik heb mijn telefoon nummer aangepast en een privé bericht gestuurd

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 6 november 2022
Langeman72 schreef:

KPN hoe zit het met reactie. Vorige week aangegeven over het netwerk van de iPhone 11. Toen kreeg ik de reactie u wordt benaderd, maar tot op heden nul reactie ontvangen per telefoon of mail. 

Je kan enkel afwachten want niemand weet wanneer je wordt gebeld.

Als je op de lijst staat wordt je vanzelf tzt gebeld

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 6 november 2022

Sinds een aantal weken heb ook ik last van enorm slecht bereik met een iphone 11. Forumgegevens zijn ingevuld. Ben benieuwd wanneer ik gebeld wordt. Belofte is binnen 3 werkdagen maar zoals ik hieronder lees kan ik dat vergeten?… 

• Helper
  • 40 reacties
  • 6 november 2022
I. Swinkels schreef:

Sinds een aantal weken heb ook ik last van enorm slecht bereik met een iphone 11. Forumgegevens zijn ingevuld. Ben benieuwd wanneer ik gebeld wordt. Belofte is binnen 3 werkdagen maar zoals ik hieronder lees kan ik dat vergeten?… 

Dat kan je zeker vergeten, sommige wachten al weken. Ik ben pas na 5 weken gebeld. En nu is het afwachten wanneer nieuwe mobiel binnenkomt. Er zijn zoveel klanten met dit probleem en er is maar 1 speciaal afdeling die dit nu afhandelden. Het is echt afwachten en hopen dat alles snel en soepel verloopt. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 november 2022

Beste moderators, kunnen jullie ook een melding voor mij aanmaken? Ik heb een iPhone 11 met iOS 15.5 en regelmatig staat mijn telefoon op Edge terwijl mijn partner met een iPhone 13 op 4G staat. Het begint nu wel erg vervelend te worden. :-( Mijn profiel heb ik ingevuld!

• Helper
  • 28 reacties
  • 6 november 2022
Shyrin_ schreef:
robbierzz schreef:

…. Zelf heb ik wel een eerste aanbod gehad, maar kon dit niet worden verwerkt door een fout IMEI nummer. Dat is nu meer dan 2 weken geleden. Sindsdien geen oproep gemist, en naar mijn idee niet eens een poging gedaan om mij te bereiken. Wanneer kan ik verwachten gebeld te worden? Een grove termijn (die realistisch is!) zou ik erg op prijs stellen. 

Ik snap dat je / iedereen dit op prijs zou stellen, maar helaas kunnen wij dat op dit moment niet geven.
Ik begrijp dat je al gebeld bent maar er sprake was van een fout imeinummer, @robbierzz. Staat het juiste imeinummer genoteerd in jouw forum profiel? Ik lees het graag even, voordat ik navraag voor jou ga doen.

Hoi Shyrin, thx dat je even wilt meekijken. Het IMEi in mijn profiel is degene van de telefoon inderdaad. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 november 2022

Ook ik heb al een tijd een slechte netwerkverbinding tussen mijn iPhone 11 en KPN. Ik heb geen bericht van KPN gekregen, terwijl het dus al een tijd speelt.

wanneer word dit nou eens opgelost?

Admin: samengevoegd met centraal topic.

• Topper
  • 11 reacties
  • 6 november 2022

@shyrin/moderator KPN, kan jij voor mij ook informeren? Mijn dochter is 2 weken geleden ook gebeld en niet meer teruggebeld. Wanneer ik het nr terugbel krijg ik een bandje te horen. Bij KPN klantenservice is dit probleem niet bekend en kom ik niet verder. Ik ben hier al vanaf begin september mee bezig. Ik heb haar imeinummer in mn profiel gezet. Ik ben hiervoor contactpersoon. Alvast bedankt! 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 november 2022

Sinds juli zeer slecht netwerkbereik (telefoon en internet) in combinatie met mijn iPhone 11. Heb een zakelijk internet contract van mijn werk en een zelf aangeschafte iPhone 11.
Heb een kpn profiel aangemaakt.
Bellen leverde net op dat ik doorverbonden werd, maar daarna werd de verbinding verbroken?

Hoe verder? 

NB: Apple vraagt een ticketnummer, hoe kom ik daaraan?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 6 november 2022

@Jamielee Je profiel hier invullen en dat melden is genoeg.

Klantenservice en Apple kunnen verder niet helpen het is een afdeling bij KPN die dit oppakt.

Je wordt dan tzt vanzelf gebeld