Skip to main content

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community
Toon eerste bericht

627 reacties

PeterG
Superuser
  • 61045 reacties
  • 11 februari 2025

Ik heb maar even de link voor de updates voor 'KPN TV’ even opgeslagen voor gebruik op de mobiel. Kan ik dat alsnog apart benaderen.

Direct naar updates kpn tv ook op mobiel: 

https://community.kpn.com/product-updates?filters%5BproductAreaSectionId%5D=11 

Test wijzigen 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 297 reacties
  • 11 februari 2025
bnh schreef:

Sinds enkele dagen word ik uitgelogd op mijn computer wanneer ik op mijn mobiel inlog op het forum, en omgekeerd. Dit is zeer irritant. Kan dit probleem onderzocht worden of is dit bekend ?

Dit heb ik al zolang als ik bij de KPN Community zit, bij het voormalige Telfort forum had ik dit niet en was ik gerust op meerdere plekken ingelogd zonder ergens uitgelogd te worden.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17557 reacties
  • 11 februari 2025
MandersOnline schreef:
bnh schreef:

Sinds enkele dagen word ik uitgelogd op mijn computer wanneer ik op mijn mobiel inlog op het forum, en omgekeerd. Dit is zeer irritant. Kan dit probleem onderzocht worden of is dit bekend ?

Dit heb ik al zolang als ik bij de KPN Community zit, bij het voormalige Telfort forum had ik dit niet en was ik gerust op meerdere plekken ingelogd zonder ergens uitgelogd te worden.

Ik herken dit verschijnsel niet. Ben vrijwel constant ingelogd op mijn telefoon en daarnaast vaak op de tablet of PC (of allemaal tegelijk). Ik word nergens uitgelogd.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 969 reacties
  • 11 februari 2025
MandersOnline schreef:
bnh schreef:

Ik heb het gemeld bij Gainsight en we zullen zien of ze iets kunnen vinden. Niet iedereen heeft er dus blijkbaar last van. 

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1195 reacties
  • 11 februari 2025
Arjan van KPN schreef:

Ik heb het gemeld bij Gainsight en we zullen zien of ze iets kunnen vinden. Niet iedereen heeft er dus blijkbaar last van. 

Ik heb dat opeens ook zeer irri

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2316 reacties
  • 11 februari 2025
Arjan van KPN schreef:
MandersOnline schreef:
bnh schreef:

Ik heb het sinds een week nu, ik kan het wel eens filmen indien nodig.

wjb
Superuser
  • 74509 reacties
  • 11 februari 2025
bnh schreef:

Ik heb het sinds een week nu, ik kan het wel eens filmen indien nodig.

Ik hoef op mijn tablet en telefoon echt nooit opnieuw in te loggen, zelfs niet na bijvoorbeeld het volledig herstarten van Android. Ik kan me echt niet herinneren hoe lang geleden ik voor het laatst in heb moeten loggen op mijn telefoon en tablet. Soms gebruik ik een PC met Edge en daar moet ik af en toe inloggen.

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2316 reacties
  • 11 februari 2025
wjb schreef:

Ik hoef op mijn tablet en telefoon echt nooit opnieuw in te loggen, zelfs niet na bijvoorbeeld het volledig herstarten van Android. Ik kan me echt niet herinneren hoe lang geleden ik voor het laatst in heb moeten loggen op mijn telefoon en tablet. Soms gebruik ik een PC met Edge en daar moet ik af en toe inloggen.

Dat is fijn om te horen! Met mijn Windows-pc en Apple iPhone is het elke dag feest, meerdere keren.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4381 reacties
  • 13 februari 2025

Sinds de mooie toevoeging klik ik altijd op het belicoontje om mijn topics fe beheren. Alleen zojuist ging ik even kijken bij favorieten waar ik eerst altijd kwam meer deze is leeg. Klopt dat?

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Bij mij is ‘ie ook leeg, maar misschien is dat ook wel omdat ik geen favorieten heb. Heb je favorieten ingesteld?

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4381 reacties
  • 13 februari 2025

Elk topic waarin ik reageer is automatisch gemarkeerd als favoriet. Dus ik denk het wel. Ook dit topic is favoriet.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17557 reacties
  • 13 februari 2025

Heb je veel favorieten ​@Ik_Combineer ?  Er waren deze week al eerder klachten met favorieten, vooral als je er nogal veel hebt verzameld. Mijn 75 favorieten doen het gewoon.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4381 reacties
  • 13 februari 2025

Elk topic waar ik ooit in heb gereageerd staat als favoriet. Dus dat zullen er best wel wat zijn 😅

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1195 reacties
  • 13 februari 2025
Ik_Combineer schreef:

Elk topic waar ik ooit in heb gereageerd staat als favoriet. Dus dat zullen er best wel wat zijn 😅

Hier valt het best mee 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17557 reacties
  • 13 februari 2025

Hi ​@Denise van KPN , dat lijkt op het probleem eerder deze week gerapporteerd door wjb en PeterG in "fouten/bugs Gainsight".

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Daar lijkt het inderdaad op. Ik heb even naar de voortgang van dat ticket gekeken en zie dat het nog in onderzoek is.

wjb
Superuser
  • 74509 reacties
  • 13 februari 2025

Ik krijg nog altijd het onderstaande resultaat als ik voor de "Favorieten" kies.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10724 reacties
  • 14 februari 2025

Dat kan heel goed kloppen ​@wjb. Onze leverancier heeft het nog altijd in onderzoek. 

PeterG
Superuser
  • 61045 reacties
  • 14 februari 2025

Bij mij nu al een week geen favorieten, eigenlijk e-mail abonnementen op topics, zichtbaar. ​@Ik_Combineer . Ze werken wel want er komen mails. Je kunt ze momenteel alleen beheren met het sterretje onderin het eerste bericht van een topic. 

6900 "favorieten" .…

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 297 reacties
  • 15 februari 2025

Ik ben momenteel even de naam kwijt hoe zoiets heet, maar in de tabbladen zie je altijd iets staan over de pagina, zoals het heet.

Nu viel mij ineens op dat bij de productupdates als je er een open hebt staan staat er enkel Community|KPN Community terwijl bij andere onderwerpen zie je wel het onderwerp er staan.

Recht een productupdate van de Box V12

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 652 reacties
  • 18 februari 2025

De links werken niet meer in de mail, je wordt naar de URL “topic” gestuurd.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16132 reacties
  • 18 februari 2025

Klopt, daar gaat iets niet goed ​@ikheetjeff. Dat is al naar de beheerder van het platform gestuurd zodat zij kunnen kijken waar het eerste deel van de url (community.kpn.com) is gebleven. Die is ergens weggevallen lijkt het. Als we daar een update over hebben delen we het in dit topic.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 297 reacties
  • 18 februari 2025

@Jasper van KPN Ik kreeg zojuist weer een mailtje met het juiste adres erin.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 652 reacties
  • 18 februari 2025
MandersOnline schreef:

@Jasper van KPN Ik kreeg zojuist weer een mailtje met het juiste adres erin.

Jouw mailtje over deze reactie (komt er nu een oneindige loop?) heeft ook weer een werkende link inderdaad. nice!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15421 reacties
  • 18 februari 2025

Bedankt voor het melden! De leverancier koppelt ook terug dat het weer moet werken.

Reageer