Met vragen over; beltegoed, opwaarderen, tarieven aanvragen extra tegoed, kan je hier terecht.
Recent actief
Ik heb een Prepaid KPN 06-nummer. Ik wil dit nummer meenemen naar een andere provider. Welke instructie moet ik uitvoeren zodat KPN deze kan vrijgeven.Volgens instructie van de nieuwe provider moet ik in hun bestelproces een sms-code opgeven die ik via KPN zou moeten ontvangen. m.v.gr. Johan Â
Beste Bart,Kun je mijn prepaid simkaart van kpn ook activeren. Wist niet dat activeren in het buitenland niet mogelijk is. *Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaaktÂ
Ik heb net een extra bundel van 1000 mb gekocht maar over 6 dagen komen me eigen mbs weer binnen maar nu staat er dat ik 31 dagen moet doen met 1000 mb. Krijg ik dan eerst me eigen mbs weer of moet ik echt 31 dagen wachten?
Kan ik met een bestaand GSM nummer bij een Belgische GSM provider, overstappen naar een prepaid kaart bij KPN, met behoud van mijn GSM nummer?
Hoe lang duurt het voordat welkomtegoed prepaid op prepaid-app zichtbaar is?
Sinds de laatste update van de KPN Prepaid App, staat mijn beltegoed op €0,00 en kan ik geen internetbundel activeren, omdat ik hoegenaamd onvoldoende saldo heb. Ook na uitloggen en opnieuw activeren blijft het saldo €0,00. Ik heb echter nog in de €20 beltegoed, ook volgens #107*. Kan gewoon bellen en SMS-en; dit gebruik wordt ook gewoon getoond in de App. Het gaat hier om gewoon beltegoed, geen bonustegoed. Wat is er misgegaan bij de update???
De nieuwe prepaid app vertoont de bedragen zonder komma. Kan dit hersteld worden?Â
Na het opvolgen van de eenvoudige stappen krijg ik geen verbinding met het gekozen nummer. (hierdoor zou de prepaid moeten gaan werken)Wie kan mij helpen; ik zie op het forum dat soortgelijke problemen opgelost zijn.HelpMvrgrLeenÂ