Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Waarom is het niet mogelijk om van de Belgische zenders iets terug te kijken is. Per abuis heb ik de laatste aflevering van missing people gewist, die ik had opgenomen. Hoe kan ik die nog terugkrijgen of kijken.
Ik ben nu 2 weken overgestapt van de welbekende provider Zi…. Met koper naar KPN 1Gb glasvezel.LET WEL: ER IS NIETS VERANDERD BIJ MIJ IN HUIS, ALLEEN DE KPN APPARATUUR.ik kom van minimaal 600mbps met ziggo nu op nog geen 100mbps, WIFI EN bekabeld. Verbinding valt uit of super traag, iPhone haalt krap 11mbps maar ook MacBook en Windows pc halen krap 90mbps. Met OOKLA Speedtest, snap er niets van. Vanochtend met KPN medewerker gesproken, ze heeft alles met me doorgelopen zoals herstarten en resetten. Ik moest 2 uur wachten omdat het modem data moest laden…..nu 3 uur later geen enkele verbetering heb alles al 3-4 geprobeerd zoals herstarten, resetten naar fabrieksinstellingen, wifi verbeteraar, andere cat5 kabels tot 4 verschillende, kabels doorgemeten en alle contacten zijn verbonden………niets heeft geholpen, ik weet het ook niet meer maar baal enorm, als ik dit had geweten was ik niet geswitcht, ik werk thuis en dit is niet te doen zo.
Ik zou graag een abonnement met tv internet en vast bellen willen, maar ik sta geregistreerd bij prevantel, ik was altijd wel bij de kpn, maar nu gaat het niet meer
In de oude iTV app werden, en in de (Arris) decoder worden ook opnames getoond in zoekresultaten (als ze aanwezig zijn uiteraard).In de nieuwe TV+ app lijkt deze functionaliteit verdwenen.(Zoekfilter uit; meest recente TV+ app versie)Bijvoorbeeld:
krijg de kpn app voor Chiq google tv niet geïnstalleerd
Weet iemand de tv code voor Nilait televisies. Kan ik nergens vinden
Goedendag,Aangezien het nog steeds niet gelukt is om via telefonisch contact mijn Spotify Premium stop te zetten, ook nog maar een poging hier.Op 26-8-2024 heb ik via de KPN app mijn Spotify Premium stop gezet. Hierop ook 2 berichten via mail ontvangen met o.a. de volgende tekst (mails en gewijzigd contract heb ik uiteraard zwart op wit):“Spotify Premium bij KPN zetten we om naar Spotify FreeUw Spotify Premium zetten we om in de (gratis) dienst Spotify Free.Uw contract is ook bijgevoegd.” Vreemd genoeg werd daarna Spotify Premium nog steeds in rekening gebracht tot op de dag van vandaag.Jullie komen jullie beloftes dus niet na! Bovendien voldoen jullie niet aan jullie eigen gestelde voorwaarden aangaande het stop zetten Spotify.Gezien het aantal berichten hier over het stop zetten van Spotify wat niet blijkt te lukken, hebben jullie denk ik wel een behoorlijke verbeterslag te maken.Ook via telefonisch contact kon ik niet geholpen worden en werd ik de 1ste keer afgescheept, droevig. Ook
Beste, Mijn nummer is bij mijn vorige provider opgeheven omdat ik hem te lang niet heb gebruikt.Mijn whatsapp werkt nog wel. Al mijn verificatiestappen voor mail, abonnementen etc zitten aan mijn oude nummer gekoppeld.Mijn oude provider kon het niet meer terugdraaien en gaf aan dat mijn nummer is weggegeven aan een andere provider.Na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat jullie die provider zijn.Ik heb online gezien dat het nummer op vergeven staat sinds maart. Dat is aan mij geweest via de provider lebara. Ik heb nu een nieuwe prepaid simkaart bij jullie en ik zou graag mijn huidige nummer willen veranderen in mijn oude, opgeheven nummer zodat ik weer in mijn mail etc kan komen. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is omschreven en iemand mij z.s.m. kan helpen.Ik woon in het buitenland en kan dus helaas niet fysiek langskomen.Alvast bedankt
Sinds een paar dagen geen tv meer op mijn computer, pagina start wel op maar daarna alleen het startbeeld van betreffende zender.het is een oude desktop met Windows 7,, Tot voor kort werkte alles normaal, ik gebruikte hem alleen voor tv kijken. mijn andere computers werken perfect.Peter Kuijpers
Bij wie moet ik zijn voor een oplossing?Heb 03 oktober een wijziging mobiel ********** en een nieuw abonnement (nummer behoud) afgesloten. In de bevestiging van 03 oktober de juiste prijzen zoals afgesproken € 19,50 voor 06-******** en € 10.00 voor het nieuwe abonnement. op 07 oktober krijg ik een mail van jullie met prijzen van € 24,50 c.q. € 12,50.Bij voorbaat dank.