Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Topper
  • 18 reacties
  • 22 oktober 2022
Tante t schreef:
Peet123 schreef:

Even herhaling van tip die ik gebruikt heb via dit forum: ik gebruik een oude telefoon als hotspot. Werkt prima, nadeel: twee telefoons op zak en bellen kan alleen via de hotspot telefoon. Verder werkt de iPhone dan prima (buiten de inmiddels slechte batterij) 

in afwachting van de oplossing is dit voor mij nog steeds de oplossing 

Ook via een hotspot of wificall ben ik vandaag helaas niet bereikbaar geweest.. nog steeds geen melding van gemiste oproepen.. kan ik eventueel een tweede nummer doorgeven voor te bellen?

Volgens mij wel, sowieso kun je in je profiel extra informatie invullen. Maar zag deze vraag al eerder en werd bevestigd dat kon

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 23 oktober 2022

Ik ervaar al sinds 1 augustus enorme hinder van dit probleem. Wanneer wordt dit opgelost. Daarnaast wordt er over compensatie gesproken. Kunnen jullie mij hier meer over vertellen? Is er geen regeling dat ik een nieuw toestel met korting kan aanschaffen? Er is niks mis met mijn iPhone maar deze hinder is niet te doen.

ik heb het forum profiel aangemaakt en wil graag gebeld worden

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 23 oktober 2022
Cvdg1986 schreef:

Ik ervaar al sinds 1 augustus enorme hinder van dit probleem. Wanneer wordt dit opgelost. Daarnaast wordt er over compensatie gesproken. Kunnen jullie mij hier meer over vertellen? Is er geen regeling dat ik een nieuw toestel met korting kan aanschaffen? Er is niks mis met mijn iPhone maar deze hinder is niet te doen

Even berichten doorlezen..

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 23 oktober 2022

PME het zijn zoveel berichten dat ik door de bomen het bos niet meer zie

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 23 oktober 2022
Cvdg1986 schreef:

PME het zijn zoveel berichten dat ik door de bomen het bos niet meer zie

Even het vast gezette bericht lezen en de laatste paar pagina’s.

Maar kort gezegd als je de stappen volgt dan wordt je gebeld met een oplossing.

En krijg je compensatie van de maanden en toestel ruil de 11 voor de 12.

Ze zijn nu nog bezig de eerste gemelde groep te bellen. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
Tante t schreef:
Peet123 schreef:

Even herhaling van tip die ik gebruikt heb via dit forum: ik gebruik een oude telefoon als hotspot. Werkt prima, nadeel: twee telefoons op zak en bellen kan alleen via de hotspot telefoon. Verder werkt de iPhone dan prima (buiten de inmiddels slechte batterij) 

Ook via een hotspot of wificall ben ik vandaag helaas niet bereikbaar geweest.. nog steeds geen melding van gemiste oproepen.. kan ik eventueel een tweede nummer doorgeven voor te bellen?

@Tante t ik zag dat je het extra nummer in jouw profiel gezet hebt, fijn! Ik heb het verzoek om dit nummer toe te voegen doorgestuurd naar de betreffende collega's.

Cvdg1986 schreef:

Ik ervaar al sinds 1 augustus enorme hinder van dit probleem. Wanneer wordt dit opgelost. Daarnaast wordt er over compensatie gesproken. Kunnen jullie mij hier meer over vertellen? Is er geen regeling dat ik een nieuw toestel met korting kan aanschaffen? Er is niks mis met mijn iPhone maar deze hinder is niet te doen.

@Cvdg1986 ik maak voor jou een ticket aan. Dan wordt er ook contact met jou opgenomen.

• Topper
  • 28 reacties
  • 23 oktober 2022
Marcia_ schreef:
Tante t schreef:
Peet123 schreef:

@Tante t ik zag dat je het extra nummer in jouw profiel gezet hebt, fijn! Ik heb het verzoek om dit nummer toe te voegen doorgestuurd naar de betreffende collega's.

Cvdg1986 schreef:

@Cvdg1986 ik maak voor jou een ticket aan. Dan wordt er ook contact met jou opgenomen.

Bedankt! 

• Helper
  • 34 reacties
  • 23 oktober 2022

Heb hier ook al maanden last van. Sporadisch even verbinding met 4 G en valt dan terug naar E. Heb een iPhone 11 met dit probleem. Binnen gezin ook een iPhone 13 die het probleem NIET heeft. Mijn profiel is bijgewerkt. Hoop dat er nu snel een oplossing komt.

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 23 oktober 2022

@DSnijders62 Ik heb ook voor jou een ticket aangemaakt en je gegevens op de lijst gezet! 

• Topper
  • 11 reacties
  • 23 oktober 2022

Ik heb al enige tijd geleden een bericht gedaan op dit forum. Echter wordt ik niet via sms of bel op de hoogte gesteld van de laatste ontwikkelingen, ik heb mijn gegevens in mijn profiel ingevuld en toch geen sms of belletje. Bij deze zou ik dus graag mee willen genomen in de informatievoorziening vanuit jullie (al check ik ook zo nu en dan dit forum wel). Het blijft overigens echt een ***vervelende “storing”. 

• Topper
  • 57 reacties
  • 23 oktober 2022

Laatste groep zou toch vrijdag gebeld worden?

heb nog geen belletje gehad..

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 23 oktober 2022
DennisFRL schreef:

Laatste groep zou toch vrijdag gebeld worden?

heb nog geen belletje gehad..

Nee de eerste groep eerst en daar zijn ze nog mee bezig.

Bericht heeft hier meerdere keren gestaan.

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 23 oktober 2022

@kingmasven Bedankt voor je reactie. 

Ik kwam je gegevens ook nog niet direct tegen op de lijst. Ik heb alsnog een ticket voor je aangemaakt en je op de lijst gezet! 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 23 oktober 2022
Rutger_ schreef:

Ik kwam je gegevens ook nog niet direct tegen op de lijst. Ik heb alsnog een ticket voor je aangemaakt en je op de lijst gezet! 

Als je terug kijkt in de bericht geschiedenis dan heeft Alex deze op de lijst gezet een maand helemaal?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23353 reacties
  • 23 oktober 2022
Roos79 schreef:
Rutger_ schreef:

Als je terug kijkt in de bericht geschiedenis dan heeft Alex deze op de lijst gezet een maand helemaal?

Hi @Roos79, dank voor je scherpe reactie. Ik heb het destijds niet goed opgeslagen, excuses. Nu wel door @Rutger_ . Waarvoor dank.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 23 oktober 2022

Hallo @kpn , 

wanneer kunnen we dat telefoontje met de oplossing nou eens verwachten?!

De sms is al van ruim 2 weken geleden. De dagen worden korter en mijn dochter moet een stuk fiets zonder bereik. 
Wat een ellende dit allemaal😔😤🤬

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6916 reacties
  • 23 oktober 2022

@Mansje15 Ik snap dan volkomen dat je gezien de omstandigheden dan zo snel mogelijk contact wil. Ik heb even gekeken en je staat gewoon op de lijst. Ik heb alleen geen rechtstreeks inzicht in de agenda van mijn collega's maar er zal contact worden opgenomen!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 23 oktober 2022
Say schreef:

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Ik ervaar dit probleem ook. KPN stuurt je naar apple en viceversa. Hopelijk wordt het snel opgelost. Nieuwe simkaart werkt ook niet helaas

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 23 oktober 2022

Beste KPN, beste @Jeroen_dB 

kan iemand nakijken of ik op de lijst geplaatst ben en de benodigde gegevens goed staan? Ik zie dat er gebeld gaat worden en ik wil ook graag weten welke oplossing er geboden kan worden zodat ik weer bereikbaar ben. Ik mis nu belangrijke gesprekken (al maanden) en moet op korte termijn goed bereikbaar zijn. 
ik hoor/lees het graag 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 23 oktober 2022
Remco_ schreef:

@Mansje15 Ik snap dan volkomen dat je gezien de omstandigheden dan zo snel mogelijk contact wil. Ik heb even gekeken en je staat gewoon op de lijst. Ik heb alleen geen rechtstreeks inzicht in de agenda van mijn collega's maar er zal contact worden opgenomen!

@Remco_ Deze week heeft ze vakantie van school en kan ze de telefoon ook aannemen. Ze is te jong voor een gesprek met jullie. Kunnen jullie mij hierover niet bellen?

• Topper
  • 57 reacties
  • 23 oktober 2022
Mansje15 schreef:

Hallo @kpn , 

wanneer kunnen we dat telefoontje met de oplossing nou eens verwachten?!

De sms is al van ruim 2 weken geleden. De dagen worden korter en mijn dochter moet een stuk fiets zonder bereik. 
Wat een ellende dit allemaal😔😤🤬

geef haar tijdelijk een E-SIM van simyo of juist nog beter andere provider gezien ik verwacht dat simyo het ook heeft. Elke supermarkt wel verkrijgbaar. Prepaid kaartje van 15 euro en dan heb je het gelijk opgelost. Voor de oplossing door KPN gaat komen zijn we toch een maand of langer nog bezig namelijk. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7086 reacties
  • 23 oktober 2022

Klopt, @Luukb94 een nieuwe simkaart zal het probleem ook niet verhelpen. Het is ook niet nodig om je te melden bij Apple. Er loopt nog steeds een onderzoek naar de grondoorzaak van dit issue, voor nu is er gekozen om een passende oplossing aan te bieden. Met de gegevens in je forum profiel heb ik een melding geregistreerd, zodat jij ook gebeld zult worden voor een passende oplossing en een compensatie van de abonnementskosten. 

Hetzelfde geldt voor jou, @Sasdive: je gegevens staan bij deze genoteerd.

Natuurlijk kun je een ander contact telefoonnummer door@Mansje15. Vul je het contact telefoonnummer in, bij het vakje “Persoonlijke opmerkingen”? Graag hier een seintje als je dat gedaan hebt. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 23 oktober 2022

Admin: quote verwijderd.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 23 oktober 2022

Hoop overigens voor iedereen die intussen gebeld is dat die telefoon nu wel snel verstuurd gaat worden.

Zijn er mensen die al een aankondiging van versturen hebben of zelfs de telefoon binnen hebben?.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7086 reacties
  • 23 oktober 2022

Wil jij je volledige naam en adresgegevens nog aanvullen in jouw forum profiel, @Bar B? Een kort bericht in het topic is voldoende, om ons een seintje te geven als je dat hebt gedaan. Alvast bedankt!

Ja, dat hoop ik ook voor jullie @PME. Mijn collega gaf vrijdag aan:

Jeroen_dB schreef:

Als het goed is, gaan we de komende dagen de eerste toestellen de deur uit, richting klanten @Karin Boeser