Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

@Rilana92 ik ga het navragen voor je. 

@Rico00000 ik wil je toch vragen nog heel even te wachten. Als je in de loop van volgende week nog steeds geen mail hebt ontvangen, laat je het dan weten? Mijn excuses dat het zo lang moet duren!

• Topper
  • 24 reacties
  • 16 november 2022
Jeroen_dB schreef:
Gerald11 schreef:
Lisannex25lvh schreef:
Eerik84 schreef:

Op 31 oktober ben ik gebeld door KPN en zou ik binnen 2 weken teruggebeld worden om een omruil in te plannen. Wanneer zou ik dit telefoontje ongeveer kunnen verwachten?

Had je een verkeerde opslag cappaciteit toevallig? 
zou ik jou een berichtje mogen sturen?

Ik had wel de verkeerde opslag ontvangen. Deze week zouden ze de 256GB iPhone’s binnen moeten krijgen en versturen.. 

Ik kan bevestigen dat het bedrijf dat de verzending regelt ze deze week gaat versturen. @Lisannexhx & @Gerald11 

Gaat dit ook over andere 256 Gb?

ik heb wel al een vooraankondiging in m’n post nl app. 

Forum|alt.badge.img
tt201984 schreef:
Jeroen_dB schreef:
Gerald11 schreef:
Lisannex25lvh schreef:
Eerik84 schreef:

Op 31 oktober ben ik gebeld door KPN en zou ik binnen 2 weken teruggebeld worden om een omruil in te plannen. Wanneer zou ik dit telefoontje ongeveer kunnen verwachten?

Had je een verkeerde opslag cappaciteit toevallig? 
zou ik jou een berichtje mogen sturen?

Ik had wel de verkeerde opslag ontvangen. Deze week zouden ze de 256GB iPhone’s binnen moeten krijgen en versturen.. 

Ik kan bevestigen dat het bedrijf dat de verzending regelt ze deze week gaat versturen. @Lisannexhx & @Gerald11 

Gaat dit ook over andere 256 Gb?

ik heb wel al een vooraankondiging in m’n post nl app. 

Dat is fijn toch! Ik ben benieuwd hoe het met de 128gb zit en in hoeverre je een bevestiging krijgt dat de goede telefoon onderweg is. Voor mij is dat allemaal nog een groot vraagteken. Denk voor meerdere. 

• Helper
  • 37 reacties
  • 16 november 2022

Ik wil toch echt graag dat hier even na vraag over gedaan wordt want ik ben 27 november weer gebeld door jullie maar ik ga echt niet nog maals 4 weken wachten dan koop ik zelf een vervangend toestel en declareer ik de kosten bij kpn ofzo. 

ik ben heel erg geduldig maar het belemmerd mijn heel erg overal waar ik verbinding voor nodig heb kan ik helaas niet doen geen navigatie, geen spotify (die ik via jullie heb lopen) zelf het alarm systeem moet ik bedienen via mijn mobiel hier krijg ik ook geen meldingen en ik kan hem buitens huis niet in of uitschakelen. En sinds een tijd heb ik ook gewoon enorm veel problemen dat mensen mijn niet kunnen bereiken en dat ze direct door verbonden worden naar mijn voicemail of krijg ik een sms dat iemand mijn heeft proberen te bellen. 

ik weet dat jullie er hard mee bezig zijn ik snap dat dit ook een monster proces is maar ik kan niet nogmaals 4 weken met een niet goed werkend toestel zitten ik heb veel belangrijke afspraken staan telefonisch dit gaat ook heel moeizaam. 

ik heb alle begrip voor jullie maar jullie voor mijn ook? Ik wacht al sinds het begin

als ik nogmaals 4 weken moet wachten zouden jullie anders een 4g WiFi dongel kunnen sturen bijv…??? Voor tijdelijke noodoplossing

Marcia_ schreef:

@Rilana92 ik ga het navragen voor je. 

@Rico00000 ik wil je toch vragen nog heel even te wachten. Als je in de loop van volgende week nog steeds geen mail hebt ontvangen, laat je het dan weten? Mijn excuses dat het zo lang moet duren!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 16 november 2022

Ik ervaar ook deze problemen, al geruime tijd met internet en nu al 2 dagen helemaal geen bereik meer.

Mr. Telegram
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 13 reacties
  • 16 november 2022
Mr. Telegram schreef:

Mijn dochter klaagt al een paar maanden over slechte 4g verbinding met het regelmatig krijgen van meldingen geen internet verbinding.

Recentelijk gaf ze ook aan dat ze het 4g symbool wegvalt en weer terug komt. Zelf heb ik de zelfde iPhone (samen gekocht bij het abbo) maar ik heb hier geen last van, alleen de kleur is anders en wat ik lees is dat er dus waarschijnlijk ook verschillende hardware in kan zitten.

Bij haar telefoon kan ik niet meer indenken dat het een gebruikers probleem of een incident betreft.  Graag zou ik hiervoor een oplossing willen dan in een trail en error traject te komen.  Helaas word ze bij de KPN winkel van het kastje naar de muur gestuurd.

Ter info @KPN, profiel gegevens ingevuld met gevraagde gegevens.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 17 november 2022

Ik heb echt al begin oktober de melding gemaakt over mijn slechte bereik van mijn iphone 11, maar heb tot heden echt nog niks gehoord, geen belletje gehad. Kunnen jullie zien of ik wel op de bellijst sta?

bedankt alvast

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 17 november 2022
Rilana92 schreef:

Ik heb al sinds het begin problemen, ik heb de iPhone 11 gekozen met de verlenging, en sinds ik de telefoon heb, heb ik de telefoon nog niet kunnen gebruiken, door geen verbinding en haperen, nu vraag ik mij dan af of het niet handiger is dat ze mijn telefoon bij kpn houden en mij een iPhone 12 opsturen, want zo blijven we bezig, ik heb vanavond contact gehad met kpn, en deze meneer vertelde dat ik gewoon naar een kpn winkel kon gaan en hun het konde oplossen, echter was deze meneer erg onprofessioneel want er waren allemaal gillende jongeren op de achtergrond te horen, en ik heb 48min aan de lijn gehangen om vervolgens te horen dat ik naar een kpn winkel moet gaan voor een iPhone 12, en dat ze dan mijn iPhone 11 zouden houden, heb hier geen goed gevoel bij vandaar mijn contact, ik zou graag met iemand in contact willen komen die mij wel kan helpen, misschien dat kpn contact met mij kan opnemen? Overigens is mijn telefoon al 3 weken voor reparatie. 

Met vriendelijke groeten 

Rilana

Ander probleem?

Wel internet ?

Lijkt namelijk om oudere toestellen te gaan en niet die uit latere producties (naar ik weet).

• Helper
  • 62 reacties
  • 17 november 2022

Bij mij zou het rechtstreeks doorgegeven aan de koerierdienst kpn doet dus echt voor iedereen zijn best ze moeten het voor heel veel mensen regelen dus het kan wel eens mis gaan! Ben nu elke dag postnl aant checken wanneer ik mijn iphone 12 kan verwachten volgens de jongeman zou dit volgende week zijn… hoop natuurlijk stiekem nog op deze week :)

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 17 november 2022
Sonja9191 schreef:

Bij mij zou het rechtstreeks doorgegeven aan de koerierdienst kpn doet dus echt voor iedereen zijn best ze moeten het voor heel veel mensen regelen dus het kan wel eens mis gaan! Ben nu elke dag postnl aant checken wanneer ik mijn iphone 12 kan verwachten volgens de jongeman zou dit volgende week zijn… hoop natuurlijk stiekem nog op deze week :)

Welke jongeman?

Niemand kan iets zeggen (wat typisch is) over het verloop en wanneer je de telefoon verwachten kan.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 17 november 2022

Beste lezer(s) en KPN. 
Zoals vele van jullie deze zelfde klacht met de iPhone 11 ervaren, heb ik die ook. Ik ben al vanaf de maand Juli zeer regelmatig met de klantenservice van KPN (eenzijdig) in contact. Hierin ben ik in de zogenaamde “kastje naar de muur” cyclus beland. Keer op keer melden zij mij dat ze er mee bezig zijn en dat ze mij hiervoor terug zouden bellen…….. je raad het al; niemand gehoord. Na al die maanden en daarbij de frustraties van onbereikbaar zijn en geen toegang tot het internet, ben ik zelf maar eens op internet gaan kijken….. en ja hoor, hier tref ik een hele discussie aan (hier op het forum) waarbij een remedie wordt gegeven. Zoals ik het lees is er een compensatie regeling in abonnementsgeld en aanbieding voor een ander toestel

Mijn vraag aan KPN; heeft u enig idee of er wel binnen de organisatie (klantenservice) en technische ondersteuning via dit forum wordt gecommuniceerd?

Zoals ik bij uw klantenservice heb aangegeven, verwacht ik een passend antwoord en een oplossing voor de verbindingsproblemen die ik door jullie netwerk ervaar. Daarnaast wil ik een duidelijk antwoord m.b.t. de compensatieregeling.

In afwachting van jullie reactie.

groet,

Patrick 

• Helper
  • 62 reacties
  • 17 november 2022

@pme ik ben gebelt door iemand vanuit kpn dat het rechtstreeks geregeld zou worden omdat mijn 4 weke voorbij raken.. en het mis is gegaan door meerdere telefoontjes. Ze proberen het dus echt wel op te lossen! Nu natuurlijk wel hopen het nu wel goed gaat.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 17 november 2022

@XMelis

Nee ik heb geen internet krijg verbinding edge op mijn iPhone 11. Dit heeft met dit probleem te maken helaas, alleen het haperen niet daarom ligt mijn telefoon bij kpn reparatie. Maar vraag mij af of dit zin heeft als ze worden geruild door de iPhone 12, want als ik mijn iPhone terug is heb ik nogsteeds edge verbinding, hierdoor kan ik niet op internet maar ook niet bellen etc. Hopen dat kpn contact met mij opzoekt, dat zij de iPhone 11 maar houden en mij een 12 opsturen anders blijven we bezig, heb al vanaf het begin problemen met het toestel.

Kpn heeft dit al uitgezocht, en helaas gaat het om dit zelfde probleem als waar het forum over gaat. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 17 november 2022

Kan iemand mij vertellen hoe ik in contact kan komen met Reconnext KPN. Al 2 dagen zie ik 2 verschillende track& trace codes in mijn PostNL app maar geen duidelijkheid wanneer mijn nieuwe tel geleverd gaat worden.

Gezien alle verhalen over het niet thuis zijn dat hij dan direct retour Reconext gaat, wil ik wel zorgen dat ik thuis ben maar welke dag ?????

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 17 november 2022

Beste KPN,

Ik kan zeggen dat ik een geduldig mens ben maar ik merk dat mijn geduld op begint te raken en plaats te maken voor frustratie. Vanwege de zorg van een naaste is bereikbaarheid heel belangrijk. Afgelopen week niet bereikbaar en geen mogelijkheid via internet iets te doen. Dat is heel vervelend als buren willen bellen/appen als ze die naaste in de avond zien lopen op slippers en zonder warme jas in verwarde toestand. Hoop echt dat ik spoedig een belletje kan verwachten. Dit kan echt niet meer zo. 

Beste KPN,

Sta ik nog op de bellijst? Omdat ik het belletje had gemist en de week alweer bijna voorbij is.. :(

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

Nora_8_8-8 schreef:

Ik ervaar ook deze problemen, al geruime tijd met internet en nu al 2 dagen helemaal geen bereik meer.

@Nora_8_8-8 jammer om dit te lezen! Ik zie dat er net een ticket voor je aangemaakt is. Dat betekent dat er contact met je opgenomen wordt.

Mr. Telegram schreef:
Mr. Telegram schreef:

Mijn dochter klaagt al een paar maanden over slechte 4g verbinding met het regelmatig krijgen van meldingen geen internet verbinding.

Recentelijk gaf ze ook aan dat ze het 4g symbool wegvalt en weer terug komt. Zelf heb ik de zelfde iPhone (samen gekocht bij het abbo) maar ik heb hier geen last van, alleen de kleur is anders en wat ik lees is dat er dus waarschijnlijk ook verschillende hardware in kan zitten.

Bij haar telefoon kan ik niet meer indenken dat het een gebruikers probleem of een incident betreft.  Graag zou ik hiervoor een oplossing willen dan in een trail en error traject te komen.  Helaas word ze bij de KPN winkel van het kastje naar de muur gestuurd.

Ter info @KPN, profiel gegevens ingevuld met gevraagde gegevens.

@Mr. Telegram wil je in de persoonlijke opmerkingen ook nog het 06-nummer plaatsen welke dit betreft? Ik zie dat je meerdere nummers in je profiel hebt staan. Om welke gaat het?

Patrick_bel schreef:

Beste lezer(s) en KPN. 
Zoals vele van jullie deze zelfde klacht met de iPhone 11 ervaren, heb ik die ook. Ik ben al vanaf de maand Juli zeer regelmatig met de klantenservice van KPN (eenzijdig) in contact. Hierin ben ik in de zogenaamde “kastje naar de muur” cyclus beland. Keer op keer melden zij mij dat ze er mee bezig zijn en dat ze mij hiervoor terug zouden bellen…….. je raad het al; niemand gehoord. Na al die maanden en daarbij de frustraties van onbereikbaar zijn en geen toegang tot het internet, ben ik zelf maar eens op internet gaan kijken….. en ja hoor, hier tref ik een hele discussie aan (hier op het forum) waarbij een remedie wordt gegeven. Zoals ik het lees is er een compensatie regeling in abonnementsgeld en aanbieding voor een ander toestel

Mijn vraag aan KPN; heeft u enig idee of er wel binnen de organisatie (klantenservice) en technische ondersteuning via dit forum wordt gecommuniceerd?

Zoals ik bij uw klantenservice heb aangegeven, verwacht ik een passend antwoord en een oplossing voor de verbindingsproblemen die ik door jullie netwerk ervaar. Daarnaast wil ik een duidelijk antwoord m.b.t. de compensatieregeling.

In afwachting van jullie reactie.

groet,

Patrick 

@Patrick_bel ik zie dat jouw gegevens op 9 november doorgezet zijn. Dat betekent dat er contact met jou opgenomen wordt. Wanneer dit is, is echt even afwachten. In dat gesprek wordt de toestelruil met je geregeld en word je ook geïnformeerd over de compensatie. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 november 2022

Ik heb het forumformulier alsnog ingevuld voor mijn telefoon (op naam van mijn moeder). Al vanaf juli problemen en ben er nu wel een beetje klaar mee. Nergens internet en ook telefonisch amper te bereiken. Ik hoop dat ik snel gebeld word voor de oplossing. 

• Helper
  • 34 reacties
  • 17 november 2022
Jeroen_dB schreef:
Peet123 schreef:
DSnijders62 schreef:

Sta nu bijna 4 weken geregistreerd en profiel bijgewerkt met alle gegevens van iPhone 11 en contact informatie. Maar ben nog steeds NIET gebeld voor een oplossing. Hebben andere ook deze ervaringen?

Hier zelfde, als je vraagt (zie iets hierboven mijn zelfde vraag) geen reactie helaas

Ik ga voor jullie beide navraag doen @Peet123 & @DSnijders62 

@Jeroen_dB je zou navraag doen voor ons beide waarom we nog niet zijn gebeld. Kun je ons een update geven?

• Topper
  • 20 reacties
  • 17 november 2022
Roos79 schreef:
lunaista schreef:

Ik heb 1,5 week geleden mijn telefoon ontvangen. Erg tevreden. 

Maar nou blijf ik rekeningen krijgen. Ook zijn mijn abonnementskosten omhoog gegaan zonder dat er iets gemeld is? De rekeningen zouden toch terug worden gestort ivm compensatie? :) 

Dat de factuur omhoog is gegaan heeft te maken met de inflatie verhoging.

De vergoeding van afgelopen maanden zal later vergoed worden, dat kan tot 3 maanden duren!

Je blijft dus gewoon facturen krijgen en zal die gewoon moeten betalen.

moet je de vergoeding/compensatie nog aanvragen via de kpn site? of regelen jullie dit automatisch als je de iphone 12 hebt ontvangen en de iphone 11 retour is ontvangen

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

Suzethuis schreef:

Ik heb het forumformulier alsnog ingevuld voor mijn telefoon (op naam van mijn moeder). Al vanaf juli problemen en ben er nu wel een beetje klaar mee. Nergens internet en ook telefonisch amper te bereiken. Ik hoop dat ik snel gebeld word voor de oplossing. 

@Suzethuis er is voor jou nog geen ticket aangemaakt? Heb jij al gecontroleerd of VoLTE aan staat in het toestel? Het gaat om het 06-nummer dat jij in je profiel hebt staan? 

@DSnijders62 er is inderdaad navraag gedaan, maar ik heb nog geen terugkoppeling.

@Loes1988 ben jij inmiddels gebeld? Als het goed is, wordt er in dat gesprek benoemd hoe dit geregeld wordt voor jou. Als het nieuwe toestel verzonden is, volgt daarna een creditering. Na verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 17 november 2022

Is er ook al nieuws voor mij, of ik gebeld kan worden, om te kijken of mijn telefoon naar jullie kan rechtstreeks van de reparatie, en dat ik de iPhone 12 dan opgestuurd krijg? Ik zit al vanaf het begin met dit probleem dat ik geen internet heb, en nu is mijn telefoon al 3 weken ter reparatie, hopelijk kan ik door jullie gebeld worden om dit op te lossen. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 17 november 2022

Ik heb ook sinds begin Van de zomer last. Ik heb hierover meerdere malen melding gemaakt bij de KPN klantenservice. Vandaag weer hier over gebeld. Ik ben nog niet benaderd door KPN met een oplossing. Ik heb daarom zojuist mijn forum profiel aangevuld. Ik hoop dat hiermee snel een belletje van KPN komt om het op te lossen.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 november 2022
Marcia_ schreef:

Suzethuis schreef:

@Suzethuis er is voor jou nog geen ticket aangemaakt? Heb jij al gecontroleerd of VoLTE aan staat in het toestel? Het gaat om het 06-nummer dat jij in je profiel hebt staan? 

@DSnijders62 er is inderdaad navraag gedaan, maar ik heb nog geen terugkoppeling.

@Loes1988 ben jij inmiddels gebeld? Als het goed is, wordt er in dat gesprek benoemd hoe dit geregeld wordt voor jou. Als het nieuwe toestel verzonden is, volgt daarna een creditering. Na verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek. 

Hoe bedoelt u dat er geen ticket is aangemaakt? 
ik heb overal gekeken in de instellingen naar voLTE, en opgezocht hoe je dat moet aanzetten maar ik kan niks aanzetten. Wellicht omdat ik een e-sim gebruik? 
ja het gaat inderdaad om het nummer dat ik in mijn profiel heb staan, eindigend op 854.

@moderators: Ik heb inmiddels een vervangende iPhone 12 ontvangen en ik ga morgen de iPhone 11 retourneren. Echter, tot mijn verbazing zie ik 2(!) nieuwe leveringen van Reconext in de PostNL app klaarstaan, hier gaat blijkbaar iets niet goed. Ik heb de traceernummers in mijn profiel ingevuld, graag dit laten nakijken. Jullie kunnen mij contacten via het nummer wat ik ook in mijn profiel heb achtergelaten. Dank en groet.