Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Kaaijtje schreef:

Na 5 weken nog geen aankondiging dat de iPhone 12 onderweg is. Nog steeds slecht bereik en geen mobiel internet. BALEN!

Heb je al wel een telefoongesprek gehad over de vervanging van de iPhone 11? @Kaaijtje 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 november 2022
Jeroen_dB schreef:
Maris80 schreef:

Ik zou graag gebeld worden omdat ik de laatste tijd merk dat ik een slecht netwerk heb 4g en ook vaak E. Ik dacht dat het aan mijn instellingen/abonnement lag en heb zelfs daarom vandaag mijn abonnement verlengd. Ik dacht 5g is de oplossing. Ik heb een IPhone 11 en lees dus net dat dit niet geschikt is voor 5g. 

Toevallig stuit ik nu op dit forum en lees ik dat ik dus niet de enige ben. Graag een oplossing.

Hallo @Maris80, zou je voor mij willen/kunnen checken of VOLTE op jouw toestel actief is? 

Hallo @Jeroen_dB ik kan Volte ook niet vinden? Dat zou ik toch moeten vinden bij opties mobiele data? 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Forum|alt.badge.img

Beste, 

ik wil helemaal niet ongeduldig zijn maar heb net even wat informatie gevraagd (telefonisch) voor het omruilen naar de juiste cappaciteit. Zeker omdat ik volgende week een week weg ben en we dan 2,5 week verder zijn en mijn oude iphone 11 terug gestuurd moest zijn. Vandaar dat ik het zelf even na ben gaan vragen. Ze wisten hier weinig van af , en konden niet veel voor me betekenen. verwijzen me naar een kpn winkel door , maar lees op het forum dat dit geen zin heeft. 
hoe kan ik er voor zorgen dat de juiste cappaciteit verstuurd word ? Zeker met het termijn van 2 weken wat dan verstreken is. Wil namelijk geen rekening binnen krijgen. 

64gb >  naar 128gb

• Topper
  • 18 reacties
  • 15 november 2022

Ik heb mij een maand geleden gemeld hier. Nog steeds geen belletje oid

hoelang gaat dat nog duren met al ruim 4 maanden een waardeloze telefoon?

ik zou op de lijst staan, maar klopt dat wel? Begin aan alles te twijfelen :( 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 november 2022
Maris80 schreef:
Jeroen_dB schreef:
Maris80 schreef:

Ik zou graag gebeld worden omdat ik de laatste tijd merk dat ik een slecht netwerk heb 4g en ook vaak E. Ik dacht dat het aan mijn instellingen/abonnement lag en heb zelfs daarom vandaag mijn abonnement verlengd. Ik dacht 5g is de oplossing. Ik heb een IPhone 11 en lees dus net dat dit niet geschikt is voor 5g. 

Toevallig stuit ik nu op dit forum en lees ik dat ik dus niet de enige ben. Graag een oplossing.

Hallo @Maris80, zou je voor mij willen/kunnen checken of VOLTE op jouw toestel actief is? 

Hallo @Jeroen_dB ik kan Volte ook niet vinden? Dat zou ik toch moeten vinden bij opties mobiele data? 

@Jeroen_dB de Volte stond en staat nog steeds aan. Daar zit dus geen oplossing voor mij.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Het aan of uitzetten is ook geen oplossing. Was enkel een checkvraag vanuit ons. Er is nu een melding voor je aangemaakt om in aanmerking te komen voor de geboden oplossing. @Maris80 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 15 november 2022

Is er bekend hoelang het duurt voordat er gebeld wordt? Ik heb bijna 2 weken geleden een melding hier gedaan en zeker een maand geleden is er 2x telefonisch door een werkgever een ticket aangemaakt. Zou toen binnen 3 werkdagen iets horen, beide keren niks… 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 15 november 2022

Ik heb sinds begin augustus geen internet of bijna geen internet meer. Ik heb een iphone 11 en heb zojuist mijn forumprofiel ingevuld. Ik hoop dat er nu contact met mij opgenomen zal worden…

Mvg,

Wessel Schreurs

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb een melding voor je geregistreerd @WSchreurs 

• Helper
  • 34 reacties
  • 15 november 2022

Sta nu bijna 4 weken geregistreerd en profiel bijgewerkt met alle gegevens van iPhone 11 en contact informatie. Maar ben nog steeds NIET gebeld voor een oplossing. Hebben andere ook deze ervaringen?

• Topper
  • 18 reacties
  • 15 november 2022
DSnijders62 schreef:

Sta nu bijna 4 weken geregistreerd en profiel bijgewerkt met alle gegevens van iPhone 11 en contact informatie. Maar ben nog steeds NIET gebeld voor een oplossing. Hebben andere ook deze ervaringen?

Hier zelfde, als je vraagt (zie iets hierboven mijn zelfde vraag) geen reactie helaas

Ik ervaar dit gemeenschappelijke probleem met de (snelheid) van het 4G netwerk bij de iPhone 11 ook. Sinds september is het probleem geconstateerd en heeft tot op heden nog steeds een 4G of E status rechtsboven in het scherm dat niet werkt.

4G werkt dus miniem van niet tot (soms) minimaal. Ook alle stappen zijn gevolgd, plus een poging gedaan om de simkaart in een ander toestel te testen, daar deze wel optimaal functioneerde in zijn hoedanigheid. Contact gelegd met KPN, helaas zonder enig resultaat, daarbij tevens langs de winkel geweest maar dit was tevergeefs. 

Als laatste stap nu, reeds na verzoek van recente update van 13 november j.l. , het forumprofiel ingevuld.

Ik wacht het contact dat met mij gelegd wordt af.

met vriendelijke groeten,

Koen 

• Topper
  • 12 reacties
  • 16 november 2022

Vier weken zijn voorbij zonder enige gehoor. Ik wil erg graag de status weten, want nog langer weken wachtten zoder enige duidelijkheid zie ik niet meer zitteb. Ik heb lang gewacht en geduldig geweest.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Peet123 schreef:
DSnijders62 schreef:

Hier zelfde, als je vraagt (zie iets hierboven mijn zelfde vraag) geen reactie helaas

Ik ga voor jullie beide navraag doen @Peet123 & @DSnijders62 

• Topper
  • 13 reacties
  • 16 november 2022

Ik ben 26 dagen geleden gebeld, en nu zie ik gelukkig (eindelijk) in de PostNL-app dat er een pakket is aangemeld door Reconext / KPN OPS 10 (building d3). Ik zal nog wel een paar dagen geduld moeten hebben voordat de iPhone 12 wordt geleverd, maar het lijkt goed te komen. Een te lage capaciteit zal ik niet krijgen aangezien mijn huidige telefoon al 64 Gb is.

Voor de mensen die nog wachten:

• Het duurt heel lang voordat je een sms krijgt
  • Het duurt heel lang voordat je gebeld wordt
  • Het duurt heel lang (3,5 tot 4 weken) voordat de iPhone 12 wordt geleverd
  • Het duurt waarschijnlijk heel lang voordat de compensatie wordt verrekend/creditnota wordt verstuurd

Maar….. het gaat uiteindelijk toch goed komen (mits men je niet ‘vergeet’ of er een verkeerde capaciteit wordt gestuurd)

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 16 november 2022
McFly77 schreef:

Ik ben 26 dagen geleden gebeld, en nu zie ik gelukkig (eindelijk) in de PostNL-app dat er een pakket is aangemeld door Reconext / KPN OPS 10 (building d3). Ik zal nog wel een paar dagen geduld moeten hebben voordat de iPhone 12 wordt geleverd, maar het lijkt goed te komen. Een te lage capaciteit zal ik niet krijgen aangezien mijn huidige telefoon al 64 Gb is.

Voor de mensen die nog wachten:

• Het duurt heel lang voordat je een sms krijgt
  • Het duurt heel lang voordat je gebeld wordt
  • Het duurt heel lang (3,5 tot 4 weken) voordat de iPhone 12 wordt geleverd
  • Het duurt waarschijnlijk heel lang voordat de compensatie wordt verrekend/creditnota wordt verstuurd

Maar….. het gaat uiteindelijk toch goed komen (mits men je niet ‘vergeet’ of er een verkeerde capaciteit wordt gestuurd)

Vandaag 4 weken geleden gebeld, dus je hebt geluk! Ik begin een hekel aan kpn te krijgen 

• Topper
  • 31 reacties
  • 16 november 2022
Moensjaain schreef:
Moensjaain schreef:
Shyrin_ schreef:
Moensjaain schreef:

Dat zal best en de fout ligt in dit geval ook bij PostNL maar aangezien KPN de verzender is mag ik me hier weer melden. 

Heel erg balen dat het pakket nu retour afzender gaat, @Moensjaain. Ik heb daar bij deze een melding van gemaakt en check of er andere bezorgopties zijn. Wacht even een terugkoppeling vanuit ons af.
​​

En we wachten nog steeds (on)geduldig af……………..

Beste moderators. Ik ga er toch vanuit dat ik hier vandaag meer over hoor. De telefoon is gisteren weer teruggekomen bij reconext dus kan vandaag weer verstuurd worden. 

vol verwachting klopt mijn hart…….

Helaas nog steeds geen terugkoppeling. Volgens mij hoeft het echt allemaal niet zo moeilijk te zijn. iPhone 12 is retour gegaan en in ontvangst genomen en kan dus opnieuw verstuurd worden. Mocht ik vandaag weer niets horen dan ga ik zelf maar weer een poging doen om te bellen met het 088 nummer en als ik daar niet verder kom gaat er weer een klacht richting KPN. 

Dan ook nog een vraag mbt de vergoeding. Dit zou gedaan worden vanaf 20 juli tot het verzenden van de telefoon. Aangezien ik de telefoon nog niet heb (wel verzonden en weer retour gegaan is) mag ik toch hopen dat ik de vergoeding krijg tot het moment dat ik de telefoon thuis heb, of moet daar ook weer maatwerk aan te pas komen?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

De vergoeding zal inderdaad geleden tot en met dat jij daadwerkelijk het toestel hebt ontvangen @Moensjaain 

• Topper
  • 12 reacties
  • 16 november 2022

Op 23 september heb ik de eerste keer een reactie hier geplaatst. Geen reactie gekregen. Nog een bericht achter gelaten, weer geen reactie. Op 24 Oktober hebben jullie mij op de lijst gezet. Tot vandaag heb ik niet meer vernomen als dat jullie mij op de lijst gezet hebben. Ik zit al met dit probleem vanaf augustus, wanneer kan ik enig bericht ontvangen want ik vind het nu wel heel lang duren.

• Topper
  • 24 reacties
  • 16 november 2022

Vraag aan de mensen die een bericht in de postnl app kregen:

ik zie de aanmelding in de app maar nog geen datum. Enig idee hoe lang dit kan duren?

• Topper
  • 13 reacties
  • 16 november 2022
tt201984 schreef:

Vraag aan de mensen die een bericht in de postnl app kregen:

ik zie de aanmelding in de app maar nog geen datum. Enig idee hoe lang dit kan duren?

Ik heb in eerdere posts gelezen dat dit een aantal dagen (2 of 3) kan duren.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 16 november 2022
Marcia_ schreef:

@Samir S dan had je al iets moeten horen. We zoeken het voor je uit en houden je op de hoogte.

@Bianca Vervoort ik zie een melding van 9-11 dat de omruil in werking is gezet en dat je binnen 4 weken een toestel ontvangt. Het is me helaas niet duidelijk waarom dit in oktober dan niet goed gegaan is. 

@KevinP1986 als het nu twee weken geleden is dat je gebeld bent, dan duurt het nu nog ongeveer 2 weken inderdaad. Je krijgt een track en trace op het moment dat het toestel onderweg naar jou is.

heeft u al iets gevonden?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 16 november 2022

Op 31 oktober ben ik gebeld door KPN en zou ik binnen 2 weken teruggebeld worden om een omruil in te plannen. Wanneer zou ik dit telefoontje ongeveer kunnen verwachten?

Forum|alt.badge.img
Eerik84 schreef:

Op 31 oktober ben ik gebeld door KPN en zou ik binnen 2 weken teruggebeld worden om een omruil in te plannen. Wanneer zou ik dit telefoontje ongeveer kunnen verwachten?

Had je een verkeerde opslag cappaciteit toevallig? 
zou ik jou een berichtje mogen sturen?