Skip to main content
Storing

[Opgelost] Storing i-TV programma gids en opnames niet beschikbaar

• 10 december 2020
  • 371 reacties
  • 10217 keer bekeken
[Opgelost] Storing i-TV programma gids en opnames niet beschikbaar
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Carboxy
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 10 december 2020
Kaljo schreef:

Ik ga stiekum zappen :grin: kijk nu ned1 maar wil iets anders, gaat het fout dan maar Digitenne

Is dat Digitenne ook niet van KPN? Dan zou ik maar voorzichtig zijn!

• Deelnemer
  • 10 december 2020

Ook hier hetzelfde

Nou, dat opnieuw proberen werkt dus niet... Probleem na probleem na probleem... Krijgen we nu allemaal een kerstbonus?

• 10 december 2020
Mariish schreef:

Het is niet alleen met de gids en opnames. Ik kan helemaal geen TV meer kijken. De afstandsbediening reageerde niet meer en een reset blijft hangen op 95%.

Inderdaad, wat ik al las: KUT KPN. 

Welke prutsers hebben dit wanproduct geleverd? 

Vraag ik mij ook af

• Topper
  • 10 december 2020

Wat is er aan de hand, zo veel vragen maar geen reactie van kpn

Tweetyop55
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 10 december 2020

Te vaak storing, bij tv kijken, ik heb wel 5 keer opnieuw opgestart en niks, ook opnames kijken storing. Netflix heeft te vaak appstoring. ik betaal me scheel bij kon en wat doet KPN, geen genoegdoening of wat dan ook. Ik verwacht na de herstelpoging, excuses en genoegdoening. Anders vertrek ik bij u . Ik ben het nu wel zat altijd wat bij KPN. Gr. Jack

• Nieuwkomer
  • 10 december 2020

Nee nu wordt 'ie lekker KPN!

Vanavond 2 softwareupdates geïnstalleerd en nu is de tv-ontvanger in beperkte modus gevallen. Standby zetten na een tijdje zou het probleem verhelpen, maar helaas. Eerst hadden we een trage verbinding, maar nu een beperkte. Nu zijn we dus nog verder van huis.… Kan er iemand meekijken vanuit KPN om dit te verhelpen a.u.b.?

• 10 december 2020
Carboxy schreef:
Kaljo schreef:

Ik ga stiekum zappen :grin: kijk nu ned1 maar wil iets anders, gaat het fout dan maar Digitenne

Is dat Digitenne ook niet van KPN? Dan zou ik maar voorzichtig zijn!

Was het maar waar ,geen ziggo mogelijk hirr.

Dus word een ander .....alsjeblieft magTelfort terug????

Kaljo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 10 december 2020

@genetic 

Of stilzwijgen in de hoop dat het overwaait.

Ze doen een Jesse Klavertje

Peterna
Topper
  • 10 december 2020

Wat een ellende, 

De laatste tijd is het een grote ergenis.( of dat komt na de update, geen idee. ik moest ook via menu naar fabrieksinstellingen )gedaan maar geen succes.

de Gids is moeilijk tevoorschijn te halen, dan krijg je steeds een foutcode ( opgezocht en dat blijkt bekend te zijn.)

Het duurt  enorm lang, als je switcht van de ene zender naar de anderen en dan praten we niet eens van het zoeken IN de gids.

Wat het nog frustrerender maakt, is dat je gewoon niemand te spreken krijgt aan de telefoon.

NEEN, KPN is niet  wat het geweest is.

Ik zit er echt zwaar over na  te denken om alles om te zetten naar een andere provider.

• Nieuwkomer
  • 10 december 2020

Het zelfde probleem

Sylvialunadanipoppie
Nieuwkomer

Ook hier dezelfde ellende, had lekker een avondje naar mn opgenomen films willen kijken gaat dus helaas niet door, zo balen dat KPN Telfort overgenomen heeft, had daar echt maar zelden problemen

• Nieuwkomer
  • 10 december 2020

Heerlen bij mij dus ook de zelfde klacht.

Heel erg vervelend want ik hou van voetbal kijken 

En vanavond vallen veel beslissingen Euro en champion league. 

Ik vind dat kpn hier ook iets aan zou moeten doen.

Joris62
Superuser
Forum|alt.badge.img+9
  • Superuser
  • 10 december 2020
genetic schreef:

Hoi @Marcia_  @Paul_  @Erik_ @Paul_  En andere moderatoren die alles op hun brood krijgen en dit dus ook.

En weer zoals vanouds.
😒
Als ze het nu voor elkaar hebben, stuur ze dan (technici) naar huis want dit is erg vervelend.
Of neem voor wat centen meer wat vakmensen in huis. Ze zijn er wel, ….......

Denk je echt? Interactieve TV is van Accenture. Techneuten te vinden die nog meer vragen is niet zo makkelijk. Maar verder ben ik het wel met je eens: naar huis sturen die jongens en mensen met verstand van zaken aannemen. Die hoeven dan echt niet duurder te zijn.

• Deelnemer
  • 10 december 2020

Hetzelfde probleem KPN is niet bereikbaar.

• Nieuwkomer
  • 10 december 2020

Hier vanaf 20.00 geen tv gids.

Alles gedaan wat werd aangegeven en flats zit nu in beperkte modus 🤬

Gelderland.

Marliesjong
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hier ook hetzelfde probleem

• 10 december 2020

Wij hebben helemaal niets meer op tv. 95P en daar stopt het mee. Morgen ff het dak op de schotel recht op zetten.

• Helper
  • 10 december 2020

Het is de kaatste tijd met KPN gewoon waardeloos. Nu weer geen programmagids en een beperkte modus. Ga na al dat geknoei maar eens beperkt abonnementsgeld overmaken :rage:

• Nieuwkomer
  • 10 december 2020

Hier ook , gaat lekker hoor , 🤔😤

Kaljo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 10 december 2020

Had al even een proefmaandje Canaaldigitaal tv-app gedaan. Ook prut=geen FullHD helaas

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 10 december 2020

Topic is aardig ontploft.

• Nieuwkomer
  • 10 december 2020

Hier precies hetzelfde probleem. Blij om te lezen dat ik niet de enige ben!

Zo te zien hebben vele hetzelfde probleem met de tv-ontvanger. Al van alles gedaan maar blijft maar hangen op 95% en dan gaat de tv ontvanger weer uit

Hier ook zo, op beide ontvangers