Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik heb sinds juni al problemen met mijn iPhone 11 de bekende 4g problemen en met bellen dat de tegenpartij mij niet hoort hiervoor heb ik een splinternieuw toestel van Apple gekregen helaas zelfde problemen.juli kpn het probleem voorgelegd deze waren er mee bezig maar dit kon even duren.na een maand heb ik een leentoestel iPhone 15 genomen aan gezien ik de problemen spuugzat was.kpn wil mijn iPhone 11 problemen niet meer oplossen zij zeggen dat ik geen problemen meer heb. Ik heb alles uitgelegd dat ik tijdelijk een ander toestel heb, kpn zegt u hebt geen probleem meer punt uit.
KPN weigert mijn opgezegde spotify om te zetten van premium naar free.
ik kreeg 23 september een mail dat ik binnen 7 dagen weer een mail zou krijgen dat mijn internet snelheid gratis zou worden verhoogtdeze mail heb ik tot op heden nog niet ontvangen en ook is mijn snelheid niet veranderdwat nu te doen?heb de klantenservice al gebeld maar die kan mij niet verder helpenblijkt dat een aparte afdeling van kpn hierover gaat en hier kun je niet mee in contact komen
Ik kan sinds een tijdje niet meer inloggen met apps van krant, bank, Weer, enz. Als ik op ons eigen kpn netwerk ben. Als ik het netwerk uitzet dan lukt het wel. Hierdoor gebruik ik steeds extra data, wat niet de bedoeling is.Eerder lukte het altijd wel. Ik heb een galaxy S24 telefoon. Modem is KPN box 12, als ik in de mijn thuis kon app kijk zie ik dat hrt modem op 2.4 Ook de apps van kpn openen gaat heel traag.
Waarom kan ik maar 4 abonnementen toevoegen in mijn KPN app? Wij zijn met 5 en ik wil wel het huidige verbruik kunnen zien.. wat nu?
Afgelopen zomer hebben we de gloednieuwe TV+ App gelanceerd voor je smartphone en tablet. Nu nodigen we je van harte uit om deel te nemen aan de bètatest van onze nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV! Net als de mobiele app is deze ontworpen om je kijkervaring te verbeteren door live tv en streamingdiensten te combineren in één handige app op je Smart TV.Doel van de test Waarom meedoen? Wat vragen we van jou als tester? Wanneer kan je meedoen? Technische eisen: Algemene eisen: Hoe lang duurt het testen? Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan! Meld je nu aan! Doel van de testWe willen de app zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken voordat voordat we deze voor alle klanten beschikbaar stellen. We horen graag hoe de app presteert, of alles soepel werkt, en of je gemakkelijk vindt wat je zoekt. Waarom meedoen?Met de nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV vind je snel en eenvoudig waar je favoriete films en series beschikbaar zijn. Je kunt al je streamingdiensten en tv-zenders combineren in één app. We
Hello. Yesterday I renewed my subscription choosing also an smartphone OnePlus 12. Today I got the message "the device is not in stock". The time that I'm writing this topic the device is still available on website guys. So can you give me an ETA when I'm gonna receive the device? From tomorrow I have no more phone and I really need it, thinking that you gonna deliver it in time. Thanks.
HalloIk wilde mijn e-sim activeren op mijn iPhone 14 pro max en ik loop tegen het probleem aan dat ik dit scherm (zie bijlage) niet naar beneden kan scrollen. Ik kan dus wel de bovenkant van een blauwe knop zien maar dit scherm en het scherm ervoor is niet scrollbaar.heeft iemand een idee hoe dit te fixen? mvg
Ik raak even de weg kwijt met het bedrag van het TV Pluspakket.Op 3 oktober mijn ouders geholpen samen met de KPN meneer aan de deur als nieuwe klant bij KPN glasvezel waarop te zien is dat het TV Pluspakket €6,99 kost. Hier is diezelfde dag telefonisch alles bevestigd met de klantenservice. Zie hieronder:Op 4 november was de overgangsdatum naar KPN en heb alles geïnstalleerd en kreeg die dag gelijk een factuur waar nu in staat dat het TV Pluspakket ineens €9,99 kost, terwijl we akkoord zijn gegaan met de bestelling van een maand geleden. Ik neem aan dat dit leidend is.Zie hieronder:Op de website van KPN staat dat het Pluspakket €9,99 kost en ik heb nog even mijn laatste factuur bekeken en daar staat dat het pluspakket €6,99 kost met een TV+ abonnement.Aanvullend: Ik weet dat het pluspakket gratis is als je mobiel erbij doet, maar dat kan nog even een paar maandjes niet. Wat gaat hier niet goed? Dit is een verschil van €3,- per maand.
Waarom kan ik in de Android app als ik een lopende opname open vanaf het begin, niet doorspoelen (SBS 6)? Dat kan op de tv box wel bij een lopende opname. Wat is het nut van opnemen dan? Ook gebeurd het regelmatig dat de uitzending al is afgelopen maar de opname nog steeds onder 'actief' staat in de app. Ik heb de nieuwste versie.
Hier gebruik ik Box 12 op een Wi-Fi 5 (802.11ac) verbinding.Mijn WiFi 6 AX200 modem ondersteund (802.11ax) maar hier krijg ik altijd veel slechtere resultaten mee.Daarom zet ik deze op Wi-Fi 5 (802.11ac).Met kanaal 100, “dus niet Auto”, krijg ik een snelle overdracht, iets van 600mbit/s.Regelmatig zakt dit ineens factor 3 á 4 terug terug en blijkt Box 12 een ander kanaal, b.v. 36 te hebben gekozen.Stel ik Box 12 opnieuw in op kanaal 100 dan heb ik direct mijn goede snelheid terug.Toch schakelt het blijkbaar naar een ander kanaal wat funest is voor snelheid.Terug naar kanaal 100 is meteen een factor 4 beter.Kan ik het kanaal met Box 12 écht vastzetten op b.v. 100, of is hier een andere oplossing voor?
bij BBC firsdt staat “deze opname kunt u alleen via de decoder terugkijken”