Met vragen over; beltegoed, opwaarderen, tarieven aanvragen extra tegoed, kan je hier terecht.
Recent actief
Hi, Ik heb een nieuwe simkaart gekocht via KPN, na proberen te activeren is het nog steeds niet gelukt.Het bellen, smsen kan ik nisk mee activeren. Graag verduidelijking hierin aangezien het bij meer mensen gebeurt.
Ik krijg geen scherm meer te zien waarin ik mijn wachtwoord moet invullen. Bovendien staat er dat mijn tegoed €0 00 is terwijl ik weet dat ik iets van €30 beltegoed heb. Ik kan ook niet meer zien hoeveel data nog beschikbaar is op mijn databundel. Graag een oplossing.
Hoe kom ik er achter waaraan mijn prepaid tegoed zomaar verdwijnt ik heb geen idee waaraan, en de vliegtuugstand staat uit.
Ik heb zojuist een prepaid simkaart gekocht en ik heb me geregistreerd. Ik heb echter de beloofde 7,50 euro niet ontvangen, ook niet na *107# gebeld te hebben. kan iemand mij helpen?
Heb geregistreerd en account aangemaakt. Helaas is het toegezegde extra beltegoed van 7,50 euro nergens terug te vinden ook niet via *107#. *Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid *Admin: topic verplaatst naar juiste board
na aanmaken van een account is het bonustegoed niet bijgeschreven. Check via *107# geeft aan dat tegoed niet is toegevoegd. please help!
Alles gedaan om te activeren alle stappen heb wel de bonus beltegoed gehad maar niet de €2,50 start tegoed inmiddels opgewaardeerd met €10 kan nog niets ermee inmiddels €20 lichter met een simkaart die niets doet en wel zegt dat ie geactiveerd is doorlopen gechat met een medewerker moet naar een kpn winkel vind ik eigenlijk een beetje belachelijk
Waarom kan ik geen nieuwe bundel meer aanvragen. Krijg steeds de melding dat de koop is mislukt. Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Hallo , ik had eerder een Telfort prepaid kaart gekocht maar had deze nog niet geactiveerd omdat er nog een andere prepaidkaart in mijn mobiel zat. Ik zou deze graag nog willen activeren en gebruiken met de 10 euro tegoed die er op zit . Kan ik deze ruilen voor een KPN prepaid simkaart ? de Laatste activeerdatum was 18-10-2019 Ik heb hier nog een bewijs van. Alvast bedankt voor uw reactie.