Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik heb zojuist Internet en TV afgesloten.Tijdens het samenstellen van het abonnement van mijn voorkeur staat de eenmalige kosten continu op 0 euro.Als ik dan naar winkelwagen ga van mijn nieuwe abonnement, dan staat er ineens 25 euro activatiekosten onder mijn eenmalige kosten.Is dat een fout in de huidige black friday actie?Als de activatiekosten terecht in rekening zijn gebracht, dan zou het fijn zijn als dat ook tijdens het samenstellen van het abonnement al zichtbaar is. In alle vormen en combinaties die ik probeer komen ze hoe dan ook in mijn winkelmand terecht.
Hallo,ik ging zojuist mijn printer verbinden met mijn modem, waarbij ik de WPS- knop moest indrukken op het modem. Deze maakt een duidelijk hoorbaar zoemend geluid, is dit normaal en zo nee, moet het modem vervangen worden?Bvd voor de reactie.
In dit topic horen we graag jouw ideeën, wensen en opmerkingen over de KPN Community! Ons doel is om de community voor iedereen zo gebruiksvriendelijk en waardevol mogelijk te maken. Jouw feedback speelt daarbij een belangrijke rol.Wat kan je hier delen?Bugs en technische problemen: Loop je tegen een probleem aan op de community (bijvoorbeeld fouten in de weergave, gebroken links, of traagheid van de site)? Meld het hier, zodat we ermee aan de slag kunnen. Verbeteringen en suggesties: Heb je een idee om de community te verbeteren? Of zie je mogelijkheden om functies gebruiksvriendelijker te maken? We zijn benieuwd naar je ideeën! Wensen: Mis je een specifieke functie of optie? Laat het ons weten, zodat we kunnen kijken of we dit in de toekomst kunnen realiseren.Hoe werkt het?Beschrijf je feedback zo duidelijk mogelijk. Als je een bug meldt, geef dan aan wanneer het probleem zich voordoet en welke stappen je hebt doorlopen. Check de tabel of je feedback al is genoemd. Bedankt dat je de
Hi KPN, Zie hieronder een SMS ontvangen via jullie nummer. Ik neem aan dat dit SMS fraude (Smishing) is of is er daadwerkelijk met mijn naam bij KPN een aankoop of aankopen gedaan voor een toestel op krediet en is er daardoor een BKR registratie op mijn naam ? Ze gebruiken het nummer van KPN (spoofing).Groet
Goedemorgen, Enkele keren per maand heb ik geen internet verbinding. Zowel wifi als ethernet. Router geeft geen problemen aan, geen storingen of onderhoud gemeld en op afstand lijkt de router het gewoon te doen. Resetten (hard en soft) geeft geen oplossing, router recent laten vervangen, maar ook geen effect. Tv werkt gewoon, het is alleen internet. Enkele keren per maand en dan enkele uren. Niemand heeft een oplossing. Wie o wie heeft een tip?
Mijn moeder is slechtziend. Nu heeft ze sinds vandaag kpn+ box. Via google assistent op de afstandsbediening zou ze dan via zenders kunnen wisselen wat voor haar makkelijker is. Nu luisterd ze altijd npo1/2/3 via gos(gesproken ondertiteling) op zender 191/192/193. Als ze dit via google assistent vraagt doet hij dit niet. Vraagt ze zet op rtl5 doet hij dit wel. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Hoi.Een tijd geleden heb ik via Belsimpel een iPhone 11 gekocht met als provider KPN.Sinds twee maanden ondervind ik flinke problemen met de iPhone 11. Ik krijg bijna geen verbinding meer met het 4G netwerk. Als ik buiten ben, verbindt mijn telefoon weinig tot niet. Dan moet ik even de vliegtuigstand aan, en vervolgens doet de verbinding het misschien 1 a 2 minuten.Bij vlagen heb ik bereik, maar meestal niet. Ik ben in de winkel geweest, heb een medewerker gesproken en heb een nieuwe SIM gekregen. Niets helpt.Toen kwam ik uit bij een eerder artikel. Dit artikel sluit volledig aan bij wat mijn problemen zijn. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, weet niet meer bij wie ik moet zijn, maar hoop hier eindelijk eens hulp te krijgen.Want het kan niet de bedoeling zijn dat ik betaal voor een telefoon die niet functioneert buiten de wifi om, lijkt me.Heel erg bedankt voor uw aandacht en wellicht voor uw hulp.
Sinds 2 weken kunnen we met een zakelijk abonnement en een iPhone 11 en iPhone 12 geen mobiele data ontvangen. De 4G (op de iPhone 11) en de 5G verbinding (op de iPhone 12) verandert in een “E” en je kunt vervolgens de telefoon niet meer gebruiken. Het lijkt overigens dat dit gebied waarin dit gebeurt steeds groter wordt. Eerst alleen op sommige plekken en bijna overal en constant. Bij KPN klantenservice kregen we te horen dat het al 6 weken speelt en de oorzaak onbekend is (lijkt mij overigens sterk) en dat men geen inschatting kan maken hoe lang het duurt. Tevens gaf men aan dat het alleen speelt bij iPhone 11 en iPhone 12 gebruikers. Er wordt geen alternatief geboden en de keuzes zijn uitzitten of nieuwe telefoons aanschaffen. Als trouwe KPN klant overwegen we dan toch om maar over te stappen naar een andere provider. Als zakelijke klant heb je bijna geen andere keuze.
Ik begrijp niet zo goed waarom er nergens een telefoonnummer of ook maar 1 manier te vinden is om contact te krijgen met de klantenservice? Ik kan op een link klikken waar bij staat: “Hulp nodig? Wij staan voor je klaar!” Om dan vervolgens alleen veelgestelde vragen te krijgen. Dat noem ik niet echt “klaarstaan”. Ik heb zelfs kpn service plus, maar zelfs DAAR staat nergens een telefoonnummer bij. Dus ik mag wel betalen voor extra service, maar ik krijg geen telefoonnummer of chatmogelijkheid? Ik heb al een paar andere posts gezien waar het antwoord is dat je een een belafspraak kan maken. Maar ook die link komt alleen maar uit op een pagina met veelgestelde vragen.. Wat is dit, is de klantenservice alleen voor ingewijden ofzo?
Hopelijk wordt ik via deze weg wel gehoord, anders ben ik genoodzaakt om mijn bericht nog openbaarde te delen op sociale media. Het begon allemaal met een verhuizing (internet & tv) van adres A naar adres B. Ten eerste heb ik telefonisch contact op genomen om de datum van verhuizing later in te plannen. Dit was volgens de KPN medewerker in het systeem genoteerd en moest geen probleem zijn. Vervolgens wordt de verhuizing toch uitgevoerd op de eerste datum, waardoor ik op mijn oude adres zonder diensten kom te zitten. Op het nieuwe adres heb ik vervolgens alles geïnstalleerd en ook daar kon ik geen diensten krijgen. Deze 2 weken heb ik vervolgens meerdere malen contact opgenomen met KPN en er is geen oplossing of werkend alternatief gekomen. Dit zorgde ervoor dat ik zwaar ontevreden en boos ben over de dienstverlening en besloot mijn internet en tv abonnement op te zeggen. Wederom telefonisch contact gezocht en het abonnement kon niet opgezegd worden omdat de verhuizing nog open sto
Ik kan geen VPN verbinding maken met Forticlient als ik een hotspot maak op mijn iPhone. Als ik een andere APN instel zoals advancedinternet of portalmmm.nl wil mijn laptop überhaupt niet eens verbinden met de hotspot. Of ja, wel verbinden maar er is dan geen internet. Als ik een zelfde iPhone gebruik met bijvoorbeeld een Odido of Vodafone simkaart werkt het prima.
Hoe is het mogelijk dat KPN monteurs blijft sturen 4 x KPN provider die dan constateert dat er geen signaal op de aangesloten glasvezel staat die belt met KPN netwerk die dan 4 x een monteur sturendie doen dan een meting en constateren dat er 47 meter aan glasvezel ligt, ik zal er een case van makenen daar blijft het dan bij, tot ik weer met KPN ga bellen en dan begint bovenstaande cyclus opnieuw.omdat in de database van KPN staat als ik mijn postcode en huisnummer invul ik een glasvezel aansluiting heb, dus de case die naar KPN netwerk is gestuurd wordt dan gecanceld omdat zij zienen denken het is al opgelost deze woning heeft al een glasvezel aansluiting. hoe krijg ik deze cyclus doorbroken, zodat er een signaal op komt te staan.Bovenstaande is al 10 maanden aan de gang, de OSD is geplaatst, modem en TV boxen zijn ook al 10maanden in mijn bezit, maar een oplossing nee dat is niet mogelijk, niemand die dit oppakt.Bij klantenservice beloven ze allemaal dat ze met een oplossing terug zo
De kpntv app loopt de laatste dagen steeds vast bij het bekijken van opgeslagen films op mijn Android telefoon werkt eea primaalle bovenstaande adviezen heb ik gevolgd zoals laatste versies etc Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Ik krijg een mail, bij verlenging 2 jaar krijg ik een soundbar. Alleen bij doorklikken kom ik alleen bij kortingsaanbiedingen geen soundbar te bekennen. Hoe kom ik nu bij de aanbieding met die soundbar?Graag advies/tips.
Ik heb multisim geïnstalleerd op mijn smartwatch, maar ik heb een ander telefoonnummer op mijn watch gekregen. Ik word nu ook regelmatig gebeld door vreemdelingen die op zoek zijn naar iemand anders. Als ik vanaf mijn horloge bel, zien mensen niet dat ik het ben, maar zien ze een raar nummer.