Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Hi,ik heb een Experiabox 12 en twee zwarte superwifi punten. Deze zijn beide draadloos aangesloten. Eén punt geeft een groen licht en die andere oranje. Dit tweede punt staat pal naast het 1e punt. Als ik de wifipunten omruil heb ik precies dezelfde situatie. Als ik de tweede bedraad is er geen verschil. Het modem is al gereset en het wifipunt ook. Iemand nog een suggestie? mvg
Een paar weken geleden is in mijn meterkast een glasvezelaansluitpunt geplaatst.Omdat ik tevreden ben over het bestaande netwerk (en binnenshuis alles bekabeld), was ik niet van plan over te stappen naar glasvezel.Er is niet gevraagd waar het glasvezelaansluitpunt het beste geplaatst kon worden.Inmiddels heb ik ook een glasvezelkastje ontvangen.Vorige week heeft KPN een mail verstuurd met de aankondiging binnen nu en 2 jaar het huidige netwerk op mijn adres uit te zetten.Daarom gekeken of ik glasvezel aangesloten krijg.Tot nu toe ben ik bij het aansluiten op de volgende punten gestuit:1. Het glasvezelkastje heeft stroom nodig, maar in mijn meterkast is geen stopcontact aanwezig, ook niet in de gang.2. Het internet dat ik nu gebruik, komt binnen via de telefoonaansluiting in de woonkamer, aan de andere kant van mijn woning tov de meterkast. Het modem, de tv en computer staan in de woonkamer. Ook tablet en mobiele telefoon gebruik ik altijd in de woonkamer. Daarom volgende vraag:* Kan he
inloggen in mijn modem kpn box 12b lukt niet met het originele wachtwoord Heb de qr al gescant en het wachtwoord gekopieerd en heb de sticker ook geprobeert maar blijft aangeven verkeerd wachtwoord heb ook al meerdere apparaten geprobeerd lukt ook niet hoe kan ik dit oplossen
Welke tv- en radiozenders zullen er volgens jullie bij moeten komen of verwijderd moeten worden om KPN nog beter te kunnen maken in het nieuwe jaar?
Om onduidelijke redenen is mijn mobiele nummer buiten gebruik gesteld. Wat is de reden?
De iPhone 16 is officieel aangekondigd! Vanaf vrijdag 13 september 2024 om 14:00 uur pre-order je de iPhone 16 bij KPN. Ben jij al benieuwd naar de nieuwe iPhone?InhoudiPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro Max Welke iPhone kies jij? Apple iOS 18 iPhone 16-modellen vergelijken Levertijd iPhone 16 bij KPN Uitlevering in partijen We houden je op de hoogte Veelgestelde vragen iPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro MaxOok dit jaar zit de nieuwe iPhone vol nieuwe functies. Zo zijn er niet 1, maar 2 nieuwe knoppen op het toestel. Met de Action Button open je met 1 druk op de knop je favoriete apps en functies. En dan is er nog de nieuwe cameraregelaar, daarmee leg je al je foto’s en video’s nog makkelijker vast.En op gebied van AI komt Apple Intelligence (vanaf release iOS 18.1) er aan: slimme functies en tools om je taken makkelijker en leuker te maken.Welke iPhone kies jij?Wij zijn benieuwd: Ben jij een groot Apple fanaat? Welke nieuwe iPhone ga jij kiezen? Dit zijn alle nieuwe iPhone 16
Beste,Ik heb jaren een email only abonnement gehad en deze wil ik nu koppelen met mijn thuis abonnement zodat ik niet steeds elke maand 7,50 weg gooi.Ik ben al 3 maanden bezig en elke keer wordt er aan de telefoon gezegd dat het geregeld is, maar toch blijf ik steeds elke maand een factuur krijgen.Ik heb 0,0 vertrouwen meer in jullie telefonische klantenservice en wil nou eindelijk eens dat het opgelost wordt.Als jullie graag een klant kwijt willen dan is het ook prima, dan zeg ik namelijk al mijn contracten bij jullie op. Met vriendelijke groet, Diego
Apologies for contacting you here, but I couldn't find an email address anywhere, and it is impossible to reach customer service from abroad; none of the phone numbers work outside the Netherlands.I have a problem where, despite having terminated all my contracts with KPN on June 30th 2024, I am still receiving bills for internet usage to this day. Could you please look into this? Thank you in advance!
Samsung televisie van 2018, abonnement tot 2026 bij KPN, maar ik wil graag Europees voetbal van de Nederlandse ploegen zien. Hoe is het mogelijk om (volgens de wet verplicht) mijn Nederlandse ploegen te zien zonder het maken van verdere kosten? Kortom regel het voor iedereen goed betreffende de ZIGGO-GO app.
Wanneer ik een emailbericht verwijder, wordt automatisch de volgende mail aangevinkt. Hij verandert dan van kleur. Dat zou ik graag veranderen. Het gebeurd dat op deze manier elders in mijn berichten een email is aangevinkt en ook verdwijnt wanneer ik een ander bericht verwijder. Ik wil graag zelf bepalen welk bericht ik open. Hoe kan ik die instelling veranderen
Afgelopen maand heb ik HBO Max geïnstalleerd naar aanleiding van een actie via een mail bericht. Doel was om wielrennen te kunnen bekijken , deze zouden in de toekomst bij Eurosport komen te vervallen. Dit heb ik gedaan en wat schetst mijn verbazing alles wat sport betreft o.a. wielrenennen moet extra betaald worden. Dit is in de aanbieding misleidend!Daarnaast blijkt nu mijn afstandsbediening niet meer geschikt te zijn om de HBO App te gebruiken, dit streamen kan wel met een HDMI aansluiting via de PC of een dongel.De nieuwe afstandsbediening in combinatie met een settopbox zou de oplossing zijn omdat ik dan HBO Max als app kan gebruiken. Helaas heeft jullie helpdesk de opmerking dat dit niet kan omdat ik een reductie heb op mijn abonnement van € 10 euro tot dec. 2025. Ik heb hier grote moeite mee omdat ik net zoveel als iemand anders en ik zeker niet hetzelfde kan gebruiken.Graag zou ik hiervoor een goede oplossing hebben in elk geval de nieuwste afstndsbedieningen settopbox,
(Zakelijk) Op een locatie hebben we nog een oude Nortel Telefooncentrale uit 1999 hangen die buiten gebruik is en verwijderd moet worden. 1e vraag, kan ik de centrale zelf ontmantelen of moet KPN daarvoor komen? 2e vraag, moet de centrale retour KPN of kan het bij ‘oud ijzer’?3e vraag, de centrale moet losgekoppeld worden van het IS/RA punt wat door KPN gedaan moet worden. Waar kan ik dat aanvragen? Ik wordt door KPN medewerkers overal heen gestuurd tot aan mijnaansluiting.nl toe maar daar heb ik niets aan. Kan iemand mij advies geven?
Heeft iemand hier ervaring mee of kan dit misschien verklaren?Ik ben in Egypte 2 keer gebeld door hetzelfde nummer: 1 keer 9:39 minuten en ruim een uur later 2:50 minuten. Dit klopt.Nu staan deze telefoongesprekken dubbel op de factuur, dus allebei exact op een uur later nogmaals. Alsof ik 2 x 2 keer exact dezelfde belduur had. Tijdsverschil Nederland-Egypte is ook één uur.(2e keer staat er 9:40 en 2:50)Ik hoor graag.
Hallo allemaal, sinds kort overgestapt op glasvezel van KPN zakelijk (4Gbit). Bij mijn vorige provider had ik heel stabiel internet met 1Gbit, ping kwam zelden boven de 5ms uit en varieerde tussen 0 en 5. Nu dat ik ben overgestapt naar KPN, met sneller internet (bekabeld met een splinternieuwe CAT6 kabel), ligt mijn ping gemiddeld rond de 30-40ms tijdens het gamen...Ik heb voor de zekerheid een nieuwe kabel geprobeerd, maar mocht niet baten. Ik vermoed instellingen van het modem of iets, aangezien ik bij mijn vorige provider altijd een stabiele ping had. Iemand een idee?