Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Topper
  • 11 reacties
  • 11 november 2022
Jeroen_dB schreef:

Hallo @B.79, even dubbelchecken: het adres zoals in jouw forumprofiel is het juiste adres? 

Ja inderdaad.
Het pakket word nu naar Groningen opgestuurd (waar ik eerst heb gewoond)
Het adres in mijn forumprofiel is wel juist.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 11 november 2022
SaskiaV80 schreef:
Shyrin_ schreef:

Tuurlijk verwacht je dan actie. Excuses voor het lulverhaal, @John crouwel!

@SaskiaV80 hartelijk dank, ik heb jouw gegevens nu gevonden en een melding voor je geregistreerd.

ik ben tot op heden nog niet gebeld maar heb al wel maanden problemen

waarom zet KPN niet meer mensen in om dit fatsoenlijk en snel af te handelen….

Ik heb nog steeds niks vernomen…
Kan gewoon mijn mobiel niet gebruiken. Heb van elende die van mijn dochter gepakt...

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 11 november 2022

Op 12 oktober ben ik gebeld met het voorstel voor een andere iPhone. Deze zou binnen 4 weken geleverd worden. We zijn nu meer dan 4 weken verder. De nieuwe iPhone 12 is er nog steeds niet. Wanneer kan ik deze verwachten?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Charlyyy & @Marjoleinee voor jullie beide is een melding aangemaakt. 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 11 november 2022

@Jeroen_dB Dag Jeroen, kan je alsjeblieft voor me nagaan wat de status in de oplossing is voor mijn probleem? Wanneer word met mij contact opgenomen? Vast dank.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
psymon schreef:

@Jeroen_dB Dag Jeroen, kan je alsjeblieft voor me nagaan wat de status in de oplossing is voor mijn probleem? Wanneer word met mij contact opgenomen? Vast dank.

Ik zie dat er voor jou een melding open staat. Meer info over wanneer je gebeld gaat worden kan ik je niet geven. 

marceltervoert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

Vandaag op dag 28 van de 4weekse periode waarin de iphone 12 zou worden verzonden, kwam de pakketbezorger met het beloofde pakketje.

ik ga er mee aan de slag en zal de iphone 11 asap terug sturen. 

ondanks het “lange” wachten op het verzendbericht toch blij met deze omruiloplossing en de geboden compensatie. 🥳

• Topper
  • 12 reacties
  • 11 november 2022
Kaaijtje schreef:

Op 12 oktober ben ik gebeld met het voorstel voor een andere iPhone. Deze zou binnen 4 weken geleverd worden. We zijn nu meer dan 4 weken verder. De nieuwe iPhone 12 is er nog steeds niet. Wanneer kan ik deze verwachten?

ik heb precies hetzeflde en zou ook graag een antwoord willen.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 november 2022

Ik heb mijn 06 en adres gegevens ingevuld.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Nirwe81 jouw gegevens zijn genoteerd. 

Forum|alt.badge.img
Galle schreef:
Kaaijtje schreef:

ik heb precies hetzeflde en zou ook graag een antwoord willen.

Ik ook hetzelfde, wanneer wordt de iPhone 12 bij mij bezorgd? Graag reactie! 

• Topper
  • 33 reacties
  • 11 november 2022

Wel 10x op een dag ververs ik de post.nl app  in de hoop dat ik een track tracé code hebt ontvangen voor de nieuwe telefoon. En ook vandaag helaas weer niks op de app, maar opeens staat post.nl voor de deur met de nieuwe telefoon. Dus zonder track tracé.

kpn ik heb er lang op moeten wachten maar de oplossing die jullie hebben geboden is erg netjes. Ik zal mijn oude terug sturen maar bedankt voor zo ver.👍

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 11 november 2022

Goed geregeld door KPN vandaag nieuwe telefoon ontvangen. 

Helaas ben ik tot op heden nog steeds niet gebeld…..

Ik probeer geduldig af te wachten, maar het begint nu echt vervelend te worden.

Hoelang gaat het nog duren voordat ik gebeld word? Sta ik zeker weten op de lijst om gebeld te gaan worden? 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 11 november 2022

Sinds half juli kamp ik met dezelfde klachten qua bereikbaarheid en 4G op mij iPhone 11. Mijn abonnement loopt bij Simyo en werd door hen verwezen naar dit forum omdat zij (Simyo) deel uitmaken van KPN. 
de klantenservice bij Simyo is compleet ruk, Ik moet overal zelf achteraan. Terugbelafspraken worden niet nagekomen na 4 maanden ben ik er echt helemaal klaar mee! Afgelopen maandag zelf maar weer eens gebeld en hoera, het probleem was bekend en ik zou ook een iPhone 12 krijgen, net als velen hier op het Forum. Binnen twee werkdagen zou ik worden gebeld om een en ander door te nemen, waarna ik dan een nieuwe telefoon zou krijgen. Verrassend, ik werd niet teruggebeld. Vandaag dus zelf maar weer gebeld. De afspraak van afgelopen maandag wordt nu in alle toonaarden ontkend. Ik moet nu mijn 11 opsturen voor reparatie en dat duurt een week of twee. Ik krijg dan mijn gerepareerde 11 terug, of er wordt een voorstel gedaan mbt omruilen. Erg mysterieus allemaal. Bovendien heb ik dan twee weken geen telefoon, terwijl dit mijn enige telefoon is. Anno 2022 kan Simyo dit echt niet maken vind ik. Iemand enig idee hoe dit anders kan of zijn er @moderators die wellicht een goede tip hebben?

dank alvast!

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 11 november 2022

@Hidz helaas moet je echt bij simyo zijn zei zijn jouw provider…

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 11 november 2022

9 oktober naar mij de toezegging gedaan voor een nieuwe iPhone 12 maar de tijd is verstreken en ik heb niks ontvangen en hoor ook niks. Dit is echt slecht

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 11 november 2022
Hidz schreef:

Sinds half juli kamp ik met dezelfde klachten qua bereikbaarheid en 4G op mij iPhone 11. Mijn abonnement loopt bij Simyo en werd door hen verwezen naar dit forum omdat zij (Simyo) deel uitmaken van KPN. 
de klantenservice bij Simyo is compleet ruk, Ik moet overal zelf achteraan. Terugbelafspraken worden niet nagekomen na 4 maanden ben ik er echt helemaal klaar mee! Afgelopen maandag zelf maar weer eens gebeld en hoera, het probleem was bekend en ik zou ook een iPhone 12 krijgen, net als velen hier op het Forum. Binnen twee werkdagen zou ik worden gebeld om een en ander door te nemen, waarna ik dan een nieuwe telefoon zou krijgen. Verrassend, ik werd niet teruggebeld. Vandaag dus zelf maar weer gebeld. De afspraak van afgelopen maandag wordt nu in alle toonaarden ontkend. Ik moet nu mijn 11 opsturen voor reparatie en dat duurt een week of twee. Ik krijg dan mijn gerepareerde 11 terug, of er wordt een voorstel gedaan mbt omruilen. Erg mysterieus allemaal. Bovendien heb ik dan twee weken geen telefoon, terwijl dit mijn enige telefoon is. Anno 2022 kan Simyo dit echt niet maken vind ik. Iemand enig idee hoe dit anders kan of zijn er @moderators die wellicht een goede tip hebben?

dank alvast!

Simyo heeft ook een topic met uitleg hoe je je kan melden. Naar aanleiding daarvan ontving ik vorige week een mail met procedure voor aanmelden reparatie/opsturen van niet werkende iPhone 11.  Dat heb ik begin deze week gedaan (nadat ik even een tijdelijke telefoon kon regelen) en zojuist heb ik een nieuwe iPhone 12 ontvangen! Dus die 2 weken hierboven is wat overdreven. De moderator van bovengenoemd topic geeft ook aan dat je haar in kunt schakelen als je 5 werkdagen na opsturen geen nieuwe hebt ontvangen.

Het is even gedoe om tijdelijk een alternatief te regelen, maar op wat verwarrende statusberichten van de reparatie na ging de procedure vrij soepel en ben ik tevreden met de afhandeling!

• Topper
  • 11 reacties
  • 11 november 2022

Yes, zojuist de Iphone 12 binnen gekregen. Zo blij. Dank jullie wel. Kunnen jullie checken voor welk nr deze vervanging is?  Eindigend op 551 of 836? Kan ik hier over gebeld worden? 
alvast bedankt 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 11 november 2022

Al enige tijd nu contact met KPN, zowel als in de winkel en telefonisch. Beide partijen kunnen mij geen duidelijkheid geven over de status van het probleem.

Nu al sinds eind september/ begin oktober, slecht internet en problemen met bellen. De ene medewerker zegt te kunnen zien dat alles goed verloopt volgens stappen, na aanleiding van mijn eerste melding begin oktober. De ander zegt mij niet op de hoogte te kunnen brengen van de vorderingen. 

Na aanleiding van de KPN medewerker, nu toch ook maar hier een melding maken over het probleem (ondanks dat deze als het goed is ook door de KPN winkel Leeuwarden en telefonisch is gedaan).  Maar ik wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben, i.p.v elke keer verschillende antwoorden horen. 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 11 november 2022
GwenJoan schreef:

Yes, zojuist de Iphone 12 binnen gekregen. Zo blij. Dank jullie wel. Kunnen jullie checken voor welk nr deze vervanging is?  Eindigend op 551 of 836? Kan ik hier over gebeld worden? 
alvast bedankt 

Had je 2 nummers opgegeven?

Hier reactie van een mod dat het om die van 551 ging dacht ik?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 11 november 2022
Marcia_ schreef:

@Bervdv welkom! Heb jij ook gecontroleerd of VoLTE aanstaat in het toestel? Jij ervaart ook dat jouw 4G terugvalt naar 2G en je internet daardoor onbruikbaar wordt?

Mijn VoLTE staat aanL

• Topper
  • 11 reacties
  • 11 november 2022
Roos79 schreef:
GwenJoan schreef:

alvast bedankt 

Had je 2 nummers opgegeven?

Hier reactie van een mod dat het om die van 551 ging dacht ik?

@Roos79 ben jij ook van KPN? Er zijn 2 nrs gemeld 

Hier de nieuwe iPhone ontvangen, dank voor de mooie oplossing van het issue, erg blij mee! 👍🏻

Sinds juli ervaar ik verbindingsproblemen met het netwerk van KPN en mijn iPhone 11 (gekocht bij KPN). Het 4G netwerk-verbinding doet het niet, maar in mijn telefoonscherm geeft het wel 4G of E aan en ik kan niet bellen (gesprek hapert of is niet verstaanbaar of valt uit) of gebeld worden. Dit is zeer onhandig, omdat niemand mij direct kan bereiken als dit nodig is, o.a mijn kinderen.

Ik ben al maanden aan het bellen met KPN, van alles geprobeerd GSM aan en uit zetten/ nieuwe SIM-kaart opgestuurd gekregen/ met een medewerker van de KPN winkel mijn telefoon doorlopen en aan de telefoon met KPN medewerker wordt er elke keer gezegd dat ik gebeld wordt, maar dit gebeurt niet, ik wordt er moedeloos van………….en het is zeer klantONvriendelijk!

Inmiddels ben ik op de hoogte dat er een probleem is met iPhone 11 en het netwerk KPN. 

Wanneer wordt dit probleem opgelost en gecompenseerd??

Ik heb op dit Forum mijn gegevens en telefoonnummer doorgegeven. Hoe nu verder? 

Alvast bedankt.