Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 13 november 2022
kirstenCS schreef:

Hoi, sta ik inderdaad op de lijst? Wordt er al enige vooruitgang geboekt met de bellijst? Het is al een aantal keer genoemd, maar bereikbaar zijn ivm kinderen en tijdens het fietsen in t donker, zijn toch wel van enig belang. Ik hoor graag van jullie. 

Ja, die bevestiging heb je al van ons gehad, @kirstenCS. Het bellen vordert langzaam maar gestaag: we doen onze uiterste best om iedereen zsm te bereiken.

• 32 reacties
  • 13 november 2022
Idadeboer schreef:

Beste moderators,

Ik heb een vraag mbt het abonnementsgeld wat word gecrediteerd. In augustus heb ik ten onrechte kosten gemaakt die in mindering zijn gebracht op de factuur van September.

De kosten die ik ten onrechte gemaakt heb + mijn abonnementskosten zou ik terug moeten krijgen als ik mijn iPhone 12 thuis ontvang. Hoe kan ik weten of dit goed gebeurd en met wie kan ik contact opnemen mocht dit niet goed gaan? 

Toen ik werd gebeld door het 088 nummer was dit de eerste vraag die ik heb gesteld. Hier kon de medewerker mij geen antwoord op geven, voor deze vraag zou ik het 0402 nummer moeten bellen. Nu heb ik daar ook al 3 keer naartoe gebeld en hun verwijzen mij ook weer terug naar degene waarmee ik de afspraak heb gemaakt mbt de omruilactie.

Degene die het bedrag heeft gecrediteerd is langdurig ziek, haar e-mailadres heb ik al geprobeerd om te bereiken. Hier kreeg ik antwoord op van een collega die me weer terug stuurt naar degene waarmee ik de afspraak heb gemaakt mbt de omruilactie. 

Ik kan geen contact leggen met degene van de omruilactie want deze verwijzen me weer naar het 0402 nummer. 

Ik heb dus op 3 verschillende manieren geprobeerd contact te zoeken en op alle manieren word ik weer terug gestuurd naar verschillende collega’s. 

Met wie kan ik contact leggen en bij wie kan ik een antwoord krijgen op mijn vraag?

Helaas geen antwoord gehad op mijn post van 3 dagen geleden. Met welke afdeling kan ik contact leggen?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 13 november 2022

Goedemorgen @Idadeboer! Je hoeft en kunt hier geen contact voor leggen.
De onderzoekskosten van de reparatie heb je al gecrediteerd gekregen, zie ik. Ik heb net een bericht geplaatst over de vergoeding van de abonnementskosten. De vergoeding wordt tzt automatisch door ons verwerkt.

• 32 reacties
  • 13 november 2022
Shyrin_ schreef:

Goedemorgen @Idadeboer! Je hoeft en kunt hier geen contact voor leggen.
De onderzoekskosten van de reparatie heb je al gecrediteerd gekregen, zie ik. Ik heb net een bericht geplaatst over de vergoeding van de abonnementskosten. De vergoeding wordt tzt automatisch door ons verwerkt.

Goedemorgen,

Ja dat klopt, dat is in mindering gebracht op mijn abonnementskosten dus krijg ik de abonnementskosten van September dan dubbel terug? Anders heb ik de reparatie alsnog betaald. 

Dankjewel voor je reactie

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 13 november 2022

Hallo,

Ik ben in het bezit van 2 iPhone 11’s (1 van het werk en 1 voor privé gebruik). Beiden geven verbindingsproblemen en problemen met kunnen bellen Na telefonisch contact met de klantenservice is mij geadviseerd dit op dit forum te melden. 
Ik hoor graag wat de verdere procedure is. 

Met vriendelijke groet, 

Forum|alt.badge.img
Lisannex25lvh schreef:
Erwin_ schreef:
Lisannex25lvh schreef:

Beste KPN / moderators , 

Ik weet niet of mijn vorige bericht goed binnen gekomen is maar ik kon deze niet meer terug vinden.
Vandaag mijn iPhone 12 binnen gekregen. Echter blijkft dit 64GB te zijn ipv 128GB  zoals mijn iPhone 11.
Ik heb dus de verkeerde opslagcappaciteit binnen gekregen.
Balen! 
Hoe kan ik er voor zorgen dat de juiste opslagcappaciteit binnen komt? Waar moet ik hier voor zijn en hoe gaat dat nu in zijn werking met omruilen?
Ik hoor het graag zodat ik vervolg stappen kan maken naar de goede telefoon. 

Het zit je niet mee :-(

Ik ga voor je navragen wat we kunnen doen. Ik kom er op terug.  

Bedankt dat zou super fijn zijn. 
Het zit inderdaad niet mee met dit probleem. Hoor graag wat er mogelijk is. Vooral omdat de iPhone 11 binnen 2 weken retour moet is het dan wel handig om te weten waar ik de iPhone naar terug moet sturen om de juiste 12 binnen te krijgen.

is hier misschien al iets van zicht op?  

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 13 november 2022
Fredy2022 schreef:

Hallo,

Ik ben in het bezit van 2 iPhone 11’s (1 van het werk en 1 voor privé gebruik). Beiden geven verbindingsproblemen en problemen met kunnen bellen Na telefonisch contact met de klantenservice is mij geadviseerd dit op dit forum te melden. 
Ik hoor graag wat de verdere procedure is. 

Met vriendelijke groet, 

Privé abonnement kan via dit topic maar werk zal via je werk dan wel zakelijk opgelost moeten worden.

Heb je de groene post gelezen?

@Lisannex25lvh In het weekend zal dat team niet aanwezig zijn aangezien er ook niet gebeld wordt.

Denk dat je pas vanaf maandag daar weer op kan horen.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 13 november 2022
Idadeboer schreef:
Shyrin_ schreef:

Goedemorgen,

Ja dat klopt, dat is in mindering gebracht op mijn abonnementskosten dus krijg ik de abonnementskosten van September dan dubbel terug? Anders heb ik de reparatie alsnog betaald. 

Ik snap niet zo goed waarom je de abonnementskosten van september dubbel terug zou moeten krijgen, @Idadeboer?
De onderzoekskosten van de reparatie is al met je verrekend. Daarnaast krijg je de abonnementskosten vanaf 20 juli tot en met de datum van verzending (daar zit de maand september bij inbegrepen) van ons vergoed , daar krijg je tzt een tussentijdse factuur voor.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 13 november 2022

Goedemiddag @Fredy2022. Vanuit het forum kunnen wij een melding voor je registreren: dit geldt voor particuliere KPN Mobiel en/of Kleinzakelijke abonnementen. Op basis van een melding onderzoekt onze technische dienst of de issues die je ervaart terug te zien zijn op ons netwerk. Zo ja, dan wordt je gebeld met een passende oplossing. Een doorlooptijd is op dit moment niet te geven, helaas.

Op het telefoonnummer wat je nu ingevuld hebt, kan ik geen klantgegevens terug vinden. Wil je dit telefoonnummer controleren, dan wel aanpassen? 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 13 november 2022
Lisannex25lvh schreef:
Lisannex25lvh schreef:

is hier misschien al iets van zicht op?  

Nee, @Lisannexhx we hebben nog geen terugkoppeling ontvangen: verwacht ik ook pas na het weekend. Mijn collega Erwin heeft aangegeven dat we er op terug komen, wil je dit alsjeblieft afwachten?

• 32 reacties
  • 13 november 2022
Shyrin_ schreef:
Idadeboer schreef:
Shyrin_ schreef:

Goedemorgen,

Ik snap niet zo goed waarom je de abonnementskosten van september dubbel terug zou moeten krijgen, @Idadeboer?
De onderzoekskosten van de reparatie is al met je verrekend. Daarnaast krijg je de abonnementskosten vanaf 20 juli tot en met de datum van verzending (daar zit de maand september bij inbegrepen) van ons vergoed , daar krijg je tzt een tussentijdse 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 13 november 2022

M’n nieuwe verlengde abbo ingegaan en alsnog kan ik niks als ik dit had geweten was ik over gestapt  ben al meer dan 20 jaar klant van kpn

wacht al vanaf aug op een oplossing zoooo frustrerend nog steeds niet gebeld 

heeel jammer dat ik niet optimaal gebruik kan maken en heel frustrerend dat ik niet bereikbaar ben 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 13 november 2022
hermangb schreef:

3 keer bij de KPN winkel geweest. Vele wachtrijen doorstaan en nog steeds geen oplossing voor Iphone 11 4G probleem. Kreeg vandaag een Iphone 12 opgestuurd en dacht: dat is nog eens service! Totdat ik de factuur van 800 euro zag terwijl ik niet eens de iphone heb besteld. Er wordt wel verwacht dat ik de telefoon terugstuur maar probleem nog steeds niet verholpen !

Wederom gebeld met KPN en op advies wederom een klacht ingediend. Laatste nieuws is dat KPN binnen 3-5 dagen de klachten in behandeling neemt. Dat wil overigens niet zeggen dat je ook binnen die tijd wordt geinformeerd. Sinds juli probleem met uitval, zeer ongemakkelijk veel problemen omdat het volgens KPN tussen Apple en KPN niet goed is geregeld. ondertussen natuurelijk wel steeds trouw betaald. Ik ben helemaal voor digitalisering maar wanneer je niemand meer kunt aanspreken en je tientallen wachtrijen hebt gezien, verlang je naar een echt persoon aan de lijn die je ook echt helpt en niet steeds verwijst naar internet. Zucht……..

Iemand een idee hoe je met KPN zo snel mogelijk tot een oplossing komt?

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Hallo @hermangb, we hebben je bericht samengevoegd met dit centrale topic over de bereikbaarheidsproblemen.
Via ons forum of onze klantenservice kun je aangeven dat je ook deze problemen ervaart. Er wordt dan een melding voor je geregistreerd, zodat je gegevens meegenomen wordt ter onderzoek en oplossing. Binnen welke termijn er contact wordt opgenomen kunnen we nu niet aangeven. Het is een uitzonderlijke situatie waarbij alles handmatig gecontroleerd moet worden en we gekozen hebben voor persoonlijk contact met iedere klant die zich gemeld heeft.

Ik zie dat er voor het telefoonnummer wat eindigt op 312 een melding geregistreerd is voor onze technische en dat er een verlenging van het abonnement is aangevraagd. 
Bij de verlenging van het abonnement is er een iPhone 12 met eenmalige kosten aangevraagd en geleverd.
Dit staat los van het issue waar dit topic over gehad of de melding die geregistreerd is voor onze technische dienst.

Klopt de verlenging niet, dan raad ik je aan om deze zsm te annuleren via het retourformulier. Het retourformulier is te downloaden via Mijn bestelling (inloggen met het ordernummer en postcode).

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 13 november 2022

Een verlenging van het abonnement gaat het probleem helaas niet oplossen, @W84. Ik ga er vanuit dat je op korte termijn gebeld gaat worden door het belteam.

Is het tot zover duidelijk @Idadeboer,  of zijn er nog vragen?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 13 november 2022

Beste Kpn,

Al ongeveer 10 jaar vaste klant. altijd top geweest.

Heb nu al een ongeveer 2 a 3 maanden een bijzonder probleem met het netwerk en mijn Iphone 11

Als ik iemand wil bellen hoor ik een tijd niks, dit kan soms wel 20 sec duren en dan wordt de verbinding verbroken. 

Als ik dan hem even kort op vliegtuig modus zet werkt het daarna wel.

Nu ik wat beter oplet zie ik dat ook het internet (4G) heel slecht is. regelmatig gewoon geen 4g.

Wifi werkt thuis wel prima,

Nu zie ik hier  dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Zou graag een oplossing.

Hoor graag van u

Gerrit Klomp

• Helper
  • 35 reacties
  • 13 november 2022

Vrijdag de iPhone 12 binnengekregen. Vandaag  mijn iPhone 11 op de post gedaan. Ik ben benieuwd wanneer de vergoeding van de maanden geen/weinig  internet teruggestort gaan worden. Voor nu al blij met weer normaal kunnen bellen en gebeld worden😊

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 13 november 2022

Goedemiddag @Gerrit Klonp, bedankt voor je bericht.
Ik heb bij deze een melding voor je geregistreerd, zodat je gegevens meegenomen wordt ter onderzoek en oplossing. Binnen welke termijn er contact wordt opgenomen kunnen we nu niet aangeven. Het is een uitzonderlijke situatie waarbij alles handmatig gecontroleerd moet worden en we gekozen hebben voor persoonlijk contact met iedere klant die zich gemeld heeft.

@Lautjuh Heel erg fijn dat je weer bereikbaar bent! Informatie over de compensatie heb ik vandaag toegevoegd aan het startbericht van dit topic.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 13 november 2022

Al maanden slecht internet.. advies eerste klantenservice: neem Esim ✅ advies tweede klantenservice: probeer andere omgeving ✅ advies derde klantenservice: verleng abonnement met nieuwe telefoon. Niet gedaan, toestel net 2 jaar oud. Advies vierde klantenservice: bekend probleem, wordt aan gewerkt. Advies 5e klantenservice: ticket aanmaken, dan wordt u gebeld door technische dienst ✅ hehe, nu wordt het opgelost. 6e klantenservice: duurt het lang? U wordt echt binnenkort gebeld. 7e klantenservice: volgende week wordt u gebeld. 😫😫😫

wacht nog steeds……….

• 32 reacties
  • 13 november 2022
Shyrin_ schreef:

Een verlenging van het abonnement gaat het probleem helaas niet oplossen, @W84. Ik ga er vanuit dat je op korte termijn gebeld gaat worden door het belteam.

Is het tot zover duidelijk @Idadeboer,  of zijn er nog vragen?

Ik wacht het even af, dankjewel voor je antwoord.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 13 november 2022

Afgelopen dinsdag mijn iPhone 11 teruggestuurd maar hoe weten we dat deze weer goed zijn aangekomen bij KPN? Krijgen we daar bericht van, weet iemand dat?

Forum|alt.badge.img

Hallo kpn, als 1 van de eerste heb ik op 21 juli al contact met jullie gelegd over het grote iPhone 11 probleem en ik heb nog steeds geen nieuw toestel.

de mensen die na mij hun klacht hebben gedaan hebben wel een nieuw toestel en ik nog steeds niets! 

As woensdag moet mijn leentoestel weer terug naar de uitlener, daarna ben ik niet meer bereikbaar. Dus kpn…..wanneer komt mijn nieuwe toestel? 
help toch eens een keer!!! En laat eens iets weten!! De 4 weken zijn voorbij kpn!!

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 13 november 2022
Loco2015 schreef:

Al maanden slecht internet.. advies eerste klantenservice 8 augustus: neem Esim ✅ advies tweede klantenservice: probeer andere omgeving ✅ advies derde klantenservice: verleng abonnement met nieuwe telefoon. Niet gedaan, toestel net 2 jaar oud. Advies vierde klantenservice: bekend probleem, wordt aan gewerkt. Advies 5e klantenservice: ticket aanmaken, dan wordt u gebeld door technische dienst ✅ hehe, nu wordt het opgelost. 6e klantenservice: duurt het lang? U wordt echt binnenkort gebeld. 7e klantenservice: volgende week wordt u gebeld. 😫😫😫

wacht nog steeds……….

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 872 reacties
  • 13 november 2022
Loco2015 schreef:
Loco2015 schreef:
Loco2015 schreef:

Al maanden slecht internet.. advies eerste klantenservice 8 augustus via telefoon zoon want kon niet meer bellen, alleen sms: neem Esim ✅ advies tweede klantenservice: probeer andere omgeving ✅ advies derde klantenservice: verleng abonnement met nieuwe telefoon. Niet gedaan, toestel net 2 jaar oud. Advies vierde klantenservice: bekend probleem, wordt aan gewerkt. Advies 5e klantenservice: ticket aanmaken, dan wordt u gebeld door technische dienst ✅ hehe, nu wordt het opgelost. 6e klantenservice: duurt het lang? U wordt echt binnenkort gebeld. 7e klantenservice: volgende week wordt u gebeld. 😫😫😫

wacht nog steeds……….

Als jij een zakelijk abonnement heb moet je bij KPN Zakelijk zijn, dit is het consumenten forum waar de moderators jou niet kunnen helpen omdat zij geen inzicht hebben in de gegevens van zakelijke klanten 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 13 november 2022
Speedmaster schreef:
Loco2015 schreef:
Loco2015 schreef:
Loco2015 schreef:

Al maanden slecht internet.. advies eerste klantenservice 8 augustus via telefoon zoon want kon niet meer bellen, alleen sms: neem Esim ✅ advies tweede klantenservice: probeer andere omgeving ✅ advies derde klantenservice: verleng abonnement met nieuwe telefoon. Niet gedaan, toestel net 2 jaar oud. Advies vierde klantenservice: bekend probleem, wordt aan gewerkt. Advies 5e klantenservice: ticket aanmaken, dan wordt u gebeld door technische dienst ✅ hehe, nu wordt het opgelost. 6e klantenservice: duurt het lang? U wordt echt binnenkort gebeld. 7e klantenservice: volgende week wordt u gebeld. 😫😫😫

wacht nog steeds……….

Als jij een zakelijk abonnement heb moet je bij KPN Zakelijk zijn, dit is het consumenten forum waar de moderators jou niet kunnen helpen omdat zij geen inzicht hebben in de gegevens van zakelijke klanten 

Klein zakelijk.. en maakt me niet uit. Ben zo pissed dat ik het overal meld waar ik het naar melden kan. Maar bedankt voor je oplettendheid 👍🏼

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 14 november 2022
Nancyvans schreef:

Afgelopen dinsdag mijn iPhone 11 teruggestuurd maar hoe weten we dat deze weer goed zijn aangekomen bij KPN? Krijgen we daar bericht van, weet iemand dat?

Verzend bewijs goed bewaren.

Eigenlijk moet dat genoeg zijn.