Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

• Topper
  • 24 oktober 2020

Dit is toch al helemaal raar! 

• Helper
  • 24 oktober 2020
Kilianams schreef:

Hahaha wat is dit dan... er klopt he le maal niks van de voorraden 😂

• Topper
  • 24 oktober 2020
attie90 schreef:

Tip: De iPhone 12 Pro 128 gb Zwart is momenteel op voorraad bij mobiel.nl, en ze doen aan zondaglevering. Bovendien is het toestel 24 euro goedkoper daar.

Ik heb zojuist mijn order voor de niet-pro variant geannuleerd bij KPN en het daar besteld (ook met verlenging bij KPN). Wordt morgen geleverd.

Hoe heb je hem geannuleerd bij kpn? Wil dit ook gaan doen

• Topper
  • 24 oktober 2020
RyanS schreef:
Kilianams schreef:

Ik heb net Belsimpel opgebeld en ze zeggen dat ze de Iphone’s zelf inkopen en meerdere leveranciers hebben. Je kan bij hun een abonnement afsluiten met nummerbehoud en dan zit je alsnog bij kpn en heb je gewoon je Iphone morgen in huis😂! KPN waar zijn jullie mee bezig! 

• Topper
  • 24 oktober 2020
Kelc schreef:
attie90 schreef:

Tip: De iPhone 12 Pro 128 gb Zwart is momenteel op voorraad bij mobiel.nl, en ze doen aan zondaglevering. Bovendien is het toestel 24 euro goedkoper daar.

Ik heb zojuist mijn order voor de niet-pro variant geannuleerd bij KPN en het daar besteld (ook met verlenging bij KPN). Wordt morgen geleverd.

Hoe heb je hem geannuleerd bij kpn? Wil dit ook gaan doen

Gewoon even bellen met de KPN klantenservice.

• Topper
  • 24 oktober 2020

Ook ik heb even contact opgenomen met de klantenservice, productexpert gaf aan dat ze niet konden zien waar de bestelling misliep, maar kon wel aangeven dat het toestel momenteel niet leverbaar is (Pro pacific blue 256gb). Ik heb mijn verlenging en bestelling geannuleerd en hetzelfde abonnement + hetzelfde toestel bij belsimpel besteld. Toestel morgen in huis.

Latje1995
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 24 oktober 2020
MThunder schreef:

Ook ik heb even contact opgenomen met de klantenservice, productexpert gaf aan dat ze niet konden zien waar de bestelling misliep, maar kon wel aangeven dat het toestel momenteel niet leverbaar is (Pro pacific blue 256gb). Ik heb mijn verlenging en bestelling geannuleerd en hetzelfde abonnement + hetzelfde toestel bij belsimpel besteld. Toestel morgen in huis.

Hoelang duurde het voor belsimpel de aanvraag bij kpn gedaan heeft? Ik heb m net ook via belsimpel besteld via kpn maar zit te wachten tot kpn m verwerkt heeft.

• Nieuwkomer
  • 24 oktober 2020

Heb de iPhone 12 Pro gepre-orderd en had nog contact opgenomen met klantenservice omdat ik de updates die je kreeg op de duidelijk verouderde statuspagina erg vaag vond. Ik begrijp niet wanneer de verlenging van mijn nieuwe abonnement zou ingaan of wanneer de iPhone (ongeveer) geleverd wordt. Daarop werd mij verteld dat mijn iPhone gelukkig bij de eerste batch zat en dat ik de woensdag of donderdag voor vrijdag 23 oktober een sms zou krijgen om de levering in te plannen. Nu is het zaterdag 24 oktober en heb ik weer contact opgenomen met een medewerker die mij heeft verteld dat het 2-3 weken zou kunnen duren. Hoe kan het dat zo een grote provider een dramatisch slechte customer experience en logistieke problemen heeft? Andere webwinkels hebben hun pre-order bestellingen al geleverd en geven veel meer duidelijkheid in het proces. Bij Coolblue kan ik zelfs sommige iPhones bestellen die morgen binnenkomen, en zijn alle pre-orders gisteren bezorgd.
Is het niet mogelijk dat de iPhone toevallig op voorraad is in een KPN winkel?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Topper
  • 24 oktober 2020
Latje1995 schreef:
MThunder schreef:

Hoelang duurde het voor belsimpel de aanvraag bij kpn gedaan heeft? Ik heb m net ook via belsimpel besteld via kpn maar zit te wachten tot kpn m verwerkt heeft.

Twee uur ongeveer

• Helper
  • 24 oktober 2020
MThunder schreef:

Lekker hoor, veel plezier er mee! :)

Latje1995
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 24 oktober 2020
MThunder schreef:
Latje1995 schreef:
MThunder schreef:

Twee uur ongeveer

Heb nu net mijn bevestiging gehad.

morgen word mijne geleverd.

Ik heb gisteren mijn telefoonabonnement verlengd en daarbij de IPhone 12 pro besteld. Wanneer ik via de link vanuit mijn mail, de bestel pagina open, staat bovenaan de pagina “beoordeling”. Maar ik heb wel een mail gehad dat de telefoon voor me gereserveerd is. En op de pagina van de order staat ook dat het niet meer geannuleerd kan worden omdat het al onderweg en/of geleverd is. Ik snap nu niet zo goed wat de werkelijke status is. Is het nu al beoordeeld en onderweg of..? 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • 24 oktober 2020
Kilianams schreef:
RyanS schreef:
Kilianams schreef:

Ik heb net Belsimpel opgebeld en ze zeggen dat ze de Iphone’s zelf inkopen en meerdere leveranciers hebben. Je kan bij hun een abonnement afsluiten met nummerbehoud en dan zit je alsnog bij kpn en heb je gewoon je Iphone morgen in huis😂! KPN waar zijn jullie mee bezig! 

Thank you so much voor deze tip! Heb echt precies hetzelfde probleem gehad als jullie allemaal. Voor vrijdag besteld, in zijn geheel afgerekend en niet ontvangen wegens een tekort. Vanmiddag bestelling geannuleerd, via Belsimpel opnieuw besteld met een KPN abonnement, goedkeuring en verzending is as we speak in gang gezet. Morgen verwacht ik hem ook! Heel veel succes voor degene die rustig afwachten op de levering. Anders neem deze tip echt aan (:

• Topper
  • 24 oktober 2020

Na al het drama via kpn heb ik vanochtend overnieuw contact opgenomen, toen vertelden ze me dat het minimaal 2-3 weken ging duren. Erna de bestelling geannuleerd en besteld via mobiel.nl en hij wordt morgen al geleverd. 

• Deelnemer
  • 24 oktober 2020

Hoe hebben jullie de bestelling geannuleerd? Bij mij zeg KPN dat het niet meer mogelijk is om te annuleren, omdat het pakket (misschien) al onderweg is. Maar dat weten ze ook weer niet zeker en ook niet wanneer het word verstuurd. 
Ik wil ook graag via belsimpel.nl proberen te bestellen. 

• Nieuwkomer
  • 24 oktober 2020
Suus1492 schreef:

Hoe hebben jullie de bestelling geannuleerd? Bij mij zeg KPN dat het niet meer mogelijk is om te annuleren, omdat het pakket (misschien) al onderweg is. Maar dat weten ze ook weer niet zeker en ook niet wanneer het word verstuurd. 

Je kan het 0800 0402 nummer bellen en vragen om je bestelling te annuleren. Ik ben 3x vanmiddag uit de klantenservice gegooid met deze vraag. Uiteindelijk de vraag ingesproken dat ik uitleg wilde over een factuur van mijn mobiel om uiteindelijk toch nog iemand aan de lijn te krijgen die mij toevallig zelfs kon helpen met het annuleren van mijn bestelling. (:

• Nieuwkomer
  • 25 oktober 2020

Zelfde hier, als ik niet snel meer duidelijkheid krijg van KPN zal ik ook moeten annuleren en bestellen bij een winkel wiens logistieke proces wel normaal functioneert...

• Deelnemer
  • 25 oktober 2020

Ook zojuist geannuleerd bij KPN en via Belsimpel gedaan. Krijg morgen mijn telefoon in huis. Het kan dus wel

• Nieuwkomer
  • 25 oktober 2020

Idem hier. Overigens supersnel en supervriendelijk geholpen. Al met al niet langer dan 4 of 5 minuten aan de lijn gehangen met de KPN. Dat is ook meteen de reden waarom ik bij de KPN blijf, alleen nu de verlenging + toestel via Belsimpel gedaan en die wordt morgen (fingers crossed) geleverd.

• Topper
  • 25 oktober 2020

In minder dan 24 uur na bestelling bij Belsimpel de telefoon ontvangen. Keurig op de hoogte gehouden van elke stap binnen het proces. 

• Nieuwkomer
  • 25 oktober 2020

Als eerste besteld is niet als eerste bezorgd dat blijkt wel weer. Zie vele mensen die uren later of zelfs dagen later besteld hebben en eerder telefoons hebben dan mensen die tussen 14.00 en 14.15 besteld hebben. Heel gek zelfs als het om dezelfde toestellen en gb gaat.. 

jammer dit

• Nieuwkomer
  • 26 oktober 2020

Vanochtend heb ik een mail van jullie ontvangen "Helaas hebben wij de Apple iPhone 12 5G 128GB, Black tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor." en dat jullie niet weten wanneer het toestel binnen is, maar kan ik een indicatie krijgen van hoelang ik hier op moet wachten? Hebben we het over weken of maanden?

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Erik van KPN
Moderator
Suus1492 schreef:

Als jouw toestel al daadwerkelijk onderweg is, @Suus1492, dan kunnen wij het aan onze kant niet meer annuleren. In dat geval zou je dat zelf kunnen doen door de levering te weigeren, maar dat is dan ook weer niet de bedoeling. Als er nog niet daadwerkelijk iets naar je onderweg is, dan kan het aan onze kant gewoon geannuleerd worden. Als je dan ook nog geen mail hebt gehad dat jouw toestel verzonden is, en je wilt echt annuleren, neem dan opnieuw contact op met de klantenservice. 

Aron91 schreef:

Vanochtend heb ik een mail van jullie ontvangen "Helaas hebben wij de Apple iPhone 12 5G 128GB, Black tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor." en dat jullie niet weten wanneer het toestel binnen is, maar kan ik een indicatie krijgen van hoelang ik hier op moet wachten? Hebben we het over weken of maanden?

Onbekend, @Aron91. Kan zijn dat we deze week nieuwe binnen krijgen, kan ook later zijn. Maar dan eerder een week of wat, en niet maanden. 

• Deelnemer
  • 26 oktober 2020

@Erik_  Ja, het heeft nu geen zin meer om te annuleren. Overal is soort van uit de voorraad. Ik wacht nog tot donderdag. Als weer niets veranderd in bestelstatus, dan bel ik weer de klantenservice.

Nogal raar dat mensen die hun bestelling hebben geannuleerd en later bij Belsimpel.nl bestellen eerder hun toestel krijgen dan mensen die pre-order hebben. 

Hoe komt dit?

Ik hoop echt deze week meer informatie over mijn bestelling te krijgen.

• Nieuwkomer
  • 26 oktober 2020
Suus1492 schreef:

@Erik_  Ja, het heeft nu geen zin meer om te annuleren. Overal is soort van uit de voorraad. Ik wacht nog tot donderdag. Als weer niets veranderd in bestelstatus, dan bel ik weer de klantenservice.

Nogal raar dat mensen die hun bestelling hebben geannuleerd en later bij Belsimpel.nl bestellen eerder hun toestel krijgen dan mensen die pre-order hebben. 

Hoe komt dit?

Ik hoop echt deze week meer informatie over mijn bestelling te krijgen.

Suus, Erik heeft het over “daadwerkelijk onderweg”. Zolang je geen verzendvestiging hebt en je bestelling nog steeds in bolletje 1 staat dan is er helemaal niks naar je onderweg. Ik heb gisteren geannuleerd en mijn toestel zit nu ergens in een PostNL auto. Ik blijf wel gewoon bij de KPN hoor, die nemen de telefoon tenminste op, maar ik vermoed dat de KPN gokt dat ze via die derde partijen zoals Belsimpel meer nieuwe klanten binnen halen dan klanten die toch al bij de KPN zitten, en daar dus meer voorraad naartoe sturen. Ook kan het zijn dat clubs zoals Belsimpel zelf partijen sourcen en deze bundelen met de abo’s waar ze het meeste premie van de telco’s op krijgen. Er was bij Belsimpel om 11:20 lig nog ruim voorraad (128GB Pro’s in grijs en zilver) voor mensen die bij de KPN verlengen.