Met vragen over; beltegoed, opwaarderen, tarieven aanvragen extra tegoed, kan je hier terecht.
Recent actief
Sinds gister onbeperkt on line als prepaid toegevoegd op de telefoon van mijn dochter. Vanaf dat moment alleen nog h+ ontvangst en geen 4g meer. Toestel is een huawei p9 en woonplaats is Hillegom. *Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid *Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste meneer , ik heb de online bundel op 4 januari gemaakt en vandaag iets klaar. waarom?
Ik heb bij Simpel een sim onley abonnement afgesloten. Nu vraagt Simpel dat ik bij mijn huidige aanbieder KPN (prepaid) om mijn o6 nummer op de eerst mogelijke datum overgezet kan worden naar SIMPEL. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat doe? ik kan het namelijk niet vinden op de site van KPN
Hoi, ik heb gisteren een KPN prepaid Sim kaart gekocht en mij ook gelijk registreerd. Nu heb ik nog steeds niet de 7,50€ beltegoed ontvangen (het staat ook niet bij *107#). Wat moet ik doen om het te ontvangen? Groet
7,50 extra beltegoed is niet bijgeschreven. Heb net online/via chat contact gehad met medewerker om dit te verhelpen maar zij kunnen mij blijkbaar ook niet helpen. Nummer een uur geleden gekocht....heb het ook geregistreerd en Mijnkpn aangemaakt maar nog steeds geen bijschrijving van xtra beltegoed!!! Is er iemand binnen KPN dit dit kan verhelpen..???? Admin: Bericht afgesplitst van 7.50 extra beltegoed niet bijgeschreven | KPN Community
Mijn extra beltegoed is niet bijgeschreven van 7,50. hoe los ik dit op?
Ik heb een Sim kaart met databundel gekocht. deze in mijn iPad gedaan en op vakantie gegaan. wanneer ik data wil gebruiken krijg ik de melding “je hebt geen abonnement op een mobieledataservice” hoe/waar kan ik een abonnement op een mobieledataservice activeren
Gisteren voor 14,99 mijn prepaid opgewaardeerd. Het bedrag is wel afgeschreven, maar mijn telefoon is niet opgewaardeerd. Ik vertrek morgen naar Nederland en wil uiteraard mijn telefoon gebruiken. Wat te doen?
Ik wil mijn bel tegoed opwaarderen *Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid