Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 10 november 2022

Heb jij een particulier KPN Mobiel abonnement, @jhteravest? Want op de gegevens die je nu genoteerd hebt staan in jouw forum profiel, kan ik geen gegevens terug vinden.

Dat wil iedereen @Joanne1690 en daar zijn we druk mee bezig. Officiële klacht indienen kan, maar zorgt er niet voor dat je eerder teruggebeld gaat worden. Je gegevens zijn doorgestuurd naar het belteam en het is nu afwachten totdat je aan de beurt bent om gebeld te worden.

Wat moet er precies voor jou nagekeken worden, @Gerald11? Je gaf al aan dat je een iPhone 12 met een verkeerde opslagcapaciteit ontvangen hebt en dat je daarover teruggebeld bent? De iPhone 12 met de verkeerde opslagcapaciteit moet sowieso terug: of je dat nu al doet of nadat je de variant met de juiste opslagcapaciteit ontvangen hebt, maakt voor ons niet uit.

Je stelt een vraag waar ik helaas geen antwoord op heb, @femkevdberg. Er is nog niet eerder een melding geregistreerd door de klantenservice, dat is bij deze alsnog gedaan.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 november 2022

Hallo ik heb mijn profiel aangepast en hoor graag terug of alles goed is geregistreerd.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Voor jou loopt er al een melding @Tucks 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 november 2022

Volgens mij ben ik overgeslagen, zowel mensen voor als achter mij zijn benoemd in een chat van de moderator. 

Ervaar ook dezelfde problemen als iedereen hier met de 4G-verbinding. Sinds juli volgens mij. Bijna geen verbinding, al diverse keren in verschillende KPN-winkels geweest, maar niet geholpen kunnen worden. 

Ekosters2 schreef:

Volgens mij ben ik overgeslagen, zowel mensen voor als achter mij zijn benoemd in een chat van de moderator. 

Ervaar ook dezelfde problemen als iedereen hier met de 4G-verbinding. Sinds juli volgens mij. Bijna geen verbinding, al diverse keren in verschillende KPN-winkels geweest, maar niet geholpen kunnen worden. 

kpn winkel zegt alleen  bekend te zijn met probleem maar zeggen probeer nieuwe Sim of ga over op E-Sim  nou werkt helemaal niet problemen blijven het zelfde

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ekosters2, er is nogmaals een melding voor je gemaakt. Zodat ook jij de oplossing aangeboden zult krijgen. 

• Topper
  • 11 reacties
  • 10 november 2022

@jeroen_db ik krijg net een mail dat mijn iPhone 12 morgen word bezorgd, echter op mijn oude adres. Ik heb in mijn profiel al wel een wijziging doorgezet…

volgens postNL moet ik bij KPN zijn, maar via 1200 lukt het niet. :( 

Waar moet ik naartoe bellen om dit op te lossen?

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 10 november 2022

Bij mij de problemen inmiddels al bijna 5 maanden. Zou gisteren na een maand dat de afspraak is gemaakt een andere telefoon moeten ontvangen maar ook dit gaat mis en hoor ik helemaal niks van. Ik begin hier echt moe van te worden want als ik om een Samsung vraag kan dat niet ze willen specifiek dat ik akkoord ga met een iPhone 12 dat niet geleverd kan worden. Beetje apart dit. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo @B.79, even dubbelchecken: het adres zoals in jouw forumprofiel is het juiste adres? 

Gister contact gehad met het 088 nummer over hoe het ervoor staat qua levering, ik moest nog even geduld hebben (Max 1 week dan zitten de 4wkn erop).

binnen 5 minuten een track en trace code gekregen, hij zou vandaag geleverd worden tussen 14.00 en 16.30!! Echter vanmorgen tijd weg en blijkt ie nog niet eens bij post nl ontvangen te zijn, maw heel de middag voor Jan lul zitten wachten, bedankt kpn bij nieuwe storingen misschien ff een andere partij in de arm nemen die het wel fatsoenlijk kan organiseren!!

• Topper
  • 24 reacties
  • 10 november 2022

Irritant!!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 10 november 2022

Hallo hallo, 

Ik ben ondertussen 2 keer naar de kpn winkel geweest in Enschede, 3 telefoontjes met kpn zelf gehad, 4 keer bezoekje aan de phone house en helaas geen steek verder. 4 maanden heb ik al geen internet alleen WiFi doet het af en toe. De hele dag krijg ik de E van edge rechts boven in te staan. EN zelfs een nieuw kaartje in de mobiel laten zetten bij de winkel. Beloven heel wat maar helaas nog niks gehoord. Hiermee zou het eventueel opgelost kunnen worden? 

(mij is gezegd dat het iets te maken heeft met serienummers) 

groetjes, Charlot 

• Helper
  • 62 reacties
  • 10 november 2022

Nog steeds geen iphone 12 in aantocht morgen 4 weken geleden gebelt hmm..

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 10 november 2022

Vandaag gebeld na een wat langere periode dan de gesuggereerde week, maar ik kan alleen maar positief zijn over de aanpak en compensatie. Natuurlijk is er veel te mopperen en loopt het proces wat rommelig, maar na een paar maanden internet-en verbindings ellende  wordt naar mijn mening een passende oplossing geboden met in toestel wat ook 5G ondersteunt . Nu maar afwachten of het binnen de genoemde maand gaat lukken.  Vr gr Dick

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 855 reacties
  • 10 november 2022
Charlyyy schreef:

Hallo hallo, 

Ik ben ondertussen 2 keer naar de kpn winkel geweest in Enschede, 3 telefoontjes met kpn zelf gehad, 4 keer bezoekje aan de phone house en helaas geen steek verder. 4 maanden heb ik al geen internet alleen WiFi doet het af en toe. De hele dag krijg ik de E van edge rechts boven in te staan. EN zelfs een nieuw kaartje in de mobiel laten zetten bij de winkel. Beloven heel wat maar helaas nog niks gehoord. Hiermee zou het eventueel opgelost kunnen worden? 

(mij is gezegd dat het iets te maken heeft met serienummers) 

groetjes, Charlot 

Even de groene startpost lezen hier bovenaan en je profiel invullen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 10 november 2022
jasmijnversmissen schreef:

Gister contact gehad met het 088 nummer over hoe het ervoor staat qua levering, ik moest nog even geduld hebben (Max 1 week dan zitten de 4wkn erop).

binnen 5 minuten een track en trace code gekregen, hij zou vandaag geleverd worden tussen 14.00 en 16.30!! Echter vanmorgen tijd weg en blijkt ie nog niet eens bij post nl ontvangen te zijn, maw heel de middag voor Jan lul zitten wachten, bedankt kpn bij nieuwe storingen misschien ff een andere partij in de arm nemen die het wel fatsoenlijk kan organiseren!!

Bijzonder dat er dan ineens een track and trace is terwijl ze zeggen er geen invloed op te hebben.

PME schreef:

Bijzonder dat er dan ineens een track and trace is terwijl ze zeggen er geen invloed op te hebben.

Klopt, meteen na telefonisch contact t&t code met tijd, nu verder nog niks duidelijk over levering en tijd dus ook weg!

PME schreef:

Klopt, meteen na telefonisch contact t&t code met tijd, nu verder nog niks duidelijk over levering en tijd dus ook weg!

Nu dus wel de bevesting gehad…..morgenmiddag!🥳

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 10 november 2022
PME schreef:

Echt apart!

PME schreef:
PME schreef:

Echt apart!

Net bevestiging gehad……morgenmiddag!

• Topper
  • 31 reacties
  • 10 november 2022

Telefoon wordt eindelijk morgen bezorgd. 🎉 

1x raden wie er niet thuis is morgen (of zaterdag)…….. laten bezorgen bij afhaalpunt ook geen optie in de PostNL app. 🤬🤬

• 0 reacties
  • 10 november 2022

De postnl app heeft een instelling bezorgvoorkeuren 🤷🏼‍♀️

• Topper
  • 31 reacties
  • 10 november 2022
Parossa schreef:

De postnl app heeft een instelling bezorgvoorkeuren 🤷🏼‍♀️

Klopt maar in dit geval gewoon aan huis. Zal wel met de handtekening te maken hebben. 

We gaan wel zien wanneer ik hem in handen krijg.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 10 november 2022

Beste lezer,
kunnen jullie aangeven wanneer de iPhone bezorgd word? Ik ben begin oktober al gebeld, verder niets meer vernomen.

mvg

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 10 november 2022

Goedenavond, ook ik heb al maanden lang problemen met bereik met mijn IPhone 11 Pro (zeer regelmatig heb ik geen 4g ontvangst, kan ik niet bellen of gebeld worden en niet internetten. Onlangs heb ik in KPN winkel het probleem voorgelegd en een nieuwe simkaart gekregen, maar dit heeft het probleem niet verholpen. Apple geeft aan dat dit probleem specifiek bestaat bij IPhone 11 serie icm KPN. 
Ik hoop op een oplossing van KPN. 
Alvast hartelijk dank!