Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik heb geprobeerd om bepaalde apparaten binnen ons netwerk in verschillende tijdsblokken te weren van de wifi ontvangst, maar dit werkt niet. Ik heb het geprobeerd op de apparaten van mijn kinderen, maar daarna getest op die van mij toen mij opviel dat het niet werkte, en daar kwam ik erachter dat het inderdaad geen nut heeft. Ik heb inmiddels geprobeerd om de mac filtering ook op deny te zetten op mijn eigen telefoons mac address terwijl ik in de gaten hield of het mac address veranderde maar dat gebeurde niet. De ontvangst werd voor even geblokkeerd maar daarna niet meer, en werd dus hersteld. Het vreemde was dat als ik alle dagen op volledig deny zette het wel werkte… en dat het internet wel een beetje langzamer is als het binnen het tijdsblok is maar niet onbruikbaar. Youtube ed kunnen gewoon gekeken worden. Ik heb het modem al terug gezet naar de fabrieksinstellingen. De super wifi opnieuw geinstalleerd en geupdate, maar dit bracht alleen maar meer werk zonder resultaat anders dan
I got a new connection and my cooldown period is over but I haven’t received my welcome gift - gaming console voucher yet. Can you please help in expediting this?
Beste, Ik schrijf u om een klacht in te dienen over mijn Samsung S24 Plus, die ik drie maanden geleden heb aangeschaft. Ik ervaar een aantal problemen met het apparaat, waaronder: - Tijdens het bellen kan de ontvanger mij niet horen. Dit is een veelvoorkomend probleem en ik heb al contact opgenomen met de KPN-winkel, waar ik een nieuwe simkaart heb gekregen. Helaas heeft dit het probleem niet opgelost.- Het internet lijkt soms niet goed te werken. Dit kan liggen aan de telefoon. Ik zou graag willen dat u deze problemen onderzoekt en oplost. Met vriendelijke groet Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]
Goedenavond,Ik heb gisteravond alles geïnstalleerd voor ons nieuwe internat abonnement bij KPNHierbij heb ik 2 SuperWifi (V1- kleur wit) geïnstalleerd. Nu staat één van deze SuperWifi punten bekabeld aan de modem en de ander staat boven (draadloos).Is het nog nodig om het eerste punt aangesloten te laten staan aan de Experia V12 of kan ik deze loshalen evt elders in het huis neerzetten ?Alvast bedaknt voor het antwoord.
krijg de kpn app voor Chiq google tv niet geïnstalleerd
Ik heb bij KPN mijn Spotify abonnement uitgebreid van Premium naar Family. In MijnKPN staat Family, bij Spotify blijf ik op Premium. Al meerdere keren over gebeld, niks werkt of helpt. Spotify zegt: Ik zou met liefde willen helpen in deze situatie, maar dit probleem ligt niet in ons systeem. Helaas loopt KPN wel vaker te knoeien met facturen en abonnementen als het om Spotify gaat. Ben er inmiddels wel een beetje klaar mee. Hoe gaat KPN dit oplossen en ervoor zorgen dat ik ook kan gebruiken waar ik voor betaal? En nee, het advies om een maandje te wachten omdat het zich dan allemaal vanzelf wel zal oplossen, vind ik geen klantvriendelijk advies. Graag daadwerkelijk een oplossing.
Hi, Een jaar of wat geleden is de glasvezelkabel, die ooit door de verhuurder aan de buitenkant van het flatgebouw is aangelegd, stuk gegaan. Er zijn verschillende monteurs etc geweest die steeds opnieuw vast stellen dat er breuken in de kabel zitten maar een oplossing bleef uit. Er moest een stellage komen (in de tuin van de onderburen) en die was er niet dus het zou kunnen dat het met Sint Juttemis opgelost zou zijn maar het kon ook langer duren. Na een maand of 5 ben ik overgegaan naar Ziggo. Een paar maanden geleden kwam er iemand aan de deur van KPN die, uiteraard, aangaf dat het gerepareerd zou worden voordat het KPN abonnement inging en ik tot die tijd gewoon bij Ziggo zou blijven. Ik heb hier nog een paar keer achteraan gebeld bij KPN maar er zijn nog geen mensen langs geweest en er is ook nog geen contact geweest over een afspraak. Toen ik een mailtje kreeg dat mijn KPN abonnement eind oktober in zou gaan ben ik weer gaan bellen. Ik kreeg net zoals een paar jaar geleden het
Please letme know what spatial streams/ mimo config does box kpn12 and kpn box 14 supports. Expecting a response.Thank you
Weet iemand de tv code voor Nilait televisies. Kan ik nergens vinden
Ik heb 2 tv ontvangers en op eentje heb ik niet het kopje “Opgenomen” ….Dit was eerst wel zo maar is ineens weg….
Foutje gemaakt in de titel, maar ik denk dat het wel duidelijk is ;-)Ik krijg bijna dagelijks exact dezelfde email van KPN met dezelfde informatie etc.Erg vervelend, wil mij ook niet uitschrijven omdat ik bang ben dat ik anders informatie ga missen :