Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 805 reacties
  • 45014 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

805 reacties

• 3034 reacties
  • 7 februari 2025
Mathieu41 schreef:

Als ik het nu goed begrijp zou de stapelkorting mij juist meer geld moeten gaan kosten.

Wij hebben zowel internet, tv als mobiel van kpn.

En krijgen daarbij 5 euro entertainment korting op de internet factuur.

Maar we nemen geen extra streamingsdiensten af.

Dan krijg je toch ook geen entertainmentkorting? Als dat wel zo is, dan zou ik graag een schermafdruk van de factuur 2de pagina willen zien.

Zonder streamingsdienst hoor je geen entertainmentkorting te krijgen.

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28330 reacties
  • 7 februari 2025
RobbertV schreef:
Shyrin van KPN schreef:
RobbertV schreef:

Hoe zit het eigenlijk op het moment dat je nu ook voordeel hebt met een oude actie waarbij je 1Gbit + Netflix afnam, waarbij je 5 euro korting kreeg op Netflix. (dus niet de huidige entertainmentkorting van €5) Blijft deze korting dan ook bestaan op het moment dat je in level 3 zit en kiest voor Netflix Premium, waardoor je dus effectief niet meer hoeft bij te betalen? (ik durf nog niet te klikken op het knopje om het om te zetten omdat ik die andere korting niet wil kwijtraken)

Ik verwacht dat deze korting behouden blijft ​@RobbertV en ik gok dat er sprake is van een fout ​@Sebas14, maar ik dubbelcheck het en kom er op terug. 

Hey ​@Shyrin van KPN  had je toevallig al terugkoppeling gekregen? En nog meteen een andere vraag; ik had me van de week dinsdag aangemeld voor multisim, deze staan nog niet bij m’n punten. Hoe lang gaat hier normaal gesproken overheen? (gegevens staan in m’n profiel mocht je willen kijken).. Alvast bedankt!

Ja, hier hebben we antwoord op ​@RobbertV. De extra €5 korting van de 1Gbit+Netflix combi blijft behouden. Deze is systeemtechnisch ingelegd als een korting op je internet, dus wijzigingen rondom je entertainment hebben daar geen invloed op.

En wat betreft Multisim (ook voor jou relevant ​@Henk2304) daar krijg je 2 punten voor. Maar als je dit net hebt gewijzigd dan kan het zijn dat het systeem dit pas in de nacht verwerkt voor je voordelen (i.v.m. de drukte) en dat je het dus wat later pas ziet. Als het al wel langer actief is, neem dan even contact op met de telefonische collega's. Die kunnen je huishouden dan hervalideren. Daarna zou de Multisim meegenomen moeten worden in je puntentelling. Je kunt hiervoor een terugbelafspraak plannen. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt.

Voor jullie twee heb ik zojuist een hervalidatie gedaan omdat jullie gegevens bekend zijn. Als je straks in je MijnKPN kijkt zou je de bijgewerkte telling moeten zien.

Bericht bewerkt, ik had eerst per abuis staan dat je voor multisim 1 punt krijgt

• 3034 reacties
  • 7 februari 2025
Erik van KPN schreef:

En wat betreft Multisim (ook voor jou relevant ​@Henk2304) daar krijg je 1 punt voor.

2 punten toch?

Of ben ik kippig? Of is dat plaatje fout?

Ik zou 1 punt overigens wel logisch vinden. Maar andere dingen met 2 punten kosten veel meer.

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 7 februari 2025

Erik van KPN schreef:

En wat betreft Multisim (ook voor jou relevant ​@Henk2304) daar krijg je 1 punt voor. 

Waarom staat er in het overzicht dan dat je voor Multisim 2 punten krijgt?

• Topper
  • 13 reacties
  • 7 februari 2025
wielxp schreef:

Het lijkt veel mooier dan het is. Als je een kado kiest verlies je nml. je standaard korting van 5 euro en ga je dus altijd MEER betalen. Slimme marketing van KPN!

Ja daar ben ik dus ook bang voor.

• 13271 reacties
  • 7 februari 2025

Nee, ​@Erik van KPN ,op de startpagina van dit topic staan bij Multisim 2 sterretjes, dus 2 punten. 

• 3034 reacties
  • 7 februari 2025
Mathieu41 schreef:
wielxp schreef:

Het lijkt veel mooier dan het is. Als je een kado kiest verlies je nml. je standaard korting van 5 euro en ga je dus altijd MEER betalen. Slimme marketing van KPN!

Kun je nog op mijn vorige reactie reageren ​@Mathieu41 ?

• Helper
  • 26 reacties
  • 7 februari 2025

En ik ga dag 5 in van niet kunnen gebruik maken van de acties. KPN ga zo door! Zo gaan jullie de vaste klanten vasthouden. 

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 7 februari 2025
Mathieu41 schreef:
wielxp schreef:

Ik ga in totaal toch echt €3,99 minder​ betalen en zodra de smart-TV+ app goed werkt nog eens €5,- omdat ik dan mijn tweede TV ontvanger de deur uit doe aangezien vanaf level 2 het opnemenpakket behouden blijft zonder extra kosten.

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28330 reacties
  • 7 februari 2025
Forumgebruiker62 schreef:

Dag KPN-ers en ​@Shyrin van KPN ,

De complimenten voor deze leuke actie!

Het is mij toch nog niet helemaal duidelijk. Ik heb een (oud) KPN compleet pakket, met internet, interactieve tv (2 hd ontvangers) en vast bellen. Als entertainment heb ik espn compleet (als de gratis optie), spotify premium (gratis inbegrepen) en het basispakket tv. Daar is kpn veilig (voor 2 apparaten)  en het opname pakket nog (gratis) bij inbegrepen zelf nog ziggo sport totaal via kpn afgesloten. Ook recent gebruik gemaakt van de optie om het plus pakket 3 maanden gratis te ontvangen. Verder nog mobiele abonnementen.

Volgens Mijn kpn zit ik in level 3. Dit betekent dat ik standaard gratis in aanmerking zou komen voor het plus pakket. Maar als ik daar gebruik zou van willen maken raak ik dan mijn voordelen kwijt die zijn inbegrepen bij het kpn compleet pakket, meer specifiek raak ik dan vast bellen, kpn veilig voor 2 apparaten en Spotify premium kwijt? Ik vraag het voor de zekerheid, want ik behoud liever die voordelen dan dat ik het pluspakket ontvang. Neemt niet weg dat het een mooie actie is, want de keuze qua entertainment is veel uitgebreider en niet iedereen kiest voor espn (ik als sportliefhebber wel)!

@Forumgebruiker62 Het keuzevoordeel dat je kiest heeft geen invloed op je abonnement zelf.

Dus in jouw geval blijft je vast bellen, je KPN Veilig en je Spotify Premium gewoon actief zoals nu. En als je dan overgaat naar de nieuwe combivoordelen krijg je gratis pluspakket erbij. En als keuzevoordeel kun je dan kiezen voor ESPN om dat gratis te behouden.

Je opnemen blijft ook gratis, in dit geval omdat je dit in je abonnement hebt zitten, maar ook als dat niet zo was heb je een hoog genoeg level voor gratis opnemen. 

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28330 reacties
  • 7 februari 2025
wjb schreef:

Erik van KPN schreef:

Typefout van mijn kant, ik corrigeer mijn antwoord.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 7 februari 2025
engen87 schreef:

En ik ga dag 5 in van niet kunnen gebruik maken van de acties. KPN ga zo door! Zo gaan jullie de vaste klanten vasthouden. 

Geduld 😉

En het is dag 4 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 7 februari 2025

Wij zitten in level 2. Ik zie echter geen pluspakket en opnemen in mijn abonnement. 

Hoe activeer je

• Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV

Wanneer je dit wilt bestellen dan staat er dat dit € 0,- kost en wordt je naar je combivoordeel gestuurd. Echter op de combivoordeel pagina is geen optie om het aan te zetten.

Ik neem aan dat dit buiten de keuzevoordeel gaat (in ons geval € 5,- korting die ik wil behouden).

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 7 februari 2025
Roos79 schreef:
engen87 schreef:

Geduld 😉

En het is dag 4 

Op dit moment kan je jouw keuzevoordeel kiezen.

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 7 februari 2025
King50 schreef:

Wij zitten in level 2. Ik zie echter geen pluspakket en opnemen in mijn abonnement. 

Hoe activeer je

• Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV

Wanneer je dit wilt bestellen dan staat er dat dit € 0,- kost en wordt je naar je combivoordeel gestuurd. Echter op de combivoordeel pagina is geen optie om het aan te zetten.

Ik neem aan dat dit buiten de keuzevoordeel gaat (in ons geval € 5,- korting die ik wil behouden).

Als je geen keuzevoordeel kiest dan blijf je op jouw huidige combivoordelen en zal je dus ook niet en Pluspakket of opnemenpakket als combivoordeel krijgen. Overigens zou jij het Pluspakket nu ook al gratis moeten hebben als je een Hussel of TV+ abonnement hebt.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 7 februari 2025
wjb schreef:
Henk2304 schreef:

Ik heb internet, iTV met een 2de ontvanger en 2 mobiele abonnementen. Goed voor 6 punten. Maar ik heb ook Multisim voor Smartwatch. Dan zou ik toch 8 punten moeten hebben? 

Dat lijkt mij ook. Ik hoop dat een moderator hier achteraan wil gaan.

Lijkt mij ook. MultiSIM staat bij mij erbij en telt mee.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 7 februari 2025

@wjb ik begrijp het niet. In level 2 krijg je toch meerdere zaken:

• keuze voordeel (in mijn geval 5,-)
  • pluspakket
  • opnemen 

Pluspakket en opnemen zouden beide gratis moeten zijn icm de € 5,- keuze korting. Dit geeft de module ook keurig aan.

Echter is dit nu niet actief, ik zie dit niet in ITV. Dus ik ging er vanuit dat je dit eerst moet activeren. Maar ik zie hier nergens een optie voor. 

• 13271 reacties
  • 7 februari 2025
Erik van KPN schreef:
wjb schreef:

Erik van KPN schreef:

Typefout van mijn kant, ik corrigeer mijn antwoord.

En 't Is ook gecorrigeerd: nu hebben we Level 3.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 7 februari 2025
King50 schreef:

• pluspakket
  • opnemen 

Pluspakket en opnemen zouden beide gratis moeten zijn icm de € 5,- keuze korting. Dit geeft de module ook keurig aan.

Echter is dit nu niet actief, ik zie dit niet in ITV. Dus ik ging er vanuit dat je dit eerst moet activeren. Maar ik zie hier nergens een optie voor. 

Dan kan je het beste even bellen met KPN.

Die kunnen meer meekijken dan wij medeklanten.

@Henk2304 Heb je pas gewijzigd?

Dat werd gevraagd en anders moest je bellen of een terugbel afspraak maken.

• 13271 reacties
  • 7 februari 2025

Zoals boven al meldde: ik heb nu level 3.

Overigens kan ik nog niets bestellen omdat er nog een bestelling uit zou staan. Maar dat betreft een gratis aanpassing van de internetsnelheid en de overgang naar glasvezel en die zijn beiden half oktober vorig jaar al afgerond. 

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28330 reacties
  • 7 februari 2025
Roos79 schreef:

@Henk2304 Heb je pas gewijzigd?

Dat werd gevraagd en anders moest je bellen of een terugbel afspraak maken.

Henk2304 schreef:

Nee, niets, naar zoals boven al meldde: ik heb nu level 3.

Voor Henk, en ook voor Robbert, heb ik de benodigde hervalidatie zelf kunnen doen vanwege ingevulde gegevens. Maar als dit bij anderen ook speelt, dan is even bellen handiger.

King50 schreef:

• pluspakket
  • opnemen 

Zolang jij niets wijzigt, ​@King50, blijf je zitten op wat je hebt. En dat is dan je €5 entertainmentvoordeel. Pas als je iets wijzigt, zoals bijvoorbeeld het kiezen van je keuzevoordeel, of ‘gewoon’ een wijziging in je abonnement doet, wordt het nieuwe Combivoordeel geactiveerd. Op dat moment krijg je dan Pluspakket en opnemen. Dat zie je dan ook gelijk in het overzicht als je de wijziging doet. 

Je krijgt dan ook een mail met bevestiging dat je voordelen zijn gewijzigd. Als dit getriggerd is door een reguliere wijziging, zoals bijvoorbeeld het toevoegen van een extra ontvanger, zenderpakket, telefoonnummer, etc. dan blijft je €5 entertaintmentkorting eerst nog actief tot het moment dat je jouw keuzevoordeel kiest.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 7 februari 2025

Als je op de pagina zit van de combivoordeel dan zie je een knop “kies mijn cadeau”, De knop is niet beschikbaar vanwege de “drukte”, maar als je een klein stukje onder de knop klikt dan popt er een venster op waar je je cadeau kan kiezen.

Bedank mij later maar 😀

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 februari 2025
Erik van KPN schreef:
RobbertV schreef:
Shyrin van KPN schreef:
RobbertV schreef:

Hoe zit het eigenlijk op het moment dat je nu ook voordeel hebt met een oude actie waarbij je 1Gbit + Netflix afnam, waarbij je 5 euro korting kreeg op Netflix. (dus niet de huidige entertainmentkorting van €5) Blijft deze korting dan ook bestaan op het moment dat je in level 3 zit en kiest voor Netflix Premium, waardoor je dus effectief niet meer hoeft bij te betalen? (ik durf nog niet te klikken op het knopje om het om te zetten omdat ik die andere korting niet wil kwijtraken)

Ik verwacht dat deze korting behouden blijft ​@RobbertV en ik gok dat er sprake is van een fout ​@Sebas14, maar ik dubbelcheck het en kom er op terug. 

Hey ​@Shyrin van KPN  had je toevallig al terugkoppeling gekregen?

Ja, hier hebben we antwoord op ​@RobbertV. De extra €5 korting van de 1Gbit+Netflix combi blijft behouden. Deze is systeemtechnisch ingelegd als een korting op je internet, dus wijzigingen rondom je entertainment hebben daar geen invloed op.

Top, ​@Erik van KPN!

Even een extra check voordat ik dadelijk voordeel kwijt raak. Wij hebben ook de 5 euro korting 1Gbit+netflix. Dan kan ik dus bij Level 3 ook kiezen voor Netflix standaard en dan raak je die 5 euro extra korting dus niet kwijt?

Forum|alt.badge.img

Misschien. is het hier al voorbij gekomen dan excuses. 

Als je nu onderling gratis bellen hebt, gaat dat dan nu vervallen. dat zie ik namelijk niet terug in het nieuwe combivoordeel?

En mag/kan ik ervan uitgaan dat je contractkorting  [zolang je contract loopt] op je abonnementen gehandhaafd blijven.

• 13271 reacties
  • 7 februari 2025
IT-MAN schreef:

Als je op de pagina zit van de combivoordeel dan zie je een knop “kies mijn cadeau”, De knop is niet beschikbaar vanwege de “drukte”, maar als je een klein stukje onder de knop klikt dan popt er een venster op waar je je cadeau kan kiezen.

Bedank mij later maar 😀

Ja, inderdaad: gelukt. Dank je 😉

Reageer

*