Alles over de levering van jouw nieuwe toestel, het instellen van je mobiel en IOS en Android
Recent actief
Mijn face ID doet het niet meer en kan ook niet meer geconfigureerd worden... Heeft iemand tips of miet het toestel voor reparatie aangeboden worden?
Ik heb sinds de nieuwe software update last van dat mijn oproepen, zowel ingaande als uitgaande, na een aantal seconde automatisch wordt beëindigd. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik wil graag de binnenkomende oproepen van een mobiel nummer naar een ander mobiel nummer doorschakelen. Ik heb dit geprobeerd via de instellingen van mijn telefoon --> oproep doorschakelen. Hierbij kreeg ik de foutmelding onverwachte reactie van het netwerk. Ik heb het meerdere malen geprobeerd maar diezelfde melding blijft verschijnen. Daarnaast heb ik het via **21*(telefoonnummer)# geprobeerd. Hierbij kreeg ik de melding: Oproep doorschakelen Verbindingsproblemen of ongeldige MMI- code. Ik ben dus op zoek naar een manier om toch mijn binnenkomende gesprekken te kunnen doorschakelen.
Ik heb hem ook gepreorderd via mijn kpn verlengen. Wordt hij thuis bezorgd of moet ik hem ophalen bij een kpn winkel? admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
Ik wil graag de verzekering van mijn Mobiele telefoon opzeggen. Het is erg onduidelijk hoe dat moet gebeuren terwijl bij het afsluiten van je abonnement wordt gezegd dat het makkelijk is.
Ik heb nu 4 dagen mijn huawei p30 pro. Ik heb sinds gister problemen met de camera. Als ik foto's wil maken valt de camera na een paar seconden opeens weg. Ik heb ook vaak foto's ertussen zitten die ik niet kan openen (geeft een foutmelding).. Hebben hier meer mensen last van en wordt dit met een software update opgelost? Anders ga ik terug naar de winkel met de telefoon. Groetjes Anouk
Beste, waneer na de pre- order kan ik mn note 10+ verwachten. Ik heb hem een week geleden besteld. Ik kan eigelijk niet meer wachten. Thx😁
Ik krijg geen verbinding met mn Samsung S7 met mn Brother printer. Zitten beide op hetzelfde Wifi netwerk. Sinds 1 april KPN klant- voorheen geen verbindingsprobleem bij Telfort. Wat te doen?
Sinds een paar dagen ontvang ik geen push meldingen meer van Whatsapp, facebook en snapchat, alle notificaties staan aan. ook heb ik mijn iphone 6s terug gezet naar fabrieksinstellingen, niks helpt. Het probleem is bij zowel wifi als 4G. Wie kan mij helpen.