Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• 15 September 2023
  • 914 reacties
  • 59283 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht

914 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 19 september 2023

Vanaf de 22e begint uitlevering. Hoeveel toestellen er per type dan binnen zijn heb ik geen weet van. 
Wanneer je jouw toestel ontvangt kun je inzien in de bestelstatus. Dus hou die in de gaten. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 167 reacties
  • 19 september 2023

Zondag besteld, staat nu al op verwerken, dus kan zomaar zijn dat ik hem vrijdag heb.

• Topper
  • 30 reacties
  • 19 september 2023
Nicj56 schreef:

Zondag besteld, staat nu al op verwerken, dus kan zomaar zijn dat ik hem vrijdag heb.

Netjes, welke heb je exact besteld?

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 167 reacties
  • 19 september 2023
rickvano schreef:
Nicj56 schreef:

15 Pro 128GB Black Titanium!

• Topper
  • 30 reacties
  • 19 september 2023
Nicj56 schreef:
rickvano schreef:
Nicj56 schreef:

15 Pro 128GB Black Titanium!

Gaaf, ik hoop ‘t voor je! Veel speelplezier ermee haha 😉

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 19 september 2023
rickvano schreef:
Bart_Z schreef:

Zie ook het startbericht. Daar staat dat we leveren op volgorde van bestelling en dat je we je op de hoogte houden.

Ik snap hier wat je zegt maar dit is een heel globaal makkelijk antwoord. Dat jullie leveren op volgorde van bestelling is redelijk logisch. Waar ik moeite mee heb is dat jullie niet expliciet vermelden bij bijvoorbeeld een bestelling dat het mogelijk is dat het toestel veel later geleverd word dan 22 september. Om het maar correct te maken staat er “Vanaf 22 september”. Ik had niet besteld als er overduidelijk stond dat er een kans bestaat dat het na de 22e pas geleverd wordt. Daarnaast vind ik het ook raar dat er dus wel een voorraad is want mensen zijn al bij bijv. een stap 3 maar jullie zeggen ja geen idee we hebben nog niks ontvangen, dus we kunnen niks zeggen over levertijden. Spreekt elkaar tegen, toch?

Helemaal eens met bovenstaande, zeker nu ik berichten voorbij zie komen van bijv. @Nicj56 die zondag heeft besteld en nu al meer info heeft als diegene die als eerste besteld hebben! 

@Nicj56 bestel er ook even eentje voor mij :p

ViezeVis
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 16 reacties
  • 19 september 2023

Heuj! Hier staat de Pro Max inmiddels op stap 2. Cool man.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 19 september 2023

Bij mij ook de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Black Titanium op voorraad nu. Had om 14:07 de bevestiging in mijn inbox

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17217 reacties
  • 19 september 2023
Jamooi schreef:

Helemaal eens met bovenstaande, zeker nu ik berichten voorbij zie komen van bijv. @Nicj56 die zondag heeft besteld en nu al meer info heeft als diegene die als eerste besteld hebben! 

​​​@Jamooi , houdt je wel rekening met het volgende ?

Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit.

Met 4 modellen, elk met 4-5 kleuren en 3-4 verschillende GB's zijn er nogal wat varianten mogelijk.
Maakt het vergelijken wel wat lastiger. Iemand die de juiste optie(s) kiest komt zomaar eerder aan bod.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 19 september 2023

Besteld, een half uur na mij heeft een collega ook besteld. Ik heb hem op verlenging.  Collega op nieuw contact (overstap vanuit Vodafone). Collega heeft mail dat hij hem 23september krijgt. Ik nog niets. 
Nieuwe klanten krijgen voorrang bij KPN? 

• Helper
  • 42 reacties
  • 19 september 2023
Jeroen_m schreef:

Besteld, een half uur na mij heeft een collega ook besteld. Ik heb hem op verlenging.  Collega op nieuw contact (overstap vanuit Vodafone). Collega heeft mail dat hij hem 23september krijgt. Ik nog niets. 

Niet echt, denk ik. 

heb ‘m vrijdagavond besteld als nieuw abonnement (overstap) en ook nog niks. Zal afhangen van model/opslag/kleur etc

• Topper
  • 45 reacties
  • 19 september 2023

Lame… ik heb afgelopen vrijdag om 14.10 uur direct mijn nieuwe IPhone 15 pro Max 256 natural titanium besteld, maar mijn status staat ook nog steeds op controleren…. 

Ik heb mijn huidige telefoon via Marktplaats verkocht en ging er eigenlijk vanuit (omdat ik er zo vroeg bij was) dat ik mijn telefoon vrijdag wel zou krijgen. Niet dus?

wanneer hebben jullie besteld? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 22804 reacties
  • 19 september 2023

Hi all, 

Ik snap volledig dat jullie het bestelde toestel zo snel mogelijk willen ontvangen. Het verschil kan inderdaad te maken hebben met de verschillende kleuren, modellen en geheugengrootte van de het toestel en de voorraad. 

Uiteraard wordt iedereen op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, even geduld dus. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 19 september 2023
Robin.wm schreef:
Jeroen_m schreef:

Niet echt, denk ik. 

heb ‘m vrijdagavond besteld als nieuw abonnement (overstap) en ook nog niks. Zal afhangen van model/opslag/kleur etc

Was precies hetzelfde toestel 😉

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 22804 reacties
  • 19 september 2023
Jeroen_m schreef:
Robin.wm schreef:
Jeroen_m schreef:

Niet echt, denk ik. 

Was precies hetzelfde toestel 😉

Ik kan alleen bedenken dat het iets te maken heeft met de afbetaling, beide in een keer afbetaald? Op toestelkrediet? Ik probeer even mee te denken. 

Zou je in dit geval een nieuw topic willen aanmaken? Dan pakken we dit daar op en houden we het hier overzichtelijk. 

Ik hoor graag van je. 🙂

• Helper
  • 29 reacties
  • 19 september 2023

Vrijdag 14:30 bevestiging Iphone 15 pro max blue, vanmiddag gereed maken voor verzending!

Is het al vrijdag😀?!

• Helper
  • 42 reacties
  • 20 september 2023
Donleo5 schreef:

Vrijdag 14:30 bevestiging Iphone 15 pro max blue, vanmiddag gereed maken voor verzending!

Is het al vrijdag😀?!

Lucky! Ik had beter een andere kleur kunnen kiezen dan ‘natural’ zo te zien. 

hoop dat je er vrijdag al mee kan speulen!

Rutger
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+2
  • KPN medewerker
  • 72 reacties
  • 20 september 2023
Donleo5 schreef:

Is het al vrijdag😀?!

De 256 GB versie? Ik heb de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Blue Titanium besteld, ik zat er klaar voor en direct om 14.00 ingelogd en kreeg om 14.03 de bevestiging maar bij mij staat ie nog steeds op status 1 controleren. 

Wanneer kreeg je de mail “Je iPhone 15 is gereserveerd”. Ik kreeg deze om 16.36. 

• Helper
  • 29 reacties
  • 20 september 2023

Ik heb helemaal geen mail gehad alleen een bevestiging dat ik besteld had!

• Helper
  • 43 reacties
  • 20 september 2023
Bart_Z schreef:

Zie ook het startbericht. Daar staat dat we leveren op volgorde van bestelling en dat je we je op de hoogte houden.

Dat zou ik nog een keer nakijken.. ik zie hier mensen met een iPhone 15 pro black titanium 128gb die hem een dag na mij besteld hebben en waar de order al verder is dan de mijne..

Rutger
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+2
  • KPN medewerker
  • 72 reacties
  • 20 september 2023

@Donleo5 heb je net als ik de 256 GB Pro Max Blue besteld of een met meer opslag?

ViezeVis
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 16 reacties
  • 20 september 2023
Rutger schreef:
Donleo5 schreef:

Is het al vrijdag😀?!

De 256 GB versie? Ik heb de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Blue Titanium besteld, ik zat er klaar voor en direct om 14.00 ingelogd en kreeg om 14.03 de bevestiging maar bij mij staat ie nog steeds op status 1 controleren. 

Wanneer kreeg je de mail “Je iPhone 15 is gereserveerd”. Ik kreeg deze om 16.36. 

Mijn tijdlijn is als volgt:
(Verlenging bij KPN)

15-9 13:57: besteld via verlengportaal KPN en bevestiging op website
15-9 14:04: ‘bedankt voor uw bestelling’ e-mail met prijsoverzicht, AV etc.
15-9 14:12: ‘je toestel is gereserveerd’ e-mail met bevestiging van ordernr en reservering.
19-9 16:30: van ‘stap 1 controleren’ naar ‘stap 2 verwerken’ in ‘mijn bestelling’ portaal van KPN.

Wel ander toestel. iPhone 15 Pro Max 5G 256GB Natural Titanium. Misschien helpt het met vergelijken/volgorde checken enz.

• Helper
  • 29 reacties
  • 20 september 2023

De blauwe met 256 gb

Rutger
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+2
  • KPN medewerker
  • 72 reacties
  • 20 september 2023

Dan is het toch niet helemaal op volgorde van binnenkomst want ik heb hetzelfde model bijna een half uur eerder besteld maar zie dus nog geen verandering in de orderstatus.

Luciano Hoppenbrouwers
Deelnemer

ik heb een vraagje, is er ook voorraad in de winkel op release?

Reageer