Stel je vraag over; thuisbellen, Voip, telefoonnummers, nummerbehoud, voicemail of je vaste telefoontoestel.
Recent actief
hoe vaste telefonie uit abonnement verwijderen?
Beste KPN, Wij hebben een professioneel ingesproken voicemailbericht laten maken. Deze opname duurt ongeveer 45 seconde. Echter, bij het instellen van de voicemail bij KPN wordt er enkel de mogelijkheid geboden om een gesproken bericht in te spreken van ongeveer 30 seconde, daarna wordt het bericht afgekapt. Is hier een oplossing voor? Een andere instelling? Of een work-around? Ik hoor het graag, zodat we het professioneel ingesproken voicemailbericht kunnen gebruiken. Alvast bedankt voor uw reactie. Fijne dag nog! Met vriendelijke groeten, Benno den Hartog WLSvital *Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Per 1 januari j.l heb ik de bewindvoering van mijn vader overgenomen van een extern bureau. Ik heb het online formulier ingevuld en een bevestiging van ontvangst gekregen. Binnen 5 werkdagen zal ik een reactie ontvangen. Niets gehoord. Gebeld met de klantenservice. De wijziging is in behandeling en ik zal, opnieuw, binnen 5 dagen een reactie ontvangen. Opnieuw niets gehoord. In de tussentijd krijgt mijn vader, die Alzheimer heeft, op zijn eigen adres een aanmaning van KPN waar hij compleet van overstuur raakt. Als hij niet binnen 5 dagen de achterstallige betalingen overmaakt (de vorige bewindvoerder heeft dus facturen niet betaald) dan wordt zijn telefoon en internet afgesloten. Opnieuw gebeld met de klantenservice,; het is nog steeds in behandeling maar voor 1 februari zal ik bericht hebben ontvangen. Ik heb nog steeds niets gehoord en ik ben boos. Het is onmogelijk om met de juiste afdeling contact te krijgen. Geen emailadres, direct telefoonnummer of postadres. Dus mijn vraag: ho
Wij hebben lange tijd een vaste telefoonlijn gehad. Nu zijn we verhuisd en hebben deze lijn meegenomen. We gebruiken deze lijn nooit. Sterker nog, de telefoon 033-nummer hebben we niet meer. Bestaat de mogelijkheid om al de oproepen, die nog via de oude lijn binnenkomen om te zetten naar onze 06-nummer? * + # kunnen we niet meer gebruiken, maar kunnen jullie dat wel voor ons doen? Ben benieuwd.
Ik wil ons vaste telefoontoestel weghalen omdat we de vaste lijn nooit meer gebruiken. Kan dat zonder problemen voor internet/tv ? Nu wordt de batterij steeds slechter en blijft oplader onnodig stroom verbruiken.
Zo als de titel al zegt komen de inkomende gesprekken niet meer door tot de vaste telefoon. hopelijk kunnen jullie me verder helpen. Hier onder zal ik beschrijven wat er allemaal is gebeurt en geprobeerd. Van KPN hebben we een nieuw router/modem gekregen ter vervanging van de oude. De nieuw Router/modem is de experia box V10a. Als eerst hebben we alle kabels voorzichtig verwijderd en vervolgens alles aan gesloten op de V10a. Dit leek allemaal goed te gaan internet deed het, Wlan werkt nu ook op 5 GHz en de snelheid is ook toe genomen. Op het verlies van één LAN port na nog zeer te spreken. Om zeker te zijn of alles ook werk gelijk maar via de vaste telefoon naar mobiel gebeld werkte ook. Super. Tot dat je krijg te horen waarom neem je de telefoon niet op! Nu blijkt dat bellen via de vaste lijn goed gaat maar de inkomende gesprekken komen niet binnen. Als je belt naar de vaste lijn lijkt alles goed te gaan geen rare geluiden hij gaat gewoon over zo als altijd. na onder zoe
Telefoon gaat maar een keer over en dan krijg je ge lijk de antwoord apparaat
Beste KPN, Zoals bij u bekend ben ik ontevreden over de wijze waarop u mij behandeld sinds ik met u tot een oplossing probeer te komen voor de uitfasering van ISDN en analoge telefonie. Toen ik eindelijk contact had met uw klachtenafdeling ben ik onbeschoft te woord gestaan en was KPN opnieuw niet bereid om mee te denken over een oplossing voor mijn situatie. Oorspronkelijk was ik klant van Planet Internet wat in het verleden is opgegaan in KPN, er was destijds geen andere aanbieder waarbij ik mijn mogelijkheden kon behouden en door deze uitfasering kom ik opnieuw in de problemen. Mijn voornaamste klacht is dat ik al vele jaren gebruik maak van een eigen modem in plaats van de KPN Experia Box en KPN mij deze mogelijkheid wil ontnemen per 1 september 2019. Dit heeft zowel qua kosten maar ook op technisch vlak verregaande consequenties voor mij. U bent ongetwijfeld bekend met het besluit eindapparaten uit 2016 en ik begrijp niet waarom u anno 2019 nog steeds niet in deze drin