Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• 15 september 2023
  • 914 reacties
  • 59300 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

914 reacties

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 oktober 2023

Geen sms om e-mail gekregen maar zie wel ineens dat hij op voorraad is 💪

besteld 19 sept in de ochtend

model 15 pro Max 256 natural titanium 

• Topper
  • 12 reacties
  • 24 oktober 2023
alyssa1236 schreef:

Vandaag deze melding gekomen. Heeft iemand enig idee wanneer ik m kan verwachten?

Hier ook precies dezelfde status. Ben ook wel benieuwd wanneer deze dan daadwerkelijk verzonden wordt. Gaat dit nog een paar dagen duren? Heeft iemand een idee?

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 43 reacties
  • 24 oktober 2023
alyssa1236 schreef:
Nini05 schreef:
alyssa1236 schreef:

Vandaag deze melding gekomen. Heeft iemand enig idee wanneer ik m kan verwachten?

Mag ik vragen wanneer jij hem hebt besteld?

20 september in de ochtend had ik m besteld

Dit geeft me hoop, veel mensen die 17-20 september hebben besteld krijgen hem nu binnen zie ik. Ik heb hem 22 september besteld in de ochtend, laten we hopen dat het niet meer lang duurt nu ðŸ˜€

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 24 oktober 2023
MinkMolenaar schreef:

Hallo allen,

ik heb de iPhone 15 Pro 128 gb op 15-10 besteld, en dit is de status nu! 

Ik heb ook 15-10 mijn abonnement verlengd. Helaas bij mij nog steeds geen verandering.

Admin: screenshot verwijderd vanwege overzichtelijkheid topic. 

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 43 reacties
  • 24 oktober 2023
JanE.Heite schreef:
MinkMolenaar schreef:

Hallo allen,

Ik heb ook 15-10 mijn abonnement verlengd. Helaas bij mij nog steeds geen verandering.

Verschilletje is wel dat MinkMolenaar de Pro heeft besteld en jij de Pro Max, dus zal misschien nog wel wat langer duren, zeker omdat je pas in Oktober hebt besteld. 

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 24 oktober 2023
MarcoBl schreef:
JanE.Heite schreef:
MinkMolenaar schreef:

Hallo allen,

Verschilletje is wel dat MinkMolenaar de Pro heeft besteld en jij de Pro Max, dus zal misschien nog wel wat langer duren, zeker omdat je pas in Oktober hebt besteld. 

Ik weet het…, 2 jaar geleden met de 13 pro Max, ook lange levertijden. Ook toen op de 15e oktober besteld. Zou ook lang gaan duren maar uiteindelijk viel het in eens mee. Heb ik hem 3-11 ontvangen.

ik hou goede hoop, 😉

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 43 reacties
  • 24 oktober 2023
JanE.Heite schreef:
MarcoBl schreef:
JanE.Heite schreef:
MinkMolenaar schreef:

Hallo allen,

Ik weet het…, 2 jaar geleden met de 13 pro Max, ook lange levertijden. Ook toen op de 15e oktober besteld. Zou ook lang gaan duren maar uiteindelijk viel het in eens mee. Heb ik hem 3-11 ontvangen.

ik hou goede hoop, 😉

Zelfde hier hoor! 2 jaar geleden 13 Pro Max besteld, ook rond 25 september besteld en toen kreeg ik hem een maandje later, op 27-10. 

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 24 oktober 2023
MarcoBl schreef:
JanE.Heite schreef:
MarcoBl schreef:
JanE.Heite schreef:
MinkMolenaar schreef:

Hallo allen,

ik hou goede hoop, 😉

Zelfde hier hoor! 2 jaar geleden 13 Pro Max besteld, ook rond 25 september besteld en toen kreeg ik hem een maandje later, op 27-10. 

Ik zie ook, bij Apple zelf, dat de door mij gekozen uitvoering, als je die vandaag besteld, geleverd wordt tussen 15 en 22 november. Dat betekend een levertijd van 3 tot 4 weken, terwijl dit 1,5 week geleden nog op tussen de 5 en 6 weken stond.

Dus rustig nog even afwachten. Maar zal geen 4 weken meer duren… hoop ik.

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 24 oktober 2023

Hallo allemaal, 

Ik kan mij voorstellen dat jullie allemaal vol verwachting zitten te wachten op jullie iPhone 15. 

En dat jullie graag jullie status willen delen. Zoals jullie wellicht hebben gezien heb ik een groot aantal screenshots verwijderd. 

Doordat er screenshots geplaatst worden en hierna steeds de "Quote" knop gebruikt wordt, wordt het topic ontzettend onoverzichtelijk. 

Ik zou dan ook vriendelijk willen vragen geen screenshots van de status van je bestelling meer te plaatsen. 

Zodat het topic beter leesbaar blijft voor iedereen. :)

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 24 oktober 2023
Rutger_ schreef:

Hallo allemaal, 

Ik kan mij voorstellen dat jullie allemaal vol verwachting zitten te wachten op jullie iPhone 15. 

En dat jullie graag jullie status willen delen. Zoals jullie wellicht hebben gezien heb ik een groot aantal screenshots verwijderd. 

Doordat er screenshots geplaatst worden en hierna steeds de "Quote" knop gebruikt wordt, wordt het topic ontzettend onoverzichtelijk. 

Ik zou dan ook vriendelijk willen vragen geen screenshots van de status van je bestelling meer te plaatsen. 

Sorry ðŸ˜¢

• Topper
  • 12 reacties
  • 24 oktober 2023
Rutger_ schreef:

Hallo allemaal, 

Kun je dan wel antwoord geven op de vraag hoe lang het voorbereiden van de bestelling duurt? Kan ik hem dan morgen verwachten?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 24 oktober 2023
SVDT84 schreef:
Rutger_ schreef:

Hallo allemaal, 

Kun je dan wel antwoord geven op de vraag hoe lang het voorbereiden van de bestelling duurt? Kan ik hem dan morgen verwachten?

😂😂😂😂😂😂

• Topper
  • 11 reacties
  • 24 oktober 2023

Zojuist bericht gekregen dat ik mijn telefoon morgen mag ontvangen! 

• Topper
  • 12 reacties
  • 25 oktober 2023

Bij mij blijft de status helaas op

Controleren

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Dit al sinds gisteren. Hopelijk wordt hij vandaag definitief verzonden en kan ik afscheid nemen van de tijdelijke Android telefoon die ik nu gebruik. 

• Topper
  • 22 reacties
  • 25 oktober 2023
SVDT84 schreef:

Controleren

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Dit al sinds gisteren. Hopelijk wordt hij vandaag definitief verzonden en kan ik afscheid nemen van de tijdelijke Android telefoon die ik nu gebruik. 

En mag ik vragen wanneer jij die telefoon hebt besteld?

• Topper
  • 12 reacties
  • 25 oktober 2023
Nini05 schreef:
SVDT84 schreef:

Controleren

En mag ik vragen wanneer jij die telefoon hebt besteld?

Jazeker, 19 september in de avond 

• 2 reacties
  • 25 oktober 2023

21 sept in de ochtend de 15 Pro Max 256GB Natural Titanium besteld, deze staat nog steeds op ‘niet op voorraad’. 

Ik zag dat mensen die op 20 september hebben besteld al aan de beurt zijn, dus hopelijk krijg ik ‘m dan met de volgende batch. Zal t hier ook laten weten als het zover is voor de mensen die daarna hebben besteld.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 25 oktober 2023

Jaaaa mijn bestelling is ook op voorrad en wordt klaar gemaakt. Ik haak dus af op het forum 

Aan alle wachtende  succes 

30sept besteld met verlenging in de winkel

15pro 256 NT

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 177 reacties
  • 25 oktober 2023

Mijn bestelling is nu ook in verwerking! De iPhone 15 Pro NT, 256GB. Besteld op 27 september.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 25 oktober 2023
JoshuaL schreef:

Mijn bestelling is nu ook in verwerking! De iPhone 15 Pro NT, 256GB. Besteld op 27 september.

Zou niet meteen heel blij zijn, mijn telefoon staat als sinds gisterenmorgen op verwerken.. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 25 oktober 2023

Is er iemand die weet hoelang ze het 'verwerken’. dus hoelang ik moet wachten voordat ze het versturen? er staat al 2 dagen dat mijn telefoon op voorraad is en het word verwerkt. KPN zou dit wel moeten weten hoop ik

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 84 reacties
  • 25 oktober 2023
alyssa1236 schreef:

Is er iemand die weet hoelang ze het 'verwerken’. dus hoelang ik moet wachten voordat ze het versturen? er staat al 2 dagen dat mijn telefoon op voorraad is en het word verwerkt. KPN zou dit wel moeten weten hoop ik

Die van mij ging gisterenmiddag naar verwerking en ging vanmorgen naar Activeren en wordt binnen 3 werkdagen afgeleverd.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 25 oktober 2023
deffpt schreef:
alyssa1236 schreef:

Die van mij ging gisterenmiddag naar verwerking en ging vanmorgen naar Activeren en wordt binnen 3 werkdagen afgeleverd.

Huh zo snel, welke heb je gehaald?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 25 oktober 2023
deffpt schreef:
alyssa1236 schreef:

Bij mij staat er nu ook binnen 3 dagen afgeleverd, maar sommige mensen moeten zelf een datum kiezen. Waarom ik niet? Of krijg ik dat nog

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 oktober 2023

Ik heb 25 september Apple iPhone 15 Pro Max   256GB, Natural Titanium besteld en nog steeds niet gekomen er staat steeds controleren!! 

Admin edit: topic verplaatst naar centrale topic over iPhone 15