Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties
  • 8 april 2020
MitchellRaats schreef:

Hoi, wij hebben thuis een alles-in-1 standaard abonnement met gratis Spotify premium. Nou willen wij alleen het premium van het ene account naar een andere zetten. Hoe kunnen we dat doen?

Met Vriendelijke Groet,

Mitchell Raats

Hey @MitchellRaats, even voor de duidelijkheid. Je hebt dus twee accounts. Waarvan eΓ©n via KPN en de ander betaal je via Spotify, je wilt de gebruikersaccounts omwisselen. Klopt dat?

Monique Lambregts schreef:

Ik heb al jaren Spotify Premium, sinds februari via KPN. Bij Mijn KPN zie ik dat Spotify aanstaat, er wordt echter nog steeds elke maand geld afgeschreven door Spotify zelf. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb Spotify eerder ook al omgezet naar free en toen weer naar Premium.

Groet,

Monique

Hoi @Monique Lambregts, wanneer je Spotify via ons wilt en daarbij je bestaande Spotify Premium account wilt overzetten moet je deze eerst terugzetten naar een Free-account. Dat heb je gedaan lees ik, top! Ik kijk graag even wat er mis gaat. Zou je jouw gebruikersnaam in je forumaccount willen aanvullen? Dan kan ik controleren of deze overeenkomen. Hoor graag van je :) 

Remy1980 schreef:

Hoi,

Ik ben onlangs verhuisd, heb m’n oude abonnement opgezet (alles in 1) en op een nieuw adres een nieuw abonnement gestart (Hussle), daarbij is tijdelijk mijn Spotify teruggezet naar Free. Ik heb wel dezefde KPN ID gehouden.

Nu wil ik Spotify heractiveren via de mail die ik daarvoor ontvangen heb, volgens de bevestigingsmail is het geactiveerd. Maar in mijn Spotify is het nog steeds een Free account (al anderhalve week). Het lijkt alsof er iets misgaat tussen KPN en Spotify. Kent iemand dit probleem?

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Hey @Remy1980, welkom op het KPN forum. Jouw abonnement is gewijzigd van A-in-1 naar Hussel. Bij je nieuwe Hussel abonnement kun je Spotify voor € 9,99 aanzetten via je MijnKPN-account. Heb je dat al gedaan? 

CcLub schreef:

Goedemorgen, 

Ik heb al meerdere keren en op verschillende wijze getracht antwoord te krijgen op dat ik betaal voor Spotify Premium maar dat ik hier geen activatiecode voor ontvangen heb en als ik deze wil opvragen KPN mijn emailadres en telefoonnummers niet (her)kent…. Hoe kan ik deze nu opvragen of opzeggen aangezien ik hier al maanden mee bezig ben en geen enkele reactie vanuit KNP ontvang. Gr Claudia 

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Hey @CcLub, welkom hier. Wanneer je Spotify Premium via KPN aan hebt gezet is het zeker mogelijk om via ons opnieuw een activatie code op te vragen.

Op: KPN Spotify activeren kun je via de button: ’Activatiecode opvragen’. 

Kom je daar niet verder mee? Zou je daarvoor je forumprofiel willen invullen met je gegevens? Dan kunnen we eens even voor je kijken :) 

Hoi @Nadia  ,

We hebben twee accounts waarvan 1 Spotify premium gratis van Kpn en 1 β€˜free’ account die gewoon gratis is. We willen het premium dat we van Kpn hebben naar het andere β€˜free’ account overzetten.

Met Vriendelijke Groet, 

Mitchell Raats

Nadia schreef:
MitchellRaats schreef:

Hoi, wij hebben thuis een alles-in-1 standaard abonnement met gratis Spotify premium. Nou willen wij alleen het premium van het ene account naar een andere zetten. Hoe kunnen we dat doen?

Met Vriendelijke Groet,

Mitchell Raats

Hey @MitchellRaats, even voor de duidelijkheid. Je hebt dus twee accounts. Waarvan eΓ©n via KPN en de ander betaal je via Spotify, je wilt de gebruikersaccounts omwisselen. Klopt dat?

Monique Lambregts schreef:

Ik heb al jaren Spotify Premium, sinds februari via KPN. Bij Mijn KPN zie ik dat Spotify aanstaat, er wordt echter nog steeds elke maand geld afgeschreven door Spotify zelf. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb Spotify eerder ook al omgezet naar free en toen weer naar Premium.

Groet,

Monique

Hoi @Monique Lambregts, wanneer je Spotify via ons wilt en daarbij je bestaande Spotify Premium account wilt overzetten moet je deze eerst terugzetten naar een Free-account. Dat heb je gedaan lees ik, top! Ik kijk graag even wat er mis gaat. Zou je jouw gebruikersnaam in je forumaccount willen aanvullen? Dan kan ik controleren of deze overeenkomen. Hoor graag van je :)

Ik kan mijn gebruikersnaam helaas niet meer zien omdat Spotify geblokkeerd is… 

Ik weet mijn gebruikersnaam van Spotify niet meer omdat ik niet meer kan inloggen…..

• 2 reacties
  • 8 april 2020

Hi, ik heb t zelfde probleem als Riny Wijnenga, gebeld met helpdesk en zou activatiemail ontvangen gisteren, maar nee niets gehad…

graag oplossing of opzegging van Spotify via KPN

mvg,

Regina

Erwin van KPN
Moderator

@WK66 : Kun jij je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Erwin van KPN
Moderator

@Monique Lambregts : Als je hier naartoe gaat: https://www.spotify.com/nl/password-reset/   en je vult het e-mail adres in dat je ooit gebruikt hebt. Krijg je je gebruikersnaam toegemaild.

Er is ook een nieuwe code gestuurd naar je hotmail adres. Dus zodra je je gebruikersnaam weer weet kun je inloggen en deze code gebruiken. Succes.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @MitchellRaats Ik vind op jouw adres een vast abonnement met daar een spotify account onder. Die staat echter op een andere naam. Kun jij in je profiel die naam vermelden en dan weer hier een seintje geven? 

Erwin_ schreef:

@Monique Lambregts : Als je hier naartoe gaat: https://www.spotify.com/nl/password-reset/   en je vult het e-mail adres in dat je ooit gebruikt hebt. Krijg je je gebruikersnaam toegemaild.

Er is ook een nieuwe code gestuurd naar je hotmail adres. Dus zodra je je gebruikersnaam weer weet kun je inloggen en deze code gebruiken. Succes.

Ik heb helaas geen code ontvangen…… ook niet in de spam

Ik heb spotify premium om mijn pakker maar heb geen activatiecode. Kan ik deze alsnog ontvangen.

vr,gr

Marjon

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb nogmaals een code gestuurd. Naar hetzelfde  e-mail adres dat ook in je forum profiel staat. De code zou binnen 3 uren binnen moeten zijn. Check idd ook even weer de spam.

Erwin van KPN
Moderator

@1960marjonben : Hoi, kun jij je profiel invullen en vervolgens hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Erwin van KPN
Moderator

@WK66 : Mijn collega heeft gisteren een code gestuurd naar het e-mail adres dat in jouw forumprofiel staat. Heb je ook de spam map gecontroleerd?

Erwin van KPN
Moderator

@1960marjonben : Er is een nieuwe code naar het e-mail adres gestuurd waarmee je ook op het forum geregistreerd staat. Binnen drie uren moet de code binnen zijn. Kijk voor de zekerheid ook nog even in de spam map, mocht je hem niet kunnen vinden.

Erwin_ schreef:

Hoi @MitchellRaats Ik vind op jouw adres een vast abonnement met daar een spotify account onder. Die staat echter op een andere naam. Kun jij in je profiel die naam vermelden en dan weer hier een seintje geven? 

Hoi @Erwin_ 

Ik heb ondertussen de gegevens veranderd. Het abonnement staat op naam van mijn moeder, vandaar.

Met Vriendelijke Groet,

Mitchell Raats

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
MitchellRaats schreef:

Ik heb ondertussen de gegevens veranderd. Het abonnement staat op naam van mijn moeder, vandaar.

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Binnen 3 uur ontvang je een nieuwe activatiecode per e-mail. Laat je ons weten of het gelukt is?

Spotyfypremium
Nieuwkomer

Graag een reactie op mijn vorige bericht svp  of een nieuwe code op5331tm.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Spotyfypremium
Nieuwkomer

Kunnen jullie dit .naar mijn mail sturen dan.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @Spotyfypremium. Welkom op het KPN Forum! Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen op het KPN Forum profiel? Dan zoeken wij voor je uit of we een nieuwe activatiecode kunnen toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 8 april 2020

Hallo ik heb spotify premium maar die doet het niet omdat ik mijn abonnement verlengt heb moet ik em activeren maar heb helemaal nooit een code gehad volgens mij.

kunnen jullie deze mij misschien toesturen?

alvast bedankt groeten Robbert

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

Vast wel, @RoBBeRTO! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er mee. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 9 april 2020

Goededag,

Graag zou ik het Premium account overzetten naar een ander Spotify account. Ik lees hier boven dat jullie dit terug kunnen zetten naar 'Free’. Vervolgens kan ik dan met een nieuwe activatie code dan het andere account kan activeren als ik het goed begrijp?

Zouden jullie dit voor mij willen doen een ander gezinslid zou graag van premium gebruik maken.

Vriendelijke groet,

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 9 april 2020

@PVergeer Welkom! Jazeker kunnen wij dat. Als je ons voorziet van je postcode, huisnummer en klantnummer, dan klik ik op de knop. :smile: De gegevens mogen ingevuld worden in je profiel

Hi,

ik heb spotify premium via KPN maar mijn app blijft op free staan. Mijn Spotify account staat wel op premium. Inmiddels app geΓΌpgrade en verwijderd en opnieuw geΓ―nstalleerd.

hoe kan dit gewijzigd worden?

vr,gr

Marjon

Admin: topic verplaatst

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 10 april 2020

hallo,

momenteel is mijn spotify account gekoppeld aan de premium code voor alles in 1 pakket thuis. Nu heb ik via kpn mobiel ook een premium code en zou ik graag mijn spotify account willen koppelen aan de kpn mobiel activatie code zodat de code voor alles in 1 pakket kan worden gebruikt voor een andere gebruiker in het huishouden. 

Admin: topic verplaatst