Skip to main content
Vraag

Sinds update Box 12 verbindt Xbox 360 niet meer met Wifi

• May 16, 2025
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Erg leuk allemaal en grotendeels werkt het beter dan voorheen maar oude apparaten zoals mijn Xbox 360 zijn met geen mogelijkheid meer via wifi te verbinden. Ik heb alles geprobeerd, waaronder de beveiliging op b.g.n gezet, upnp aangezet. Alles gereset en ga zo maar door. Ik heb er nu maar een kabel in gedaan maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Voorheen werkte alles gewoon via wifi.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • May 17, 2025

@KpnJohnW 

Ik denk dat je hier ook te maken hebt met met het WPA(2) verbindingsprobleem bij oudere apparaten en de nieuwe firmware/experia boxen.
Zie topics met dezelfde soort verbindingsproblemen.
De “oplossing” is dan een extra repeater/AP gebruiken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 17, 2025

Dank je wel voor deze informatie. Ik wordt als het goed is teruggebeld door KPN en dan kan ik daarover mijn ongenoegen uiten in de hoop dat ze er toch iets mee gaan doen. Er is namelijk een gigantische community die nog steeds gebruik maakt van dergelijke apparaten.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@John_W welkom op de KPN Community. Zoals je merkt denken we graag even met je mee :-). Dank daarvoor ​@Doman. Is het nog gelukt na het telefonische contact? Ik vermoed ook dat het wel eens aan het gekozen type beveiliging kan liggen van het gekozen apparaat.