Skip to main content

[Opgelost] Storing KPN TV - Beperkte modus en/of zwart beeld

• 19 april 2024
  • 549 reacties
  • 29153 keer bekeken
[Opgelost] Storing KPN TV - Beperkte modus en/of zwart beeld
Toon eerste bericht

549 reacties

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 april 2024

Storing lijkt opgelost. Bij mij doet ales het weer. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 april 2024

Alles...

Eefjes
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 april 2024

Denk vanochtend lekker m'n opnames te bekijken van de afgelopen week , de programma's die manlief niks vind, jammer joh , hoop toch echt dat ze dit op gaan lossen normaal geen klachten maar dit is irritant aan heg worden 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 20 april 2024

Kan wel tv kijken maar de app is waardeloos kan niet inloggen al vanaf gisteren op iPad en telefoon 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 april 2024

En hij doet het weer 😂

wjb
Superuser
  • 74592 reacties
  • 20 april 2024

Op mijn 5202 lijkt alles weer te werken.

Ook de KPN TV apps lijken het weer te doen.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 20 april 2024

App doet het weer eindelijk

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 536 reacties
  • 20 april 2024
Mir83 schreef:

Hier ook alleen beperkte modus sinds gisteravond. 

Hier al sinds donderdagavond... 

PeterG
Superuser
  • 61096 reacties
  • 20 april 2024

Diw 7022 nog in beperkte modus→ Na even stand-by weer alles terug.

Ik begin steeds meer spijt te krijgen van mijn overstap naar KPN. Nu duurt de storing tot zondag 21 april 15:00 uur (als het meezit). Bij mijn vorige provider Ziggo was ik 20 jaar klant en in al die jaren geen storing gehad die 3 dagen duurde. Helaas duurt mijn contract nog tot februari 2025. Een storing kan gebeuren maar 3 dagen vind ik wel veel. Gelukkig wel Netflixen. Zou er meer aan de hand zijn? Ik begin steeds meer aan een hack te denken.

De tv app werkt  weer 😁

Broodrooster
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 20 reacties
  • 20 april 2024

De tv app doet het weer, maar alle opnames zijn verdwenen van afgelopen week.

Blijkbaar heeft kpn de backup terug gezet van 31 december 2023, tot dan zijn de opnames terug te kijken.

wjb
Superuser
  • 74592 reacties
  • 20 april 2024
P. den Brabander schreef:

Bij mijn vorige provider Ziggo was ik 20 jaar klant en in al die jaren geen storing gehad die 3 dagen duurde.

Ik heb bij KPN nog nooit een storing gehad die langer dan een dag geduurd heeft en dan ben ik toch al vele vele jaren abonnee.

Ook dit keer is (lijkt) de storing na zo'n 14 uur verholpen te zijn.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 20 april 2024

Yep! Opnames laden en bekijken lijkt het nu weer te doen! Wat dan weer wél bijzonder is: vóór de storing had ik nog 12% ruimte vrij. Nu nog 0%... @KPN: is hier een verklaring voor...?

Oh, ik zie het al. Er is blijkbaar een back-up terug gezet van 1 à 2 weken geleden. Een aantal opnames die ik had bekeken / verwijderd staan er weer. Geen groot probleem. Ben al lang blij dat, ondanks de storing van donderdag- en vrijdagavond, blijkbaar wel de geplande opnames zijn gemaakt. En dat alles het eindelijk weer lijkt te doen. Al heeft deze storing wel buitengewoon lang geduurd deze keer...

wjb
Superuser
  • 74592 reacties
  • 20 april 2024
Broodrooster schreef:

De tv app doet het weer, maar alle opnames zijn verdwenen van afgelopen week.

Blijkbaar heeft kpn de backup terug gezet van 31 december 2023, tot dan zijn de opnames terug te kijken.

Ik kan opnames van de afgelopen dagen gewoon terugkijken.

• Topper
  • 24 reacties
  • 20 april 2024

Zag net op kpn.com/ storing dat de oplossing van de storing ieder uur vertraagt wordt met een extra van 3 uur. zo dat belooft nog wat.

Deze storing is er al sinds donderdagavond, maar sinds gisteravond om 21.19 aangemeld op de kpn.com/storing

Het wordt eens tijd dat de abonnementsprijzen gaan dalen, wij betalen hier in Nederland veel te veel.

tja, wij krijgen dan misschien als we geluk hebben een paar gratis niets zeggende films.

prk-forumklant
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Postcode 3181 ….. Alles lijkt t weer te doen.😎
Thx KPN!!👊🏻

roelfsema
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 208 reacties
  • 20 april 2024
Broodrooster schreef:

Ongelooflijk dat dit nu nog niet is opgelost, daar moet kpn echt lessen uit trekken Het werkt bij mij nog steeds niet, zowel op tablet, telefoon, pc.…

Kan KPN geen update geven op de status op dit moment? Graag verwachtingen afgeven aan de eindgebruikers.

Als zij weten wat de oplossing is was het al opgelost, maar een storing is niet altijd snel op te lossen. 

men denk je echt dat zij niet hard werken om het zo snel mogelijk op te lossen?? Sorry maar dit vind ik echt gezeur. 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 20 april 2024
Corgi schreef:

Het wordt eens tijd dat de abonnementsprijzen gaan dalen, wij betalen hier in Nederland veel te veel.

Tsja, Nederland heeft één van de beste netwerken ter wereld en dat kost wat😉.

Postcode 4902. 11:35u. De TV  menubalk: in eerste instantie alleen "Start" en "Apps" weergave. Tv box opnieuw opgestart en alle menu's werken weer. Voor wat betreft "Opnames":  Alle afleveringen worden weergegeven, ook die ik heb verwijderd (wat geen probleem is).

Heidehipper
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 37 reacties
  • 20 april 2024
prk-forumklant schreef:

Postcode 3181 ….. Alles lijkt t weer te doen.😎
Thx KPN!!👊🏻

Postcode 9271, de app op tablet en telefoon werkt hier ook weer, Dantumadiel. TV nog niet gecontroleerd maar neem nu maar even voor het gemak aan dat die verbinding ook weer werkt. En ja, bedankt voor het oplossen van dit blijkbaar ingewikkelde, landelijke probleem 👍🏻

• Topper
  • 22 reacties
  • 20 april 2024
Joep1965 schreef:
Corgi schreef:

Tsja, Nederland heeft één van de beste netwerken ter wereld en dat kost wat😉.

Zie de laatste Radar van afgelopen maandag. In Nederland betaal je op Belgie na het meeste en zeker niet de snelste. De tijd staat ook niet stil in landen om ons heen 😉

• Topper
  • 22 reacties
  • 20 april 2024

Hopelijk krijgen we van KPN wel enig tekst en uitleg, vind dat zelf altijd wel prettig om te weten hoe dit kon. 

Monique Verhagen
Deelnemer

Wij hadden gisteravond laat dat opnames niet werkte.

Nu weer wel maar echt pissed.

Allerlei oude opnames zijn terug, die we dus al hadden gekeken.

Maar daardoor wel de nieuwe die we nog moesten kijken gewoon weg.

Kan dit terug KPN ?

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 20 april 2024

Geduld mensen het is techniek ,kan gewoon uitvallen 😵‍💫

Reageer