Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Hoi, Sinds kort heb ik zeer slecht bereik met 4G op mijn iPhone 11. Hij maakt niet tot nauwelijks verbinding. Ik heb al verschillende oplossingen geprobeerd toe te passen (https://www.kpn.com/service/ugs/storing-mobiel-internet en VolTE staat ook aan), maar dit lijkt niet te werken. Zodra ik Wifi-verbinding heb, is er niets aan de hand. Wat kan ik doen om dit op te lossen? Op deze manier is mijn telefoon niet goed werkbaar. Ik hoor het graag!
We updaten de KPN Box 12 naar de nieuwste software. Dat is nu KPN Software V12.C.24.05.08. In deze Product update lees je wat er is verbeterd en veranderd. Voor meer algemene uitleg over de KPN Software kun je terecht in dit topic.Wat zit er in de update naar KPN Software V12.C.24.05.08? Wifi beveiligingsniveau MAC filtering (Wifi afscherming) Ouderlijk toezicht: tijdbudget Login pagina veranderingen Overige inhoudelijke verbeteringen Overige verbeteringen qua weergave en informatie Bekende beperkingen Hoe weet ik of de update is uitgevoerd? Wanneer krijg ik de update? Wat zit er in de update naar KPN Software V12.C.24.05.08? Wifi beveiligingsniveauHet standaard beveiligingsniveau van de wifi is verhoogd van WPA 2 naar WPA 2/3. Wij streven een hoger beveiligingsniveau na, maar het kan zijn dat oudere apparaten in je thuisnetwerk hier minder goed mee om kunnen gaan. In dat geval kun je de waarde zelf aanpassen naar WPA 2.Wij bewaren de ingestelde wifi-gegevens in ons beheersysteem
Ik heb een Growatt laadpaal aangesloten via LAN. Alleen sinds ik kort geleden ben overgestapt van Ziggo naar KPN met box 12b komt de laadpaal niet meer online. Ik heb het idee dat het aan de netwerk instellingen ligt.In de ShinePhone app staat dit:Instelling netwerkmodus: DHCPGateway-instellingen 192.168.1.1Subnetmasker 255.255.255.0DNS 8.8.8.8 Heeft iemand enig idee?
3 dagen terug heeft mijn Experia Box V10 een software-update van KPN gehad. Ik probeerde vandaag in te loggen bij mijn modem en mijn wachtwoord werd niet meer herkend. Dus ingelogd via het standaard-wachtwoord.Nu lukt het alleen niet meer om het wachtwoord aan te passen. Als ik een nieuw wachtwoord invoer, geeft ie gek genoeg een foutmelding dat er ten minste één cijfer of speciaal teken in het wachtwoord moet zitten. Ook al heb ik cijfers en speciale tekens ingevoerd, de foutmelding blijft. Hierdoor kan ik het wachtwoord niet aanpassen. Zie screenshot.Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is? Alvast dank!
Heb al heel lang alles in een abonnement met div voordelen waaronder gratis een 2 e tv ontvanger.Kreeg vandaag een mail dat ik nu ineens hiervoor moet betalen.Vind het vreemd dat mijn abonnement door KPN zomaar dit kan worden gewijzigd, ben al jarenlang klant maar dit heb ik nog nooit meegemaakt
Ik ben nooit zo'n klager of iemand te kakken zetten, maar ik heb zo verschrikkelijk er de balen van dat ik ben overgegaan van Ziggo naar KPN. Ik heb het de tijd gegeven maar ik vind alles slecht en vervelend! Hoe moeilijk moet het zijn om voor die kleine van 6 jaar oud, even een code überhaupt ergens op te zetten, nee dan verzin je kinderslot wat savonds direct alle zenders bijna om je pincode vraagt. Vervolgens is de wifi helemaal ruk. Ik heb bij Ziggo nooit storingen gehad hier hapert hij constant.STORINGEN STORINGEN EN NOG EENS STORINGEN!!!! HAPEREND BEELD. WIFI WEG. KPN ECHT SLECHTWat ook zo irritant is, is dat regelmatig het beeld niet gelijk loopt met wat er gezegd wordt. Qua voetbal is het helemaal ruk. ( ok dit had ik vantevoren kunnen uitzoeken)Het menu slaat ook werkelijk alles. Allemaal zo ingewikkeld en moeilijk gemaakt terwijl dat niet hoeft. KIJK NAAR ZIGGO.OK, Mag de kleine man niet naar youtube kijken, hup code erop, NEE KAN NIET, allemaal heeeeeeel omslachtig.Hij zit
Ik heb dezelfde vraag (Ik wacht nog op de softwareupdate van mijn BOX 12. Heeft nu nog versie SGEJ1000060E.Wil graag naar de nieuwste Software versie. Wanneer kan ik die verwachten.) en GEEN superwifi punten (ooit gekocht, maar weer terug gestuurd)Misschien staan bij mij die super wifi punten (versie 1 denk ik, want is erg lang geleden) ook nog geregistreerd?Kunt u ze voor me verwijderen aub? Bij voorbaat dank,Met vriendelijke groet Janne Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Het inloggen op het KPN Box 12 Modem (gui version 5.48.11) op de non encrypted http://192.168.2.254 URL op Windows11 Chrome (versie 113.0.5672.127 (Officiële build) (64-bits) werkt niet (meer), ook niet in incognito mode, na reset van cookies, wissen geschiedenis etc. Je krijgt altijd de foutmelding die hier onder staat. Met FireFox 113.0.1 (64-bit) lukt het wel op op de http://192.168.2.254 url in te loggen.In Chrome werkt alleen nog de HTTPS (encrypted/SSL) URL dus https://192.168.2.254 overigens krijg je wel diverse certificaat foutmeldingen.Deze foutmeldingen krijg je dan niet als je https://mijnmodem.kpn gebruikt, daar klopt het certificaat dus wel. Dit is behoorlijk onhandig, staat ook nog nergens duidelijk op het forum, en in de handleidingen staat nog overal de HTTP (none encrypted URL) Dus als je dit niet weet en het modum dus gaat resetten, password weer aanpassen en uiteindelijk tot de conclusie komen dat het dus kennelijk een KPN BOX Gui + Chrome browser probleem is. Het
Beste, Ik probeer mijn Sync Box te koppelen aan mijn Philips Hue Bridge. Dit lukt helaas niet. Ik ben wel actief in contact met de philips hue supportdesk.Zij geven me aan dat ik de 5ghz band moet uitschakelen. Ik heb al de _extra wifi netwerk met enkel de 2.4 ghz band en een aparte SSID aangemaakt en daarmee het geprobeerd. Maar dat hielp niet.Daarnaast heb ik geprobeerd om de generieke wifi uit te zetten, maar daarmee gaat automatisch de _extra netwerk ook uit, dus blijkbaar zit er een relatie tussen beide opties.Is er een andere manier om de 5ghz band uit te schakelen?
Van af wannneer kun je je modem en tv aansluiten ons abonnement zou vandaag ingegaan zijn maar het werkt nog niet en het service lampje op de modem brand rood/oranje
Sinds twee dagen is de lay out op de TV veranderd. Ik kan opgenomen programma’s niet meer vinden en terugkijken. De KPN knop waar dit normaal onder was te zien doet het niet
Sinds afgelopen donderdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 5g alleen doet mij. Heb ik verbinding met E ipv 5G, terwijl er personen naast mij zitten die wel verbinding met 5G hebben en ook bij KPN.Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.ik zie wel dat als ik naar In stellingen > mobiel netwerk > mobieledatanetwerk ga dit leeg is bij mij, maar ik weer niet of dit het probleem is.ook gebruikt mijn telefoon heeel veel data, terwijl hij op het wifi zit…
Goedenavond allemaal, Nu 3 weken geleden overgestapt naar KPN. Er zou apparatuur worden toegezonden , maar nog niet binnen. Vandaag via mail het gegeven dat we nu dus aangesloten zijn en we de apparatuur kunnen aansluiten voor...ik dacht tv ...maar ja dat is nog niet binnen. Dus geen tv kijken vandaag en voor hoelang weet ik niet. Wel krijgen we binnen enkele dagen de factuur. Ik begin al bijna spijt te krijgen dat we zijn overgestapt. Dit is toch geen service? Of is dit de normale gang van zaken bij KPN?
Beste lezers,Inmiddels word ik knettergek van alle hapering, ik heb al een nieuw tv kastje gekregen en een nieuw v10a modem. Alle resetten meerdere keren gedaan. Telkens een korte hapering, glasvezelkastje bedraad verbonden met modem, modem bedraad verbonden met tv box, utp cat6. Wat kunnen we nog ondernemen voordat ik alles het raam uit knikker, 6 jaar lang geen enkel probleem gehad. Alvast bedankt.
Ik heb een nieuwe aansluiting bij KPN met een box naar een switch 16 poorts tp-link tl-sg1016 en vandaar naar de woonkamer switch 8 poorts TL-SG108E van tp-link. De laatste geeft geen toegang tot het KPN netwerk. Dus heb ik noodgedwongen een draadloze verbinding. Wat kan ik daaraan doen/veranderen om dat wel toe te laten? Of welke switch kan ik wel gebruiken?gr