Ik heb daarnaast ook problemen bij het opstarten dat het geluid van de tv constant wegvalt (beeld loopt niet vast).
Dat ervaar ik ook, dat duurt dan een paar seconden en dan is het prima. Ik ervaar dit met als ik de tv ontvanger opnieuw opgestart, en met de updates van de tv ontvangers.
UPDATE: Het gebeurd nu iedere keer als ik de ontvanger aanzet, niet alleen met de updates.
Ik heb daarnaast ook problemen bij het opstarten dat het geluid van de tv constant wegvalt (beeld loopt niet vast).
Dat ervaar ik ook, dat duurt dan een paar seconden en dan is het prima. Ik ervaar dit met als ik de tv ontvanger opnieuw opgestart, en met de updates van de tv ontvangers.
UPDATE: Het gebeurd nu iedere keer als ik de ontvanger aanzet, niet alleen met de updates.
We mogen onderhand in ieder geval wel constateren dat TV+ gevoeliger is voor de omstandigheden dan de andere tv ontvangers van KPN. Hier loopt het ook na deze update stabiel en goed. Bij ouders ook. Dat moet toch ergens te verklaren zijn…
Opstarten met een app terwijl je daar niet op afgesloten hebt is opgelost met deze update. Maar jij ziet alleen het splash screen en niet de volledige app, @Roy74? Het komt me wel vaag bekend voor, alsof ik het van de week ergens anders gezien of gelezen heb. 'k ga even op onderzoek uit en neem mee.
Vastlopers bij opstarten, @MennoG78, jij bent met meerdere boxen een ideaal testfiguur. Zou je een van de boxen willen resetten? Ik ben benieuwd of dat helpt.
Opstarten met een app terwijl je daar niet op afgesloten hebt is opgelost met deze update. Maar jij ziet alleen het splash screen en niet de volledige app, @Roy74? Het komt me wel vaag bekend voor, alsof ik het van de week ergens anders gezien of gelezen heb. 'k ga even op onderzoek uit en neem mee.
Vastlopers bij opstarten, @MennoG78, jij bent met meerdere boxen een ideaal testfiguur. Zou je een van de boxen willen resetten? Ik ben benieuwd of dat helpt.
Ja, dat klopt. Je ziet alleen het paarse splashscreen met HBO erop @Erik_ Heb gekeken of er een HBO app update was geweest maar dat was niet het geval. De app staat overigens wel op mijn TV+. Mijn ouders zagen exact hetzelfde, net als @Chrizziey. Kleine bug lijkt het.
Ja, dat klopt. Je ziet alleen het paarse splashscreen met HBO erop @Erik_ Heb gekeken of er een HBO app update was geweest maar dat was niet het geval. De app staat overigens wel op mijn TV+. Mijn ouders zagen exact hetzelfde, net als @Chrizziey. Kleine bug lijkt het.
Bij mij start na het vastlopen opeens Netflix op.
en dan zie je meteen erna de KPN app herstarten en weer aangaan dan heeft hij wel alle kanalen.
is ook niet elke keer met aan zetten.
zal een van me boxen herinstalleren @Erik_
Goede dag, vraagje is er een mogelijkheid om een favorieten lijst aan te maken, er zijn veel zenders waar ik een aantal niet kijk en weg wil halen in de vorige tv box was deze mogelijkheid er wel vindt deze zeer handig
Vriendelijke groet Karel
Goede dag, vraagje is er een mogelijkheid om een favorieten lijst aan te maken, er zijn veel zenders waar ik een aantal niet kijk en weg wil halen in de vorige tv box was deze mogelijkheid er wel vindt deze zeer handig
Zie punt 3 in het onderstaande topic.
WJB bedankt voor deverwijzing, hopelijk wordt het snel ingevoerd
Ik heb hem weer gereset (opnieuw opstarten).
Reden, hij startte op (ook als je op de home toets klikte) met het beeld opname wissen van een opname die zelfs al weg (gewist was). Ook bij wissen net gekeken programma had ik dat beeld en moest nog een keer (extra) terug.
En volume was ineens niet overal hetzelfde.
Na opnieuw opstarten werkte het weer zoals het hoort.
Dus in totaal na de update van woensdag 17 mei, 3 keer opnieuw laten opstarten.
Hopelijk gaat het bij de volgende update helemaal goed.
Vertraagd kijken liep bij mij niet soepel meer sinds een van de laatste upgrades, bij deze upgrade is bij mij dit probleem weer verholpen!
vertraagd kijken loopt weer strak!
Nog wat verder apps zitten testen, nagenoeg alles loopt 100% soepel nu, youtube, netflix, viaplay, videoland.
Ook met de Kodi app HD films streamen vanaf de nas loopt nu soepel (was in het begin niet zo).
Ook streamen vanaf https://flixtor.to loopt nu helemaal soepel (via ‘web video cast’ app op de ipad streamen naar kpn box verbonden via chromecast).
Vertraagd kijken liep bij mij niet soepel meer sinds een van de laatste upgrades, bij deze upgrade is bij mij dit probleem weer verholpen!
vertraagd kijken loopt weer strak!
Helaas wel met lagere kwaliteit. Dat vind ik nog wel een ding. Op de oled zie ik dat echt goed. Maar wel goed dat de stabiliteit wel op orde komt want daar liepen velen tegenaan.
@Erik_ ik heb het niet meer gehad heb me box beneden herstart gister avond daarna niet meer gehad terwijl het daarvoor met elke keer aanzetten was.
box slaapkamer 1 en 2 zelfde gedaan ook verholpen tot op heden.
ga dus geen herinstallatie doen pas als het weer optreed.
Nog een probleempje, weet niet of dit aan de update ligt.
Zie hier.
Sinds de nieuwste update van tv+ box, ervaar ik dat hij nu trager opstart.
dat wil zeggen dat met het aanzetten van de tv+ box het even duurt voor de alle tegels beeld geven.
ik heb de energie besparing op “ snel opstarten “
staan.
Meer mensen hier last van?
Voor mij is dit tweetal updates helaas een drama. Het volume is opeens ontzettend laag. En kan naar matig hoorbaar maximaal. Dan zit ik op het maximale volume van de soundbar. Geluid uit tv zelf is idem verhaal. Andere sources zoals gameconsoles hebben dit probleem niet, dus het is echt de KPN TV+ software die een bug bevat. Graag herstellen, kan nu geen tv kijken! :(
Daarnaast zijn de volumestapjes nu opeens minimaal per klik op de afstandsbediening geworden.
Zou jij eens opnieuw op jouw TV+ Box het volume op maximaal kunnen zetten door via Google assistant Het commando "volume maximaal" in te spreken.
Zet voor de zekerheid het volume van jouw soundbar en televisie laag.
Wauw dat was de oplossing, ontzettend bedankt!
- Sinds de Update loopt live tv vast en stottert. Terugkijken gaat prima.dit is kpn onwaardig.
- Heb de app maar gedownload en kijk nu via de app tv.
- het is te hopen dat kpn snel met een oplossing komt.
@Kraandrijver
Laat de DIW7022 opnieuw opstarten.
Druk op de aan / uit knop op de DIW7022
Dan verschijnt er een beeld op de tv en kies voor opnieuw opstarten.
Meestal zijn de problemen daarna opgelost.
Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of box12?
Als daar bijvoorbeeld een DVS of verkeerde switch tussen zit, kan dat ook voor problemen zorgen.
APK-1007-404
De tv in de slaapkamer had gisteren en ook vandaag deze melding.
Na op verversen klikken startte hij opnieuw op en werkte.
De DIW7022 in de slaapkamer is met een vaste CAT6 kabel met de V10 verbonden.
De DIW7022 in de woonkamer via een Netgear switch GS105E en deze heeft geen problemen (na het uitzetten van HDR (HDR geeft opstartproblemen en een donkerder beeld, zie mijn eerdere bericht).
APK-1007-404
...
De DIW7022 in de woonkamer via een Netgear switch GS105E en deze heeft geen problemen ...
Dit is nu precies wat volgens KPN met die laatste firmware van de TV+ Box verholpen zou moeten zijn, maar blijkbaar is dat dus nog niet het geval.
APK-1007-404
...
De DIW7022 in de woonkamer via een Netgear switch GS105E en deze heeft geen problemen ...
Dit is nu precies wat volgens KPN met die laatste firmware van de TV+ Box verholpen zou moeten zijn, maar blijkbaar is dat dus nog niet het geval.
En daarmee is het er volgens mij op achteruit gegaan bij Joop. Voor de update liep het wel goed. Wat is er zo speciaal aan de v10. Want ik hoor iedereen er enthousiast over spreken.
@Roy74 ik snap dat je die vraag stelt. Maar in de product updates is dit geen goede plek. Dan gaat het echt te veel off-topic. Als je die vraag toch wilt stellen en de discussie daarover op gang wilt brengen, maak dan een eigen topic aan. Of reageer in een ouder topic over hetzelfde onderwerp.
@Roy74 ik snap dat je die vraag stelt. Maar in de product updates is dit geen goede plek. Dan gaat het echt te veel off-topic. Als je die vraag toch wilt stellen en de discussie daarover op gang wilt brengen, maak dan een eigen topic aan. Of reageer in een ouder topic over hetzelfde onderwerp.
Eigenlijk niet eens een vraag en wat ongelukkig geformuleerd. Het was meer omdat het opmerkelijk is dat de v10 met die foutmelding juist verholpen zou moeten zijn met deze update. Opmerkelijk